Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/21/23 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
3 body
-
3 body
-
2 body
-
Taky se se zpožděním přidávám s nějakými fotkami ze včerejšího srazu. I přes menší komplikaci v podobě neplánovaného výletu s @wirer a @ExecutedDonut do Třince byl sraz parádní. Díky všem a těším se na další. 🙂 A samozřejmě gratulace @Ondra16V za organizaci rekordního srazu. @Luďa Abych nediskriminoval, taky jsem Hráškovi zakryl SPZtku. 😉2 body
-
Díky moc za sraz bylo dobře ... a moc díky @Martab za kodování autíčka ... kudy jezdím tudy svítím ...2 body
-
2 body
-
Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.1 bod
-
Ahoj. Pouzivam techto ledek https://pl.aliexpress.com/item/4000291763484.html?spm=a2g0o.productlist.seoads.3.b17ec2552QAdkw&ad_pvid=202303211024491935337162780560001941022_2&s=p Super sviti. Minimalne horsi jsou teto https://pl.aliexpress.com/item/4000018102419.html?spm=a2g0o.productlist.main.93.b17ec2552QAdkw&algo_pvid=e6b71082-417f-420c-94e5-aad5bc5ac65c&algo_exp_id=e6b71082-417f-420c-94e5-aad5bc5ac65c-46&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2210000000042592448%22%7D&pdp_npi=3%40dis%21PLN%2120.93%210.05%21%21%21%21%21%40214527fd16794194880246822d06e0%2110000000042592448%21sea%21PL%210&curPageLogUid=vs7HxmU2sZa6 Ale za to vydrz vetsi1 bod
-
Lidem je vštěpováno, že elektromobily potřebujeme a máme kupovat a používat kvůli tzv. udržitelnosti. Jak ale zveřejnila agentura Reuters, tak zatím to až tak v mnohých případech vůbec není, tedy elektrické auto není příliš udržitelné, pokud musíte již po menší kolizi vyhodit baterii a to je to, co se právě děje. Výroba baterie do elektromobilu zanechává tak velkou uhlíkovou stopu, že o nějaké ekologii oproti spalováku se můžeme bavit až po ujetí pořádné porce kilometrů. Přestože je množství dat o elektrických autech omezené, trend odepisování lehce poškozených vozů s nízkými nájezdy nabírá na síle. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-pribyva-elektroaut-odepsanych-kvuli-nepatrnym-zavadam-na-vine-jsou-vyrobci-228033#source=hp&seq_no=11&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=57D0gOweJbQ-202303211637&dop_id=228033&utm_campaign=abtest221_linky_v_boxiku_mobilu_varBB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz1 bod
-
1 bod
-
V košíku mám už asi od leta odložené tietok, ale ešte som furt neobjednával.. https://www.aliexpress.com/item/32854687413.html ..prípadne môžeš pohľadať nejaké iné alternatívy s týmito Nao ledkami..1 bod
-
Mělo by to být jen zašroubované do koberce, nicméně tam potom zůstane díra. Je to nové auto -> reklamovat ať se stará servis, pokud by to znamenalo i výměnu podlahového koberce, je to potom jejich problém.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Kolegovi z práce se vejde thule s těma velkýma kolama do FII HB, čtyřková má litorově kufr vetší, tím pádem bych řekl že by ses mohl vejít :)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak zápach skutečně pocházel z elektrického příhřevu. Závada spočívala v uvolněném spoji. Mínusový svorník(šroub) topidla je jakoby nalisovaný(snýtovaný) s plíškem, který rozvádí napětí po topidle. V mém případě se toto spojení celé protáčelo, tím pádem byl špatný kontakt a celé se to vypalovalo. Topidlo jsem tedy celé rozebral, svorník odvrtal, nahradil novým šroubem shodné délky, doplnil vějířovou podložkou a množstvím kontra matek. Pak už zbývalo jen složit. Vše Funkční. P.S.:doporučuji si vyfotit jak jsou poskládáné topnice uvnitř topidla. Já to neudělal a pak to zabralo dost času dát to vůbec dohromady.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ondrášu, povedla se ti zajistit solidní účast.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod