Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/01/23 ve všech sekcích

  1. Takže... Okolité zvuky sú lepšie potlačené... Autá v protismere, zvodidlá pozdĺž diaľnice a odraz zvukov vôbec nepočuť. Dnes nechodili kamióny, tak ešte musím skúsiť tento level. Aaaale... Stále je tam ten profukujúci vetrík pri 130ke. Zrejme to je vietor prúdiaci medzi dverami a karosériou... Ach tá Škodovka! Úprimne... Za cenu 370 eur (okná + polstrovanie) a stráveným dňom pri výmene skiel + odhlučnení dverí to nestojí. Ak niekomu vadí ten "prievan", tak by som skôr skúsil dodatočné tesnenie okolo dverí. Dúfam, že to pomôže niekomu v rozhodovaní.
    4 body
  2. 4 body
  3. Mě už taky párkrát. Říkám si, lepší 4x zbytečně, než nezabrzdit když něco přehlednu, ale šok je to vždycky řádný 😁
    4 body
  4. 3 body
  5. to nebude Ondra, ten by si k tomu dal ještě kečup :D :D :D
    2 body
  6. Najdi si YT video Scala vs Tipo a kolem páté minuty je tam auto na zvedáku a borec popisuje ochranu, za mě víc než dostačující.
    2 body
  7. Okná nasadené... Išlo to v pohode. Príručka tu vo fóre má v popise iné uchytenie. Ja som mal už valček, ktorý mal vo vnútri ďalší valček ako poistku. Ten bolo treba najprv vytlačiť a potom aj ten druhý. Prikladám foto. Keď som mal už preč tapacír, tak som aj vypolstroval všetky dvere a kufor. 😊😋 Fakt Škodovka šetrila na odhlučnení. Zajtra otestujem na diaľnici rozdiel.
    2 body
  8. Oplastování ramen je standart, paket pro špatné cesty má jiný zesílený kryt pod motorem, celý spodek je zakrytovaný plasty (není vidět nic- žádné vedení), delší péra (+ cca 17-20mm) a údajně bez hydraulických závěsů tlumičů - nekontroloval jsem.
    1 bod
  9. Carista Pro v7.4 New in v7.4: - New app design - Enjoy the new look ! - Bug fixes Carista Pro v7.4.apk
    1 bod
  10. Popisi co jsem udelal ja, delal jsem to jen preventivne, nemel jsem zadne problemy a ani jsem nemel kapalinu osklivou (nechtel jsem G13). 1.vyndal jsem z nadrzky pytlik se silikatem 2. Koupil jsem 10l destelovane vody a 10l G12Evo hotova smes 3.u ohrateho motoru jsem odpojil vracecku do expanzni nadoby, prodlouzil ji do kyble jinou hadickou 4.nastartoval jsem a prolil expanzkou 10l destilky (expanzni nadrz stale pod vodou) Do kyble vytekala uz voda. 5.vracecka zpet do expanzky 6. Ohrati na 90° a VCDS odvzdusneni systemu 7.to stejne s novou chladici kapalinou, po 9l uz tekla do kyble opet krasne ruzova kapalina, 1l jsem si ponechal na doliti 8.opet vrececka do expanzky 9. Ohrati na 90° a opet VCDS odvzdusneni 10.doliti kapaliny Myslim ze se timto zpusobem minimalizuje moznost zavzdusneni systemu.
    1 bod
  11. Podle vašich komentářů to vypadá, že auto zabrzdil Park Pilot, nebo-li "Pomoc při parkování Park Pilot". Z manuálu: Jak to funguje Při rozpoznání překážky se na infotainmentu zobrazí grafické upozornění a zní zvukový signál. Se zkracováním vzdálenosti od překážky se zkracuje interval mezi signály. Při vzdálenosti menší než 30 cm se ozývá nepřerušovaný tón. Pokud řidič na upozornění nereaguje, spustí systém při rychlosti nižší než 8 km/h automatické nouzové brzdění, aby minimalizoval následky nárazu. Automatické brzdění můžete aktivovat a deaktivovat na infotainmentu. Díky všem za pomoc.
    1 bod
  12. Nazývá se to "Pomoc při parkování Park Pilot" Jak to funguje Při rozpoznání překážky se na infotainmentu zobrazí grafické upozornění a zní zvukový signál. Se zkracováním vzdálenosti od překážky se zkracuje interval mezi signály. Při vzdálenosti menší než 30 cm se ozývá nepřerušovaný tón. Pokud řidič na upozornění nereaguje, spustí systém při rychlosti nižší než 8 km/h automatické nouzové brzdění, aby minimalizoval následky nárazu. Automatické brzdění můžete aktivovat a deaktivovat na infotainmentu.
    1 bod
  13. Několikrát se mi to stalo ve stejné situaci (zvýšený nájezd do garáže), tak jsem to vypnul.
    1 bod
  14. Jel si asi moc rychle a senzory to vyhodnotili tak, že bylo potřeba brzdit. Máš i boční senzory?
    1 bod
  15. Tak řekl bych, že spodek bude asi chráněn dobře. Na celém spodku mám kapičky vosku, takže asi to bude vystrikanedobre.
    1 bod
  16. Nové mapy https://www.briskoda.net/forums/topic/512841-columbus-map-updates-2023-2024-mib12-high/ https://www.briskoda.net/forums/topic/512842-amundsen-mib2-map-updates-2024/
    1 bod
  17. @Znedlob Co se týče technických údajů o motorech detailnějších, než výkon a točivý moment tak googlit kód motoru případně se tady zeptat těch co ho mají na detaily... Bohužel tyto "technické" brožury dělají obchodaci stylem copy paste (můj dojem podle kvality obsahu) a k těm co tomu rozumí se to ani nedostane... Spolehnout se na to fakt nedá...
    1 bod
  18. Toto je zapojeni ktere se pouziva pro vozidla bez ridicich jednotek v zadnich dverich (J388, J389) v komfort low systemech (AW0). Exit/warning light se pak zapojuje mezi kontakt uzavreni zamku dveri a napajeni (pin 3, 19 na 27 pinovem konektoru kabeloveho svazku zadnich dveri). Pokud ma vozidlo jednotky zadnich dveri, zapojuji se Exit/warning light pres jednotku zadnich dveri (pin 12, 13 na 16 pinovem konektoru jednotky zadnich dveri) a je potreba je v jednotce dokodovat.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...