Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/02/23 ve všech sekcích

  1. Na aute ktoré je priam určené na diaľničné jazdy odporúčať aby si nepoužíval adaptívny tempomať je fakt rada nad zlato. 😐
    3 body
  2. Takže... Okolité zvuky sú lepšie potlačené... Autá v protismere, zvodidlá pozdĺž diaľnice a odraz zvukov vôbec nepočuť. Dnes nechodili kamióny, tak ešte musím skúsiť tento level. Aaaale... Stále je tam ten profukujúci vetrík pri 130ke. Zrejme to je vietor prúdiaci medzi dverami a karosériou... Ach tá Škodovka! Úprimne... Za cenu 370 eur (okná + polstrovanie) a stráveným dňom pri výmene skiel + odhlučnení dverí to nestojí. Ak niekomu vadí ten "prievan", tak by som skôr skúsil dodatočné tesnenie okolo dverí. Dúfam, že to pomôže niekomu v rozhodovaní.
    3 body
  3. 2 body
  4. Nechtěl jsem tím poděkováním naznačovat žádnou shodu názorů ohledně elekromobility. Vnímám, že jsme v mnoha ohledech v názorovém sporu. A jsem tomu rád, protože mě to obohacuje a nutí přemýšlet. Ale myslím, že rizika pro evropský automobilový průmysl vnímáme dosti podobně. - A ty paní generální shrnula pěkně.
    1 bod
  5. Není potřeba, ohnivzdorný materiál ve dveřích je asi dobrý, ale v hořícím autě asi nepodstatné malé plus...a že jsem těch shořených aut už viděl...:-) Nenasákavý bude na tomto místě asi důležitější, než ta odolnost ohni. Jen mi tvarem ten materiál nedával úplně smysl na tom místě... Odhlučňujeme každý jinak, neříkám, že špatně... Hlavně, ať to má za ty peníze dostatečný efekt. Rozhodně bych nevynechal podběhy i kufr, tam vidím slabiny u více modelů i A4-ce rok 2014 to dost pomohlo a čím novější, tím více se šetřilo...
    1 bod
  6. I sdružení evropských výrobců automobilů zvedá varovný prst !!! "Nemůžeme jen tak přihlížet tomu, jak je průmyslová konkurenceschopnost jednoho z nejúspěšnějších a nejinovativnějších evropských průmyslových odvětví stále víc ohrožována rostoucí konkurencí ze zahraničí a rostoucí regulací doma."
    1 bod
  7. Sorry, ale pocit z toho auta a jeho chování při akceleraci je úplně jinde, na tom videu sleduje dva parametry odpovídající volbě režimu toť vše. Já to testoval a fungovalo to mnohem lépe...skoro bych řekl že se to projevem velmi blížilo mému starému SUPu 162kW. Toto mění chování nástupu výkonu, prostě to nečeká s výkonem typu že se to táhne jak žvejka na botě. Nepřidá to žádné koně, to si myslí jen trouba. Změní to pouze projev chování nástupu výkonu. Závěr: Pocitově mě to pomohlo, každý si může vyzkoušet a říci si k tomu závěr.
    1 bod
  8. Když natankuju plnou as půl roku nejezdím mám za půl roku pořád plnou. Když nabiju a půl roku nejezdím...
    1 bod
  9. @hamouna @midlan ... podle mě řešíte naprosto dvě rozdílné věci. Michal v prvním příspěvku popisuje naprosto debilní chování převodovky a motoru, když je třeba rychle zmizet...toto chování opravdu "řeší" přenastavení v jednotce 44, ovšem pokud někdo používá AutoHold, začne při tomto nastavení jednotky 44 pociťovat "hrubé" zacházení převodovky...cuká při řazení z 1na2 nebo z 2na3 (nevím teď přesně u kterého stupně to je). Sice popisuje, že mu to nereaguje na plyn, ale s tím to opravdu nemá nic společného. Přehození plynu na chování Audi už nemá žádného velkého vlivu na sešlápnutí plynu, protože převodovky jsou nastaveny z výroby absolutně katastrofálně...tedy ekologicky.
    1 bod
  10. vdaka za info. len mam trosku chaos. najprv pises, ze nefunguje - a na konci pises ze vsetko funguje? ako to teda je?
    1 bod
  11. PhDr. Milan Smutný MBA- autor příspěvku vystudoval FFUK a postgraduálně MBA studia ekonomiky a managementu. Dříve působil např. jako zahraniční zpravodaj, šéfredaktor a ředitel ČTK, tiskový mluvčí Škody Auto a MPO. Nyní pracuje jako konzultant mj. v autoprůmyslu a je mluvčím think tanku Realistická energetika a ekologie. No já bych v životopis pana PhDr. Smutného, nyní aktivního důchodce viděl trochu jinak. Krom mluvčího Auto Škoda se nikde moc dlouho neohřál. Je to hlavně P.R. poradce prakticky kohokoliv. Pracoval pro Avtovaz/Lada dělal Ombudsman AAA.... https://cz.linkedin.com/in/phdr-milan-smutný-2b4aa737 Prostoru v mediích dostává jako každý jiný komentátor. Jsem toho názoru, že každý komentář by se měl číst s přihlédnutím na odbornost komentátora. Nehodnotit obsah podle toho, jak se komentátor trefí do mého názoru. Poté se už ani nedivím, že z pana komentátora vypadne toto: "ANI JEDNA VĚDECKÁ PRÁCE NEPOSKYTUJE PŘESVĚDČIVÝ DŮKAZ, ŽE LIDÉ SPALUJÍCÍ FOSILNÍ PALIVA JSOU HLAVNÍM VINÍKEM ZMĚNY KLIMATU" Vědci přitom píší o konsensus, že za změnu může klimatu lidská činnost může: More than 99.9% of studies agree: Humans caused climate change https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1748-9326/ac2966 https://news.cornell.edu/stories/2021/10/more-999-studies-agree-humans-caused-climate-change https://www.openaccessgovernment.org/99-9-of-studies-agree-humans-caused-climate-change/122640/ https://www.theguardian.com/environment/2021/oct/19/case-closed-999-of-scientists-agree-climate-emergency-caused-by-humans https://www.sciencealert.com/over-99-9-percent-of-studies-agree-humans-have-caused-climate-change Doufám, že jste včera pod rozkvetlou třešní políbili své ženy, partnerky, milenky... Proslýchá se totiž informace, že nám to Brusel příští rok zakáže :) :) :)
    1 bod
  12. To asi čtu jiný článek. V tom, který čtu já, Namátkou: "Evropa vyprodukuje minoritní podíl emisí" "Přepočet na obyvatele je sice fajn, ale nedává úplně smysl a je lepší se zaměřit na emise větších celků, jako jsou státy nebo dokonce kontinenty. Proč? Protože tyto větší celky se lépe řídí a i když se budeme snažit, tak zmenšit emisní stopu na úrovni jednotlivce je velmi těžké a nákladné." "...kdybychom v EU zakázali ze dne na den jakékoliv spalovací motory, snížili bychom světové emise o 2,58 %" "Někteří fanatičtí obhájci elektromobilů tvrdí, že cenová parita už nastala, ale podložit to mohou možná tak příkladem vozů z luxusního segmentu, kde se vysoká cena trakčního akumulátoru vlastně „rozpustí“. Běžný člověk, který pracuje za mediánovou mzdu si elektromobil zkrátka dovolit nemůže." Poslední dva odstavce nazvané "Stojí to za to?" pak velmi správně shrnují hloupost fanatických zelenomozků, kteří kvůli zcela nevýznamnému omezení emisí neváhají zruinovat evropskou ekonomiku. Ale jestli @silarm souhlasí se závěry a smyslem článku, pak pochopil imbecilitu svých dosavadních postojů i rozměry hlouposti, kterou doposud prosazoval.
    1 bod
  13. Tak pokud by měl někdo podobný problém, zde je řešení: 09 - centrální elektrika 16 - bezpečnostní přístup Kód - 31347 10 - Přizpůsobení IDE11477 parametr vnitřního osvětlení.... Změnit na 0 Nastavuje se tím prodleva mezi otevřením dveří a rozsvícením stropní lampičky 🙂 Je k tomu potřeba HEX V2 Čínské klony (pouze přebalené V1 s oddělitelným kabelem) nepodporují toto kódování. Ano, mám taky čínský klon, ale ten dražší V2.
    1 bod
  14. Carista Pro v7.4 New in v7.4: - New app design - Enjoy the new look ! - Bug fixes Carista Pro v7.4.apk
    1 bod
  15. to nebude Ondra, ten by si k tomu dal ještě kečup :D :D :D
    1 bod
  16. 1 bod
  17. Mě už taky párkrát. Říkám si, lepší 4x zbytečně, než nezabrzdit když něco přehlednu, ale šok je to vždycky řádný 😁
    1 bod
  18. Okná nasadené... Išlo to v pohode. Príručka tu vo fóre má v popise iné uchytenie. Ja som mal už valček, ktorý mal vo vnútri ďalší valček ako poistku. Ten bolo treba najprv vytlačiť a potom aj ten druhý. Prikladám foto. Keď som mal už preč tapacír, tak som aj vypolstroval všetky dvere a kufor. 😊😋 Fakt Škodovka šetrila na odhlučnení. Zajtra otestujem na diaľnici rozdiel.
    1 bod
  19. No to né. Většinu z toho ty tady odmítáš. Správně je "jste napsali..."
    1 bod
  20. A je to tady 🥳🍻 Kde je ten mistní věštec co strašil lidi s kilem?! 🙈🤣
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...