Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/09/23 ve všech sekcích
-
Demagogie jak z učebnice. K plošné výměně žárovek je stačí vyměnit jednu za druhou ve shodné patici, nic dalšího není třeba nikde měnit, předělávat, dobudovávat. Stačí k plošnému přechodu na elektroauta vyměnit spalovací auto za elektroauto a nic dalšího není třeba nikde měnit, předělávat, dobudovávat?2 body
-
no to nejsou. V době zákazu klasických žárovek už byly úsporné žárovky běžně k dispozici a úsporné/led osvětlení je kompatibilní s infrastrukturou pro klasické žárovky, takže ten přechod moc nebolel, protože jste si koupil jenom jinou žárovku se stejnou paticí. Pokud by měly být spalováky něco jako klasické žárovky, tak by uzákonili povinný prodej třeba LED osvětlení na 12V rozvodech a všichni by museli překopat elektroinstalaci v bytech a po protestech by povolili úsporné žárovky s cenou 1000Kč za kus. Navíc změna osvětlení stála každého jednorázově maximálně nízké tisícovky (pokud se někdo rozhodl aktivně všechno vyměnit), které se ve zvýšené životnosti LED a nižší spotřebě mohly vrátit poměrně rychle, aniž by bylo nutné klasické žárovky zdražovat, zatímco zákazy a příkazy v mobilitě stojí každého statisíce, to je poněkud rozdíl.2 body
-
Vcera jsem jel od Hradce na Jicin a jelikoz je v Horicich Benzina nadohled ONU, tak svete div se, stejna cena. A po pouziti Benzina karty cena krasnych 28.40 Kc za litranek jiz aditivovane nafty. A pak ze to nejde. 🤣2 body
-
@DušanV Ano, nějaké Lithium tam je (LiFePO4 je chem. složení) mělo by jej být méně, otázkou je, kolik který výrobce používá. Odolné jsou docela dost:2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
@VeteranChild áno, napríklad aj tutok @wirer má na to návod.. ;) https://forum.skodahome.cz/topic/140628-f-iii-oem-svetelný-senzor-v-palubnej-doske/1 bod
-
Závisí od výbavy auta. Zvyčajne ak nie je dažďový senzor, toto býva aj svetelný senzor na automatické svetlá. Ak je aj dažďový senzor, svetelný senzor býva hore v späťáku. Ale tiež by v tom mal byť aj nejaký senzor pre automatickú klímu.1 bod
-
Je to jako v blázinci: Den poté, co Němci odpojilili 3 poslední jaderné elektrárny, spustili Finové největší jaderný reaktor v Evropě, který má elektřinu vyrábět nejméně 60 let. Když životnost fotovoltaické elektrárny se obvykle uvádí 20 let. A kromě nás Švédsko, Francie a Británie plánují stavbu nových reaktorů. Takové ode zdi ke zdi hovadiny by snad nedokázala vymyslet ani státní plánovací komise v rámci RVHP1 bod
-
To se muselo vždy a u všech motorů, nicméně nedělej si iluzi, že to vždy v servisu dotahují momenťákem. Mimochodem momentový klíč s tím to parametrem, koupíš od 1K kč, stále to je skoro polovina ceny a ten klíč ti zůstane...1 bod
-
vy mě fakt bavíte. kdo tu paralelu chtěl pochopit, ten pochopil.... a pro tu další skupinu pár argumentů k další diskuzi ohledně žárovek :) infrastruktura jsou přece hlavně silnice a ty jsou sice v dosti omezené kvalitě už místy vybudované.... se zavedením úsporných žárovek se třeba musely vyměnit snímače pohybu (relé), která s nízkým příkonem nefungovaly.1 bod
-
A k cemu je to dobry? Max na foceni a zakryti RZ. Ze bych v garazi si delal salon to asi ne. 🤓1 bod
-
Já ti nevím, ale máš přece rychlé volby (oblíbené), nebo necháš volat Lauru. V tom nevidím trablík i kdyby jsi měl 10000 kontaktů1 bod
-
Chystám sa dokúpiť samostmievacie na stranu spolujazdca práve kôli takýmto vypaľovačom, ktorí majú svetlá položené príliš vysoko a v kolóne sa lepia. Typicky sú to dodávky. Keď nemáš možnosť predbehnúť, máš smolu.1 bod
-
Pravé zrcátko o funkci stmívání přišlo. Tak jak měla svého času poloviční zráctko Fabia I/Octavia I, tak si opět řekli, že něco potřebujou zprznit a volba padla opět na pravé zrcátko.1 bod
-
Zdravím vás. Taky jsem si chtěl udělat vyvýšení do kufru aby tam šlo spát. Inspiraci jsem načerpal v tomto vláknu, vymyslel a vyrobil jsem toto. Ta vzpěra je spojená kolíkama aby to šlo rozebrat. Když se to složí zabírá to 2x tloušťku desky (v tomhle případě 2x18mm). Nevím jestli jsem to nafotil tak, aby to bylo srozumitelné.1 bod
-
1 bod
-
Není potřeba, ohnivzdorný materiál ve dveřích je asi dobrý, ale v hořícím autě asi nepodstatné malé plus...a že jsem těch shořených aut už viděl...:-) Nenasákavý bude na tomto místě asi důležitější, než ta odolnost ohni. Jen mi tvarem ten materiál nedával úplně smysl na tom místě... Odhlučňujeme každý jinak, neříkám, že špatně... Hlavně, ať to má za ty peníze dostatečný efekt. Rozhodně bych nevynechal podběhy i kufr, tam vidím slabiny u více modelů i A4-ce rok 2014 to dost pomohlo a čím novější, tím více se šetřilo...1 bod
-
I my už máme dospělé děti, ale také jedno pozdní malé. Takže občas výletujeme. Takhle jsem se třeba díval zespoda na stezku v oblacích na Dolní Moravě protože jsme museli se synem přečerpávat vodu v Mamutíkově parku na vodních dílech a jezdit skluzavkou v chobotu mamuta. Dostat se nahoru už nebyl čas. ExecutedDonut: z těch kopců co nejsou rozhlednami ale stojí za výlet se nám překvapivě moc líbila třeba Hejšovina v Polsku, obdoba našeho Adršpachu. Ale u nás je jich také dost s pěkným výhledem do okolí a krásných procházek přírodou.1 bod
-
Říp, tam jsem taky nebyl. Těch kopců co nejsou rozhlednami ale přesto je z nich krásný výhled či rozhled by bylo hodně. Tohle je už z minulého roku ale výhled je tam moc pěkný. Rozhledna Eliška u tvrze Stachelberg. Trutnovsko - Krkonoše. A právě probíhala akce sraz vojenské techniky. To je tak když se někdo snaží udělat panoramu a dopředu se mu nacpe rodina. A na stezkách v korunách stromů už byl asi kde kdo. Jánské Lázně.1 bod
-
1 bod
-
Ne, myslím třeba toto (první co jsem našel, ber jen jako ilustrativní) https://www.sbazar.cz/autoradiavw/detail/135771711-vw-rcd360-330-android-auto-carplay-_-ceske-menu lisi se různé verze dle podsvícení, ale panuje místo původního rádia. Toto je přímo originální radio Skoda, jen bylo původně určené pro auta na indickém trhu. Nicméně i ty co jsi poslal vypadají, ze budou udělané tak, aby pasovali do původních plastů. Tedy aspoň dle fotek to vypadá, že mají stejný systém uchycení i tvar jako originální Amundsen (ale to by mělo být v popisku výrobku, nebo by měl být schopny odpovědět prodávající).1 bod
-
Pokud neřešíš cenu, jdi do 110kW, spotřeba bude cca stejná, ale to auto pojede výrazně lépe.1 bod
-
Zdravím, mám Rapida se starým Swingem. Převážně se tu řeší výměny, já bych potřeboval zjistit, jestli některý Bluetooth adapter (do AUX nebo FM) dokáže komunikovat s MF volantem (posouvání skladeb ve Spotify puštěném z telefonu)? Mám teď Sandberg do AUX a nekomunikuje to. U FM si myslim, ze to taky nepůjde, protože na rádiu šipky posunují frekvence v paměti. Vyčetl jsem, že by si rádio muselo myslet, že ta ,,věc" je CD, ale nic podobného jsem nenašel. Takže asi výměna rádia (nebo auta :)) je jediné řešení? Nebo je alternativa? Moc díky.1 bod
-
Zdravím Vás. Vie mi niekto poradiť, či sa dá dorobiť ku SWING MR 2013 AUX vstup a čo je na takéto dorobenie potrebné. Ďakujem.1 bod
-
Problém je, že Rapid MR2014 má elektroniku z Fábie II (v podstatě). Nový dotekový Swing přišel až s příchodem MR16 myslím, tedy s elektronikou FIII. Takže tam bude nejen problém s USB, ale i napojením na elektroniku auta. Myslím Yeti používal upravenou verzi Swingu, která nekomunikuje s autem, ale ten zase asi nebude sedět rozměrově do Rapidu.1 bod
-
1 bod
-
Mam obavu až ta fialovice zdvihne na naftu daň, že to bude min tak o 3 Kč dražší 👹 I když se chvástaj "jen" o 1,5Kč. Hrajou si s námá jak kočka s myší.-3 bodů