Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/11/23 ve všech sekcích

  1. Nastavil si tlaky v pneu na spravnu hodnotu a cez menu pneu v infotainmente inicializoval system merania tlaku v pneu?
    3 body
  2. Travel Assist Tak zase jedna uzasna vychytavka, Travel Assist umi jet 10 minut bez otravne hlasky ,, prevezmete rizeni " i kdyz blbe drzite volant nebo vubec. A to i na jednotkach 2Q0 pouze upravou SW bez pouziti dalsiho HW... Za me pecka 👍👍👍 Diky moc Ferda 25 !!! travelAssist.mp4
    2 body
  3. Myslim, ze odpoved je celkem zrejma. Jedna se o dva rozdilne motory s rozdilnymi emisnimi normami. Diky tomu je jinak naladena ridici jednotka DSG. Predpokladam, ze MY2018 bude puvodni EA288 a MY2020 uz bude EA288 Evo. Staci se podivat na stitek ve dverich, u rezervy nebo na krytu rozvodu na motoru kde je uveden kod motoru.
    1 bod
  4. Rallye metalíza nebude přestala se stříkat s nástupem modelu 2003 a byla to pastelová barva.
    1 bod
  5. Zatial jedna velmi pozitivna vec po vymene platniciek zimmermann....pri dlhsom stani a zatiahnutej rucke boli vzdy dosticky ku kotucu prilepene,asi to poznate,supa,ako keby ste nieco odtrhli....teraz vobec nic... Pojazdim trochu a nafotim,ako to vypada...
    1 bod
  6. Rád bych ještě doplnil předchozí diskusi o mou aktuální zkušenost R15 vs R16. Už přes měsíc jezdím se svou F2 Combi 1.4 16V CGGB na nových pneumatikách Bridgestone Turanza T005 205/45 R16 na ráfcích Noid/Rotare R16. Část minulé sezóny jsem jezdil na stejných ráfcích, ale na starých pneumatikách Bridgestone Turanza ER300. Ještě předtím jsem měl Bridgestone Turanza T005 195/55 R15 na ráfcích Rotare R15. Rozdíl ve spotřebě R15 vs R16 u stejného typu pneumatik mi zběžně vychází zanedbatelný, cca 0,1-0,2 l/100km ve prospěch R15. T005 jsou komfortnější než staré ER300, auto na nich sice není tak bezprostřední, nicméně když už se opře do zatáčky, drží prakticky stejně. Rozdíl oproti stejným T005 R15 je stále značný, auto na suché silnici v podstatě nejde utrhnout, jízdní stabilita při vyšších rychlostech je citelně lepší než na R15... A ještě jako bonus - zkoušel jsem T005/R16 i na krátké dvojkové Fabii 1.2 TSI 63kW a tam je zkušenost více než pozitivní. Jednak hatchback nemá tak tuhé odpružení, takže i na R16 je komfortní asi jako kombík na R15 a při přímém srovnání R15 a R16 není tak znát pokles komfortu jako u kombíku. Nicméně rozdíl ve stabilitě je obdobný - na R16 auto jezdí do zatáček jako motokára, vyšší stabilita při rychlostech nad 130 km/h oproti R15 je hodně znát... Spotřebu u TSI jsem nezkoumal...
    1 bod
  7. Ja ich používam na zrazoch a sem tam pri fotení... u mňa svoje uplatnenie nájdu.
    1 bod
  8. Jak máš v mobilu nastaveno zobrazení mapy? Nemáš tam náhodou zapnutý tmavý režím? Mně docela po aktualizaci vadí černé neprůhledné pásy pri navigaci s různými informacemi, které zabírají značnou část zobrazované mapy. Dřívější zobrazení mi vyhovovalo víc.
    1 bod
  9. Profimerak muze bejt jakej chce jestli neni kazdorocne kalibrovanej tak muze merit stejne na hovno jako z tesca za 150,- 😀
    1 bod
  10. Řešíte tady desetiny a kontroloval si někdy někdo tlakoměr, jak dobře ukazuje???
    1 bod
  11. S tymi stitkami je to take osemetne. Tie udaje sa menia v priebehu vyroby :) Na S3 Combi predFL som mal podla stitku fukat predne na 2,2. Na S3 Lift FL mam predne fukat podla stitku 2,5. Pritom mam identicky motor 2,0TDI 110kW.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...