Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/24/23 ve všech sekcích

  1. Ahoj, v únoru jsem vyměnil vůz za novou Octavii IV, na kterou jsem čekal 18 měsíců. Jak jsem na ni čekal, tak jsem četl různé komentáře a vzhledem k tomu, že jsem měl objednaný i sound systém CANTON, tušil jsem, že tady budu muset vymyslet co s tím, protože všichni nadávali na basovou složku, která je slabá až neslyšitelná. Samozřejmě, hned jak O4 dorazila proběhl test a i u mne proběhlo zklamání. V předešlé O3 jsem měl vytlumené dveře a dodělaný subwoofer JBL po sedadlem a byl jsem spokojen. Nechtěl jsem do toho nikdy investovat desetitisíce, takže v rámci pár tisícovek slušné zlepšení. Takže přišla na řadu O4 a co s ní. Je jasné, že v létě dojde k vytlumení dveří, ale co s tím "subwooferem"? Vytáhl jsem ho a potěžkal...no první překvapení...hádám tak 1kg celkem. Pak jsem u kolegy s CANTONem v Kodiaqu zjistil, že má stejný subwoofer i v tomto autě, takže toto téma může být zajímavé i pro majitele Kodiaqů. Tak jsem trochu zjišťoval, jaké jsou možnosti a většinou narazil jen na kompletní přestavby a odkódování CANTONu.:-) Šel jsem na to jinak a když jsem slyšel CANTON v Superbu III, byly tam znatelně lepší bassy. Tak jsem na bazaru celkem levně koupil celý subwoofer ze Superba, abych případně pouze vyměnil repro, protože dle parametrů se u obou jedná o 6,5" repro s dvojitou cívkou 2x8Ohm jen výkon repra není nikde specifikovaný, ale všechny CANTONy se chlubí výkonem subwooferu 2x100W. Tak jsem vyrobil pouze kabeláž a začal testovat subwoofer ze S3 v mojí O4. Poslech se výrazně zlepšil. Samozřejmě jsem subwoofer z S3 rozdělal abych zjistil rozdíl v repru a opravdu tam byl. Subwoofer z S3 váží tak 4kg a ozvučnice má 15l. Takže další myšlenka byla toto repro vrazit do té ozvučnice do rezervy. Jelikož ale tento reproduktor má o hodně větší magnet, toto nebyla cesta. Nová myšlenka byla postavit Subwoofer, který CANTON zvládne obsloužit. Parametry byly jasné....repro s duální cívkou 2x100W (asi hodnota max) , 2x8Ohm. Našel jsem tedy vhodné repro, postavil 30l ozvučnici a vše připravil na připojení do originál konektoru pro subwoofer do rezervy. Aktuálně mohu tento subwoofer odpojit a zpět připojit originál, pokud bych potřeboval větší prostor v kufru. Při aktuálním výkonu CANTON DSP si troufán říct, že z toho více dostat nejde, ale já jsem s bassy spokojen. Repro v subwooferu je 8" (20cm), 2x100W max, 2x60W RMS, 88dB, 2x 8 Ohm, 28-4000Hz. Ozvučnice čistý objem 30l, Bassreflex 37 Hz. Nyní už jen dojde k vytlumení dveří a tím jsem s hudbou v O4 skončil a budu spokojen.
    3 body
  2. Nikto nikomu nič nevnucuje, auto si môžeš kúpiť aké chceš. Toto auto je na jazdenie v meste, prípadne v jeho okolí, nie na to, aby si za deň dal na otočku trasu Praha-Ostrava-Praha. Keby to nebola "Dacia", presnejšie nejaké indické alebo čínske auto s iným logom na predku a tým pádom aj s nulovou bezpečnosťou, tak mne by podobné auto vyhovovalo namiesto Fabie ktorú mám presne na takéto jazdenie. Aj preto čakám na predstavenie "Fabie iV". Jednoducho ten kto kupuje takéto auto, presne vie, že prečo ho kupuje. A ten, kto si o 12 rokov bude kupovať auto, ten si stále bude môcť kúpiť ročné jazdené auto so spaľovacím motorom. Ak sa dovtedy nezmení legislatíva, tak som si istý, že v rokoch 2023-2024 sa budú vyrábať (a prihlasovať) na sklad autá so spaľovacím motorom v rekordnom počte, a kto bude mať záujem jazdiť aj po tomto čase na benzín/naftu, nebude mať s tým ešte dlhý čas žiaden problém. Otázkou skôr je, či sa ešte cenovo oplatia.
    3 body
  3. Motýle, - proč máš neklimatizovanou schránku? U mňa - výroba 02/22 je klimatizovaná - v Style fakt nie sú v MR2023 predné senzory? (podľa cenníka tam u Style samozrejme sú) - pokorne by som sa k WAZE nikdy nevrátil. Samozrejme columbus nevie hliadky a radary - jasne, to je absolútna výhoda WAZE v ČR a prakticky len v ČR a SR - ale inak určite vstavaná navigácia má vo všetkých ohľadoch minimálne rovnaké možnosti ako WAZE. hlavne neustále on-line zobrazenie dopravných obmedzení na lište vedľa mapy. Možno len je potrebné sa trochu povenovať columbusu a nájsť všetky finesy ktoré sú možno nelogicky skryté užívateľovi, ktorý pozná iné NAVI systémy - světla - 1000 výhod Matrixu ktoré bežné svetlá nikdy nemôžu nahradiť je tu spochybňovaných nekonzistentným svetlom či iným farebným podaním. Mne to pripadá, tak trochu ako keď si "MB áčko" museli povinne všetci novinári prevrátiť na strechu aby dokázali aké je to zlé auto.
    2 body
  4. Ahoj, po dlouhé době jsem něco zkusil dokódovat a zadařilo se: 1) SAFE EXIT - rozsvícení levého či pravého zadního brzdového světla (část na blatníku) při otevřených dveří Jde vlastně o jakousi náhradu za varovná dveřní světla, která má například Octavia rovnou ve dveřích a aktivují se otevřením příslušných dveří, na Scale ale žádná taková světla nejsou, tak zde jsou použitá brzdová světla. Stejně tak se dá nastavit například rozsvícení světel při otevření kufru. Kódování je otestované na Full Led světlech, na obyčejných se budou brzdová světla jmenovat asi jinak. Jinak písmenka A-F (Light Function D20, C20, atd.) jsou sloty do kterých můžete světlům přiřadit konkrétní funkci (například já jsem si do slotu D nastavil, že se mi světla rozsvítí při otevření kufru). Takže pokud už máte například ve slotu D něco nastavené, použijte místo toho například slot E (tedy místo Light Function D20 použijte Light Function E20, atd) (stejně tak místo Dimming CD20 nastavte Dimming EF20, atd.) Důležité !!!Slot A a B neměnit, jedná se o rezervované sloty pro brzdy a parkovací světla!!!! Leuchte20BR LA70 = Zadní pravé brzdové světlo (pravý blatník) Leuchte21BR RC8 = Zadní levé brzdové světlo (levý blatník) 09 Central electrics->Adaptations-> Vyhledejte si ve filtru: Leuchte20BR LA70 Poté nastavte: Light Function D20 na: a) Tuer ausstiegslicht vorne links (pokud chcete světlo vlevo rozsvítit pouze při otevření předních dveří u řidiče) b) Tuer ausstiegslicht hinter links (pokud chcete světlo vlevo rozsvítit pouze při otevření zadních dveří na levé straně) c) Tuer ausstiegslicht links (pokud chcete světlo vlevo rozsvítit při otevření jakýchkoliv dveří na levé straně) Dimming CD20 nastavte na: 127 Dimming direction CD20 nastavte na: Maximize Vyhledejte si ve filtru: Leuchte21BR RC8 Poté nastavte: Light Function D21 na: a) Tuer ausstiegslicht vorne rechts (pokud chcete světlo vpravo rozsvítit pouze při otevření předních dveří u spolujezdce) b) Tuer ausstiegslicht hinter rechts (pokud chcete světlo vpravo rozsvítit pouze při otevření zadních dveří na pravé straně) c) Tuer ausstiegslicht rechts (pokud chcete světlo vpravo rozsvítit při otevření jakýchkoliv dveří na pravé straně) Dimming CD21 nastavte na: 127 Dimming direction CD21 nastavte na: Maximize 2) Změna loga při zapínání Infotainmentu (VRS, MonteCarlo, Scout, atd.) 5F Information Elect -> Adaptations Vyyhledejte si ve filtru: Function configuration HMI Změňte Screenings na: 1 - 4 (dle toho jaké logo chcete, 1 je obyčejné logo Škoda, 2 je VRS, 3 je MonteCarlo, 4 je Scout, možná jdou i další, ale nejsem si jistý, to si musíte vyzkoušet)
    1 bod
  5. uprimne nepamatam sa ci sa to tu rozoberalo kazdopadne dnes dokodovane upozornenie na nizku hladinu kvapaliny ostrekovacov. mam vybavu style bez ostreku svetiel cize zrejme 3L nadrzku a uz som sa nad tym dlhsie zamyslal lebo tu boli diskusie na fore ze ktora scala to ma, nema, ci chyba senzor alebo staci dokodovat... najlahsia moznost bola vycitat to z option listu auta ktory ale v kufri nemam cize potom ostavalo bud demontovat plasty okolo laveho kolesa aby bolo vidiet ci ma nadrzka senzor alebo to proste nakodovat a bud to pojde alebo nie. uspesne teda hlasim ze po dokodovani sa mi po par sekundach rozsvietila kontrolka lebo prave dnes som si vsimol ze uz mi dochadza kvapalina. MR 22 cize nie longcoding ale adaptacie. ked bude moznost skusim aj odmerat od akeho mnozstva sa kontrolka rozsvecuje...
    1 bod
  6. @MaltaNo vida tentokrát budu v sobotu v Tvém městě. Sice tam nebude modrá ale dojede bílá😁
    1 bod
  7. Sice už je to z pátku ale s takovým číslem se nelze nepodělit. Naskočilo asi 7 kilometrů před Doksama při cestě na sraz. Fabka už má 8 let a 2 měsíce, kupoval jsem cca 3 roky dozadu s nájezdem 63K.
    1 bod
  8. Asi by to chcelo zalozit novu temu - Madarske zrazy :D
    1 bod
  9. Tak hoši, po 13 letech a 140tis km jsem nechal preventivně doplnit chladivo do klimatizace. Plná náplň je 500g, odsáto bylo 474g doplněno 26g. Velice mě to překvapilo že po takové době skoro nic neubylo jak hromada lidí tvrdí že chladivo ubývá.
    1 bod
  10. zde slíbené nákresy nejdřív ruční náčrt, snad to pochopíte
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...