Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/23/23 ve všech sekcích

  1. Svítí, ale to mi absolutně nevadí. Ledky nežerou skoro žádnou energii a šlo mi hlaně o to, abych byl na podzim a z jara dobře vidět a nemusel kontrolovat, jestli se světla sama zapla. V mé bílé barvě mi to příjde bezpečnější.
    2 body
  2. Asi tu budu jediný, ale já s umístěním výdechů problém nemám. Pozici jsem si našel, která mi vyhovuje - oba otočené zcela nahoru a páčky zcela na doraz na zapnuto. U spolujezdce když jedu sám, tak také na max zapnuto a pokud vedle jede dcera v sedačce, tak vypnuto.
    2 body
  3. Celková prospěšnost je pouze pro výrobce, zákazník z toho žádný prospěch mít nebude. Jestli si někdo myslí, že to zlevní auta, tak je hodně naivní. Mně osobně tato změna vadí hodně už teď ve stávající podobě, kdy skladba výbav člověka buď donutí objednat nejvyšší konfiguraci a nebo vzít polotovar. Pokud si chci nějaký prvek objednat, je v paketu často dohromady s nějakou píčovinou. A za tu musím platit. Právě možnost konfigurace přesně podle přání byla pro mě velkým pozitivem. Ale ono to zapadá do kontextu, kdy posledních několik let prakticky žádná změna není ku prospěchu zákazníka.
    1 bod
  4. Construct jsem měl během 22let na 5ti Oktávkách v práci, nikdy se nezasekl, jednou, když mi klíč od Construktu odpadl od klíčů, a projel do drtiče odpadu(naštěstí auto stálo u výrobní haly - nebyl Construct zamčený), tak jsem chtěl udělat náhradní klíč - nikdo i se safe kartou, rezervním klíčem pro okopírování nebyl schopen klíč vyrobit. Nakonec pomohl jen originální výrobce. Pokud parkuji v garáži, je to blbost, ale když vyjedu do Polska, nebo jsem jezdil Bulharsko, Srbsko, Rumunsko, Bosna, tak doporučuji. Kolegovi chtěli ukrást novou Oktu i na ulici před domem ve Strážnici. Teď občas vyjedu na přivýdělek k důchodu Děčín, Praha , Opava, tak to rozhodlo.
    1 bod
  5. Ja mám podobné skúsenosti, myslel so si že to je z vnútra ale nebolo to zvnútra - stierače pomohli 😊
    1 bod
  6. Ono nabíjení nad 50% kapacity už je pod maximem, takže tam nehrozí dosažení maximálního slibovaného nabíjecího výkonu. starší SW: po zrychlení nabíjení:
    1 bod
  7. No, používám tento typ zabezpečení (DEFEND x CONSTRUCT) na 4. autě, zamykám jej i několikrát denně a NIKDY jsem neměl jakýkoli problém. Otázku namontování/nenamontování nechávám na každém uživateli.
    1 bod
  8. 1,5 TSI 110 kW DSG e-TEC 5000 km aktuální nájezd 5.5l/100 km průměr za posledních 2000 km dálnice, okresky i město. řekl bych, že spotřeba stále trochu klesá, jak se auto ještě zajíždí nejlepší spotřebu jsem měl na 100 km trase, cílené využívání režimu plachtění, okresky a předpisové rychlosti, relativně rovný profil, 3.6l/100 km.
    1 bod
  9. Tak jsem to ani nemyslel, tobě se to projevuje jinak. Jen jsem chtěl naznačit, že v moderních autech je to hodně o SW někdy prostě příčiny problémů postrádají logiku.
    1 bod
  10. @vormen Myslím, že jablkem to nebude, ale dík.
    1 bod
  11. Kapacita nestartuje. Startuje startovací proud. Odběr startéru při výkonu 1 000 W bude 100 A. I ta nejmenší baterka má startovací proud 250 - 300 A. Takže i tak je to naddimenzované.
    1 bod
  12. Pánové, pár příspěvků výše jsem psal, že jsem 36 Ah musel měnit až po 10 letech, takže 36Ah baterie byla naprosto dostatečná. Pokud si výrobce spočítal, že u mé výbavy stačí/má být 36Ah a pokud se v návodu píše, že baterie se má vyměnit za baterii o TOTOŽNÉ kapacitě, nebudu tam dávat větší, protože mám pocit... Můj pocit aktuálně je, že dávat tam dražší baterii s větší kapacitou je vyhazování peněz jak pro výrobce, tak později i pro zákazníka. Ale zajímalo by mě, proč nedoporučuje stejnou nebo větší kapacitu. Asi to bude mít něco s dobíjením...
    1 bod
  13. Loni na jaře jsem pořídil iphone a hned první jízda s ním a poprvé jsem viděl porucha sos a černý displej. To se mně stalo ten rok ještě několikrát. Koncem roku jsem začal používat android a od té doby už se žádná porucha sos nedostavila. Absolutně to spolu nesouvisí, ale náhoda to rozhodně nebude.
    1 bod
  14. @informatorNic ve zlém, to je tvoje teorie? Motor sem nepatří, ale za dva roky je snad motor volnější a ta baterie spíše nebude mít problém s ním otočit. Promiň, ale jaká je tvoje další teorie mít kapacitně větší baterii, nehledě na to, že s větší baterií bude mít více práce i alternátor?
    1 bod
  15. DSG , ja som v manuáli nešiel ani nepamätám .. ide to pekne , detto ja mám na OII skoro plné a super , riadenie pevnejšie okolo stredu , bál som sa diskomfortu ale vyskúšal som to inde na inom aute a dal nakoniec aj sebe tie origoše sú po 50tis km väčšinou vydraté že to v zákrute ťahá za volant a vrzgajú čo by tieto teoreticky nemuseli ... ja som ich ani nemazal
    1 bod
  16. @iphonik4 Nemyslím si, že kolega nad tebou mluví o ořezání výbavy a ani podle mě to škodovka neplánuje. Co se ale už tu psalo výše a je to logické, že dojde k omezení výbav ve smyslu Ambition Plus, Style Plus, paketů ve smyslu Klima paket, Klima paket Premium, Funkční paket, Funkční paket TOP apod. Prostě těch možností jak si nakonfigurovat vůz bylo v minulosti strašně moc, což je hodně náročné na logistiku. Po vzoru japonských automobilek nás tedy s největší pravděpodobností čeká to, že si vybereme pevně danou výbavu s minimální možností úprav. Což nutně neznamená ořezání výbavy.
    1 bod
  17. Soudruzi udělali chybu v tom, že sloučili ovládání 2 nesouvisejících věcí (síla ofuku a směr ofuku) do jediného ovladače. Je to neskutečnej paskvil.
    1 bod
  18. Chci všem poděkovat za pomoc. Oprava se zdařila. Ve finále byla tryska jen zamáčklá do vnitř a stačilo jí jen za cvaknout. Autorizovaný servis by to řešil výměnou celého dílu kamery za 4500 bez DPH + práce a na můj přímý dotaz že stačí vyměnit jen trysku jsem dostal dost vytáček a zdůraznění že by to bylo bez záruky atd... :-D. Chápu že autorizované servisy musí nějak vydělávat, ale je sakra rozdíl 30 minut práce + 200 Kč (cena trysky) vs cca 6000 - 8000 autorizovaném servisu, kde by stejnak při montáži museli trysku vyndat a zandat. Fakt jsem netušil že si budu muset začít opravovat auto sám. Za mě Škodovka a servis palec dolů.
    1 bod
  19. Ked uz si davate plechy a puklice tak si tam aspon nedavajte tie sproste umele zipsy. Vyzera to otrasne na tak peknom aute, hanobenie. Tak setrite na plechacoch a potom je vam luto dat peniaze za dalsie poklice ked ich stratite. Radsej by som ich tam nedal ako ich este prichytaval...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...