Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/05/23 ve všech sekcích

  1. Nemám ve zvyku se handrkovat o drobné - nicméně když to vezmu do důsledků - ten kryt byl jistě započítán do ceny nového vozu, neboť jsem žádnou slevu za chybějící část nedostal. Takže na nás vydělají pěkných pár tisíc (10 .. 100 ? tisíc). Zkusím napsat na infolinku, ale dost pochybuji že to něco změní.
    3 body
  2. Kluci já mám RS 10/2022, takže taky bez krytu z výroby. Psal jsem mail na “infolinku” Škoda. Prý těch krytů mají nedostatek, ale měl bych být vyzván servisem až na mě dojde řada. Takže přestože jsem kryt z výroby neměl, tak bych jej dle Škodovky dostat měl. Osobně ale nevěřím, že se servis ozve sám. Takže urgovat, urgovat, urgovat.
    2 body
  3. Když jezdím přes den tak auto nabíjím až večer, když se vrátím z práce - jezdím na kole. Takže přijedu, zaparkuji kolo, telefonem (někdy) odemknu auto, připojím nabíječku a hotovo. No a včera jsem zase utřel. Přes víkend sepíšu dopis a pošlu ho do Boleslavi.
    1 bod
  4. Servis při 30 000 km, navíc jen kabinový filtr. a k tomu rozpis provedených úkonů Snažil jsem se ze servisního technika vytáhnout nějaké ty informace kdy a po kolika km se mají dělat další výměny. Prý toto on k dispozici nemá - je to vždy podle konkrétního vozu (podle motorizace a stáří). Jim se dané úkony prý zobrazí v systému teprve až při zadávání zakázky pravidelného servisu. V mém případě by ale třeba mělo dojít k výměně oleje v Haldexu vždy po 2 letech bez ohledu na najeté km a k tomu i brzdová kapalina každé 2 roky. Olej v DSG prý až po 120 tkm (doporučuje dřív). Nevím jestli jsem to dobře pochopil, ale vzduchový filtr by měl být měněn až po 90 tkm, nebo 5 letech (?). To se mi moc nezdá. Kabinový filtr jsem nechal vyměnit teď, vzduchový nechám vyměnit při 45 tkm (nebo po dvou letech).
    1 bod
  5. Podle poslední informace je možné, že i ti co z výroby kryt nemají(není na auto aktuálně akce 10J1) budou dodatečně vyzváni, až bude na jejich auto možné kryt namontovat. Bude to ale nejspíš podmíněno návštěvou servisu, sepsání "reklamace" na chybějící kryt. Další postup už je v rukou servisu... Oficiální vyjádření infolinky by mě zajímalo...
    1 bod
  6. Ceník 5.10.2023: https://www.skoda-auto.cz/_doc/f803b8b8-f9c0-4288-945d-1dc79412bae7
    1 bod
  7. Budu se opakovat, od Ferdy mám tento: Adressword : 6D (Deck Lid Control Unit} - J605 HDSG-Modul VAG no. : SW: 5Q0959107J HW: 5Q0959107J SW version : 0253 # Coding : 0D88 ASAM: UDS, EV_DeckLidCONTIAU736 001012 DATASET: 3V0771t____ >>> No faults found Jen upozorňuji (znovu), že některé datasety na zavírání kufru tlačítkem vyžadují, aby uživatel držel tlačítko stisknuté po celou dobu zavírání kufru. A mohou mít různé jiné anomálie. Tento funguje parádně. A ano @Jakub Octavia II RS, parametrizace je zpravidla pro konkrétní HW/SW typ jednotky a verzi SW. @JSvoboda parametrizace je opravdu na pár kliků a je třeba jen VCP (dá se koupit 😄) a onen soubor s datovou sadou... spousta datasetů je v souboru 6D.zip ke stažení zde https://www.drive2.ru/b/639294819247599097/
    1 bod
  8. Něco staršího, ale neva Vatikán 🇻🇦 Basilica di San Pietro, Basilica di San Pietro in Vaticano . . . . . . . .
    1 bod
  9. Porto 🇵🇹 Torre dos Clérigos . taková menší zajímavost: od věže jezdí historická tramvajová linka 18, což není nic moc. Ale je to jediná pravidelná linka MHD s policejním doprovodem na modrý majáky co znám ! . . Na fotkách je vidět polda na motorce, jak čeká na šalinu až vyjede. . . . . . . . . . . .
    1 bod
  10. Je to na autě 🙂 Nakonec jsem spínaných 12V naměřil na té svorkovnici u nádobky ostřikovačů. Kontrolní signál jde klasicky z parkovačky od svorkovnice světel. Je to takto výrazně jednodušší než tahat dráty dovnitř, ale i tak to byl celkem slušný zákrok Vypadá to moc hezky. A i ty mlhovky svítí ve tmě velice slušně.
    1 bod
  11. Oficiální zprávy https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-mapy/zcela-nova-skoda-kodiaq-tiskova-mapa/texty/
    1 bod
  12. https://www.novinky.cz/clanek/auto-skoda-predstavila-novy-kodiaq-40445550#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    1 bod
  13. Ďakujem, vo februari idem na vymenu oleja takže zhodime vaňu a skontrolujeme ojnične ložiska ojnice aj kľuku, ale čomu davam veľku nadej jed reťaž na olejovom čerpadle, že by bola ta voľna... a ak tamto bude všetko ok tak vymenim zapalovaciu cievku lebo čital som, že veľa ľudi s ňou malo problem. Pretože, mne nie len, že klepe ale aj tak jemne trha škube s motorom na voľnobehu, niekedy škubne viac a to su nove sviečky a aj hydroštely dokonca aj hydroštel na čerpadle, takže neviem... Zlomil som nad tým palicu jazdim až kým mi nenaskoči nejaka kontrolka.
    1 bod
  14. Měsíc ... no to je už hodně přes čáru. Pravda já tak často nejezdím, tak je klidně možné, že nějaký delší výpadek postihl i mě. Každopádně minulý týden to bylo asi třídenní nefunkční období s tím, že mi v aplikaci chybí nějaké jízdy. Dnes opět nefunkční. Navíc jsem to měl okořeněno tím, že mi nefungovaly jeden den v autě služby infotainment online.
    1 bod
  15. Facelift bude od MY 2026.Platforma MEB+.
    1 bod
  16. Pridavam aj ja svoj postreh, nova Karoq 1.6 TDI, najazdenych 500 km, vcera presun 4 dospele osoby, 2 psy a batozin, takze plne auto. 180 km a spotreba 4.9 l/100km. Kedze motor v zabehu, tak tempomat zacvaknuty na 105 km/h, na dialnici - len 20 kilometrovy usek tempomat 120 km/h, ale plynula jazda, mozno 3 obiehania......
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...