Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/19/23 ve všech sekcích
-
Já na živnost půl roku montáž někdy i výroba ze dřeva. Fajn práce, někdy ty nápady zákazníků ...2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak já to vezmu z druhé strany. Osobně už bych si okno nikdy zcelovat nenechal. Po půl roce se začalo objevovat místo opravy jako flek pryskyřice nebo čim to lepili. Okno je za cca 12500 k tomu materiál a práce, takže 20000 to musí s přehledem pokrýt(kamera se kalibrovat nemusí, pakliže někdo nezapne zapalování při odpojené kameře). Vyhřívání je řešený pokovením skla a nebyl si úplně jistej, že to bude fungovat všechno na 100%. Auto to je za nemalý peníze, havarijko stojí taky prachy, tak nevidím důvod, proč bych si měl nechat sklo něčím lepit. Takovýchto oken jsme měnili mraky a nikdy jsme problém neměli. Musíš mít ale v servisu lidi, kteří vědí co dělají a jak to dělat.1 bod
-
Doporučuji se věnovat manuálu k vozu. Toto není závada, pouze máš přecvaknutou nabídku v menu. Pravým rolovacím tlačítkem si tam navol něco jinýho.1 bod
-
Předpokládám, že tam jsou správné svíčky, tak když už se měnilo a přehazovalo kde co bez výsledku, kouknul bych se ještě na snímače otáček a místa na klice a vačce které snímají, jestli tam není něco podezdřelého - přece jen to je to hlavní co řídí dobu vstřikování a zapalování a vyhodnocuje výpadky zapálení směsi.1 bod
-
My jsme software řídící jednotky kamery nebo světel neprogramovali, proto nemůžeme vědět, kdy kamera světla vidí a kdy ne. Kamera nejsou lidské oči a vstupuje do toho hodně proměnných (sklon stoupání, intenzita světel protijedoucích vozidel apod.) Pokud považuješ moje názory za plkání, tak je to moje poslední reakce.1 bod
-
Mě ta cena přijde odpovídající dnešní realitě... Moc nechápu, co řešíte. To je něco kolem 419 000 Kč na české, ne? Vždyť teď je stará Scala od 459 000 Kč. Vzhledem k situaci prostě udělali jen méně vybavenou a levnější variantu...1 bod
-
@Přemysl11 jojo, cena hezká. Jen by bylo dobré upozornit, že se očividně nejedná o motor 2.0 TSI, o kterém tohle vlákno je. Aby se někdo nenachytal a neobjednal díly (zejména šroub a filtr) podle té faktury.1 bod
-
Dobrý den, o Vánocích jsem dostal nečekaně volno mezi svátky, z čehož jsem měl smíšené pocity, bo jsem plánoval dodělávat repro ve svojí Oktě. Naštěstí jsem měl štěstí a podařilo se mi sehnat relativně vytápěnou garáž, kde se dalo dílo provést. Plánoval jsem, že jakožto laikovi , který s tím nemá žádné zkušenosti a budu to dělat podle dostupných návodů na internetu, hlavně zde (http://forum.skodahome.cz/topic/125173-mont%C3%A1%C5%BE-zadn%C3%ADch-reproduktor%C5%AF-do-rapida/ ) a montážní příručky, budou jedny dveře trvat +- 6 hodin (počítal jsem s rezervou). Kdy ve výsledku jsem měl pravdu, celá práce mi i s dodatečným sháněním materiálu a přestávkami trvala skoro 22hodin. Dneska když už vím, co a jak a věřím, že bych to dal za polovinu času. Opravdu důležité je mít zahřáté vnitřní plasty, takže jsem chvíli před tím jezdil s autem s topením naplno (ráno byly mínusy). Co je k tomu potřeba, mám lifta, neměl přípravu na zadní repro, takže jsem musel i tahat kabel. Celý můj seznam, materiálu mám víc, budu ještě pokračovat podlahou v kufru a boky. http://www.ahifi.cz/reproduktory-gladen-m-165-v2.html - 2x (předek i zadek) http://www.ahifi.cz/mdf-podlozky-pro-skoda-volkswagen-seat.html 2x (předek i zadek) http://www.ahifi.cz/sinus-live-nl0-75.html vzal jsem 20 m, pro sichr, stačí i 10m http://www.ahifi.cz/iso-konektor-pin-samice-254082.html 4x tyhle jdou do fakra konektoru u rádia http://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-anticor-l-1-8-mm.html 7x ( 3 pláty zůstaly) http://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-anticor-s-2-1-mm.html - 2x Kdo to myslí opravdu vážně vynechá 1,8 mm a rve tam jen ty 2,1 ne-li silnější… http://www.ahifi.cz/tlumici-material-gladen-aero-wave.html 6x http://www.ahifi.cz/gladen-z-t-s-2-5mm.html - zajděte do nejbližšího obchodu a kupte jich po 20ti ks SP 2,5mm a SP 4 mm, sem tam se nějakej nepovede, spadne na zem, zbytečná ztráta času pak lozit po kolenou a hledat je, když zbyde, tak je časem taky upotřebíte a cena bude stejná jak v tomto eshopu . Za prvé je budete potřebovat na samotné repro, větší fast on SP 4 mm byl + menší SP 2,5mm -. Za druhé ty SP 2,5mm fast on konektory budete nasazovat i do svorkovnice od dveří do B sloupku (pokud nemáte přípravu na repro). http://www.vdkelektronika.cz/?673,faston-samec-2-8-lvdk939 – toto jsem zjišťoval až v obchodě, je to samec, protikus k těm fast on konetorům 2,5mm, toto nasadíte do protikusu té svorkovnice v B sloupku (je potřeba zdemontovat plastové kryty B sloupku). http://www.aliexpress.com/item/Universal-Car-Radio-Door-Clip-Panel-Trim-Dash-Audio-Removal-Open-Installer-Pry-Tool-For-VW/32368368163.html?spm=2114.01020208.3.10.ipMBld&ws_ab_test=searchweb201556_2,searchweb201644_2_10001_10002_10005_301_10006_10003_10004_62,searchweb201560_2,searchweb1451318400_6149 - samozřejmě pokud budete mít možnost sehnat montpáky, jako měl Miklisek použijte je, bral jsem je, protože tam byly i ty dva přípravky na vytáhnutí rádia + dva jsem si nechal podle nich dodělat. http://www.rucni-naradi.cz/tona-expert-e160801t-racnovy-sroubovak-s-6-bity?gclid=CM_7wd7aqMoCFdgaGwodXzQCyQ – já jsem ho měl naštěstí doma, je to opravdu užitečná věc, ty torx šrouby držící tapecy dveří jsou pěkně utopené… Topení nebo fén na zahřátí tlumícího materiálu STP l, S nebo G – lépe se tvaruje,kobercák, stahovací pásky, elektrikářskou pásku, pájku, akučku, tavnou pistoli a nářadí. Teď k samotné demontáži, ve spodu dveří, či spíše ve spodu tapecu je matka, tu otočit o 90° aby byla zároveň s výřezem, zdělat krytku madla, v ní jsou dva torx šroubky, v zadních dveřích mám kličku na stahování oken, takže stisknout plastový kroužek proti sobě, tím vyskočí pojistka a kličku tahem od dveří vytáhnete. Kdo má elektro, tak u horního šroubku v madle vycvaknout konektor od ovladače, samotný ovladač si vyděláte až budete mít zdělaný tapec, je to jednodušší (vydělat ho každopádně musíte, bo by jste ten konektor pak nenasadily nazpět při montáži), tím se Vám uvolní prostor pro odšroubování torxu. Dále postupujete podle montážní příručky, nebo-li vycvaknout příchytky tapecu 6x , dělejte to podle daného pořadí. Pak už zbývá jen mírně odklopit tapec od dveří a vytáhnou směrem nahoru, u okna drží v gumové liště. Vidíte vnitřnosti dveří, takže oddělat záslepku otvoru pro repro, kdo má staré a mění za nové, jsou to roztažné nýty ,měli by jít vycvaknout, mě to ve předu nešlo a nechtěl jsem nad tím zbytečně ztrácet čas, tak jsem je prostě odvrtal menším vrtákem. Vycvakněte plastové krytky, pro lepší přístup při tlumení, jinak stač í ten otvor pro repro. Na sloupku B vycvakněte svorkovnici, stačí šroubovákem jemně odjistit pojistku směrem nahoru napřed jednu stranu, pak druhou, pak to povolí pěkně směr nahoru a vytáhnout od kastle, viz příspěvěk od Mikliska. Protáhnou průchodkou směrem do dveří, je to brnkačka, vytáhnete k sobě, odjistit svorkovnici z krytky, protáhnout husím krkem kabel,zaizolovat, přidat na něj dva fast on 2,5mm a ty vsunout na pozici 20 a 21 (jsou volné a poznačte si na které číslo jste dali jaké číslo kabelu, ujistěte se před tím, že do nich bude pasovat protikus, měl by jít relativně bez odporu zasunout, pokud ne, mírně ale opravdu mírně šroubovákem fast on roztáhněte a vyzkoušejte, stejně tak se ujistěte, že je fast on pevně zasunut ve svorkovnici, jinak se pak nespojí s protikusem). Pak klasika, očistit benzínovým čističem dveře, vytlumit STPčkem, pak nasadit Gladen aerowave, kdo nechce, nenasadí, každý dělá podle financí. Když STP přeložíte nic se nestane, ba naopak, prostě jak vám to bude vycházet, důležité je to pořádně vyhladit. Rukavice jsem nepoužil, plech mi nepřišel tak ostrý ale klidně je použijte. Jakmile máte vytlumený vnitřek dveří,protáhlý kabel, oblepte mdf podložku tím stpčkem, popřípadě použijte nějakou gumu, ať to nerezonuje na kastli. Použil jsem imbus šrouby na upevnění tuším 4x45 din 7984 zn + pojistné matky din 985 + pro jistotu nordlocky podložky. Ve výřezu pro repro je na vrchní straně ještě menší výřez pro kabeláž od repra (je tam proto aby jste jej neskřípli při utahování mdf podložky) pokud budete mít stejně jako já repro, kde je výhybka uprostřed, tedy mezi výškou a středobasem. Takže odchozí kabel od středobasu půjde tím mini otvorem, s přívodní kabel k repru jde od té svorkovnice, co jste si natáhli v minulém kroku. Zapojit repro, vnější piny pro fast ony jsou pro přívod od rádia vnitřní pro kabeláž k výhybce, větší fast on 4 mm je + a 2,5mm je -. Přišroubovat repro do MDF podložky, u Gladenu byly k tomu přiložené samořezné šroubky. Původní výškáč v tapecu drží taky na těch nýtech, odstranit, nový výškáč natvarujte tak, ať ho v tapecu nemáte vytočený zpět na sebe na řidiče či spolujezdce a neřve vám to pak do uší. Postupoval jsem podle Mikliska a taky jsem ho pak upevnil to tavnou pistolí, přišlo mi to jako nejlepší řešení. Pak už jen spojit k výhybce. Opravdu je velmi důležité veškerou kabeláž pečlivě upevňovat, ať nikde není na volno a nemlátí pak při jízdě do kastle. Pak oblebit Stpčkem, co půjde, zase podle možností, zadeklovat a pak dodělat všechny dveře. Samotný B sloupek, začít tak jak je v příručce od vrchu s odděláváním plastů, napřed oddělit krytku s nápisem airbag, pod ním je schovaný torx šroubek, pak vycvaknout smeřem od kastle k sobě a vytáhnout směrem nahoru. Pak oddělat plast pod ním a nakonec prahy. Nyní se před vámi objeví protikus svorknovnice, ten vysunute z karoserie pro lepší přístup a nasadíte ten samec fast on, ujistěte se že dobře drží, vsuňte zase do pozice 20 a 21 barvy, které jste si zvolily. Nyní svorkovnici vraťte do kastle, spojte a veďte kabel podle původní kabeláže až k autorádiu, páskujte co chvíli, jinak pak budete litovat. Až se budete blížit k pod palubku, tak zjistíte, že původní kabeláž vede někam do nitra, kam se nedostanete, tak prostě vybírejte cestu kabelu k rádiu tak, aby ničemu nezavazel a hlavně byl za co přichytit. Vytáhnutí rádia Swing v mém případě byla brnkačka, 4 přípravky zasunout do děr pro ně určené, tím že se zasunou se rádio odjistí a v pohodě vytáhne, odjistit fakru od rádia, vytáhnout anténu, vydělat rádio, podívat se na štítek, kde najdete na fakře pozice pro zadní repro. Pokud jste jak v nekonečným Pánovi prstenů konečně doputovali s kabelem až na místo, odměřte si potřebnou délku pro rádio, pro jistotu přidejte tak 15 cm a zbytek ušmikněte. Nasaďtě http://www.ahifi.cz/iso-konektor-pin-samice-254082.html a vsuňte do pozic ve fakře. Přidávám pár fotek, chtěl jsem to fotit podrobněji, bohužel jsem na to dost často zapomínal, takže fotky jsou focené třeba v polovince práce, jinak to ve výsledku vypadalo podobně. http://www.ahifi.cz/clanky/detail/skoda-octavia-3-montaz-prednich-a-zadnich-reproduktoru.htm1 bod
-
To nie je primárne o šetrení, aj keď to môže mať aj tento príjemný vedľajší efekt. Ak si dohľadáš porovnávacie testy zimných a celoročných a letných pneumatík, tak zistíš, že zimné pneumatiky sú lepšie iba na snehu a ľade, vo všetkých ostatných disciplínach sú horšie, a to aj v mínusových teplotách. Nakoľko ja jazdím 99,5% svojich kilometrov na suchej, prípadne mokrej vozovke, tak výber pneumatík prispôsobujem práve týmto podmienkam a nie tým trom vločkám snehu ktoré počas zimy možno padnú, možno nie. Na moje jazdenie čisto z bezpečnostného hľadiska sú ideálne v lete letné, v zime celoročné pneu. Ak pridáme ekonomické hľadisko, tak zase celoročné pneu po celý rok, kde sú kompromisom tie celoročné pneumatiky hlavne počas leta. Ale ešte raz, ja žijem na južnom Slovensku, a málokedy sa pohybujem v miestach ktoré majú nadmorskú výšku 200 metrov nad morom a viac, aj to skôr iba v lete.1 bod