Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/24/23 ve všech sekcích

  1. Nemusel som kupovať nové... Pootočili pneu o pár mm podľa odporúčania na Hunterovi a bolo po problémoch. V pneuservise ti povedia, či sa to dá eliminovať posunutím pneu, alebo rovno výmena. No zaplatil som za kontrolu pneu pod zaťažou za štyri pneu 55 Eur. Optimalizácia kolesa FORCE MATCH (najlepšie natočenie pneu voči disku) Ale stálo to za to.
    2 body
  2. Tak zase úplně si nemyslím, že EU může za to, že to neumí škoda pořádně udělat
    2 body
  3. @altra je to ok, olej 5W30 je norma 504.00
    1 bod
  4. Ohledně kabelů je seznam zde: https://wirer.sk/f3_amundsen/
    1 bod
  5. Ja som ju menil úplne zbytočne, žiadny rozdiel co sa týka vibrácií. Možno trošku lepšie jazdné vlastnosti, ale to som postrehol sotva.... Pomohlo vyrovnanie diskov.
    1 bod
  6. Ja som mal hliníkovú nápravnicu už od kúpy. S2 bol dovoz z Nemecka.
    1 bod
  7. Každopádně se to bude tedy všechno opravdu odvíjet od kol. Potom ale ti, co vyměnili nápravnici za hliníkovou, tak se dá říct, že i trochu zbytečně. Resp.se vyřešil jen následek ne příčina. Ale zase hliník je furt lepší než plech.
    1 bod
  8. Už se pomalu vyskytují poruchy zapalovacích cívek. Po vlastní zkušenosti jsem tady hodně hledal a sledoval to. Nicméně závady cívky jsou běžné už od F1 a taky jsem jednu měnil na svém 3. autě doma, ale to má 202.000km. Je špatně, že AS nedokáže správně diagnostikovat poruchu, ale to pro mě není taky překvapení, když jsem kdysi u nové O1 1,6BFQ Tour reklamoval cukání motoru, byla to litánie, ale s úspěchem.
    1 bod
  9. Já už 2x jel s 70kw na 2 válce, poprvé cca ve 30.000 mě můj domovský AS vyměnil svíčky které jsem platil. Za týden opět jízda na 2 válce 100km od domu, tak jsem volal odtah do nejbližšího AS a tam mě vyměnili vadnou cívku na záruku a druhý den jsem se vracel pro auto náhradním vozem na záruku mobility. První servis cívku vůbec neodhalil.
    1 bod
  10. Toho se právě obávám. Na jaro mě konci pětiletá záruka.Jediné co mám je svědkyně ,že se to stalo. V tu chvíli se modlila,ať nastartujeme .Ať nejdeme v mrazu pěšky.Kdysi jsem měla problém se svíčkou a trvalo to čtvrt roku než se závada trvale zapsala .Bohužel wolsvagen nutí své servisáky dělat jak nemají .Vyměnit pouze vadný díl . Každý ,ale ví ,že svíčky se mění všechny rázem ..tedy většinou. Ale vadná svička u auta s nájezdem tehdy cca 28 000km mě totálně dostalo. A byla zábava jet z Bratislavy ,když Vám auto skáče do nouzáku na dálnici.Garančka u Vás byla čtyřletá hádám .Já ji měla na jaro.Zikmund si ji užil . Tak říkám autu pač je narozen 2.5.2019 a je Zikmunda . Při garančce jsme se trochu rozmazlili a dali si namontovat zadní repráky 😉ale ty nám asi moc nepomůžou až bude zima. Jo ,ještě jsem si všimla,že dokud jsem měla seslaplou spojku nezdechl. Až jsem ji pustila .Cca u třetího a ctvrtého pokusu.U pátého jsem ji poušťěla pomalu a se zaťatýma zubama ,aby nechcipl. Taky jsem četla recenze na ty spojky...nic moc.Že ji někdo měnil i v 50 000.- tak snad nám vydrží . Já jezdím převážně krátké tratě v městském provozu .Což moc nesvědčí . Pak škube a kucká,když ho protáhnu mimo město opět se sklidní.
    1 bod
  11. Konečne aspoň v niečom sa na teba usmialo šťastie. 😀
    1 bod
  12. Co je na tom zajímavého? Je to jak píšu. Kola jsou stejně (ne)vyvážená, tj. v nějaké toleranci. Tuto toleranci nevyvážení náprava Octávie utlumí a volant se netřese, ale Sup má něco jinak a náprava a řízení to neutlumí. Jde o to, že ta nevyvážená hmotnost a tuhost - pružnost nápravy a řízení začne při nějaké rychlosti (frekvenci otáčení kol) rezonovat. A každé auto má tu tuhost - pružnost jinou.
    1 bod
  13. WhatsApp Video 2023-11-22 at 22.45.45.mp4
    1 bod
  14. Upřímně nevím, nicméně obyčejné krokové motorky co používáme v elektronice dělají obdobný zvuk. tu někdo dokonce zvukem motorků reprodukuje hudbu
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...