Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/15/24 ve všech sekcích

  1. @wirer trosku 😅 ten M index značí Amundsen, objednací kód displeje pro Bolero je s N nakonci, Amundsen má stejný kód jen s M na konci, výrobní série na to nemá vliv, nejedná se o změnu ve smyslu náhrady dílu @somin.n zjistit to jde poměrně jednoduše, každý panel má štítek ze zadní strany a tam je hned vidět o jakou sérii se jedna viz foto
    2 body
  2. Bude to asi tento problém. Je to výrobní (technologická) vada displeje a předpoklady pro tu vadu mají všechny celoskla 2017-2018, někomu se projeví dřív, někomu později, někomu vůbec. Později došlo k úpravě displeje, kterému se to už nestane, je to výrobní šarže H52 a výše (od 2019) Nezbyde nic jiného než koupit nový panel a hledat H52 vys, aby se to za chvilku neopakovalo znova
    2 body
  3. V některém z videí zaznělo, že obě verze 1.5 TSI jsou mechanicky shodné a liší se jen SW.
    2 body
  4. xmenadis: Máš pravdu, asi ako väčšina kol bez aero krytov vypadajú hodne lepšie, aj tieto nové na RS 👍
    2 body
  5. @iphonik4 Hele být tebou, tak raději počkám, až bude auto v konfigurátoru a budeme o něm vědět věškeré podrobnosti. Za mě děláš zatím ukvapené závěry ohledně některých věcí. Vše, co bylo ukázáno, jsou předprodukční kusy, takže nějaké drobnosti mohou u produkčních kusů být ještě malinko jinak. Neznáme možnosti, jaké konfigurátor bude mít atd. Samozřejmě design se už nezmění, ten se buď líbí nebo ne. Já za sebe musím říct, že ano, RS předFL je hezčí, ale FL se mi líbí čím dál víc. A klasická FL je zase hezčí než O4. Btw, co se týče těch kol, tak tam bych taky neplašil. Mám info od člověka z výroby, který ty kola viděl bez těch plastových aero krytů, a podle něj bez nich vypadají hodně dobře. Já osobně chci kola vyměnit, tak jsem čekal, s čím FL přijde. Teď si počkám na to, až ty kola uvidím naživo bez těch krytů 😄
    2 body
  6. Ako vidím, škoda prenáša zážitky z O4 aj do FL 😆
    2 body
  7. Já když se na to kouknu zepředu, tak mě napadá..."auto za mega a nemá ani mlhovky!".
    1 bod
  8. Ťahákom u Octavie nie je iba ten priestor, ale hlavne výber motorizácií. Naftové motory u konkurencie mimo koncernu VAG majú väčšínou objem 1,5-1,6 litra, benzínové tiež končia na tejto hodnote, prípadne majú ešte menej. Oproti tomu Octaviu môže mať človek stále so slušným 2-litrovým motorom, a to aj benzín, aj naftu. Problémom je akurát tá podmienka manuálu.
    1 bod
  9. Koťátko vs. divoká šelma.
    1 bod
  10. Výsledek: reklamace u prodejce Škoda plus v rámci prodložené záruky. Závada odstraněna - uvolněna příruba na turbu.
    1 bod
  11. Nový základní displej zatím nikde neukázali. Každopádně bych 10´´ palcový displej nenazýval otřesnou velikostí, pokud tomu úměrně přizpůsobí (zmenší) rámečky. Tak to bude úplně v pohodě i na dnešní dobu. Ne každý chce / potřebuje 13´´ notebook.
    1 bod
  12. Myslím, že je to napsáno jasně, mini bude osekaný na funkcích a ne na rozměrech.
    1 bod
  13. Mno, tak vzhledově je pro mě RS nemilé překvapení. Kvůli většímu infotainmentu jsem měl už domluvený prodej své současné RS IV a objednání FL ihned, jakmile to půjde. Ani ne, že bych měl s infotainmentem výrazné problémy, mám MY2023 a celkem hezky to šlape. Spíš je obrazovka aktuálního Columbu fakt komická. No kvůli tomu designu předního nárazníku RS jsem to musel zrušit a zavrhnout 😕 Ani by mi nevadil design světel, ten je celkem i hezký (ikdyž preFL je jednoznačně “německy” uhlazenější). Težko si teda zvykám na nepřítomnost mlhovek, což je asi jen otázka času. Ovšem jak tu již někdo předeslal, na ten nový “čínský” přední sportovní nárazník si u FL RS nemohu zvyknout. Přesně toto je hlavní důvodu, proč kupuji koncernová auta. Tyhle asijský designový výstřelky nikdy nebyly nic pro mě. To porovnání předků RS 4. generace, které tu dal @Rapid1.0 hovoří za vše. No a další 3 věci, kvůli kterým jsem chtěl FL koupit a s jistotou jsem je očekával se zřejmě nekonají. Nebo jsem jejich přidání přehlédl. Tak kdyžtak prosím o doplnění. Čekal jsem následující: 1.) to jako fakt opět v zadních dveří není ambientní osvětlení, jako tomu bylo u preFL? Pokud ano, tak je to ostuda. Sázel jsem na FL, že jej dostane. 2.) co si pamatuji, tak kolovaly velké sliby ohledně většího virtual cockpitu (další z důvodů, proč jsem chtěl přejít). Ten 10” vypadá komicky. Koukám, že zůstává… Jen jsem nepochopil tuto větu z jednoho článku. ”Kromě nových a udržitelných materiálů použitých na sedadlech, palubní desce a výplních dveří je nyní standardem 10″ virtuální kokpit mini. Známý 10″ virtuální kokpit s více funkcemi, představený při uvedení čtvrté generace modelu Octavia na trh, zůstává v nabídce i nadále.” Jak je toto myšleno? Takže bude za příplatek přeci jen i větší virtual cockpit, něz 10”? Nebo je to jen opět kvalitní novinářská práce? Nechápu ten přívlastek “mini”. Nikde se o větším nezmiňují. V anglické verzi tiskové zprávy (která se zdá jako přímý překlad) toto “mini” nezmiňují. “In addition to new and sustainable materials for the seats, dashboard and door panels, a 10‑inch Digital Display now comes as standard on selected model variants. The familiar 10‑inch Virtual Cockpit, introduced at the launch of the fourth-generation Octavia, remains on offer.” 3.) to RS opět nenabízí ventilaci sedaček?? Pokud jsem tedy něco nepřehlédl, tak vyřešili jen jednu ze 4 věcí, na které jsem čekal. A to právě ten větší infotainment. Ovšem přes ten design předního nárazníku RS se prostě nepřenesu. 😭 Ty nový kola Elias na RS ani nekomentuju. Historicky nejhnusnější originální kola na RS. Ale tak s tím bych si uměl poradit. Ty by hned letěly. Vypadá to tedy, že neplánovaně zůstávám u preFL. Jediné s čím si budu muset poradit je retrofit výkonnější aktivně chlazené bezdrátové nabíječky. To ale předpokládám problém nebude. To je jedno velmi milé překvapení u FL. Ostatní vychytávky jako automomní vyparkování jsou sice cool (ovšem už bylo na čase, dávno to není výsada prémiovek, jak tu někdo předeslal, i například Kia to má už dlouho), každopádně nevyvažují ten nárazník RS, na který bych se musel koukat každý den a plakat. Jo a další zvláštní řešení jsou segmentované obrysovky zadních TOP LED světla. Tady nechci soudit předčasně a je možné, že to rozdělení světlovodiče na segmenty bude dávat v reálu smysl a přinese nějaké hezké efekty. No zatím to vypadá zvlaštné. Takto jej divně naporcovat. Dokonce snad na nějaké fotce je patrné, že by za denního svícení měl svítit jen ten malý krajní C segment, tedy stejně jako je tomu aktuálně u levnějsí verze zadních světel preFL. Ale tady si na soudy počkám až ve skutečnosti. Jinak panují tu řeči o druhém FL OIV v budoucnu (což by bylo asi poprvé v historii ŠA pokud se nepletu). Celkem by mě zajímalo, zdali je to jen spekulace a nebo se toto do budoucna opravdu chystá a je to skutečně poslední generace Octavie, jak ji známe.
    1 bod
  14. Je tam samosvor takze pobere. Mam skusenost s Leonom 365 HP predohrab so samosvorom a je to v pohode. Uplne ine vozenie ako keby tam bol len obycajny diferencial. To by uz bolo fakt na zabitie. Samozrejme, ked je mokro tak kontrolka ASR zaziva renesanciu 😀😀.
    1 bod
  15. Líbí se mi: - přední světla, ty se vážně povedla. Asi nejhezčí ze všech aktuálních modelů (beru v potaz i S4) - větší obrazovka infotainmentu - respektive užší rámečky, ty jsou u stávající O4 ošklivě tlusté - vyšší výkon o 15 kW, který asi nebude nějak znatelný, ale každý koník k dobru se počítá Nelíbí se mi: - přední nárazník, působí na mě docela "čínsky", levněji a z některých úhlů dělá auto opticky užší - nový znak RS je příšerný (taktéž čína / aliexpress) Jinak je to stále stejné, hezké auto.
    1 bod
  16. Pro mě osobně je FL trochu zklamání. Ale jestli bude i druhý FL, kde bude i změna ovládacích prvků infotainmentu, tak by to mohlo být hodně zajímavé.
    1 bod
  17. Teď jsem to zkoušel na dálnici. Omezovač nastaven a dokud jsem neproslapl pedál až za kick down (a tuhle polohu má stopro i manuál) tak jsem ho nepřekročil. Jakmile proslapnes, jedeš přes omezovač. Zkus si to znovu. Třeba se jen bojíš šlápnout pořádně. První konečná poloha pedálu není konečná, je tam pres odpor ještě jedna. Ucitis lupnuti pod nohou.
    1 bod
  18. Ať Vánoce naplní Váš domov radostí, Vaše srdce láskou a Váš život smíchem. Přeji šťastné Vánoce a těším se na naše společná setkání v novém roce! Michal https://www.michaldolezel.cz
    1 bod
  19. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/Mi0x1KZQ#xGvylDYdStE37ppklcHiAg
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...