Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/01/24 ve všech sekcích

  1. Ze své vlastní zvědavosti jsem přeci jen další STK vyzkoušel a technik se k tomu postavil diametrálně odlišně. Dozvěděl jsem se zhruba to, že tolerance ET není zákonná, ale schválená výrobcem a kola bych měl zapsat. Když jsem si zápis vyžádal, nejdřív se zdálo, že projde v pohodě, ale pak jsem narazil na nečekaný problém. Kola výrobce prodává jako originální příslušenství pro novější generaci mého modelu a proto je prý nepůjde zapsat. Mělo by jít o to, že na starším modelu nemůže být zaručená jejich správná "funkčnost" a bezpečnost. Řešením by měly být aftermarketové disky s univerzálním použitím, nevázané na určitý model. Takže zápis mi odmítli s tím, že už bych u nich s touto informací neprošel ani při technické kontrole. Tím se potvrzuje, co tady několikrát padlo. Na názor techniků z STK se nedá vůbec spoléhat. Zápis jsem nakonec vyřešil přes schvalovanikol.cz a díky minimálnímu rozdílu ET šlo prakticky jen o formalitu. Z magistrátu jsem ještě dostal vyjádření, jak je to s tou schválenou tolerancí ET. Mělo by to být tak, že toleranci ET si určuje výrobce auta a při dovozu musí být zanesená do TP/registru. Při průzkumu mých stávajících alternativních rozměrů jsem tam tolerance ET dokonce našel. Bohužel jen do plusových hodnot, ale zase v některých případech i víc než jen 2mm. Jsem nakonec rád, že to v mém případě takhle dopadlo. Teď mám jistotu, že mi nikdo nic nemůže. Zakončil bych to tím, že jakýkoliv odlišný rozměr doporučuju zapsat a nespoléhat se na neověřitelné informace z STK.
    4 body
  2. Sehnal jsem kabeláže(celkem 4 různé svazky), ze kterých jsem vytahal kabely s piny a kostky konektorů. Podle schémat připravil svazky na přestavbu, zbytek už na autě. Tak se uvidí jestli to bude fungovat. Provizorně se použije spínač do dveří řidiče z Octavie 3, má bílé podsvícení, ale odpory v kontaktech jsou stejně 0/100/820/270 jako na všem ostatním co jsem měl v ruce. Kostru do vypínačů pouziju z původního zapojení, tzn nepůjde z motůrků, ale přímo z původních svazků, myslím že to je jedno. Pin pro kostru na moturku do vypínače má nulový odpor proti kostře napájení motůrku. Jen u řidiče je nutno natáhnout kabel jako u FL, neboť i v původním zapojení je tažená z motůrků... Po přepojení dám vědět co to dělá...
    3 body
  3. Ta guma / plast ve spodní části nárazníku + absence mlhovek mě nutí napsat - "nic moc" Hlavně takhle v detailu. Jediné co bych bral je ten větší infotainment a s otazníkem ta světla. Nevypadají špatně. Jinak mi nepřijde, že by se ve FL něco změnilo nebo změnilo k lepšímu.
    2 body
  4. @OpelIns1 No pro mě to byla taky nová informace, kterou jsem se dozvěděl při návštěvě první STK. Šel jsem tam se záměrem zápisu a odešel s tím, že by to bylo zbytečné zapisovat. 😳 Musím poděkovat zdejším členům za "otevření očí", protože bych nejspíš dál žil s tím, že to nemusím řešit. Rozdíl 2mm v ET je prakticky nerozeznatelný, takže mě ani nenapadlo, toto tvrzení nějak ověřovat. Zpětně se nad svou naivitou a důvěrou v nepodložené tvrzení musím pousmát... 🙄
    1 bod
  5. To DSG mi pripadalo taky lepsi hned po uprave... Ale jak jsem psal ma asi svoje adaptace a sama se nejak doupravi. S tim DPF mam taky kazdych cca 400 az 500 km vypalovani i kdyz tankuju bez bioslozky. Jezdim 2x az 3x do tydne cca 70km. Dokonce jsem zategistroval jednou ze DPF vypaloval zrejme 2x za sebou mi prislo ale to nemuzu rict na 100% . Ukazovalo ze je nutne nechat bezet motor pak to zhaslo a po chvili se to zase objevilo.
    1 bod
  6. Svazky ve dveřích zůstanou původní, jen se mezi tlačítky a moturkem u řidiče a spolujezdce přidá/ubere vodiče. a když jsem zkoušel sehnat piny, tak jsem nakonec sehnal to co jsem sehnal. Chtěl jsem omezit letování na minimum, i když vím, že se mu nevyhnu při připojení LIN.
    1 bod
  7. Bezdrát umí až MIB3, tedy ne. Ale lze koupit externí krabičku která to umí (třeba AAwireles a podobné).
    1 bod
  8. @luki52 deťom odporuč sťažovať sa u výrobcu. zadná náprava ti bude pri prejazde nerovnosťami búchať pri každom tlaku. je to konštrukciou jednouchej vlečnej nápravy. Také neodladené to je... ak trafíš nerovnosť či jamu v zákrute keď nejde auto priamo, zadok aj uskočí...tak sa nezľakni! môže to byť v závislosti na rýchlosti-nerovnosti aj 5cm. Ale po čase si zvykneš a budeš vedieť, že napriek tomu ťa udrží v pruhu a môžeš tomu veriť. Ale prvýkrát mi teda srdce búšilo riadne keď mi odskočil pri 90ke takto zadok.
    1 bod
  9. @Honza112233 Můj názor asi bude těžce nepopulární, ale já vůbec nerozumím tvojí snaze se z toho nějakýma umělýma kličkama vykroutit. Neber si to osobně, neznám tě a nepíšu to jako útok, ale vnímám to tak, že když jsi dost frajer jet po ČR 190 km/h, měl bys být i dost frajer nést za to důsledky, pokud tě chytí. Nemoralizuju, jestli je 190 km/h ok nebo ne. Jestli jezdíš hodně a dlouho, nejspíš umíš vyhodnotit riziko. A D3 bývá hodně prázdná. Ale jsem rád, že tentokrát vyhrála prostá férovost nad vychcaností. Jel jsi těžce nad limit, chytili tě, zaplatils. To je prostě cajk bez výhrad. Taky občas jezdívám nad limit, ale počítám při tom s tím, že když mě chytí, prostě zaplatím a pojedu dál. Že mě ještě nezměřili, je vizitkou špatný práce Policie 😄 (a rozeznatelnosti těch jejich "civilních" aut na sto honů). A možná pomáhá, že nikdy na dálnici nejedu nad 160 km/h (kvůli výšce pokuty, bodům a ŘR) a neprasím. A ještě osobní uvědomění: kdysi jsem si spočetl, kolik času ušetřím, když třeba Praha - Brno jedu běžných 140 km/h nebo 180 km/h. Subjektivně se těch 180 zdá o strašně moc rychleji. Ale ve skutečnosti, je to se všema zpomaleníma za kamionama, kvůli provozu atd. tak málo, že fakt nemá žádný smysl jezdit až takhle extrémně. Dost mi to tehdy otevřelo oči, jak je v reále ten rozdíl malej. Viz tvá cesta po D3. I kdybys ji úplně celou od Miličína po konec před ČB frčel bez zpomalení 160 km/h (za které teď hrozí max 3500 Kč a 4 body bez ztráty ŘP) namísto 190 km/h, ušetřil bys necelé 4 minuty... V reále to bylo ještě mnohem míň, protože jsi nepochybně nejel celou dobu těch 190... Máš draze zaplacenou zkušenost, "veselou" historku k vyprávění, ale dohromady se vlastně nic nestalo. Díky za sdílení tvojí zkušenosti.
    1 bod
  10. 1.5 TSI 110kW od 7KT / 2024 PHEV 1.5 TSI 150 kW od 18KT/2024 2.0 TSI 150 kW 4x4 od 48KT / 2024 2.0 TDI 110 kW od 09KT / 2024 2.0 TDI 142kW 4x4 od 03KT/2024 derivát Sportline od 25KT/2024
    1 bod
  11. Všem moc díky za reakce. Já to měl v Octavii 1.4 TSI a to stejné prostě to jezdilo o 1,5 -2 litry méně, ale s tím asi nic moc neuděláme. A abych s tím jezdil 120 po dálnici, tak to bych asi umřel :-)
    1 bod
  12. To ovládání stěračů na páčce blinkrů je tedy vynález. A pohled ze zadu je hodný tak akorát nějakého číňana.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...