Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/18/24 ve všech sekcích

  1. Ono by to šlo, kdybyste měl pofacelift. Tam totiž existovaly hned 4 typy panelů: pro auto bez klimy, climatic, climatronic (2010-cca 2011) a pak z důvodu úspor cca v roce 2011 zrušili climatic a nahradili ho manuální klimou, kde místo servomotorku na teplotní klapce je manuální mechanismus jako u auta bez klimy a zrušily ty 3 teploměry, které snímají teplotu. Pokud máte předface, tak tam bohužel pro Vás neexistoval panel pro čistě manuální klimu. A ty z poface použít nelze, auto už pracuje s jinou verzí palubní sítě... Jinak k Vašemu problému - vcelku chápu, byť mě třeba u 1.2 HTP štvalo, že i s manuálem topení hodně záviselo na zátěži motoru, takže to stejně kolísalo... Zkusil bych si pohrát možná s nastavením ventilátoru, zkusit třeba jen na jedničku, aby tam toho chladného vzduchu nešlo tolik, a také nastavit směr z výdechů do interiéru - správně by měly směřovat vzhůru do stropu, ne na posádku, pokud běží klima...
    2 body
  2. Konečně jsem se o já dokopal k instalaci tlumení alespoň pod zadní sedák. Možná začátek další fáze? Kdo ví.... Pláty pěkně dát vyhřát na sluníčko a odmastit, měřit, stříhat, řezat, tvarovat, doplňovat malé kousíčky tam, kde se člověk sekne v tvaru nebo rozměru, důkladně přitlačovat, propichovat bubliny. Prostor pod sedadlem mi trval asi 3,5 hodiny. Asi půl hodiny z toho je vymýšlení, jak zajistit zpětné nacvaknutí sedáku, aby aspoň trochu držel v předních pouzdrech. Nárůst výšky pod kobercem je prostě už znát a bude muset dojít k přizvednutí pouzder, aby sedák držel spolehlivě. První vrstva Comformat S1 Jsem tak trochu perfektcionalista.... Druhá vrstva Comformat Raptor
    2 body
  3. Při přidání plynu když auto stojí, tak to nepíská?
    1 bod
  4. podla mna je jednen 5x100 18 a druhy 5x112 19 ale isto to budeš vediet ked sa pozrieš zrkadlom odzadu a na jednom luči najdeš obj číslo
    1 bod
  5. 1 bod
  6. Můj názor je, že to nepůjde. Chybí totiž ovládací panel na předface, který by to umožnil. Teoreticky, kdyby se přestavěl ovládací mechanismus teplotní klapky na manuální, tak by panelem z auta bez klimatizace šla ovládat teplota stejně jako ovládání směru vzduchu, protože to je obojí manuální. Možná by to zvládlo i ovládat otáčky ventilátoru, ale to si nejsem jistý, muselo by se prověřit schéma zapojení a zkusit to, stejně tak vnitřní cirkulaci - obojí se ovládá elektronicky. Ale určitě by nebylo jak pustit samotnou klimatizaci... Btw. jaký je důvod, že chcete downgrade? Za mě tenhle systém Climatic funguje velmi dobře, manuál bych už nikdy nechtěl, prostě dáte 22° a máte to tam vesměs celý rok, pouze v létě si zapnete tlačítko AC a dáte směr vzduchu do kabiny, v zimě si ho přehodíte na sklo a na nohy... A v autě je pak příjemně, aniž by člověk pořád musel šachovat s knoflíkem teploty...
    1 bod
  7. @PhoeniXes Tenhle "problém" řešíme i v rodině. Podle mě je na vině hůře průchozí GPF. Problém těchto filtrů je v tom, aspoň podle toho co mám načteno, že u nich nedochází k řízenému vypalování. Počítá se s tím, že benzín prostě "běží" při vyšších teplotách než diesel a automaticky se prostě bude GPF vypalovat standartní jízdou. Jenže pokud jsi klidný řidič, který auto nehoní ve vyšších otáčkách aspoň někdy, tak to může být problém, protože se GPFko nezahřeje aby se vypálilo. Napovídá tomu i trasa... nejdříve jedeš po městě 2 minty pomalu, pak vyjedeš mimo město, DSG tam dá 7°, otáčky spadnou na 1700 a jedeš tak až do práce s ,minimální zátěží pro motor, minimálními teplotami spalin. Něco podobného máme v rodině s O3 s tímto motorem, taky semtam bez zjevného důvodu vyskočí spotřeba o 2-3l. Pomáhá auto vzít na dálnici, tam mu dát pořádně napít třeba až do omezovače (samozřejmě se zahřátým olejem), ideálně několikrát, a vždy nechat auto zpomalovat setrvačností, bez plynu, se zařazenou rychlostí. Přes horký filtr bude procházet vzduch s nespáleným kyslíkem, který horký filtr ještě více rozpáli. Po takovémhle "cvičení" se spotřeba vždy vrátí do normálu. (Jak píšeš, taky se ti spotřeba vrátila do normálu po delší jízdě po dálnici... nejspíše proto, že se filtr pořádně prohřál a vypálil). Ono někdy bývá ta nejjednodušší odpověď správná. Není třeba řešit lambda sondy nebo složité diagnostiky... Neříkám, že je tohle na 100% i tvůj případ, ale hodně se tomu našemu podobá...
    1 bod
  8. no ja asi pravdepodobne v zavislosti na jednom sikovnem cloveku (pozice 3) budu muset prijet taky ...
    1 bod
  9. Přesně to mám jako ty. Navíc ještě vozím v autě vatu do uší - kvůli průvanu a zápalu, ne kvůli hluku. Po delší cestě v létě je to na nemoc nebo uhnat si nějakou alergii na chlad. snažím se mít ručně nastaveno otevření všech výdechů ovládaním na displeji - dolů, střed i na okno aby průvan střední konzolou nebyl tak nepříjemný. Nemožnost regulace výdechů a pak otravnost neustálých alarmů z infotainmentu je to, proč již toto auto nechci.
    1 bod
  10. Bude to asi tento problém. Je to výrobní (technologická) vada displeje a předpoklady pro tu vadu mají všechny celoskla 2017-2018, někomu se projeví dřív, někomu později, někomu vůbec. Později došlo k úpravě displeje, kterému se to už nestane, je to výrobní šarže H52 a výše (od 2019) Nezbyde nic jiného než koupit nový panel a hledat H52 vys, aby se to za chvilku neopakovalo znova
    1 bod
  11. Treba si uvedomiť, že reč je o 140 kW verzii 2.0 TSI, čo je motor, ktorý má Budakov cyklus (podobný ako Millerov), vďaka čomu dokáže napriek svojmu objemu jazdiť dosť úsporne. Ja s ním v Superbe úplne bežne jazdím okolo 6 litrov na diaľnici, na okreskách sa dokážem dostať aj k 5 litrom, predvídavou jazdou aj pod toto číslo. Samozrejme v SUV so 4x4 takéto čísla nedosiahneš, ale ten motor dokáže byť prekvapivo úsporný. Akurát jazdy v meste mu moc nesedia, ale keď nechám zapnutý stop-štart, dá sa ním jazdiť aj tam pod 10 litrov, mimo špičky aj pod 7 litrov. V SUV budú mestské spotreby podobné, nakoľko aerodynamika nehraje takú rolu, skôr hmotnosť, nárast spotreby ale bude výraznejší na diaľnici. Velkepeni ale písal, že výkonovo mu stačí aj 1.5 TSI, tak predpokladám, že nebude s tým motorom jazdiť pílu, takže spotreby by som sa v jeho prípade nebál. Dokonca môže sa stať aj to, že vďaka väčšiemu točivému momentu toho motora, bude vedieť jazdiť (percentuálne) oveľa bližšie k WLTP spotrebám, ako so slabším motorom. Najlepšie by asi bolo, keby @velkepeni upresnil, že aké trasy jazdí najčastejšie, resp. koľko kilometrov ročne, podľa toho by sa lepšie radilo, či je ten motor pre neho viac či menej vhodný. Ja osobne som ho napr. nechcel kupovať so 4x4, preto mám Superba III a nie Octaviu IV, ale ja prakticky pohon všetkých kolies nepotrebujem. P.s.: 2.0 TSI, 140 kW už nemá nepriame vstrekovanie. To mala naposledy verzia Evo3, kód motora DKZA (to je tá ktorú si pochvaľuje Vaculík), tú ale okolo roku 2021 nahradila verzia Evo4, kód motora DNNA len s priamym vstrekovaním, takže kto chce DKZA musí hľadať jazdenku. P.s.2: To, že motor má "iba" 140 kW, neznamená, že človek to bude chcieť hneď čipovať. Ja sám ho minimálne počas záruky neplánujem upravovať, a aj potom asi iba mapu DSG. Nie, že by som nemal rád extra výkon, ale nemám potrebu naháňať na nemeckom autobahne tamojšie prémiovky a na svižné jazdenie stačí aj toto. Ďalšia vec je, že kvôli tomu Budakovmu cyklu a väčšiemu kompresnému pomeru by som bol aj s úpravou veľmi opatrný. To nie je PD-TDI spred 20 rokov, že iba pridám viac nafty, natlačím viac vzduchu a hotovo....
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...