Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/23/24 ve všech sekcích

  1. Tak jsem to objevil, při eko módu se zrcátka nevyhřívají. Když něco neumím najít, tak se zeptám Laury. Často to pomůže.
    2 body
  2. Bilstein zlata, levná náhrada. Měnil jsem teda vpředu a dobrý.
    1 bod
  3. nainstalovat zvedací body a tento hever je na to najlepší
    1 bod
  4. No vidíš, já na MOLkách tankuji léta letoucí několik aut a nikdy nebyl sebemenší problém.
    1 bod
  5. Koukám na konfigurátor Super Sportline a nějak mi uniká smysl, proč platit tolik peněz za málo muziky ve srovnání s verzí L&K? Především absence barevných variant, mě nemile překvapila, je stejná jako u L&K či nižší výbavy, do toho, pokud chcete přidat věci dostupné v základu L&K, cena je rázem vyšší, než L&K.... Design není příliš odlišný a rozhodně mi přijde, že rozdíl u 3. generace, byl mezi verzí L&K a Sportline na pohled větší.
    1 bod
  6. Mám Bolero, dělá mi to při větší změně okolního světla, když se sešeří tak to vlastně upozorňuje na nutnost zapnout světla, v budíkách je integrovaný snímač okolního světla, dělaly mi to i firemní Oktávky od OII face.
    1 bod
  7. 1 bod
  8. Taky jsem zaznamenal, že automatika někdy tápe a displej jakoby bliká nahoru/dolů. Mám Swing. Ale ve většině případů, kdy jsou konstantní světelné podmínky, se to neděje.
    1 bod
  9. Podľa toho teda z toho videa neviem vypozorovať nič. Ako na začiatku tam nejakú zmenu vidieť, ale či je to infotaimentom, či mávajúcim mobilom neviem. Každopádne jas infotaimentu sa mení v závislosti od intenzity svetla. Ak to nerobí permanentne, že že by to stále stlmovalo-rozsvecovalo behom pár sekúnd, tak je to normálka.
    1 bod
  10. Cena 150 kW TSI, bude asi veľmi podobná cene 110 kW TDI. Bolo to tak pri Superbe III, rozdiel v cene 140 kW TSI bol vtedy oproti slabšej nafte pár eur v prospech silnejšieho benzínového motora. Ku kvalite vozidla: všeobecne platí, že prvý rok výroby sa vychytáva veľa drobností. Potom ešte možno budú veci, na ktoré sa ešte ani neprišlo, lebo tie autá nemajú najazdené veľké porcie kilometrov, tie sa budú riešiť až v priebehu ďalších modelových rokov. Čo sa týka spoľahlivosti, teoreticky najlepším by mal byť posledný ročník výroby, lenže tam zase dochádza k tomu, že sa hľadajú spôsoby znižovania výrobných nákladov, čo spôsobuje to, že veci, ktoré auto malo pri uvedení na trh, ku koncu výroby už nemá vo výbave, alebo to má v lacnejšom riešení (rôzne chýbajúce lampičky, absencia chladenia priehradky, radar bez ohrevu a iné drobnosti). V prípade firemného auta, ktoré behom pár rokov vymením by som toto moc neriešil, maximálne by som sa snažil počkať na MR26, v prípade súkromného auta, na dlhé roky to vidím tak, že najlepšie je brať 2. modelový roky faceliftu. Akurát ten je v prípade S4 ešte dosť ďaleko.
    1 bod
  11. Tak trochu zklamání, ve výbavě podle mých představ, je liftback Sportline dražší než L&K, ale prý to taky bylo i u S III, kdy L&K vycházelo výhodněji, když se do Sportline doplnila výbavy na úroveň L&K: Laurin & Klement Sportline 2,0 TDI/142 kW 1 325 000 1 260 000 stříbrná/červená 19 000 19 000 Veritate 235/40 R19 15 700 Torcular 235/40 R19 13 200 L&K černý 0 Sportline Suite 22 000 Asistovaná jízda 2.5+ 0 19 000 Family 0 12 000 Infotainment Navi 13" plus 0 10 000 DCC+ sport 0 22 500 Tažné zařízení sklopné 32 000 25 000 L&K s Trailer Assist Audiosystém CANTON 0 13 000 Nezávislé topení 32 900 32 900 Zadní stěrač 3 500 3 500 Rezervní kolo 0 4 900 5 let, do 100 000 km 19 000 19 000 5 let, do 100 000 km 40 000 40 000 1 487 100 1 516 000 -28 900
    1 bod
  12. Tak to já popíšu svůj příběh.. Kodiaq II Exclusive Selection, vyjma panoramatického okna už snad lepší výbava objednat nešla, na roční operák u ŠkoFIN, pořizovací hodnota s jejich slevami 1,3M CZK, převzat 3.7.2024. Neujel jsem ani 100km, léto, venku přes 30 stupňů, Infotainment cink "pozor náledí", venkovní teplota - 45°C a klimoška začala mírně topit.. Asi po 20ti minutách najednou koukám, že teplota stoupá a zastaví se asi na 32°C a hurá, zas klimoška chladí.. 🤦 Asi po týdnu sednu do auta, cink, vypadlo asi 8 asistentů, bláhově si myslím, že po vypnutí a zapnutí motoru se to restartuje.. Leda hovno, týden jezdím bez všech asistentů, což u auta za 1,3M potěší.. Problém s venkovní teplotou za ten týden asi 3x, taky v parnem létě potěší.. 😬 Auto do servisu, druhý den vrací, že opraveno.. No udělali jen reset, ještě říkám, snad se mi to neposere, když za týden jedu do Chorvatska.. Týden s tím raději nejezdím, říkám si, co kdyby.. Jedu Chorvatsko, na rakousko-slovinské hranici cink, pozor venkovní teplota, zas - 45°C, doprovozeno výpadkem všech asistentů, mj. "závada hnacího systému - vyhledejte servis". No bomba, do Prahy to bylo už nejmíň 500 km, co teď? 🙄 Dávám pauzu, auto asi 20 minut stojí vypnuté. Nahodím, heureka, žádná chybová hláška.. Celý týden v Chorvatsku drží vše, klimoška chladí.. Nabydu dojmu, že snad bude už vše v pohodě.. Chyba! Vrátím se do ČR, cink, - 45°C, všechny asistenti úplně v hajzlu.. A takto už to drží, každý start první minutu auto cinká a hlásí, co vše vypadlo a nefunguje.. No super, auto opět do servisu.. Je tam týden, ani na to nesáhli, protože prý čekají, až se k tomu vyjádří Škodovka.. Po týdnu vyprosím od servisu, ať mi auto aspoň na víkend půjčí zpět, neb potřebuji odvézt rodinu na chalupu.. Jedu bez asistentů, klimoška topí.. Vrátím po víkendu auto do servisu, zase *urva týden čekám a nic, že prý čekají furt na vyjádření od ŠA, co s tím mají dělat.. Nadávám, že mám fungl nový auto za 1,3M a furt stojí v servisu.. Odpověď, že mám smůlu, že auto je opravováno na tzv. Garanci, mají na to 30 dnů a nárok na náhradní vůz nevzniká.. A že auto mi už vrátit nemohou, že musí zůstat v servisu, že už to, že mi ho minule na 2 dny vrátili, byla chyba a že prostě musím vydržet.. WTF?! No do psí *rdele! Půjčuji si za vlastní prachy náhradní auto (2k CZK/den za Kodiaq GT, ano, ten unikátní Coupé z Číny, co v EU vůbec nejezdí 😎), abych aspoň přivezl rodinu z Moravy zpět do Prahy.. Denně volám do servisu a hle, ŠA prý zrovna napsala, že mají vyměnit čidlo venkovní teploty.. No ty vole, to je ale náhoda, když asistenti vždy vypadnou, jakmile zahlásí auto pokles venkovní teploty k hodnotám - 45 °C, což jsem jim hlásil od počátku.. No abych to zkrátil, čidlo vyměněno, od té doby asi 7k najetých km a vše drží.. Výsledek 1. měsíce ježdění s novým Kodiaqem byl, že mi více jak 2 týdny visel v servisu, leasingovka se mi vysmála, prej ať hlavně platím měsíční splátky a že je to problém výrobce, tedy ať řeším s nimi.. ŠA mi na vznesenou stížnost, že jim trvá 2 týdny, aby se vyjádřili a pokynuli servisu, jak dál postupovat v opravě, odpověděli až po měsíci, kdy už auto bylo cajk, se slovy, že je vzniklá situace mrzí, ale že prej dle vyjádření servisu už mám auto ok a že mi přejí hodně najetých km.. No řeknu vám, tohle byla zkušenost, kterou nikomu nepřeji.. Celé léto v prdeli, trnul jsem strachy, kdy mě nový Kodiaq někde nechá viset, fakt super zážitek.. 😕 A o problémech typu chrastící tapecírunk na obou předních dveřích, jak kdyby to byla Dacia Logan 1. generace, to ani nemluvím.. Představa, že to budou řešit zase 2 týdny, jen způsobila, že na to kašlu a trpím autu za 1,3M, že chrastí jak nějaká 10 let stará kraksna za pár šlupek z Áček.. Můj předchozí FL Kodiaq ani po 2 letech na pražské dlažbě nikdy ani nevrznul.. Skoro lituji, že jsem ho dal pryč 🙄.
    1 bod
  13. O vrzání interiéru ale tohle téma není.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...