Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/16/25 ve všech sekcích

  1. Tak doslo i na me (najeto 90tis) a odhadovana cena v servise me taky dost zaskocila (komplet za 20 tis) - tak jsem jim podekoval a nahodil desky ATE ceramic a kotouce taktez znacky ATE - prvni dojmy po ujeti cca 1tis km super - k ucinku brzd nemam vytky, zadne pazvuky, zadni kotouce vylestene bez bordelu, a hlavne pres noc se zatazenou ruckou rano nemusim auto "odtrhavat"
    3 body
  2. Tak moje scala má teď po víkendu taky nový brzdy. Zadek byl totálně na kaši, předek tak nějak ucházející. Nechal jsme udělat všechno. Cena za díly 5000. Všechno od ate, jen zadní kotouče jsou crio, má to vydržet dýl a nemá to tolik reznout. Originál vydržel 60000 a strašný. teď to brzdí jak magor.
    2 body
  3. 1 bod
  4. Souhlas. Pokud pak budete prodávat auto někomu fyzicky, tak ten by to ocenit mohl. Co má zkušenost s prodejem ala AAA nebo Škoda Plus, tak tam servis navíc nikdy neocení. Alespoň já jsem to štěstí neměl. Jinak vycházím spíše z toho, že většina z nás si nemá kde olej vyměnit (přeci jen, většina lidí v ČR žije v bytových domech) a veřejné rampy už taky nejsou úplně dostupné, případně ty co jsou, nejsou na vozidla dnešních rozvorů. Ale souhlas, pro dobro duše, proč ne.
    1 bod
  5. Vubec to nerozporuji na druhou stranu auto me stalo pres milion a co 10000km investovat 1500kc za olej s filtrem mi prijde jako nic. je jedno jestli budu majitel rok dva ci pet. Dle meho to nekdo dokaze ocenit:)
    1 bod
  6. Tk to možná nějak pomotal nevím. Ale tvrdil že byla ne svolávačka ale servisní akce. No každopádně udělal jsem si sám a dost ušetřil.
    1 bod
  7. Stačí si poslechnout Vaculíka, který jasně říká, že v moderních vozech (konkrétně se vyjadřoval ke Škodě) je zcela zbytečné měnit olej dříve, než Vám řekne samo auto. To si samo olej průběžně proměřuje na základě Vaší jízdy a interval dle potřeby zkracuje. Nedůvěřivcům, kteří si myslí, že jde o zcela orientační hodnotu, to vymlouvat nebudu, ale trochu si o diagnostice vozidla něco každý přečtěme a pak posuzujme. Samozřejmě, pokud si někdo vozidlo pořídí s vidinou jeho provozování více jak 5 let, tak pro dobro duše se dá dřívější výměna chápat.
    1 bod
  8. @Deliberator je divné, že na voze 11/2020 máš Travel Assist na volantu. Já mám MR 6/2021 těsně před změnou MR a volant má vpravo funkční pouze 3 tlačítka. Čtyř tlačítkový se snad dával až od MR 2022.
    1 bod
  9. Přesně tak. A pokud by to takhle nestačilo, tady je i důkaz v podobě videa: Nová ŠKODA Superb - Light Assist (youtube.com). A tímto bych diskuzi o starší generaci v tomto tématu ukončil. Tento typ světel se S4 v žádné výbavové verzi netýká.
    1 bod
  10. Tak Tak jsem na to kápl, byl to spínač spojky 🤦😀 auto si pořád myslelo že je seslapnuta spojka a tím pádem jednotka byla zmatená. Já už ten spínač hledal dřív ale nevěděl jsem kde se nachází a zmátlo mě že fungoval tempomat. Ale jak jsem zjistím tak tempomat má zvlášť kontakt. Takže pro všechny kdo řeší takový problém. Spínač se nachází vedle brzdového válce ( vesměs na spolkovém válci spojky v motorovem prostoru) pokud bude vadný tak po odpojení se začne auto chovat normálně.
    1 bod
  11. Doma se da poridit za 2-2,5tis., docela rozdil. Se ten ansabl musi zaplatit🤓
    1 bod
  12. Ahoj. Za mě zaleží na tobě, podíval ses na řemen v jakém se stavu ? vydavá ti pumpa nějake zvuky při nastartovaní nebo ti znovu teče ? pokud ne je to čistě na tobě a pro tvuj klid, origo škoda má limit 210 tkm na výměnu. Pokud si auto necháš dalších 100 tkm, proč ne, jinak origo neorigo. viz. můj přispěvek víše, ten řemen co tam byl před výměnou byl contitech a co jsem měnil byl taky contitech, ale to bylo na olejovem čerpadle, ty rozvody co se tam dávají musí někdo vyrobit (třeba contitech), takže máš stejnou kvalitu jako original akorát jsi to koupil v krabičce contitech a ne v original krabičce. o Pumpě se nabavím, dával jsem taky origo, když jsem to cca před rokem dělal, a byla to nějaká značka napsana na pumpě kterou jsem ani v autodílech nedohledal např v kelly, sag atd. Za mě proč ne.
    1 bod
  13. Hele, tak ten Tvůj dotaz Ti sem hodím ještě jednou: Nikde jsi nepsal žes viděl na O3, ale všechny odpovědi byly a jsou k O3, přesně jak znělo zdání.
    1 bod
  14. Never tomu to su len blaboli. mne behali fabie bez katu s oblbovakom aby nesvietila ikona motoru a aj tak sa podpalovali ventily.
    1 bod
  15. Je to tu pořád dokola.Už jsem to jednou psal.Říkal mi kamarád z ŠA přímo z vývoje motorů,že chyba je v přicpávání katu a tím vysoké teplotě a podpalování ventilů. Jediným řešením je je dát kat dole pod auto nebo...ale to tu nebudu psát,ani do SZ,páč nechci vyvolávat debatů jedinců,kteří o tom prd vědí a jen melou nesmysly nebo že se někde něco dočetli z netu,to zaprvé a zadruhé to není až tak legální úprava.
    1 bod
  16. Budou davat repas, nova kvalitnejsi sedla vyfukovych ventilu, noveve vyfukove ventily, vsecha voditka a hydrostely. Link neznam zkouknu
    1 bod
  17. McMatej myslel asi to že 15mm je 1,5cm. A ohledně HTP, tak jezdím s 1.2 HTP 40kw (takže to "nejhorší") a nevím co dělám špatně, auto slouží na dojíždění po dálnici (cca 1/3, zbytek 1/3 1 třída a 1/3 město), když je to třeba, tak nemám problém projet kruháč na 3rs. s otáčkama lehce nad 1tis a pak se pozvolna rozjet. Naopak, když je potřeba aby to jelo, tak 5tis není problém. Olej do 200tis měněn po 15tis (5W40) a od 200tis zhruba po 7500tis. V současnosti tam je skoro 240tis. Asi bych tomu autu měl říct, že už by jezdit nemělo (ťuk ťuk, snad to ještě dlouho vydrží ).
    1 bod
  18. pro hubo44: - 6V motory nemají EGR ventil, emisemi prošly bez zpětného vedení spalin tak ho tam výrobce nadával, čilí EGR s tím nemá nic společného. Pokud myslíš tzv. vnitř EGR, tj. nasátí splodin střihem ventilů (při sacím cyklu zůstávají výfukové ventily otevřené) tak tím takíé motor nedisponuje. To umí až víceventilové hlavy s proměnným časováním - teorie o tom že víceventilové motory vzdorují lépe platí, ale faktorem je zde určitě i 3 válcová konfigurace. Prostě více hřeje. Typ motoru ze kterého je HTP odvozen je v rozvojových zemích nabízen ve čtyřválcové konfiguraci s 8V hlavou !!! 16V bylo pro evropu kvůli emisím, latinská amerika např. má jenom 8V vid.foto Palice stejná jak na HTP 6V ale více válců
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...