Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/22/2010 in all areas

  1. 14 points
    Po delší době jsem si zaplatil na hodinku erWIN, tak se podělím o informace: Prezentace z technické servisní konference 10/2015: konf.zip Docela zajímavé informace o problémech a jejich případných řešení veškerých aktuálních škodovek. Vydané TPI k Fabii III: TPI.zip Schémata a montážní místa elektrických zařízení Fabie III: sch.zip Heslo k archivům: skodahome Snad se to bude někomu hodit
  2. 12 points
  3. 10 points
    Roomster - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Roomster (od brezna 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: Opravy karoserie - Montazni prace na karoserii Karoserie - Montazni prace Opravy karoserie - Motor: Motor 1.2 63 kW - 77 kW TSI Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 - 77 kW TSI Motor 1.4 51 - 59 kW TDI PD - Podvozok: Brzdove systemy Kola, pneumatiky Napravy, rizeni - Prevodovka: Prevodovka 02T Prevodovka 02R 6 stupnova automaticka prevodovka 09G - Ostatné: Klimatizace s chladicim prostredkem R134A Udrzba presne pokyny Topeni, klimatizace Heslo k všetkým častiam: skodahome
  4. 10 points
    .....můj pohled na věc je asi takový. Z vlastní zkušenosti vím, že se dá jet po městě pod 6 litrů. V Praze jezdím zpravidla okolo 6,5 l +-. Když jedu od Barrandovského mostu na výpadovku na D11 se v poho dostávám pod 6l. Vlastně od odbočky na Štěrboholy jedete z kopce. To skutečně jen lechtám plyn na 5ku a jedu těch tachometrových 85km/hod. Jinak si myslím že v globále je spotřeba po městě okolo 6,7l. Což je super!!. Nejsem žádný loudal a vždy mírně překračují povolené rychlosti bohužel mě to někdy stojí příspěvek na Policii. Dlouhodobá spotřeba se u mě pohybuje mezi 6,4-6.8l. Dle období. Třetinu najetých km najedu s přívěsem /auto mě živí/. Je však důležité podotknout, že tuto spotřebu mám od namontování plynu. Od té doby nehlídám až tak spotřebu i když jsem ji nikdy v životě zas tak moc neřešil. Jestli jezdím za 6.5 nebo 7.2 to neřeším. To bych se musel za chvílí "opupínkovat" co se se mnou nebo s autem děje. A že někdo jezdí za 6 a druhý za 8? Věřím, že takto lidí jezdí a může být takový rozdíl. Je to však problém v těch naších nožkách, předvídavosti, využívání dojezdů a mnoho jiných parametrů, které ovlivní spotřebu. Když vidím, jak se za mě přilepí roomster a snaží se předjet před křižovatkou, kde pak prudce brzdí, že musí dát přednost, tak určitě budeme mít jinou spotřebu. Nikdy jsem se však nedostal nad 8 litrů. Někteří zde toho dosahují a pomalu jím nevěřím . Mám asi jiný motor. Jednou jsem měl spotřebu 7,8 a to jsem si myslel, že se stalo něco s autem. Je však pravda, že jsem jel s plným vozíkem. Je to však spojené s využiváním 5ky, kterou maximálně používám. Toto téma je v jiné debatě, ale já nemám vůbec problém s 5kou. Táhne mi velice krásně a mírné kopce vyjet nemám vůbec žádný problém. A 4ka? To je super. Jak už jsem to psal v jiném tématu. Kdo zná kopec od Mohelnice na Hradec tak ví, že se pěkně táhne a je dosti prudký. S naloženým přívěsem /cca 100 kg náklad/ ho vyjedu na 4ku v pohodě v rychlosti 90-100km. Ano spotřeba je momentálně okolo 12-13 litrů. 3ku používám skutečně minimálně, pač ji nemám potřebu používat. Jen někdy při předjíždění. Že bych však jezdil na 3ku po městě, tak v mém případě ani náhodou. Nemám ji skutečně zapotřebí. Jelikož jsme, někdy bohužel, jen lidí. Tak se dovedeme jen slovně napadat. Jeden jezdí za 8, druhý za 6 a je najednou problém. Jeden druhému nevěří a z počátku klidná diskuze se promění na slovní přestřelku. A to nejen v této debatě. Je zajímavý, že všechny auta stejné motorizace jsou továrně nastavené. Takže by měli být dle mě, skutečně jen minimální nebo žádné odchylky. Prodáte 100 těchto aut a všichni budou mít jinou spotřebu. Čím to asi je? Jezdil jsem na Ekonomy Run. I zde, kde všichni vědí, že jedou na spotřebu, jsou pro silničníprovoz značené,dosahují posádky rozdilné spotřeby. Ano, kdyby ty rozdíly byly okolo 2-4 deci, tak bych řek, že se může jednat o rozdílný technický stav vozidel, použití rozdílných pneumatik apd. Jsou však zde rozdíly více jak litr. Ano je to trošku blbé přirovnání, ale chtěl jsem jen naznačit, že z 90% je problém na sedáku před volantem. Uvítal bych diskuze konstruktivní. Proč ten či onen má takovou spotřebu, jak to dosahuje. Některým by také neuškodilo vice sebekritiky. Nikoho se tím nechci dotknout. Přejí všem hezký den a chladnou hlavu........
  5. 7 points
    Z výroby chybí těsnění pod znakem Škoda, což má za následek v deštivém počasí špinění motoru a plastů v motorovém prostoru. Co bude potřeba: - koupit v hobbymarketu lepící D - profilové těsnění, o rozměrech alespoň 2x2cm. Bude ho zapotřebí necelý metr, cena do 60,- Kč. Vyměřit a nalepit těsnění (cca 70 cm) tak, aby při zavření kapoty byla tato část utěsněná (viz.foto) - při nalepení blíže ke chladiči hrozí, že těsnění nebude mít kontakt s výkrojem v kapotě a toto opatření bude neúčinné! Včera otestováno za deště a bez problému, viz fotky Na okraj kapoty není dobré toto těsnění montovat z důvodu stíženého přístupu k páčce. Osazeno na 2.0TDI 140kw - žádný úbytek výkonu a přehřívání nelze pozorovat
  6. 7 points
    Tak já se taky přidám Neměl jsme dřív čas Klasicky díky všem zúčastněným, o dalším srazu jsme se někteří bavili, vypadá to na polovinu/konec června Nesmím opomenout taky foto jídla! @Galvi od doby co vynalezli peníze.... nemusíme děkovat Měl sis taky pořídit něco přes SPZ Jo a to společné foto je o ničem Takže nic
  7. 7 points
    Člověče, tak snad budete spokojeny. Evidentně s y držíš styl v celém příspěvku. Su zvědavej, co tam pokazily.
  8. 7 points
    Myslím si, že pánové s Hjundé a Dáčijí by už měli jít doprdele. Vůbec by mi nevadilo pokud by sem psali k věci, ale neustále zaplevelování diskuse stupidními dotazy, srovnáváním nesrovnatelného, vytrhování věcí z kontextu a psaní stupidních a nejapných poznámek už se mi zdá dost přes čáru. Upřímně fakt nechápu, proč sem modrazem dává dva měsíce starou recenzi, kterou už všichni viděli, a proč se vorljaz ptá dokola na stupidity. Ani jeden z vás si to auto nekoupí, neseděl v něm a auto už máte. Jediné, proč si myslím že sem lezete, je neustále léčéní si nějakého komplexu, že jste neměli dost peněž na škodovku, museli jste udělat kompromis a koupit si šrot a teď hledáte na Fabii všemožné chyby, abyste se utvrdili, že jste koupili dobře. Na tomhle fóru se fakt nebanuje? Fakt jsem nepostřehl, že by jeden jediný váš příspěvek byl užitečný pro ostatní. EDIT: v této recenzi chválí 1.2 TSI 66 kW, tady zas píšou, že 1.2 TSI 81 kW je raketa. Já osobně jsem si na 1.2 TSI udělal názor sám a je mi jedno co píšou v jakékoliv recenzi. Ale fakt nechápu, proč si dva blbové, co jezdí ve šrotech, musí zprivatizovat celou diskusi a psát tu nemysly o trabantech na základě jejich záměrně zavádějící interpretace jedné recenze. A nebo si fakt modrazem myslíš, že ta tvoje atmosférická jednadvojka v tom tvém Šrotíku (nebo jak tomu autu říkáš) jede líp než 1.2 TSI?
  9. 7 points
    Resit u Octavky, zda zasterky kazi vzhled mi prijde skoro smesne. Za den jich potkam stovky a fakt vubec nevnimam jestli maji zasterky nebo ne. Az potkam Ferrari se zasterkami, tak si mozna reknu, ze "tudy ne pratele".
  10. 7 points
    Forum snese kdeco, třeba také povýšené žvásty ve smyslu - já mám L+K, tak o něm smí diskutovat jen majitelé L+K? A když na toto napíše svůj názor nemajitel (a ó bože, jeden dokonce namá ani Octavii! Co si to vůbec dovoluje sem psát, ba dokonce kritizovat L+K!), tak je hned oheň na střeše. Ovšem toto není forum jen majitelů L+K, takže se zde může vyjadřovat každý svobodně v rámci jeho pravidel.


© 2011 - 2019 SKODAHOME.cz | Vytvořeno s v Praze.