Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/22/2010 in all areas

  1. 14 points
    Po delší době jsem si zaplatil na hodinku erWIN, tak se podělím o informace: Prezentace z technické servisní konference 10/2015: konf.zip Docela zajímavé informace o problémech a jejich případných řešení veškerých aktuálních škodovek. Vydané TPI k Fabii III: TPI.zip Schémata a montážní místa elektrických zařízení Fabie III: sch.zip Heslo k archivům: skodahome Snad se to bude někomu hodit
  2. 11 points
    Na srazu bylo vidět, že ne všichni se věnují jen svým autům a tak i Radius se pochlubil tvrdě vydřenou figurou, kterou, dle jeho slov je pořeba řádně udržovat vhodným jídelníčkem....
  3. 10 points
    .....můj pohled na věc je asi takový. Z vlastní zkušenosti vím, že se dá jet po městě pod 6 litrů. V Praze jezdím zpravidla okolo 6,5 l +-. Když jedu od Barrandovského mostu na výpadovku na D11 se v poho dostávám pod 6l. Vlastně od odbočky na Štěrboholy jedete z kopce. To skutečně jen lechtám plyn na 5ku a jedu těch tachometrových 85km/hod. Jinak si myslím že v globále je spotřeba po městě okolo 6,7l. Což je super!!. Nejsem žádný loudal a vždy mírně překračují povolené rychlosti bohužel mě to někdy stojí příspěvek na Policii. Dlouhodobá spotřeba se u mě pohybuje mezi 6,4-6.8l. Dle období. Třetinu najetých km najedu s přívěsem /auto mě živí/. Je však důležité podotknout, že tuto spotřebu mám od namontování plynu. Od té doby nehlídám až tak spotřebu i když jsem ji nikdy v životě zas tak moc neřešil. Jestli jezdím za 6.5 nebo 7.2 to neřeším. To bych se musel za chvílí "opupínkovat" co se se mnou nebo s autem děje. A že někdo jezdí za 6 a druhý za 8? Věřím, že takto lidí jezdí a může být takový rozdíl. Je to však problém v těch naších nožkách, předvídavosti, využívání dojezdů a mnoho jiných parametrů, které ovlivní spotřebu. Když vidím, jak se za mě přilepí roomster a snaží se předjet před křižovatkou, kde pak prudce brzdí, že musí dát přednost, tak určitě budeme mít jinou spotřebu. Nikdy jsem se však nedostal nad 8 litrů. Někteří zde toho dosahují a pomalu jím nevěřím . Mám asi jiný motor. Jednou jsem měl spotřebu 7,8 a to jsem si myslel, že se stalo něco s autem. Je však pravda, že jsem jel s plným vozíkem. Je to však spojené s využiváním 5ky, kterou maximálně používám. Toto téma je v jiné debatě, ale já nemám vůbec problém s 5kou. Táhne mi velice krásně a mírné kopce vyjet nemám vůbec žádný problém. A 4ka? To je super. Jak už jsem to psal v jiném tématu. Kdo zná kopec od Mohelnice na Hradec tak ví, že se pěkně táhne a je dosti prudký. S naloženým přívěsem /cca 100 kg náklad/ ho vyjedu na 4ku v pohodě v rychlosti 90-100km. Ano spotřeba je momentálně okolo 12-13 litrů. 3ku používám skutečně minimálně, pač ji nemám potřebu používat. Jen někdy při předjíždění. Že bych však jezdil na 3ku po městě, tak v mém případě ani náhodou. Nemám ji skutečně zapotřebí. Jelikož jsme, někdy bohužel, jen lidí. Tak se dovedeme jen slovně napadat. Jeden jezdí za 8, druhý za 6 a je najednou problém. Jeden druhému nevěří a z počátku klidná diskuze se promění na slovní přestřelku. A to nejen v této debatě. Je zajímavý, že všechny auta stejné motorizace jsou továrně nastavené. Takže by měli být dle mě, skutečně jen minimální nebo žádné odchylky. Prodáte 100 těchto aut a všichni budou mít jinou spotřebu. Čím to asi je? Jezdil jsem na Ekonomy Run. I zde, kde všichni vědí, že jedou na spotřebu, jsou pro silničníprovoz značené,dosahují posádky rozdilné spotřeby. Ano, kdyby ty rozdíly byly okolo 2-4 deci, tak bych řek, že se může jednat o rozdílný technický stav vozidel, použití rozdílných pneumatik apd. Jsou však zde rozdíly více jak litr. Ano je to trošku blbé přirovnání, ale chtěl jsem jen naznačit, že z 90% je problém na sedáku před volantem. Uvítal bych diskuze konstruktivní. Proč ten či onen má takovou spotřebu, jak to dosahuje. Některým by také neuškodilo vice sebekritiky. Nikoho se tím nechci dotknout. Přejí všem hezký den a chladnou hlavu........
  4. 9 points
    Fabia III - facelift Full LED zadné svetlá na predfacelift aute konkrétne v mojom prípade testované na MR2016 (výroba 08.04.2016). určite si väčšina všimla možnosť prehodiť zadné Full LED svetlá z facelift verzie na tie naše, predfacelift. dovolím označiť svoje Turbo ako prvé auto, ktoré dostalo Full LED zadné svetlá z facelift verzie čo je potrebné zohnať: svetlá - kombi: 6V9 945 711 6V9 945 712 svetlá - hatchback: 6V6 945 711 6V6 945 712 nosiče žiaroviek - kombi: 6V9 945 231 6V9 945 232 nosiče žiaroviek - hatchback: 6V6 945 231 6V6 945 232 zadná hmlovka - H21W BAY9S červená odrazná fólia na nárazník čo je potrebné na výmenu: vybrať staré svetlá vypinovať (vybrať) všetky káble z konektora a preusporiadať ich - iné poradie pinov. konektor je rovnaký osadiť nosič žiaroviek žiarovkami: spiatočka - P21W BA15S smerovka - PY21W BAY15S hmlovka - H21W BAY9S osadiť svetlá na auto nakódovať nalepiť odrazku, pretože facelift svetlá ich nemajú vo svetlomete FAQ (často kladené otázky): OT: kde sa dajú svetlá kúpiť? OD: priamo v Škodovke, prípadne kontaktovaním užívateľa @Lukason OT: koľko to stojí? OD: oficiálna cena je asi 7 700 Kč za pár, vrátane nosiča žiaroviek. Ak má niekto možnosť za lacnejšie, tak kľudne... OT: prečo je nutná zmena pinov? OD: pretože nové svetlá majú iné zapojenie. Je to výmysel priamo Škodovky, nie mňa OT: je možné vyrobiť redukciu? OD: teoreticky áno. Problém môže nastať pri spätnom vrátení na predfacelift svetlá, pretože nebude sedieť kódovanie OT: prečo je nutné kódovanie? OD: pretože je iné zapojenie pinov, je aj iný typ "žiarovky" pre koncové svetlo, ide o LED pásik OT: kde nájdem postupy kódovania a zapojenie? OD: zatiaľ nikde. Musím spracovať poriadny článok, potom to možno zverejním... OT: je možné namontovať LED aj pre spiatočku a smerovku? OD: samozrejme, tak isto aj pre hmlovku. To už je každého osobitná voľba, samozrejme s príslušným kódovaním OT: kde je možné svetlá vidieť naživo? OD: momentálne viem o dvoch užívateľoch, ja som na východe Slovenska, občas po Slovensku cestujem. Užívateľ @lukason v Prahe, ak bude ochotný to predviesť OT: koľko času zaberie výmena? OD: je to rádovo pár minút, závisí od šikovnosti OT: kto mi to vymení? OD: na východe Slovenska sa stačí ozvať. Výmena, montáž, kódovanie. (budem priebežne aktualizovať) Fotografie vrátane stručného popisu rozsvietenie doma na baterku: zmena pinovania: po namontovaní bez kódovania žiadna chyba (pravé svetlo bolo úplne odpojené). bohužiaľ, svietila brzda i keď nemala: po nakódovaní - koncové svetlá / hmlovka / brzda / spiatočka / osadenie žiaroviek: spiatočka / hmlovka / vypnuté / zapnuté /celkový pohľad / komplet rozsvietené: Nočné zábery a porovnanie
  5. 7 points
    Fabia III - predné parkovacie senzory, trajektória Predné parkovacie senzory ako ďalšia výzva? Ale veď prečo nie? Niekomu nechýbajú ani zadné, no na druhej strane je fajn ich mať. Zvlášť pri pozdĺžnom parkovaní, aspoň nehrozí ťuknutie do auta vpredu, či vzadu. Viac info: https://wirer.sk/f3_pdc-predok/ Video "prezentácia": Zoznam materiálu: 1x – 6V1 927 238 E – tlačidlá 1x – 5Q0 919 294 E – riadiaca jednotka predné + zadné senzory 1x – 5Q0 972 718 A – konektor riadiaca jednotka T18 10x – 000 979 009 E – piny konektora riadiacej jednotky 2x – 000 979 009 E – piny konektora tlačidiel 4x – 5Q0 919 275 B GRU – predné senzory 4x – 5Q0 919 133 – tesniaci krúžok 1x – 6V0 919 485 – držiak čidla – vľavo vonku 1x – 6V0 919 485 A – držiak čidla – vľavo vnútri 1x – 6V0 919 486 A – držiak čidla – vpravo vnútri 1x – 6V0 919 486 – držiak čidla – vpravo vonku 4x – 4F0 973 703 – konektor do senzora 12x – 000 979 034 E – pin do senzora 12x – 357 972 740 E – tesniaca gumička 1x – 1J0 973 813 (3B0 973 813) – prepoj motorový priestor voči nárazníku 6x – 000 979 132 E – pin pre konektor prepoja motorového priestoru voči nárazníku 1x – 1J0 973 713 – prepoj motorový priestor voči nárazníku 6x – 000 979 131 E – pin pre konektor prepoja motorového priestoru voči nárazníku 6x + 6x – 357 972 740 E – tesniace gumičky 1x – 5Q0 919 279 – reproduktor pre predné senzory 1x – 4B0 972 623 – konektor pre reproduktor 2x – 000 979 009 E – pin pre konektor reproduktora 10x – 3D0 971 838 L – páska viazacia 4,6×200, 1-3mm 3D0 971 497 B – drziak konektora naraznika (nie je nutný, možné nahradiť 3D0 971 838 L) textilná izolačná páska Montáž nie je až taká komplikovaná, ako sa možno zdá. Teoreticky použiteľné aj pre iné modely trojkového radu, len si treb preveriť zoznam dielov. Kto si na to pri F3 netrúfa, stačí sa ozvať, namontujem. Toto je už druhá montáž, prvá skúšobná bola so zmenou nárazníka. Škoda má vo svojej schéme chybičku, na stránke to máte opravené. Rozumné otázky rád zodpoviem... Opravená schéma: Chybička:
  6. 7 points
    Tak já se taky přidám Neměl jsme dřív čas Klasicky díky všem zúčastněným, o dalším srazu jsme se někteří bavili, vypadá to na polovinu/konec června Nesmím opomenout taky foto jídla! @Galvi od doby co vynalezli peníze.... nemusíme děkovat Měl sis taky pořídit něco přes SPZ Jo a to společné foto je o ničem Takže nic
  7. 7 points
  8. 7 points
    Člověče, tak snad budete spokojeny. Evidentně s y držíš styl v celém příspěvku. Su zvědavej, co tam pokazily.
  9. 7 points
    Myslím si, že pánové s Hjundé a Dáčijí by už měli jít doprdele. Vůbec by mi nevadilo pokud by sem psali k věci, ale neustále zaplevelování diskuse stupidními dotazy, srovnáváním nesrovnatelného, vytrhování věcí z kontextu a psaní stupidních a nejapných poznámek už se mi zdá dost přes čáru. Upřímně fakt nechápu, proč sem modrazem dává dva měsíce starou recenzi, kterou už všichni viděli, a proč se vorljaz ptá dokola na stupidity. Ani jeden z vás si to auto nekoupí, neseděl v něm a auto už máte. Jediné, proč si myslím že sem lezete, je neustále léčéní si nějakého komplexu, že jste neměli dost peněž na škodovku, museli jste udělat kompromis a koupit si šrot a teď hledáte na Fabii všemožné chyby, abyste se utvrdili, že jste koupili dobře. Na tomhle fóru se fakt nebanuje? Fakt jsem nepostřehl, že by jeden jediný váš příspěvek byl užitečný pro ostatní. EDIT: v této recenzi chválí 1.2 TSI 66 kW, tady zas píšou, že 1.2 TSI 81 kW je raketa. Já osobně jsem si na 1.2 TSI udělal názor sám a je mi jedno co píšou v jakékoliv recenzi. Ale fakt nechápu, proč si dva blbové, co jezdí ve šrotech, musí zprivatizovat celou diskusi a psát tu nemysly o trabantech na základě jejich záměrně zavádějící interpretace jedné recenze. A nebo si fakt modrazem myslíš, že ta tvoje atmosférická jednadvojka v tom tvém Šrotíku (nebo jak tomu autu říkáš) jede líp než 1.2 TSI?
  10. 7 points
    Zdar chlapi, s MPíčkem v Rapidu jsem měl možnost se svézt a velice mile mě to překvapilo, pokrok od HTP v jedničkový fabii (47 kw) je fakt velice znát, jak v projevu, dynamice i hlučnosti (zřejmě je rapid lépe odhlučněn), docela jsem čuměl Pro člověka, který jede po dálnici maximálně parkrát za rok (rozuměj výjimečně) a není zvyklý na více dynamickou jízdu bude tenhle motor 100% stačit. Prostě normální přibližovadlo s dostačující dynamikou. Popravdě mě to trošku vždycky udiví, jak se tenhle motor začne vždycky na fórech podhodnocovat-hlavně kvůli tomu, že u ostatních značek mají základní motory s podobným výkonem a kolikrát i horší dynamikou-třeba dneska jsem si četl test v SM - CLIO Grandtour - 1.2, 54 kW, zrychlení 15,4 s. A je kvůli tomu terčem posměchu? Myslím že ne. Ale u škodovky si na tenhle motor každej ukazuje prstem a už zdálky říká - naložíš tři lidi, něco dáš do kufru a do kopce to budeš tlačit tak tyhle povídačky neberte tak úplně vážně. Jasně, je to nejslabší motorizace, není to žádnej závoďák, ale budu se opakovat-na normální ježdění s minimem dálnic naprosto stačí. Kdo nevěří svezte se, taky jsem byl hodně překvapen


© 2011 - 2019 SKODAHOME.cz | Vytvořeno s v Praze.