Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Weakburger

    Weakburger

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      145


  2. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 787


  3. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 134


  4. Habi001

    Habi001

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 109


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 5.9.2018 ve všech sekcích

  1. 3.7-beta53 odemčená Carista 3_7_beta53
    2 body
  2. Aby sa nepovedalo ze na vas uplne kaslem, moja magnificencia vam prinasa verziu 3.7-beta52, uplne odomknutu, bez potreby Lucky Patchera. Sladke snicky, a vela stastia pri rannom przneni vasich riadiacich jednotiek. https://uloz.to/!KLd2XTZAU5AE/ngjygc65765974363847jfgdwqfdifbg-zip
    2 body
  3. Vše co se týká nově montovaných filtrů pevných částic pro benzínové přímovstřikové motory. Tady je na úvod velmi zajímavý článek s vysvětlením rozdílů mezi DPF a GPF. GPF - částicový filtr pro zážehové motory
    1 bod
  4. Update ze včera... Parkoviště je již prý plně zarovnáno novými vozy.
    1 bod
  5. Škoda že téměř nikdo už nenapíše jak to dopadlo a většina příspěvků je pak často k ničemu, zajímal by mě výsledek jestli se ty tlumiče vyměnili :)
    1 bod
  6. Po roce mi vyměnili auto a musím konstatovat, že seřízení je od prvního kilometru OK. Asi už se poučili, resp. už se to naučili :)
    1 bod
  7. Tak za me velky zklamani. Soucasny G-Tec mel dve velike vyhody, o obe prijde. Prvni, lety vyzkouseny a zcela bezproblemovy motor, spousta aut uz ma kolem 300 tisic. 1.5TGI je oproti tomu nevyzkousena novinka, navic dle testu benzinovych verzi nijaka a spise hure jezdici, mdly. Puvodne byl avizovan zvyseny kroutak na 250nm, coz by byla parada, ve skutecnosti vsak zustane na stejne hodnote a jedine, co se zvysi je vykon, to z me zkusenosti ale zadnou lepsi dynamiku neprinese. O neco lepsi dynamika bude jen vysledkem o 90kg lehcich kevlarovych nadrzi, coz ale narazi na ztratu vyhody cislo dve, tezkymi nadrzemi zatizeny vyceprvek a tim skvely komfort a jizdni vlastnosti. Nove jen lehky zadek a torzka. Lepsi trakce na predek pro me neni nijak zasadni, ani vetsi nadrze. Stejne budu muset tankovat v podstate stejne casto. Snizeni spotreby lze cekat maximalne v radu desetin, i kdyby pul kg, je to uz pri cene 22kc/kg a 6000km mesicne zanedbatelna castka. Auto tedy prichazi o to hlavni a neprinasi v podstate nic noveho, nez horsi komfort a nejistou spolehlivost. Novy motor vam nikdy nikdo nedoporuci koupit. Takze urcite ne a koupim rocni s 15-20 tis km, soucasny model. Kdyby bylo 96kw/250nm a viceprvek, dalo by se uvazovat, takhle neni duvod.
    1 bod
  8. Jsou použité tyto, resp. ta jedna na test. Můžu dát jakoukoliv, ale vzhledem k tomu, že to jsou všechny radary v jednom, tak si vyberte, kterou chcete :-) Ještě může být varianta ikona země. Zvuk je teď zapnutý defaultně.
    1 bod
  9. Aplikace mi (zatím) funguje na obou autech... Když tak Škoda Connect má své vlastní vlákno - v Elektrice, hoď to tam, a toto admin smázne...
    1 bod
  10. Já bych se mohl podepsat pod to co psal stanmar. Osobně mám 1,6 (77kw), jezdím většinou dva dospělí + dvě děti ( i když celkový součet našich hmotností je jen 180kg) a popravdě jsem ještě neměl potřebu u toho motoru vytočit jej více jak na 3 tisíce otáček. Určitě je to tím, že má "závodnická léta" jsou již pryč a preferuji tedy raději plynulou jízdu bez nějakého agresivního blbnutí, ale že bych se s tím bál předjíždět to tedy opravdu ne. Ano, měl jsem dříve i výkonnější auta v době "mladické blbosti" (např. RS4) a samozřejmě výkonnější auto provede například právě zmiňované předjetí rozhodně rychleji, ale to se nebavíme o bezpečném předjíždění (kde je všude dostatek prostoru), ale naopak o agresivním předjíždění, kdy tam toho místa právě moc není a člověk tak využívá potenciálu auta dá se říci už skoro k myškám. Tedy já osobně bych si z této volby vybral 1,6 4x4, protože ten zadek se mnohdy připojí i jindy než jen v zimě (třeba na mokru). Tedy máš-li rodinu a už jsi si přestal hrát na to, že budeš s octávkou "jezdit závody", vyzkoušej si ji a klidně do slabší běž, pokud ti bude dostačovat. Nakonec ono se dá jezdit rychle s tou i s tou. Jen na dané rychlosti budeš o pár sekund později a pokud nejezdíš německo, kde by jsi mohl reálně využít nějaký rozdíl ve prospěch pár km/h na maximálce, tak ti silnější asi moc nepomůže. Záleží ale na každém řidiči jakým stylem je zvyklý jezdit a zda vůbec nakonec potenciál motoru který v autě vozí využívá. Se služebním autem to bývá přece jen většinou jiné než s osobním, protože se k tomu člověk jednak často chová jinak (hůře) a hlavně neustále někam spěchá (a pak letí jak blbec po českých dálnicích 200km/h aby nakonec dojel na určené místo o tři minuty dřív než ostatní co jeli plynule a dle předpisů) Každopádně i s předokolkou se normální člověk dostane všude kam potřebuje. Se čtyřkolkou nad tím v zimě nemusí jen tolik přemýšlet a omezovat se.
    1 bod
  11. @Dodi 15 .... VISION X nema nic spolecneho s VISION RS,.... teda ano, jen ale to, ze to jsou koncepty. Vision RS je predobraz ,,RAPIDU", nove Octavie a dalsiho smeru. Vision X je obraz maleho crossoveru, ktery bude mit premieru jeste tento rok ( brzy ). Vim to, protoze se ucastnim akci a mam plno informaci, ktere tu samozrejme logicky nebudu zverejnovat, protoze tu je plno praskacu ;) takze na nejake informace pro vas, aby jste byli v obraze, se mohu uz z vysoka vykaslat.
    1 bod
  12. Zdar, já to mám 50 na 50. A posílám návnadu z Chorvatska. Je tu hnusně vedro, ale dávám to . A dneska byla megaluxusní večeře, 5x jsem si přidal .
    1 bod
  13. @BirK Homologace 1.5 TSI v Octavia nemá nic společného s homologací v Karoqu a opačně. Konkrétně Octavia je s 1.5 TSI homologovaná už delší dobu (minimálně od 21.8.2018). @Clerfayt Nepřijde ti to už trapné? Už z těch fotek co tu byli je vidět že nestojí na žádné louce, ale na štěrku. Já plně chápu, že čekat na auto není nic příjemného, ale pokud správně vím, tak ty zrovna na žádného Karoqa nečekáš a jen tady spamuješ těmi svými polopravdami...
    1 bod
  14. nedám jí sem protože to jsou interní informace a můžu být za to postižen. A na to kašlu. Můžete poděkovat jednomu místnímu členovi, který to způsobil. On sám ví.
    1 bod
  15. Určitě bych zvážil, zda opravdu ten pohon 4x4 potřebuješ. I když není nad to s ní v zimě (pokud je sníh) jezdit po nějakých sotva prohrnutých silnicích. Asi nejlepší by bylo se s 1,6 TDI projet někde u prodejce. Pak ještě něco málo uber z výkonu (kvůli pohonu 4x4) a uvidíš, jestli bys po zkušenostech s dvoulitrem dokázal s jednašestkou denodenně jezdit. Pokud jsi ovšem klidnější a rozvážnější řidič, problém bych v tom neviděl. A pokud budeš chtít jet rychleji, tak i to půjde, jen Ti to k dosažení vyšší rychlosti bude trvat o něco déle. Svezl jsem se v OIII kromě 1,2 Tsi víceméně se všemi motorizacemi dokázal bych jezdit i s 1,0 TSI ( a to mám 1,8 TSI). Zde na foru se často nad slabšími motorizacemi ohrnuje nos, ale ve skutečnosti hodně lidí ten plný výkon zas tak často nevyužije.
    1 bod
  16. životnost stěračů si člověk dokáže ovlivnit sám. Někdo stírá zaprášené okno, namrzlé okno atd.. To pak jdou stěrače do ……… .
    1 bod
  17. Neboj, dostaneš kompenzaci. Ve svém 1.5 TSI busdeš mít jako bonus filtr pevných částic.
    1 bod
  18. Mě by zajímalo, co JZD za ty kecy od ŠA inkasuje. Kyby to hodilo alespoň pár tisíc týdně, klidně bych se tu slovně vyprůjmil taky :-). Hájit tu styl, jakým ŠA sere na zákazníka zatím nemá obdoby.
    1 bod
  19. u Karoqa se nic měnit nebude
    1 bod
  20. Mně jde tedy primárně o live traffic, to, co tam je teď, je spíš parodie. Pak to dopadá tak, že mám v autě super-duper navigaci, ale nakonec stejně používám Waze...
    1 bod
  21. pro Habi001... Tak jsem si myslel, že tohle fórum je pro nás co čekáme na auto přínosem a že si tady pomůžeme, když někdo sežene nějaké info od dealera ze ŠA apod. Ale, když jsou tady lidi, kteří tvrdí, že mají novou tabulku, ale nedají ji sem... Ať si každý udělá obrázek sám... Tak buď mlčím, nebo ji sem dám... No a že se sem kouknou kluci ze škodovky, vždyť by viděli jenom to, co oni dávno vědí... A ještě dva zajímavé články https://auto.idnes.cz/emise-mereni-laborator-normy-euro-6-wltp-skoda-f4j-/automoto.aspx?c=A180903_092842_automoto_fdv https://auto.idnes.cz/rozhovor-martin-hrdlicka-skoda-auto-konstrukter-emise-normy-co2-nox-oxid-dusiku-oxid-uhlicity-iic-/automoto.aspx?c=A180821_181736_automoto_fdv
    -1 bodů
  22. Že by někdo postihl anonymní nick Habi001... Ale pozitivní je, že z výše uvedeného vyplývá, že 1.5 TSI, podle informací, které mám já i které má kolega Habi001 se shodují. Je zhomologováno a z odstavných ploch se to bude převážet dealerům od 37KT a konkrétně tohle se asi v nové tabulce nezměnilo.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...