Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      21

    • Počet příspěvků

      15 134


  2. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      7 288


  3. White_line

    White_line

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      278


  4. Patrik1971

    Patrik1971

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      3 137


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 26.1.2019 ve všech sekcích

  1. Zarytému škodovákovi to stejně nikdo nevysvětlí. Také jsem x-let říkal, že je škodovka pro čechy nejlepší, ale pak se člověk sveze v jiném, pozná naprosto jiný přístup jiné značky, pročte zahraniční fóra a docvakne mu, proč platit za emisní skandál, když jinde umí lepší a levnější. Že Japonci s emisemi nepodváděli a na normu 6b byli připraveni dopředu i s většími atmosférami, nechápu to ?.
    2 body
  2. Hlavně podvozek mazdy je úplně někde jinde.Japonci to umí skvěle naladit a nepotřebuji žádné DCC.
    2 body
  3. Když se zmiňovala nová Toyota Corolla,tak níže dávám ceny:
    2 body
  4. Kristova noho ... jak to tady ctu, tak jsem hodne rad, ale fakt hodne, ze jsem stihl jeste tu 1.4TSi ...
    1 bod
  5. Upřímně řečeno, ten povyk kolem nové Mazdy 3 nechápu. Jo, je hezká zvenku i uvnitř, ale přišla o víceprvek, o jízdních vlastnostech můžeme zatím jen spekulovat a základní cena je výrazně navýšená zbytečnostmi. Předchozí model nabízel lepší poměr value for money. Na ceník nové Corolly jsem byl zvědavý a...no levnota to není. Hlavně sedan platil za dobrou nabídku a ke konci se u nás slušně prodával, s tím je asi konec. Jinak v Polsku je dávno kompletní ceník a mají to o něco lepší. Zajímavé je, že HB a kombi dostaly už v nejnižší výbavě "basic LED" světlomety.
    1 bod
  6. Nene, obecně, v okolí znám více takových lidí. Pro někoho třeba podstatný detail - Scala rozvor 2649, Mazda 3 2725mm - 7 čísel vzadu už bude asi znát
    1 bod
  7. Ano každá má něco. Kdyby Scala Style 1.5 man stála základ 495tis, furt proti Mazdě chybí atmosférický motor 2.0, head-up, digi přístrojovka, adaptivní tempomat, alarm, pevná navigace 554400 - navíc aut. klima, 18 kola, přední senzory, vyhřívaný volant, Keyless. Dopočítávat na tu cenu Scalu nebudu, nějaké prvky ani neumí ?.
    1 bod
  8. Je zajímavé že u Mazdy obhajuješ cenu výbavou a Scala je na tom podobně a tam to někteří haní, jak to že je to tak drahé [emoji1787]. Jen k že Mazdě, tam je sice klima, ale manuální pokud vím a tím pádem třeba pro mne neakceptovatelné. Bohužel u Mazdy to v podstatě znamená že bych musel do vyšší výbavy s vyšší cenou a platit za věci co nepotřebuji...
    1 bod
  9. Včera večer zveřejnili na foru, výbavy ještě nejsou. Bez výbav se to blbě posuzuje, ale navýšení u mé verze je 23tis, Scalu s Rapidem někde srovnali na 67 tis. Nová Mazda 3 také na první pohled má přepálenou cenu 520tis, ale vše je v základu.
    1 bod
  10. @Jan R. tak se s tou 1.6 v Toyotě svez. Je to totální mrtvola. Jakékoliv menší TSI nebo jiný menší přeplňovaný benzín je svižnější. Samozřejmě je to otázka priorit co kdo chce. V době druhé generace Fabie, kdy se vedle sebe prodávali motory 1.4 16V 63kW a 1.2TSI 63kW v prodeji jasně vedl motor 1.2TSI, ne všichni lidi řeší objem, ale to jak to jede.
    1 bod
  11. Dekuji za reakce, myslim, ze je to tim padem vlastnost zpusobena asi rozdilnymi tlaky prostredi nadrze, kde konstantni tlak udrzuje ventil, a venkovniho, ktery kolisa. Kdyz je nadrz prazdna, vice vyrovnava tlak vetsi objem vzduchu. Jen se divim, ze jsem si toho pri svem najezdu vsiml poprve.. Mimochodem k drive rozebiranemu objemu nadrze, pri avizovanem dojezdu 40 km tankuji 66 l do prveho vypnuti pistole. SA proste nechava dalsi rezervu pro ty, kteri jezdi nadoraz. Krom toho, chlazeni palivoveho cerpadla by neprospelo, kdyby pri minimalnim zustatku obcas bezelo nasucho /napr. pri velkych naklonech/, ale pritom by za to SA nesla zaruku, protoze dojezd jeste nebyl avizovan na nule.
    1 bod
  12. @ghost7 zkus tuto je odemčená Carista_v3.8+beta-23.apk
    1 bod
  13. Výměna oleje - návod pro ženy: 1) Zajet do servisu, nejpozději po 15.000km od poslední výměny oleje! 2) Dát si šálek kávy 3) Po 15 minutách vyplnit šek a s odborně ošetřeným vozidlem opustit dílnu. Výdaje: Výměna oleje: Kč 1000,--; Káva: Kč 30,-- Dohromady: Kč 1030,-- === Výměna oleje - návod pro muže: 1) Zajet do mototechny (nebo podobně), zaplatit 1500,- za olej, filtr, čistící pastu a vonný stromeček. 2) Zjistit, že nádoba na vyjetý olej je plná. Namísto odvozu do patřičné sběrny, vylít olej do jámy na zahradě. 3) Otevřít plechovku piva. Vypít. 4) Zdvihnout vozidlo na hever...půl hodiny předtím hledat klíny! 5) Klíny nalézt pod synovou tříkolkou. 6) Z naštvání otevřít plechovku piva...vypít! 7) Vypouštěcí vanu zasunout pod vozidlo. 8 ) Hledat šestnáctku klíč. 9) Vykašlat se na hledání, použít sikakleště. 10) Povolit výpušťák 11) Výpouštěcí šroub upustit do vany s horkým olejem, přitom se horkým olejem umazat. 12) Uklidit bordel 13) U dalšího piva pozorovat, jak olej vytéká 14) Hledat kleště na filtr 15) Vykašlat se na to. Šroubovákem prorazit a odšroubovat. 16) Pivo 17) Přišel kámoš...zbytek piva vypít s ním! Výměnu oleje dokončit zítra. 18) Další den: vytáhnout vanu s vyjetým olejem z pod auta 19) Posypat pískem olej, který se při 18 ) vylil vedle 20) Pivo - vlastně ne, včera dopito. 21) Dojít do obchodu, koupit pivo. 22) Přidělat nový filtr 23) Nalít první litr oleje do motoru 24) Vzpomenout si na šroub z kroku 11) 25) Hledat šroub ve vaně s olejem 26) Vzpomenout si, že šroub i vyjetý olej byly ekologicky odstraněny na zahradě 27) Vypít pivo 28) Jámu vykopat, hledat šroub 29) První litr nového oleje najít na podlaze garáže 30) Vypít pivo 31) Při utahování výpušťáku sikama sjet rukou z kleští a hrozně si sedřít kůži o kastli 32) Uhodit hlavou na zem...jako reakci na 31) 33) Začít nadávat 34) Zahodit kleště 35) Nadávat dalších 10 min, protože odhozené kleště roztrhly oblíbený plakát na stěně 36) PIVO 37) Očistit ruce o čelo a předpisově obvázat kvůli zastavení krvácení 38) PIVO 39) PIVO 40) Doplnit 4 litry oleje 41) PIVO 42) Spustit auto z heveru 43) Rozbít u toho jeden klín 44) Vycouvat s autem a na olej z kroku 23) nasypat písek 45) PIVO 46) Zkušební jízda 47) Zastaven dopravní hlídkou, odvezen na odběr krve a pokutován za řízení pod vlivem alkoholu 48) Vůz je odtažen 49) Zaplatit odtah Výdaje: Díly: Kč 1500,--; Pokuta za řízení pod vlivem alkoholu: Kč 15000, --; Odtah: Kč 1400,--; Pivo: Kč 600,-- Celkem: Kč 18 500,-
    1 bod
  14. Aha, no, to je otázka zda a jestli Direct throttle response module 44 steering assistance security access xxxxx adaptation > driving profile switchover changed to "direct, controlled over threshold value" from "incremental, controlled over time" potřeboval by VAG mlžit a čas do 2/4 2019 kdyby to řešilo toto?
    1 bod
  15. Ja si myslim, ze zakladni motor pro Kokodaka by mel byt 2.0TSI/206kW.
    1 bod
  16. Přečti si celé toto vlákno a zkušenosti se dozvíš Co dosud vidím, tak mě to jen víc a víc utvrzuje v názoru, že to cukání, ať už při rozjezdu nebo lehké jízdě, souvisí s časováním vačkových hřídelí a tedy využíváním vnitřního EGR. Sníží tím výrazně hodnoty NOx, no a to, že to vede k větší produkci PM částic, to už je trápit nemusí, to jim nově řeší OPF ... Z cukání motoru pak uděláme charakteristiku ... Je sice s podivem, že si na podobné pocukávání stěžují i lidé s motorem bez OPF, ale bez detailů k softu je to vše jen posuzování výsledku bez znalosti příčiny. V UK tlak ze strany zákazníků donutil VW už přiznat něco více ... https://www.honestjohn.co.uk/news/owning-1/2019-01/volkswagen-acknowledges-problem-with-15-tsi-evo-engine/ In a statement from Volkswagen in Germany, the company said: “Volkswagen is aware of reports from customers complaining that some vehicles featuring the 1.5-litre TSI Evo engine with manual gearbox can be slightly hesitant in the cold-running phase." "We are currently developing a solution to prevent these rare effects in the affected vehicles.” No a v kontrastu s tím odpověď Skoda UK zákazníkovi ... https://www.briskoda.net/forums/topic/446820-15-sel-first-gear-issue/?do=findComment&comment=5182236 We are mindful there is a characteristic of the 1.5 engine where a juddering can be felt when starting your vehicle from cold. Please be aware, this is the normal operational function of this vehicle engine derivative and can potentially be experienced until the coolant has reached a temperature of approximately 70°C. ŠKODA UK always looks to improve the operating parameters of our vehicles during their lifespan and we understand there may be a software update available in 2019, which may enhance this characteristic of your vehicle.
    1 bod
  17. Já jsem před servisákem vypadal jak de*il který se neumí rozjet, bylo mi trapně. Pak jsem mu předal oteže a zprvu to vypadalo že to je OK a pak pro více rozjezdech řikal, že je to divné. V momentě kdy přidal plyn a trošku držel tu spojku déle v záběru jak auto jelo tak se celkem plynule rozjel. Pak když rychleji pustil spojku tak hup hup a po uvolnění spojky uplně to udělalo hup hup zase ...... Při přeřazení na dvojku to bylo taky s hup hup.......ale pokud tu spojku přidrží dýl tak to nebylo skoro citit. To zase říkal že by se ta spojka opotřebila. Pokud přidam vic plynu tak k 3000ot/min tak auto vystřelí a hup hup nic, ale to se vám skoro protočí gumy....... Auto si tam nechali dva dny a zkoušeli. Kdybych měl tu diagnostiku tak to natočím a vyloguji a předám zde odborníkům,ale proč bychom měli to řešit my zákazníci ? Nemůžete pak přijít za prodejcem a říct mu, že víte proč to cuká, to by asi hleděl .....
    1 bod
  18. Ahoj Radku, chtěl jsem se zeptat zda sem nemuzes dát přesnější návod na montáž ambientního osvětlení a přidat i fotky. Máš to napojený přímo na infotament ze kterého měníš barvy? Děkuji moc :-) Karlos
    1 bod
  19. V podstatě bych řekl že máš pravdu, ale myslím že buď výrobce nebo jeho autorizovaný servis (prodejce) by mohli tento kod přiložit k novému autu či rádiu, tak jako třeba pin imobilizeru, který logicky přikládají ke klíči. Ne nemyslím si že je to služba jako jiná. Malinko se mi to zdá jako služba na půl. Přeci kupuji autorádio a to musíte uznat, že ne za malé peníze a mám právo na jeho pin.
    1 bod
  20. Ano díky,opraveno,bylo to relé jak píšeš.
    1 bod
  21. Hele v pohodě na starem Tsi mě to svitilo cca 8tis km prvni ESP Potom i vyfukove plyny nejspiš lamba sonda (na 2x emise) nebo olej v sani to byl ale nebylo to v zaruce tak sem to neřešil az vesele dale jezdil 8tis/km nakonec sem promazal jednotku a auto prodal:)))))))
    -1 bodů
  22. Pawouk- pěkný manuál od ŠA jak se zbavit zákazníků a odpovědnosti za závady. Jestli je to tak hezky sepsané i u ostatních možných důvodu k reklamaci tak to zaslouží značku kvality ,, ČECHŠMEJD".
    -1 bodů
  23. Takže se vrátíme zpět k tématu => škubání 1.5 TSI.
    -1 bodů
  24. Pánové, nevím kudy jezdíte? Já jezdím po Praze, a když jsem porovnával právě Waze a tuhle chytristiku od škody, tak se mi několikrát stalo třeba že waze řekne že cesta bude trvat 35 minut, škoda 55 minut. v polovině cesty na vzálenost, ale třetině na čas stále stejný rozdíl (to už jsem podle waze byl 18 minut od baráku, dle škody 38). pak jsem ujel asi tak kilometr (konkrétně přes semafor v uhříněvsi, kde byla úplně standardní situace, žádná uzavírka) a najednou začala škodovka přepočítávat a přepočítávat až se během 10 minut zkrátil dojezd o 20 minut. Tohle se mi stalo několikrát. Stejně tak výpočet doporučené trasy, naprosto nesmyslný výběr průjezdních míst (tam kde jednoznačně je a bude největší kolona) a naprosto nerealistický odhad doby jízdy. Testoval jsem to několikrát ale už jsem to vzdal. Zlatej waze. Nemluvě o tom hlasovém ovládání - to je pro mě taky důležitá věc - ve škodovce opět naprosto nepoužitelné. podle ní se dokážu navigovat akorát tak domů, případně velmi zdlouhavě na adresu kde znám městu/ulici/číslo popisného. jakmile se chci navigovat do nějaký firmy, obecný instituce (třeba česká pošta kunratice) nebo tak něco, úplně bez šance. Můj čas je drahej abych ho ztrácel používáním věcí který patřej do pravěku. Všechno jsem to posílal i do škodovky, neměli ani koule se ozvat zpátky. Rád to proberu detailněji, ale jsme ve špatném tématu, tak mě klidně někam naveďte.
    -1 bodů
  25. Kvalita dat o provozu ze škodovky, která za to navíc chce ještě roční výpalné, je tak nízká, že bych to nepoužíval ani kdyby mi naopak to výpalné platili oni. Waze přes smartlink do virtual cockpitu stejně nedostaneš. Zkrátka, o nic nepřicházíš. Mě se dneska povedla taky dobrá věc - mobil připojený přes smartlink, jede Waze. Audio hraje normálně z SD. Ale jak jsem měl na Amundsenu pohledu na AA, tak jsem si říkal že si hodím pohled na to co hraje, tedy Audio, na cockpit. Prdlajs, viz příloha. Jako pochopil bych kdyby mi to psal v případě že hudba jeze taky přes AA, ale když jede z jeho vlastní SD, tak by mi ji zobrazit mohl :) (na Amundsenu bylo Audio zobrazené dobře)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...