Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      32 734


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      4 636


  3. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 832


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 134


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 6.9.2021 ve všech sekcích

  1. Ale stále v té záplavě mdlých barev aspoň něco zajímavého v nabídce když už není zvláštní lakování...
    3 body
  2. Dneska jsem potkal tuhle krasavici. RS edice 120 let Motorsport.
    3 body
  3. Odkaz na komplexní článek o tom, že Elektromobilita, tak jak je myšlená a protlačovaná mimo jiné i EU, je dle autora jednak technicky, sociálně, ale i ekologicky nereálná. Stojí to za přečtení pro obě strany. Osobně s autorem textu tak na 95% souhlasím. https://neviditelnypes.lidovky.cz/ekonomika/analyza-opravdu-chceme-konec-automobilu-v-eu.A210901_184648_p_ekonomika_wag
    2 body
  4. Osobně si myslím, že by to neměl být žádný problém. Pádla se chovají jako "tlačítka" a když nebudou nakódovaná, tak nebudou dělat vůbec nic a i kdyby náhodou nakódovaná byla, tak nebudou mít stejně co ovládat, takže se nic dít nebude
    1 bod
  5. Koláčku tady to máš. Scala to má trochu jinak než je popisováno na cizích fórech. Nicméně takhle je to přesně pro nás. Denní DRL vzadu - jen část na dveřích: 09 centr. elektrika adaptace Leuchte23SL HLC7 Dimming_CD_23 - původně 0, nově 100 Light Function_C_23 původně not active, dát na Daytime running lamps Leuchte24SL HRA69 Dimming_CD_24 původně 0, nově 100 Light Function_C_24 původně not active, dát na Daytime running lamps
    1 bod
  6. Jj letiště Praha 1 terminál přílety mimo EU. Je to přístupné. Já ji tam viděl 22.8.
    1 bod
  7. 1 bod
  8. Ještě jsem vyzkoušel že jinak se to chová když stojím a když jedu. Když stojím tak se to chová stejně jak popisujete. Když jedu (v noci) tak jednou od sebe přepnutí na automatická dálková světla s vykryvanim, když ještě jednou od sebe tak plná dálková, když ještě jednou od sebe tak zase automatika. V obou případech když přitáhnu k sobe tak potkávácí. Podruhé k sobě světelná houkacka. Auto vyrobeno červen 2020.
    1 bod
  9. Trosku sem ted nestihal tak sem rad ze to taky nekdo vykopl a vymyslel.😁 ja sem pro 9/10 je dost dlouha doba a udelam si cas✅👌a nalestim karu(y) este nevim cim prijedu😁
    1 bod
  10. To už pak ale není zas tak velký rozdíl mezi mačkáním po volantu nebo oklepnutím po pedálu :-D Osobně mi taky mnohem více vyhovuje "hloupý tempomat", ACC se hodí spíše na okresky, ale na dálnici, kdy musím do levého min. 100m před přibližujícím se autem je otravné. Navíc když už si všichni výrobci hrají na ekologii, tak díky těmto neustálým a většinou i zbytečným zásahům do řízení se zvyšuje i spotřeba. S hloupým tempomatem dokážu jet mnohem plynuleji s menšími zásahy do řízení. Jediné plus u ACC je, pokud se nevěnuješ řízení, tak ti to může zachránit krk, ale tohle dokáže suplovat i FA.
    1 bod
  11. Ono záleží co by se reklamovalo, pokud řídící jednotka, tak možná ano, ale pokud budeš reklamovat třeba turbo nebo něco jiného, tak by ti museli prokázat příčinnou sovislost mezi závadou a tvým zásahem, takže zas tak horké bych to neviděl. Jinak deaktivace line assist by měla jít přes OBDEleven ve verzi pro, ale asi to tedy ještě neumí pro všechny modely....
    1 bod
  12. Tak nabíjení vyřešeno, bylo to nabíjecím kabelem.
    1 bod
  13. Přesně jak píše Michal B. Jenom doplním svoji zkušenost, že při vybité baterii a nemožnosti nabíjet na dovolené byla spotřeba 6,7l. Omezený nabíjecí proud mi prodloužil nabíjení na 9 hodin
    1 bod
  14. Hoj já to mám na autě,mam to porad zatežené…slunko přesto moc nesvití a auta tě tak neoslňují…výhled je přesto dobrý
    1 bod
  15. No asi hezký výsledek, ale do plánu mají zatím tedy hodně daleko. Vzpomínám si, že Škodovka deklarovala na začátku tohoto roku, že jen Enyaqů chce denně vyrábět kolem 350 kusů, což jen tak z hlavy, když odečteme nějaké ty podnikové dovolené a jiné plánované omezení výroby, tak je něco kolem 90.000 kusů za rok. Samozřejmě asi čísla výroby ovlivňují čipy, ale kvůli čipům stojí a vázne výroba hlavně Octavie IV a taky elektromobily mají určitě prioritu i v dodávkách jednotlivých komponent a v samotné výrobě . No uvidíme, samozřejmě když nebudou v budoucnu k mání na prodej spalováky, tak kdo na to bude mít peníze a místo k nabíjení, tak to koupí, taky co nakonec zájemcům o individuální mobilitu zbyde! Buď pěšky, kolo, MHD nebo elektromobil.
    1 bod
  16. Dobrý den, řeším teď další problém s autem. Auto dělalo hluk při otáčení volantu (něco jako lupání v pružinách(kov na kov)). Nechal jsem proto vyměnit horní uložení tlumičů, ale problém zmizel jenom na dva dny a teď to lupe jen když se auto nějakým způsobem zhoupne (přidání plynu, brždění). Koukali jsme s kamarádem na podvozek. A nic tam vyloženě není povolené. Pružiny jsou dva roky staré. Tlumiče jsou originál. Jediný kde byla slyšet trošku vůle byli poloosy(strana u kol). Pokud točím volantem na jednom místě tak se nic neozve. Nějaké rady co by to mohlo být ?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...