Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Dodi 15

    Dodi 15

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 704


  2. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 781


  3. JirikHL

    JirikHL

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      981


  4. hollywood.2

    hollywood.2

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      302


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 1.12.2022 ve všech sekcích

  1. Tak pro @Kyla518 můžu potvrdit že to funguje. Možná jsi to od února vyřešil, ale třeba to pomůže někomu v budoucnu. Pro mě to bylo jednodušší v tom protože kolega z tady z fóra, který mi odblokovával amundsen nechal nainstalovaný toolbox (předpokládám že ho tam instaloval on), dále mi tam taky evidentně odblokoval CID kontrolu a tím mi teď ušetřil práci, moc děkuju. Díky tomu mi proste stačilo naformátovat pametovku, nahrát mapy a pochopitelně zasunout do auta. Původně jsem měl v plánu to řešit o víkendu, to budu teprve zapojovat GPS anténu. Ale jelikož jsem nedočkavý, tak jsem to zkusil aj tak. Mapy fungujou ale pochopitelně navigace bez antény neví kde jsem. :)
    1 bod
  2. @bouchy Super, moc ti děkuju za čas a snahu natočit video. Je na něm vše dobře vidět. Fajn vidět jak se to chová někomu jinému. Když jsem se přepl do "Normal" modu, na který jsi mě navedl, tak se mi to chová stejně jako tobě a ten malinký nárust je spíš ku prospěchu. Hlavně že padají otáčky hned, jakmile člověk dá spojku, to mi v tom "Sport" a "Comfort" modu fungovalo otřesně a řadilo se fakt špatně.
    1 bod
  3. Video je zde: https://webshare.cz/#/file/ZkwDpUuaWx/20221130-145002-mp4 Potvrzuji, že (a to při jakýchkoli otáčkách) se otáčky po puštění plynu chvilku drží. Video není optimální, někdy je tam takové "zakymácení" ručičky o milimetr doprava, pak nějaké 1-2s drží a pak lineárně klesá. Dřív jsem si toho nevšiml. Je to tedy to MSR, je to vítaná funkce. Starší auta mohou trhnout, pokud se necitlivě pustí plyn, hlavně je to (asi z důvodu výkonu motoru, který nebývá velký) na nižší rychlostní stupně, typicky 1-3. Tady trhání není. Někdy jsem musel řadit atd, takže tak. Ještě jsem se snažil natočit pohled na budík turba, jestli za to nemůže ono (natlakováním) - zdá se, že ne. Jakmile pustím plyn, indikovaný tlak turba klesá (neřekl bych tedy, že se u těch otáček jedná o efekt "dotočení" turba). Jakmile povolím plyn a rychle sešlápnu spojku, otáčky ihned klesají. Celé je to o něčem jiném, než jsem si myslel, ale rozhodně bych neřekl, že otáčky se po puštění plynu zvyšují, nebo že by vylítly při stisknutí spojky (po povolení plynu). Závěr: Chtěné chování, to, co je na videu, asi není na reklamaci.
    1 bod
  4. Pojistné podmínky a na co kouká kdejaký pojišťovák není předmětem tohoto tématu. Když už tady musím zasahovat, tak si k tomu dovolím jednu myšlenku - není to náhodou tak, že musí prokázat příčinnou souvislost mezi neschváleným rozměrem kol a zaviněním dané nehody? Tady nadále řešte jen technické záležitosti.
    1 bod
  5. Já to mám asi takhle: Pokud chci udržet motor v chodu, tak si nastavím udržování nabití baterie v % a tím vypnu automatický režim hybridu. U íVéčka, pokud se motor nastartuje, tak určitou dobu běží než se trochu ohřeje bez ohledu na okolnosti. A pokud jedu někam, kde nemám možnost dobít ze sítě, tak před příjezdem si nastavím úroveň nabití např. na 20 %, je to za cenu vyšší spotřeby, ale dá se to přežít. Dělám to aby akumulátor nemusel nocovat vybitý (i když rezerva 3 kW tam stejně je). A v zimě (při stání venku) "nastartuju", pokud se rozběhne spalovák, tak pár sekund počkám a jedu, pokud je odjezd elektrický tak to pořeším cestou, dokud se nezahřeje olej, tak se snažím o lehkou nohu na plynu.
    1 bod
  6. Tak jsem si to po cca půl roce opětovně prošel, tedy tu avizovanou cenu cca 100,- Kč za litr paliva a rovnou řeknu, že je to tedy hodně divná ironie, mně to přišlo (a určitě nebudu sám) z tvé strany jako prezentace zaručené informace. Na druhou stranu mám takové "lehké mrazení", že podobné ceny paliva se na nás pomalu, ale jistě chystají a takový OPEC s tím nebude mít co moc do činění. Pokud "úspěšné" zavádění elektromobility nebude procházet rychle a hladce podle představ unijních úředníků, tak jiné cesty se vždycky hodí a jedna z nich může být a vsadím se, že časem stejně bude např. nové povinně celounijní ekologické zdanění těch údajně nečistých paliv. Když je potřeba, tak hůl na psa (pardon na spalovací auta) se vždycky najde......
    1 bod
  7. Tak jsem ještě zkusil jednu jednoduchou věc, na kterou mě přivedl @bouchy a tj. dát si režim Normal. Původně jsem totiž zkoušel Comfort a pak Sport (nebo spíš vlastní nastavení bez toho zvuku), který jsem si tam i nechal. V obou režimech se to chovalo stejně blbě, tak jsem si tam nechal ten svůj režim a neřešil to. Teď když jsem si dal Normal, tak mi přijde, že otačky padají hned, jakmile dám spojku. Sice když pustím plyn, tak to trošičku vylítne, ale to v podstatě už není problém, když hned dávám spojku a otáčky padají. Tak je to spíš ku prospěchu. Musím to ještě zkusit na delší trase, ale řekl bych, že tohle dost pomohlo. Tak doufám, že to bude definitivní a nebude to potřeba řešit se servisem. Tak ještě jednou díky všem za pomoc, odzkoušení a rady.
    1 bod
  8. @15degren třeba jako PHM za 100Kč, fakt si to odhadl přesně a dodnes si ani nenapsal "přestřelil jsem a dělal jsem paniku"! Ale to je v jiném tématu: Co ten benál a nafta? - Stránka 10 - Hospůdka u Scaly - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz
    1 bod
  9. v strede decembra chystam vymenit cisto horne ulozenie potom dam info
    1 bod
  10. Tak tohle bych asi nerozdejchal. Čert vem ambientní osvětlení nebo nějaký podobný nesmysly, ale bezdrát používám 340 dnů v roce ať už s androidem nebo iphonem a nedokážu si představit pořád připojovat xkrát za den kabel. V dnešní době je tohle zpátky do minulosti.
    1 bod
  11. Zdar, mám podobný problém. Nájazd ca. 160k km a pri prejazde nerovnosťami sa ozýva tupé búchanie. Nie vždy, hlavne pri tých väčších . Mám podozrenie na horné uloženie tlmičov. Po zime plánujem výmenu zadných silentblokov predných ramien(kvôli vŕzganiu), horné uloženie tlmiča, možno tlmiče. V každom prípade by som rád bližšie lokalizoval tento problém, mám z toho hlavu ako melón :)
    1 bod
  12. Pri pouziti neorigo karty bude diag hlasit chybu mapovych oodkladov, mapy ale pojdu. Da sa kupit za cca 35-40€ nova origo karta z Polska, funguje, mapy aktualizovane, diag cista
    1 bod
  13. Oddechovka pro dnešní den
    1 bod
  14. Tak hlavně asi nejvíc 90ky eurodance:
    1 bod
  15. Já tlumil palubku takto. Výhoda je, že palubka je na hrbolech totálně ticho, žádný zvuk nevydá.
    1 bod
  16. Přepni převodovku do S a bude řadit výše.
    1 bod
  17. žádná malá eletrická dostupná auta nebudou. Jen velká SUVčka s ještě většími koly pro naše vládce, kterými nás budou přejíždět na zrušených přechodech pro chodce, poklekni lůzo a proste o milost, neboť středověk přichází.
    -2 bodů
  18. To že máš nulový smysl pro ironii je tvůj problém ne můj.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...