Přejít na obsah

McMatej

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1893
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

10112 zobrazení profilu

Oznámení McMatej

  1. Bude se to chovat jako s "hloupým" dobíjením, takže lépe. 🙂 Zkoušel jsem za jízdy měřit napětí a bylo (asi) 14,7 V pořád, bez závislosti na brždění motorem.
  2. Není to přimo konektor ze snímače u baterky, ale je to tam dobře vidět. Jen nevím jestli zmáčknout nebo zvednout. Asi spíš zmáčknot. A někdy pomůže celý konektror zatlačit ve směru zasouvání, aby se uvolnila západka na pojistce.
  3. Na všechno sis odpověděl sám. Pokud vím, tak všechny používané filtry, nebo alespoň ty, které jsem používal já, mají zpětný ventil. Další věc je (jak píše někdo výše), že i kdyby byl zpětný ventil dokonale těsny, tak v mazací soustavě jsou další vůle, kudy bude olej vytékat, např. ložisky na klikové hřidely. A ano, po výměně oleje je normální, že než se naplní mazací soustava olejem, tak je motor trochu hlučnější. Nedělal bych z toho vědu. 1) motor (mazaná místa) není úplně suchý, bez oleje. Trocha oleje se tam udrži díky vzlínavosti a kapilárním silám vždycky. A ta trocha stačí, aby se motor mazal než se naplní mazací soustava. 2) podobně v hydrostavech taky olej zůstane. Vůle se může zvětšit (hydrostav ji neudrží) u ventilů, které byly otevřené při stojícím motoru. Ale to budou tak dva ventily. A při pomalých otáčkách při startování a volnoběhu to motoru nevadí.
  4. Já myslím, že kotouč za to nemůže. Není nic neobvyklého, že ničím nechráněný litinový povrch koroduje. Problém je, že destičky jsou moc měkké, zkorodovaný povrch je vydře, měkká destička nesedře kozori z povrchu kotouče a stav povrchu se rychle zhoršuje. Já jsem začal používat keramické ATE. Když nic jiného, tak alespoň vím, v čem jsou jiné.
  5. Jestli můžu přidat svoji zkušenost, tak plechy za brzdami můžou být hliníkové nebo pozinkovaný ocelový plech. Já měl na autě hliníkové a vyhnily okolo připevňovacích šroubů. Nevím, školy nemám, ale je něco jako elektrochemická koroze. Proto jsem dal nové ocelové. https://www.kutil.cz/dilna/galvanicka-koroze-kovu-ii-zvolte-spravnou-kombinaci-materialu/
  6. Nedělejte z toho vědu. Je to přišroubované víčko. Jak píše Suri, vytoč, nalep, s citem utáhni.
  7. A nebude cena za diagnostiku vyšší, než na slepo výměna snímače teploty motoru?
  8. Jo jo, výměna náplň za náplň bez problémů. Víc hliniku ve fitru by to mělo vyřešit okamžitě. Přeci jen se "řidší" olej dostane rychleji na všechna mazaná místa.
  9. Rozumy o olejích jsou tady zejména téma 22 Mažou nízkoviskózní oleje dobře.pdf. 10W60 je dost extrém.
  10. To bude nějaká záhada. Ve výfuku je přetlak a výfukové ventily jsou horké, okolo nic by neměl olej protékat. V zimě je normální, že tě ve výfuku kondenzuje voda z výfukových plynů, takže jak píše roman výše, je to opravdu olej?
  11. Já jsem na HTP koupil JMJ, o namontování a na prvních emisích hodnoty nula celá nula nic. Už před další emisní kontrolou a ani ne 10 000 km se rozsvitil vrtulník a na diagnostice opět nízká účinnost katalysátoru. Emisema to ještě prošlo, ale nevím, moc mě nepřesvědčil.....
  12. "Vadnutí brzd" způsobuje přehřívání destiček. https://www.bremboparts.com/europe/cs/podpora/údržba/jev-fadingu-tzv-vadnutí-brzd-a-plynová-kapsa-srovnání-dvou-problémů-324324 Kup si keramické, ty nevadnou. https://www.wemoto.cz/info/rozdeleni-brzdovych-desticek
×
×
  • Vytvořit nový...