Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ahoj, neporadi mi nahodou nekdo kde a jak se da deaktivovat (napr cez MAXIDOT) aby se pri startovani nemusela vyslapnout spojka?

Pripadne jestli se to neda nejak pres diagnostickej kabel odpojit nekde v ridici jednotce, prijde mi to jako velika hloupost

Vloženo

to ze se tim tolik nenamahaj loziska v motoru, vzdyt to je prezitek z dob Skoda 1000, kdy oleje byly mnohem hustejsi a v zime mel starter co delat...

nevim jak se toho zbavit, nechce to startovat bez vyslaple spojky,poradi nekdo jak na to?

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Podle mě naprostá hovadina, startovat bez spojky, ty ložiska to vždycky vydržely a vydrží, zas tak namáhané určitě nejsou, kdyby jo tak s tím výrobce určitě něco dělá. Každopádně já si radši spojku vyšlápnu, než nechat omylem zařazeno a poskočit do auta před sebou nebo třeba do zdi a rozbít si zbytečně čumák. Ale každého boj :)

  • o 10 let později...
Vloženo

Nechci zakládat nové téma, už jsem se na to ptal v průběhu času několikrát, ale bez řešení. V případě OIII jde nějak vyřadit startování s nutností mít vyšlápnutou spojku? Jako člověka s citem pro techniku a znalostí souvislostí mě každý studený start, kor třeba po týdenní odstávce, doslova fyzicky bolí. 

 

Ať mi nikdo neříká, že to nejde vyřadit jinak, než pokaždé před startem vytáhnout konektor od pedálu spojky a spojovat tam nějaký dva dráty (což je zatím jediné funkční řešení, na které jsem narazil)

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Vloženo
před 10 hodinami, guam napsal:

Nechci zakládat nové téma, už jsem se na to ptal v průběhu času několikrát, ale bez řešení. V případě OIII jde nějak vyřadit startování s nutností mít vyšlápnutou spojku? Jako člověka s citem pro techniku a znalostí souvislostí mě každý studený start, kor třeba po týdenní odstávce, doslova fyzicky bolí. 

 

Ať mi nikdo neříká, že to nejde vyřadit jinak, než pokaždé před startem vytáhnout konektor od pedálu spojky a spojovat tam nějaký dva dráty (což je zatím jediné funkční řešení, na které jsem narazil)

Souhlas. Bylo by fajn.

Holt dělá ŠA debily z lidí, že neumí dát neutrál před startováním, nebo sešlápnout spojku. A jestli je někdo takovej diletant, že to nechápe, nemá vlastnit řidičák. Bohužel dnes doba takovým řešením přeje. 

Po dlouhé odstávce je ložisko suché a spojka ho zbytečně zatěžuje. Že by se mi chtělo dělat bipass spínače se spínačem? To se mi bohužel nechce. 

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Vloženo
před 15 hodinami, Kuchar7 napsal:

Nejlepší pro motor je, vůbec nikdy nestartovat. Takto přežije i 100let. Fakt!

Myslím, že axiály v pohodě přežijou startování se spojkou.

Já se tě neptám na názor, jestli axiály přežijí nebo ne. Závěry z rozborek motorů ukazují, že to vůbec žádná sláva není. A že to ten motor nějak doklepe neznamená, že by nemohl být v daleko lepším stavu. Takže ty laciné ironické poznámky si nech od cesty.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Vloženo
před 14 hodinami, Clerfayt napsal:

Souhlas. Bylo by fajn.

Holt dělá ŠA debily z lidí, že neumí dát neutrál před startováním, nebo sešlápnout spojku. A jestli je někdo takovej diletant, že to nechápe, nemá vlastnit řidičák. Bohužel dnes doba takovým řešením přeje. 

Po dlouhé odstávce je ložisko suché a spojka ho zbytečně zatěžuje. Že by se mi chtělo dělat bipass spínače se spínačem? To se mi bohužel nechce. 

Přesně tak. Ani mně se nechce na to jít mechanicky. Absolutně nevěřím, že to nejde pořešit přes diagnostiku.

  • o 7 měsíců později...
  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Nastavení tohoto bitu na 0 pouze vypne hlášku na displeji, ale spojku je pro nastartování potřeba sešlapávat dál. Alespoň takto se to chová u Octavie facelift 2011.

Vloženo (editace)

Jop, u mě to taky nefunguje. A protože mi auto stojí i několik týdnů, tak mi nezbývalo, než vytáhnout si kabely od spojky do schránky pod volantem a když chci startovat be šlapání na spojku, tak vypadám jako zloděj, tam dráteček odpojit, tam spojit a start 🤣 

Editováno: , autor: guam
Vloženo

A co myslis ze sa ten olej odpari. Doporucujem vyvrat este dieri z boku vedlankolesa a pres atartom pretocit motir klukov necha sa premaE, pripadne ak ti to stoji mesiac tak von sviwcky sttiekacku straknut 2ml oleja a pretocit motor, dat spat sviecky, podlozit kolesa aby neskockateli. Auto bude prioravene na dalsiu jazdu. Riesite somariny, zober dve 2E mince alebo nieco hladke namoc do oleja a priloz k sebe, potom to poloz na hranu a za mesiac vyskusaj odlepit od seba a pozri ci je to mastne. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...