vlakon Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Zdravím a prosím o radu Naše Fabia 1.2MPI 40kW když venku delší dobu prší, tak zapne přední stěrače, rozsvítí všechny blinkry, naopak odmítá rozsvítit vnitřní světlo a neunguje osvětlení přístrojovky. V autorizovanym servisu to jednou svedli na upadlej kablík kdesi hluboko v přístrojovce a strašili, že když se to stane znova, bude se muset vyměnit jednotka řízení komfortu (cca 11000 - 13000). Podruhý to svedli na ucpanej výtokovej kanál u stěračů a teď to zase házej na tu jednotku...Že prej když navlhne, tak se zblázní, ale zase ta by jen tak navlhnout neměla...Dík moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 to vyzera na hnily kablovy zvazok a jednotku nie je problem pretesnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakon Vloženo 21. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2011 To ale jak jsem tak pochopil taky neni žádná výhra...Kabelový svazek je rozmotán a nikde v motorovym prostoru neni vidět, že by byl poškozenej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Na kabelu poznáš prd dokáže uhnít uvnitř bužírky a nic neuvidíš a časem můžeš mít z přístrojovky barevnou hudbu.Je to bolest tohohle přibližovadla hlavně u prvních ročníků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakon Vloženo 21. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Asi je celkem blbost ptát se jak to řešit...By mě zajímalo, proč si v servisu vymejšlej koniny...Když jsem se ptal, proč by to měla bejt ta jednotka řízení komfortu, tak vlastně ani nevěděl, jen, že by to mohla dělat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Pokud je někde vlhkost tak se to projevuje vším možným i nemožným.A v kombinaci s uhnívajícím svazkem to je věc.Máš co dělat,bude potřeba rozebrat půl auta a měřit a kontrolovat prostě nebude to jednoduchý.A budeš k tomu potřebovat i diagnostiku,ta ti pomůže.Pokud se na to necejtíš obrať se na někoho kdo tomu rozumí, nejlépe autoelektrikář a nejezdi do autorizáku tam to je drahý a udělaj kulový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakon Vloženo 21. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Jo, minimálně v tomhle konkrétnim mě naposledy uviděj zejtra až si pudu pro neopravený auto...No nepotěšili jste mě...Ale přesto díky za příspěvky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 (editace) Ty jsi z Č. Budějovic? Zkus napsat členovi pepiktdi je taky odtamtud třeba se domluvíte. Editováno: 21. leden 2011, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza P. Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 Stále stírají stěrače i po vyndání klíčku ze zapalování, k tomu mi nefungují blinkry, varovky a vyhřívání zadního okna. Fabie 1.4 mpi junior 6Y2 2002. Poradíte někdo? To má nějakou jednotku na toto ovládání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 1, zkontrolovat všechny pojistky 2, netunil jsi předtím něco než to začalo ? Led žárovky, podsvícení, atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza P. Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 No dodelaval jsem autoradio, nicmene napajeni ma vytazenej konektor uz od vyrobce a schovanej pod kastlikem. Pak je to asi rok zpet jsem pridelaval zapalovac k napajeni vyhrevu zadniho skla ale ten okruh funguje nejde akorat spínání tohoto okruhu. No po práci projdu ty pojistky stalo se mi to dnes kdyz jsem jel do prace stíral jsem chtěl jsem dat cyklovac tou malinkou packou na rychlejsi a prestalo to fungovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza P. Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 Kde to ma vubec ulozenou tu centralni komfortni jednotku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 Tohle s komfortkou nemá nic společného, zejména v junioru :-) Pokud ve Fabii blbne elektrika, tak se zpravidla začíná svazkem v motorovém prostoru (viz příslušná témata) - ostatně ranní déšť by tomu nasvědčoval. Tohle se mi ale nezdá. Jak to myslíš s těmi stěrači? Jako že je vypneš, vytáhneč klíček a stále stírají? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza P. Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 Jj vypnes zapalovani a stale stira a ano centralni jednotku to ma tu bgs to je vlastne komfortni zapinaji se v ni i jine prislusne veci vyhrivani zrcatek apod.. Zajimalo by me kde se nachazi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 z komfortkou, asi ne, ale s centální elektrikou. Teďkom jsem trochu čučel do schema, a vše je stáhnuto právě tam. Má to společný kostřící bod pod přístrojovkou. Takže to bude nějaká "blbost" -svazek, kostry, zatečená voda. Je třeba zjistit co vše nefunguje- nefungovalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 Studuj šmudlo http://www.slideshare.net/jacekpk/33-elektrick-zazen-fabia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza P. Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 Ty to mas v nejakym pdfku? To schema? Poslal by jsi mi to na meila? Lordhall@seznam.cz diky az pujdu z prace napisu co funguje co ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 nemám, je to učební pomůcka škoda, to není pravé schéma jen takový základ. Vše se dá dohledat na netu. Schéma si vygugli a stáhni, jsou to dost velké soubory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 ty máš v Junioru vyhřívání zrcátek? BSG je pod palubkou, zhruba na úrovni přepínače světel. A nemáš rozpadlou spínačku? Tenhle error budou podle mě mít na svědomí předchozí zásahy do elektriky, začal bych jejich kontrou. S tou BSG příliš štěstí nepořídíš "škatule a hodně drátů" - nic na ní neuvidíš. Daleko smysluplnější je auto připojit na diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 (editace) Diagnostika určitě na škodu nebude, ale myslím že nic neřekne k problému. Relé pro sepnutí motoru stěračů se ovládá pravě přes J519 (elektrika) Spínače a cyklovač jsou také stáhnute do ní. Chce to zjistit jestli je problém, že centr el stále posílá signál, nebo zustaly třeba slepené kontakty relé, nebo zustal vyset doběhový kontakt v motorku......toho je strašně moc. Ale nějak mi tam do toho nehraje nefunkce blinkrů atd....... Jinak souhlas, že to taky vidím na předchozí "tunnig" elektriky. Editováno: 14. Říjen 2014, autor: Alma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Venca.6 Vloženo 25. Únor 2015 Sdílet Vloženo 25. Únor 2015 Mám problém se sterači. Dneska jsem ráno auto nastartoval a ihned se spustily sterace a nešly vypnout, po znovu nastartovani opět ten samý problém. Po odstavení vozidla na 5h vše ok. Napadá vás čím by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 25. Únor 2015 Sdílet Vloženo 25. Únor 2015 páčka na 90% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 25. Únor 2015 Sdílet Vloženo 25. Únor 2015 Venca myslim že to bude robiť hnijuca kabelaž utopena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Venca.6 Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Tak nakonec asi packa, dneska mi vyhořela ta na blinkry, tak jsem dal rovnou obě nový, byly zaoxidovany a plný prachu. Fajn práce :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 No je to dost zaujimave lebo som ešte pačky nemenil že by boli vadne. Ale u FII tam ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.