Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

kluci nene, ani jedno, podle mě to bude problém v tom, že se vám dostává motorový olej do chl. kapaliny. Pak se to nabalí na ty hroty v nádobce, zvětší se odpor (nebo vodivost vodou chcete-li) a kontrolka se rožne. Řešení je v tom, že si pořídíte nový výměník ojeje a vyčistíte si chl. soustavu. Tento problém je docela častý.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Nemá někdo typ, co jiného může tuto závadu dělat (čidlo teploty chladicí kapaliny, zlomený či nakousnutý kabel apod.):

- závada se projevuje od loňského podzimu zcela nepravidelně -někdy hned po nastartování, jindy po 1000 ujetých km, jindy v enormním vedru, jindy po projetí zatáčkou, někdy v zimě apod.

- někdy to dělá i 2 dny za sebou, jindy třeba 2 a půl měsíce nic, někdy pomůže vypnutí a zapnutí zapalování jindy ne

- kapalina vždy zcela čistá a ve správné výši

- nic se nezměnilo ani po výměně nádobky (originální díl Itálie) ani po výměně kapaliny (originál Škoda VW), kapalina stále čistá a neubývá

- očištění čidla jak u staré tak nové nádobky nemá vliv na to, že kontrolka se opět rozsvítí...

- žádná závada nikdy není v paměti načtena!!!

Tak co s tím?!

Vloženo

No tak kdyz byla menena nadobka, tak uz jedine draty nebo primo budiky. Kdyby byl nekde na vedeni vetsi odpor, tak se to takto asi muze chovat. Dal bych ti sem schema, ted k nemu ale nemam pristup. Kazdopadne jeden konektor je na nadobce, druhy konektor je na budikach a jeste asi bude nekde v kabelovem svazku spojeni kostry. To jsou body, na ktere bych se zameril. Behem dne ti sem hodim to schema...

Vloženo

Díky za radu a schema. O víkendu zkusím kabeláž proměřit,m asi to bude zde, protože kabílky k čidlu jsou velmi tenké a ještě tak krátké, že jsou stále nepnuté...

Vloženo

Neví někdo, jak rozebrat konektor na přívodu k nádobce? Vypichovákem se mi nedaří vytáhnou kablíky s piny ven, nejsou tam jištěny ještě nějak jinak (fialový plast).

Nemá někdo zkušenost jak na to???

Vloženo

Pokud vim, tak urcite nejak jisteny jsou. Mel by tam byt nejaky plast, ktery musis nejdriv vysunout a potom piny teprve vytahovat... Aspon tak to myslim bylo u konektoru na cidlo kapaliny v ostrikovacich. A to by urcite melo byt stejne reseni...

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Záhadné a nelogické spínání červené kontrolky stavu chladicí kontrolky i po výměnách nádobky a kontrole kabeláže zřejmě nejčastěji způsobují vadné budíky (studený spoj). To byl i můj problém (OII Combi 1,9 TDI 08/2008). Zkus například Rolbaře, který umí...

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Zdravím pánové. Už třetí ráno se mi po nastartování ukáže na maxidotu chyba ( STOP CHLADICÍ KAPALINA KONTROLA! NÁVOD K OBSLUZE ) Po vypnutí motoru a opětovném nastartování se chyba už neukáže. Může to být nějaké čidlo? Auto mám 4 měsíce.

Chladící kapaliny mám dost, kapalina nikde neuniká vše je v pořádku. Moc díky za radu.

Vloženo

Bude ti to blikat dokud ju nezkontroluješ. To znamená neotevřeš kapotu. Pak by to mělo dát pokoj, pokud to je jen sporadická chybka

 

Pokud čidlo, kabel tak to bude blikat furt a je třeba hledat. Klidně může bejt mastný čidlo v nádobce od špatnýho těsnění pod hlavou a pak to blbne.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...