Přejít na obsah

červená kontrolka chladící kapaliny


romanje71

Doporučené příspěvky

kluci nene, ani jedno, podle mě to bude problém v tom, že se vám dostává motorový olej do chl. kapaliny. Pak se to nabalí na ty hroty v nádobce, zvětší se odpor (nebo vodivost vodou chcete-li) a kontrolka se rožne. Řešení je v tom, že si pořídíte nový výměník ojeje a vyčistíte si chl. soustavu. Tento problém je docela častý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Nemá někdo typ, co jiného může tuto závadu dělat (čidlo teploty chladicí kapaliny, zlomený či nakousnutý kabel apod.):

- závada se projevuje od loňského podzimu zcela nepravidelně -někdy hned po nastartování, jindy po 1000 ujetých km, jindy v enormním vedru, jindy po projetí zatáčkou, někdy v zimě apod.

- někdy to dělá i 2 dny za sebou, jindy třeba 2 a půl měsíce nic, někdy pomůže vypnutí a zapnutí zapalování jindy ne

- kapalina vždy zcela čistá a ve správné výši

- nic se nezměnilo ani po výměně nádobky (originální díl Itálie) ani po výměně kapaliny (originál Škoda VW), kapalina stále čistá a neubývá

- očištění čidla jak u staré tak nové nádobky nemá vliv na to, že kontrolka se opět rozsvítí...

- žádná závada nikdy není v paměti načtena!!!

Tak co s tím?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak kdyz byla menena nadobka, tak uz jedine draty nebo primo budiky. Kdyby byl nekde na vedeni vetsi odpor, tak se to takto asi muze chovat. Dal bych ti sem schema, ted k nemu ale nemam pristup. Kazdopadne jeden konektor je na nadobce, druhy konektor je na budikach a jeste asi bude nekde v kabelovem svazku spojeni kostry. To jsou body, na ktere bych se zameril. Behem dne ti sem hodim to schema...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Záhadné a nelogické spínání červené kontrolky stavu chladicí kontrolky i po výměnách nádobky a kontrole kabeláže zřejmě nejčastěji způsobují vadné budíky (studený spoj). To byl i můj problém (OII Combi 1,9 TDI 08/2008). Zkus například Rolbaře, který umí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravím pánové. Už třetí ráno se mi po nastartování ukáže na maxidotu chyba ( STOP CHLADICÍ KAPALINA KONTROLA! NÁVOD K OBSLUZE ) Po vypnutí motoru a opětovném nastartování se chyba už neukáže. Může to být nějaké čidlo? Auto mám 4 měsíce.

Chladící kapaliny mám dost, kapalina nikde neuniká vše je v pořádku. Moc díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bude ti to blikat dokud ju nezkontroluješ. To znamená neotevřeš kapotu. Pak by to mělo dát pokoj, pokud to je jen sporadická chybka

 

Pokud čidlo, kabel tak to bude blikat furt a je třeba hledat. Klidně může bejt mastný čidlo v nádobce od špatnýho těsnění pod hlavou a pak to blbne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...