tomiczech Vloženo 28. Září 2009 Sdílet Vloženo 28. Září 2009 Ahoj, kdo mi dodela vyhrev sedacek kompletne? Jaka bude cena ? Mam OII 2005, predface, climatik bez vyhrevu. Nebo nabidnete co mate do SZ. Jinak tohle uz tady nekdo delal, a bylo tam popsany jak rozebat sedacky atd. staci hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 28. Září 2009 Sdílet Vloženo 28. Září 2009 Tome, ale to byl návod pro Fábku a mám dojem že ještě předface.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 (editace) . Editováno: 25. Říjen 2009, autor: jirka toledo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 Jeste otazecka - jsou vyhrivane sedacky spojene nejak s gateway, ci BSG?? Nebo to ridi jen ta jednotka co je pod sedackou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 (editace) takže asi takhle by to mělo bejt zapojený , opravte mi jestli je něco jinak konektor od řidiče - pozice 1 na konektoru bílý do svorkovnice BSG 12ti pólová hnědá pozice 1 - pozice 2 --------------, modrobílý svorkovnice 20ti pólová na ř.jednotce climatronicu , pozice 11(spojen se svorkovnicí spolujezdce pozice 7) - pozice 5 --------------, hnědý kostra na sloupku B vlevo dole - pozice 10 je propojená do pozice 10 mezi konektorama spolujezdec/řidič konektor spolujezdce - pozice 2 na konektoru modrozelený svorkovnice 20ti pólová na ř.jednotce climatronicu , pozice 15 -pozice 3---------------. červenohnědý pojiska napájení + 12v číslo 37 -pozice 7---------------, hnědý kostra na sloupku B v pravo dole Editováno: 30. Září 2009, autor: jirka toledo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alonso Vloženo 1. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2009 Prosím o kontakt na někoho, kdo umí dodat dečky do OII. Přestaly fungovat, teda jde jen o výměnu za nové.Díky předem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 Zkus tady, třeba na O2 sežene... http://www.shop.skodaoctavia.cz/O1interier.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 Pokud máte zájem, dodám nové dečky na OII a kabeláž. Dělám také montáže, přední sedačky se začalouněním a zapojením do fungujícího stavu trvá cca 8 hodin. Brno a okolí, více na SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 takže asi takhle by to mělo bejt zapojený , opravte mi jestli je něco jinakkonektor od řidiče - pozice 1 na konektoru bílý do svorkovnice BSG 12ti pólová hnědá pozice 1 - pozice 2 --------------, modrobílý svorkovnice 20ti pólová na ř.jednotce climatronicu , pozice 11(spojen se svorkovnicí spolujezdce pozice 7) - pozice 5 --------------, hnědý kostra na sloupku B vlevo dole - pozice 10 je propojená do pozice 10 mezi konektorama spolujezdec/řidič konektor spolujezdce - pozice 2 na konektoru modrozelený svorkovnice 20ti pólová na ř.jednotce climatronicu , pozice 15 -pozice 3---------------. červenohnědý pojiska napájení + 12v číslo 37 -pozice 7---------------, hnědý kostra na sloupku B v pravo dole Cau ja mam nejake schema zapojeni a mam to trochu jinak. Dival jsem se ze jsou jinak piny u klimatronicu, jinak u klimaticu a jinak u obyc topeni. pak mam treba ten bily drat do svorkovnice BSG z konektoru od spolujezdce a ne od ridice jak pise... Do klimatronicu musim privest 3 draty na piny 10, 11, 12... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 Jeste jsem se chtel zeptat - ta vyhrivaci decka ma jednu stranu na nalepovaci a ta se ma nalepit na latku co sundam ze sedacek, nebo na ten molitan v sedacce?? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 (editace) Lepí se na molitan Editováno: 1. leden 2010, autor: Jirik.DC Necitujte předchozí příspěvky..díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dream7000 Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 (editace) a nakodoval si v jednotke BSG vyhrievane sedacky? a z 12 PIN 20ti pol. černej v RJ climatronicu si urobil pripojenie s kladným polom 75 za poistku SC46? podľa schemy Editováno: 19. Říjen 2009, autor: dream7000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan.S Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 (editace) Cau ja mam nejake schema zapojeni a mam to trochu jinak. Dival jsem se ze jsou jinak piny u klimatronicu, jinak u klimaticu a jinak u obyc topeni.pak mam treba ten bily drat do svorkovnice BSG z konektoru od spolujezdce a ne od ridice jak pise... Do klimatronicu musim privest 3 draty na piny 10, 11, 12... Jj. Je to přesně takhle. Dělal jsem to taky. Bílý drát je od splolujezdce. A do climatronicu jdou 3. Do 10, 11, 12. Myslim že na tu 12ku jde napájení (+) od pojistky 46. A do 10, 11 jsou sedačky L+P Editováno: 29. Říjen 2009, autor: Ivan.S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 Zatim stale jeste nemam zapojene to vyhrivani, ale kdyz jsm se dival zespod na tu jednotku BSG, tak do pinu kam mam privest bily drat od toho vyhrevu mam prazdnou dirku a zadny drat tam neni. To mi trosku zkomplikovalo zivot tim, ze jsem si myslel ze to jen na drat pripajim a bude hotovo, ale tak musim shanet nejaky ten konektor co bych do toho pinu zacvakl. Pak mam jeste obavy, aby mi to ta jednotka podporovala a nemusel jsem ji menit... Jak jste to meli Vy?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan.S Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 Když budeš mít origo kabeláž, tak na konci toho bílýho drátu máš i pin kterej jen strčíš do toho konektoru. Takže žádnej strach. A tý jednotky se fakt neboj. Tu měnit nemusíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasM Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Dodělávám si výřevy do OII Elegance předface a chtěl bych se zeptat, kudy přesně vede originální kabeláž od 10ti pinového konektoru ke Climatronicu, pojistce atd? Má to vést přes přes prahy, nebo sředem (kolem řadicí páky) ? A od sedačky vedou vodiče husím krkem ke "kanálku" v podlaze společně s vodiči od Airbagu popř. kontroly zapnutí pásu, nebo tam jdou dva husí krky od Airbagů a výhřevů zvláš? Mám takový dojem, že do ten kryt do "kanálku" v podlaze je jen pro jeden kabel. Díky moc předem za odpověď Pro informaci zájmcům uvádím čísla 10ti pinových konektorů pro kabeláž mezi sedačkou a Climatronicem, pojistkou atd.. nikde jsem to nemohl spolehlivě sehnat, tak jsem nakonec koupil celý kabel, za strašnou cenu. Takže pro ostatní aby ušetřili 10ti pinový konektor zásuvka od sedačky je 8E0 972 710 10ti pinový konektor vidlice do podlahy 7L0 972 762 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 V podstatě by se dalo říct, že táhni tama, kam se to vejde místo pod sedačkou od airbagů je tam určitě i pro svazek od výhřevů (taky je mám dodělávané) a tuším, že se to táhne středovým tunelem okolo řadičky, jak jsi psal ke klimatroniku a od tama pak na pojistku, ale přesně nevím a kabeláž nemám před sebou abych to napsal s jistotou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasM Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Díky, mezitím jsem si domluvil, že zítra mi přijede kamarád s OII s origo výhřevama od výroby, tak jsem s ním domluven, že na to mrknu. Vyjmeme deklík z podlady a pak už se uvidí na kterou stranu ty dráty vedou. Mně taky přijde logičtější že by ty dráty šly kolem řadičky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Tak konektory ze sedaček do auta jsou u prahů, tedy na vnějších stranách auta, tak je skoro logičtější, že půjdou podél prahů..tam také vedou hlavní svazky..tak uvidíš, na co narazíte Jinak A-sloupkem pak nahoru a pod palubkou na střed ke Climatronicu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasM Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 Takže obhlídka trasy kabeláže výhřevů se dnes nekonala. Kamarád-lyžař kvůli oblevě nepřijel. Jirik.DC má pravdu, asi nejpravděpodobnější cestou jsou prahy, kudy vedou hlavní svazky. Moje úvaha o cestě středem kolem řadičky vycházela z úvahy, že by to tudy bylo kratší... Uvidím později až někoho s originál výhřevama odchytnu.... Už si taky vzpomínám, že když jsem si kdysi prohlížel prostor pod sedadlem, kabely od airbagů, kontroly zapnutí pásů a výhřevů jdou všechny společně jedním husím krkem (tím myslím pohyblivý přechod mezi sedadlem a podlahou). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 Kolem řadičky je pěkná home made...to tam nemá co dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasM Vloženo 24. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2009 (editace) Jasně Ferda25 a Jirik.DC mají naprostou pravdu. Jde to hlavním svazkem v prazích, což potvrdilo hledání v katalogu ETKA. takže to taky tak povedu. Mimo jiné jsem zjistil objednávkové číslo pro kontakty, kterými se připojují ovládací potenciometry na ovládacím panelu Climatronicu piny 10,11,12 ETKA č: 000 979 009. Aby nevzniklo nedorozumnění, u Climaticu jsou to piny 12,13,15, a u verze pouze s topením jsou to piny 11,15,16. Typ 20ti pinového konektoru je snad stejný. Není mi taky úplně jasné, jestli musím tahat vodič od pinu 12 (u Climatronic) až k pojistce. Má to být připojeno na větev č. 75a (jedna z větví +12V) a možná bude tato větev dostupná někde blíže ovladače Climatronicu. V dokumentaci se píše, že toto propojení č. A33 je realizováno v kabelovém svazku přístrojové desky... no jistěže, ale to je u auta, kde jsou výhřevy od výroby. Poslední otázkou co mi není úplně jasná, jaká je přesně funkce propojení s BSG (bílý vodič vedoucí na pin č. 1 12-ti pólového konektoru BSG centrální řídicí jednotka vozu). Jaký typ kontaktu tam patří? Nevím jestli je to stejný typ pinu jako do Climatronicu, nebo jiný. Samozřejmně přeji všem hezké pohodové Vánoce Editováno: 24. Prosinec 2009, autor: TomasM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasM Vloženo 26. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2009 Bílý vodič od regulátoru vedoucí na pin č. 1 12-ti pólového konektoru BSG při uzemnění vypíná regulátor výhřevů. Což se dalo tušit To bylo potvrzeno experimentálně... Jinak vstup regulátoru je připojen na napěťový dělič tvořený reostatem (2,6 - 7,6kOhm) na ovladači Climatronicu a termistorem umístěným v dečce sedáku. U termistoru NTC, jak známo se s teplotou snižuje odpor. Použitý termistor má 10k Ohmů při 25 st C. Regulátor spíná výstup topení tak, aby se na zmíněném vstupu objevila přibližně polovina hodnoty napájecího napětí.... Tolik stručně k teorii regulátoru topení 1Z0 959 772, zvaného zde též jako relé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czjunge Vloženo 28. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2009 Jasně Ferda25 a Jirik.DC mají naprostou pravdu. Jde to hlavním svazkem v prazích, což potvrdilo hledání v katalogu ETKA. takže to taky tak povedu.Mimo jiné jsem zjistil objednávkové číslo pro kontakty, kterými se připojují ovládací potenciometry na ovládacím panelu Climatronicu piny 10,11,12 ETKA č: 000 979 009. Aby nevzniklo nedorozumnění, u Climaticu jsou to piny 12,13,15, a u verze pouze s topením jsou to piny 11,15,16. Typ 20ti pinového konektoru je snad stejný. Není mi taky úplně jasné, jestli musím tahat vodič od pinu 12 (u Climatronic) až k pojistce. Má to být připojeno na větev č. 75a (jedna z větví +12V) a možná bude tato větev dostupná někde blíže ovladače Climatronicu. V dokumentaci se píše, že toto propojení č. A33 je realizováno v kabelovém svazku přístrojové desky... no jistěže, ale to je u auta, kde jsou výhřevy od výroby. Poslední otázkou co mi není úplně jasná, jaká je přesně funkce propojení s BSG (bílý vodič vedoucí na pin č. 1 12-ti pólového konektoru BSG centrální řídicí jednotka vozu). Jaký typ kontaktu tam patří? Nevím jestli je to stejný typ pinu jako do Climatronicu, nebo jiný. Samozřejmně přeji všem hezké pohodové Vánoce Zdravím chlapci,no pokud nekdo bude chtit zhotovim vam temer jakoukoliv instalaci (samo ze podle originalu) a pak vam odpadne otazka kudy že to vede........a podle schemat to už zapoji uplne kazdej......jo a pokud jde o ty dečky tak to bych nechal na krejcovi.......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiczech Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 Cus kluci narazil jsem na decky v hodnote 500 Kc , jsou to 4 kusy, zkusim je nafotit aby jste vedeli co toje. Ale netusim jestli jsou to presne ty same co jsou do octavek.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.