Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

před 3 hodinami, Losky83 napsal:

Kurňa, když limitka R5, tak dát aktuální 1.4 TSi a né motor, který nemaj kde udat od dob O2. Ideálně 1.8 TSI, ať to prostě je něco extra. Bohužel zase budou všude jezdit jen repliky s kozím dechememoji848.png

Nesmysl, kdes na to přišel? 1.4 TSI EA 211 existuje jak s 92 kW, tak ve 110 kW variantě. Ta 92 kW verze existuje třeba v posledním Leonu, Yeti, Rapidu, atd. Tudíž je to aktuální motor (když tedy pomineme nástup 1.5 TSI). V OII FL byl 1.4 TSI EA111 90 kW (CAXA).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V OII a Yetim (u Yetiho do nástupu 92kW EA211) byla varianta 90kW, 92kW měl Superb 2. Jak už bylo napsáno, jsou to zcela odlišné motory. Tenhle se dává do Rapidu a to dost možná pomohlo vůbec k tomu, aby tam pro 1300ks aut takový motor vůbec mohl být.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je dobrý si uvědomit, že existuje něco jako výrobní náklady, do kterých se mimo jiné zahrnují takové věci jako vývoj a testování. Podle mě ta 1.4 bude super a potenciální zákazníci můžou být rádi, že budou mít k dispozici motor, který se do FIII běžně vůbec nedává. A to, že některý koncernový auta mají silnější motorizace neznamená, že je můžou ostatní značky používat. Resp. můžou, ale musí si je zaplatit.

 

Jak už jsem psal, tenhle projekt zaštítil přímo B. Maier a rozhodně nejde o rentabilní záležitost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, je to o proiritách, osobně kdyby tam byl kalsický manuál, cena by byla o 50-60tis. nižší a to už bych i litoval že jsme nepočkal. Takto s DSG za 470tis. mne to nechává chladným. Navíc ve spojení s DSG ten motor ani nějak extra víc než 1.2 TSI 81kW nejede a spotřeba je o něco vyšší (aspoň dle jiných aut koncernu).

Ale rozhodně je to zajímavá limitka a z mého pohledu je to rozhodně zajímavější než nějaká Kofola edition a podobné... Zákazníky si to rozhodně najde a pojede to slušně, to bych se nebál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me se furt libi hejty na DSG :D ..... kdo jste s tim realne jezdil, resp. jezdite ? Troufnu si rici ze tretina lidi zde na foru. DSG je moc fajn prevodovka a rychle se na ni zvyka.

Rozhodne se sni da v urcitych pripadech zahrat i fajn zabava. Kde se clovek nemusi soustredit na razeni a uziva si jen pozitek z rizeni ;)

Nevim, ale proste to neni vubec spatne spojeni a urcite to bude moc fajn. Verim ze se po limitce jen a jen zaprasi :clap:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli to vyznělo tak že DSG mi vadí, tak to ne. S DSG se jezdí dobře a zvykl bych si na ni asi rychle (kór s adaptivním tempomatem), jenže DSG zvedá cenu auta o těch 50-60tis, tedy kdyby to bylo bez DSG, tak je cena zase někde jinde a pak by mne to bylo asi trochu líto. Tak to bylo myšleno. Ale je to o prioritách, rozhodně DSG nechci hanit, to ne, jen když jsme vybíral auto já, tak jsme DSG nechtěl kvůli ceně. Ale naštěstí díky tomu mi nemusí být líto že jsme vzal jedno z posledních 1.2 TSI :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapráší se po tom určitě, protože je plno fandů co to budou chtít, to je jasné. Já jen, že jsou v koncernu lepší motorizace, ale i tak to je lepší jak 1.0-1.2. Dsg je fajn, jen sportovní jízdu bych si představil, když by měla aspoň o 50 hp víc a pádla. Takhle tomu chybí šmrnc. Jinak pro normální ježdění plně dostačující a ve městě super. Prostě bych toužil po F3 Monte s 1.5 či 1.8 TSI. Bohužel tohle VW nedovolí. Radši budou dotovat všelijaké jiné mrchy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak plot, zámkovky apod. je přeci jen hodnotnější než trocha plechařina co ročně ztratí 10% své ceny:) Garáž naštěstí mám, ale bazén a zahradní domek ne:) Jsem zvědavej, jestli si ji budu moct někdy dovolit.
Pokud by ta R5 byla pecka, zákazníky by si to našlo. Podívejte se mezi tyto řady zde na fóru. Polo je kvalitou karoserie na stejné úrovni jako F3, néli možná horší a je mi jasné, že GTi za 600tis v základu půjde na dračku. Jenže to by se zase možná dotklo vedení z Vlkohradu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...