Přejít na obsah

Koupě ojeté Fabie I - poraďte


Host rosta

Doporučené příspěvky

No názor jsem si už udělal ;)

To víš, však se taky podívej na jméno pisatele……… :D

Ale k tomu, co si asi myslíš. Je pravdou, že všechny benzínové motory, které dávají do Fábií jsou v podstatě chcípáci a bude to tak do doby, než tam budou dávat něco pořádnýho, jako např. 1.8 T, či ten nový 1.4 TSI (ten by se mě líbil). O ostatním neuvažuju ani náhodou, neodborně to ostatní nazývám naftou. Říká se „vůně benzínu“, už jsi slyšel říkat „vůně nafty“? A aby mě po každém čerpání PHM smrděla ruka – ani náhodou.

To víš, to jméno je vše říkající……

:t:p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No názor jsem si už udělal ;)

To víš, však se taky podívej na jméno pisatele……… :D

Ale k tomu, co si asi myslíš. Je pravdou, že všechny benzínové motory, které dávají do Fábií jsou v podstatě chcípáci a bude to tak do doby, než tam budou dávat něco pořádnýho, jako např. 1.8 T, či ten nový 1.4 TSI (ten by se mě líbil). O ostatním neuvažuju ani náhodou, neodborně to ostatní nazývám naftou. Říká se „vůně benzínu“, už jsi slyšel říkat „vůně nafty“? A aby mě po každém čerpání PHM smrděla ruka – ani náhodou.

To víš, to jméno je vše říkající……

:t:p

Milý pako. Na čerpacích stanicích visí takové malé, igelitové vypadá to jako rukavice. K čemu to tam asi je? Jinak dnes už beznín nevoní, nýbrž pěkně smrdí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milý pako. Na čerpacích stanicích visí takové malé, igelitové vypadá to jako rukavice. K čemu to tam asi je? Jinak dnes už beznín nevoní, nýbrž pěkně smrdí.

Milý pevely, u nás v parku zase visí takové malé papírové pytlíky. K čemu to asi je?

Myslím, že to slouží ke stejnému účelu. :ble

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No názor jsem si už udělal ;)

To víš, však se taky podívej na jméno pisatele……… :D

Ale k tomu, co si asi myslíš. Je pravdou, že všechny benzínové motory, které dávají do Fábií jsou v podstatě chcípáci a bude to tak do doby, než tam budou dávat něco pořádnýho, jako např. 1.8 T, či ten nový 1.4 TSI (ten by se mě líbil). O ostatním neuvažuju ani náhodou, neodborně to ostatní nazývám naftou. Říká se „vůně benzínu“, už jsi slyšel říkat „vůně nafty“? A aby mě po každém čerpání PHM smrděla ruka – ani náhodou.

To víš, to jméno je vše říkající……

:t:p

Milý pako. Na čerpacích stanicích visí takové malé, igelitové vypadá to jako rukavice. K čemu to tam asi je? Jinak dnes už beznín nevoní, nýbrž pěkně smrdí.

to je pravda, před dvaceti lety benzín hezky voněl benzínem, ale dnes to smrdí jako nějaká odporná směs různých ředidel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rosťa: toho smrada si příště odpusť. Nevím proč bych ti měl rozmlouvat nákup FRS. Jestli se ti líbí a máš na ni, tak do ní běž. 20 lidí co jí má ti řekne jak je skvělá a dalších 20 že je na hovn.. Já s ní nemám žadný problém a jsem naprosto spokojen. Pěkný vzhled, spotřeba, výkon mě dostačující. Tobě třeba stačit nebude. Určitě bych se nerozhodoval na základě příspěvků nějakého fóra, kde ti člověk, kterej jí v životě ani neviděl napíše jak s ní denně jezdí do práce apod..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je viďet, že ti co tu básní o těch 16V se asi rs nikdy nesvezli!!! neříkám, že je benzin špatny, ale tenhle nafťák je naprosto konkurenceschopny a při takovehle rychlosti žere cca 8l/100km, 16V papa tak řekněme jednou tolik???... jezdím opravdu vším, deně, taky vystřídám 10 ruznych aut, ale ve fabii fakt vše kromně 1,4 16V a TDIček nejezdí níic nějak valně!!! Ja bych do rsky šel a hned-nebejt tak malá!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jo, sire je o neco malo vetsi, to je pravda. Ale jinak sedacky jsou dimenzovany zhruba stejne a mista na nohy je lautr stejne.

Velka auta mam rad, ale predstavuju si je trosku jinak ;)

Zastance nafty nejsem, mam rad benziny, ale tyhle PDcka se mi libej. Dokonce se mi i libi jejich syrovy zvuk, ten je fakt bomba. U jinych PDcek nebo snad obyc TDicek se mi ten zvuk nelibi, ale u 96 a 110 je super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vilda: Octavia ma vetsi snad jen kufr. Kdyz jsem si porovnaval ted obe auta vedle sebe, tak mi vnitrni prostor prisel uplne stejnej.

Jinak 1.9 TDi 96kW je vybornej motor, bral bych jeho silnejsi variantu 110kW a jeste s lehkym chipem a byl bych spokojen :)

No 110kw (ARL) zrovna neni zas tak super motor...Sice jede moc hezky..kamarad ho ma chiplej,ma jiny intercooler a vstriky a je na cca 210PS a ma jeste 4 Motion..to je pak neuveritelny co to auto umi.Ale je na nej dilu jak safranu a docela dost drahe veci.Na 96kw je vsude dost..ale ARL se do skudky nikdy nedelalo,takze tak:)Resi tu FRS,tak FRS..Mam ho asi 4 mesice..Predtim sem mel GIV 1.4 16V,GIII VR6 a ted mam RS..V prni rade,co je super je spotreba..spotreba pri vyssich rychlostech..pri cca 160 se da jet za 7 litru..mesto jezdim taky za 7..dalky kdyz jedu do 130 tak 5.5...kudla mesto 8-10,kudla dalnice 200-220 8-9.Dlouhodobou mam 6.4..Podotykam ze mam chip na cca 125Kw..Auto se mi libi,design je oproti normalni Fabii vcelku lakavej,bohata standarni vybava,kterou sem jeste dokorenil urcitejma vychytavkama..Vcelku dobra dostupnost dilu..Co se mi nelbi..tak uroven zpracovani vnitrku a kvalita pouziti materialu..Dale pak nejsem moc spokojen s brzdama ktere hodlam pristi mesic posilit kvuli chipu ale nebyl sem spokojen ani pred chipem a dale s ulozenim brzd..respektive s plovoucim trmenem..Dale co mi vadi ale da se na to zvyknout je dost razatni nastup do turba..turbo dira je tam opravdu neskutecna a pokud si zvyklej s benzina tak Ti bude chvilku trvat nez si zvyknes..pokud das plnej od volnobehu tak vterinu se nebude dit nic a pak to auto razantne vystreli..nekdy prave ta vterina rozhoduje o tom zda se vyhnes stretu kdyz potrebujes zmizet z krizovatky nebo ne..ale to uz je spise o ridici..taky se to da resit tim ze si pohrajes se spojkou aby si nesel od volnobeznych otacek ale treba od 2 tis..pozor ale pritom na ASR..Co se tyka Motoru TDI,tak je tam par veci...Turbo,N75,Vaha vzduchu,lopatky na turbu..tohle jsou nestastejsi zavady co se u tohohle motoru vyskytuji...Ale pokud s tim budes zachazet slusne..zvlaste turbo(poradne ohrat olej i motor,potom tocit a nechat po ostrejsi jizde oddechnout) tak si myslim ze nebude vetsiho problemu..taky zalezi na tom jak se choval predchozi majitel..Prevodovka je fajn..je dobre rozstupnovana na vyssi rychlosti tudiz na 6tku Ti to bude pri 180 tocit cca 2800..jinak myslim ze FRS od 02/04 ma uz jinak 4,5,6...rychlejsi..Celkovy dojem..za ty penize si myslim ze to neni spatna koupe.Dobry motor,solidni vybava,zajimavy vzhled..Jezdim casto sam,max ve dvou,tak sem zvolil RS..rozmyslel sem se mezi timto a Passatem B6(3BG)..Vyhralo RS a jsem spokojen tak z 80 procent...Tech 20 procent sem popsal vyse..Preju at se koupe zadari,snad sem svym nazorem trochu pomohl..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...