Sniper_2003 Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 (editace) Celkem standardní spotřeba. Pro malé snížení můžeš trochu přifouknout kola ( vsadím se že jezdíš na 2,1 dle víčka ) a používat různá aditiva do nafty ( VIF nebo Millers Oils - mám odzkoušeno ). Jinak na délkách tras co píšeš to žrát méně o moc nebude musíš přihlédnout k tomu že je zima ( teplotně ) tudíž se motor zahřívá déle. :kol-47:zi P.s. kolik jsi prosím tě počítal, že bude Octávka v zimních obdobích papat?? Kolik ti žralo to Volvo v zimě? Editováno: 7. Prosinec 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasek Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Jj pneu foukám dle tabulek, na kolik to tak zvednout? Jinak naftu beru na benzině nebo omv + VIF. Volvo jezdilo cca kolem 7L nafty stabilně, ať bylo léto nebo zima. A dá se něco dělat s tím palubním PC, aby ukazovatl blíž k realitě? Ještě teda dle bývalého majitele je v autě chip. Bohužel to tom nic víc nevěděl, protože už to takhle koupil. Sice pocitově auto jezdí v pohodě a vše funguje, ale kvůli svému klidu přemýšlím nad vrácením do sériového stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Průměrnou spotřebu na palubním PC si přispůsobíš přes VAG, ať dolů nebo nahoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Něco o korekci spotřeby v PP je ZDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 (editace) Kola přifouknout na 2,5. Jinak pro tento motor se mi osvědčila Verva na Benzině. S tím chipem bych to udělal trochu jinak a to že bych nechal předělat osvědčenou firmou ( takto nevíš kdo ti tam co nahrál ) třeba Tdifun, protože občas se ten výkon navíc hodí.Tam je to jistota jistě potvrdí i další členové. Editováno: 8. Prosinec 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ustecak21 Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Tak já teď jezdím za 4,6l (od přezutí na zimní ujeto 2000Km) Dávám VIF zimní Jezdím většinou do práce 2x12km. Auto garážované. Zimní pneu nafoukáno 2,2 michelin alpin 15" 195 R.V. 12/2005 1,9 tdi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 (editace) Tak nech auto každý večer venku a uvidíš že za 4.6 jezdit nebudeš. Editováno: 9. Prosinec 2014, autor: Sniper_2003 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ustecak21 Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 proto mám garáž 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasek Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Sniper: OK díky, vyzkouším. Palivo aktuálně omv klasická nafta. Má smysl zkoušet tu jejich lepší? S chipem ještě uvidím, ale teoreticky pokud auto nijak nehapruje tak do toho vrtat nemusím. Tuhle zimu odjezdím na 16", ale na příští rok kupuji 15". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Osobně jsem zkoušel Maxxmotion Diesel ( prémiovka ) jenže zimní nafta má cetanové číslo pouze kolem 54 takže ty starty nejsou až tak skvělé. Navíc tato nafta je dle testů a zkušeností na hranici mazivosti, takže motor PD je hlučnější. Jak říkám osvětšilo se mi nejvíce palivo viz příspěvek předtím tam je cetanové číslo i na zimní naftě 60 a mazavost je vynikající. U té už jsem zůstal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 proto mám garáž A jak by řekl JC v Top Gearu a z touto bombou končíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Tak já teď jezdím za 4,6lMám pár otázek 1) Reál nebo podle PP? 2) Jakej terén na těch 12km? 3) Styl jízdy, na spotřebu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasek Vloženo 16. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2014 ještě jeden dotaz bych měl. Dají se nějakým způsobem zkontrolovat správně nastavené rozvody? Dělali se tam cca 5 tis. km zpátky, dělal to bývalý majitel tak jestli je to v pořádku. Jestli to třeba nemůže mít vliv na spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 16. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2014 S těma rozvodama. Zrovna zítra jedu do autorizáku, aby mi rozvody nastavily podle přípravků. Nechal jsem je dělat v neautorizovaným servisu a po diskusi zde na fóru jim moc nevěřím. Můžeš to sice zkusit napojit na diagnostiku, ale klidně ti to může psát, že to je OK, ale realita bude jiná. Když odděláš kryt, tak se na to podívat můžeš, ale od chlapů z dílny jsem slyšel lehký výsměch, že podle toho se to poznat nedá. Má to trvat max. 2 hodiny a vlezu se do tisícovky. Takže asi takhle... Jinak špatně nastavené rozvody mohou mít samozřejme velký vliv na spotřebu. Já sám to řeším právě kvůli spotřebě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasek Vloženo 16. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2014 (editace) OK díky. Můžeš pak dát info jak to dopadlo a jaká byla výsledná cena? Kdyby kolem tisícovky, tak bych do toho šel. A jeden autorizák mám kousek od baráku. A ty máš jakou motorizaci a spotřebu? Ještě jsem pročítal nějaké starší diskuze a možná by nebylo od věci se poptat v autorizáku co by stálo nahrát nejnovější verzi SW do řídící jednotky pro můj motor (BJB) Editováno: 16. Prosinec 2014, autor: tomasek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 16. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2014 Řekli mi tisícovku, tak jestli budou chtít víc, tak to bude pak už spíše k diskuzi =o)Jinak vědět určitě dám, mám 2.0TDi BKD, ale dotaz byl na rozvody. Spotřebu mám průměrnou cca. 6,8-7l/100km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 16. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2014 ještě jeden dotaz bych měl. Dají se nějakým způsobem zkontrolovat správně nastavené rozvody? Dělali se tam cca 5 tis. km zpátky, dělal to bývalý majitel tak jestli je to v pořádku. Jestli to třeba nemůže mít vliv na spotřebu. Jak ti bylo již odpovězeno ANO špatně nastavené rozvody mají vliv na spotřebu. Taková pomůcka ( orientační ) je že tvé vozidlo po zahřátí ( 90°C ) má mít okamžitou spotřebu 0,5-0,6l/100km. Nesmí být zapnutá klimatizace ( nebo spíš v činnosti, ale teď je pod 5°C takže stejně nechladí ). Dále v kopci by byl cítit snížený výkon, ale pokud jsi s tímto autem nejezdil před rozvody tak to nejspíš nepoznáš. Ale pokud se bavíme pořád o tvé spotřebě jak jsi psal tak jsi v průměru za co jezdí většina z nás. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 16. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2014 Tak já teď jezdím za 4,6l Mám pár otázek 1) Reál nebo podle PP? 2) Jakej terén na těch 12km? 3) Styl jízdy, na spotřebu? Šuldo já jsem nějak nepostřehl odpověď na tvé otázky viz tvá reakce na první příspěvek..... Zřejmě mi to jen uniklo ............................ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 16. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2014 Bohužel sem žádnou odpověď nedostal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasek Vloženo 17. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2014 Jak ti bylo již odpovězeno ANO špatně nastavené rozvody mají vliv na spotřebu. Taková pomůcka ( orientační ) je že tvé vozidlo po zahřátí ( 90°C ) má mít okamžitou spotřebu 0,5-0,6l/100km. Nesmí být zapnutá klimatizace ( nebo spíš v činnosti, ale teď je pod 5°C takže stejně nechladí ). Dále v kopci by byl cítit snížený výkon, ale pokud jsi s tímto autem nejezdil před rozvody tak to nejspíš nepoznáš. Ale pokud se bavíme pořád o tvé spotřebě jak jsi psal tak jsi v průměru za co jezdí většina z nás. Možná bude lepší se v tom nevrtat a hotovo. Jelikož auto jede bez problémů, při zahřátém motoru a bez klimy je spotřeba cca 0,4 - 0,5 L. Jediné co, tak nechám zkontrolovat rozvody, stejně to pojede na dílnu na výměnu oleje tak to spojím s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 17. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2014 Tak jenom pro info. Dnes jsem byl na té kontrole a rozvody byly OK. Zkusili mi dát i novější software, ale protože jsem měl nejaktuálnější, tak k tomu nedošlo... Poslední možnost, která se dá prý řešit je váha vzduchu (nepočítám do toho chip)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasek Vloženo 26. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2014 teď mezi svátky jsem pozoroval, že se mi motor nějak pomalu zahřívá. na 90 se dostanu po cca 8 km jízdy, kdy venkovní teplota byla kolem 6 stupňů nad nulou. Jinak bylo pár delších jízd a dlouhodobá spotřeba teď aktuálně 5.7 litru což už začíná být lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 26. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2014 Pomalé zahřívání v teplotách pod 10°C je normální. Při jízdě kolem 4°C na trase dlouhé 13km motor zahřeji tak na 80°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasek Vloženo 26. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2014 ok díky. V tom případě si to "vnitřně" přesunu do složky neřešit :-) . Možná to auto jen zbytečně moc pozoruji :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 26. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2014 Zahrivani mas urcite OK a spotrebu dost dobrou. V techto teplotach se na tak kratke trase pod sest urcite nedostanu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.