Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

Bol som s VW 1.2tsi 77kw na akcii podložka + nový sw. Pred tým som schválne zmeral zrýchlenie z 80km/h na 120 na šestke a aj na štvorke. Časy boli 17s a 10s. Otáčky motora pri tomto zrýchlení sa pohybujú na šestke od cca 1600 do 2500 a na štvorke od 2600 do 3900. Po výmene sw som nameral 18s a 9,5s. Takže u mňa je ten rozdiel zanedbaťeľný, možno trochu ubrali krúťaku v nízkych otáčkch a trochu zdvihli pri vyšších, ale to môže byť aj odchýlka merania. Motor ide troška tichšie, tak možno aj preto sa pocitovo javí slabší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak i já se přidávam s troškou do mlyna, auto sem daval do skodovky vcera, dnes mi volal technik ze se zavada projevila (nastesti) , ze jsou to rozvody, pricemz ale ze to nevymeni jelikoz je nemaj na sklade a ani ve skodovce prej ! takze se zaradim do fronty , je toto normalni ? takze si dnes jdu pro auto a budu cekat az budu mit telefonat na zarucni opravu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teď sorry za OT

já přidám příspěvek "k věci" a příjde "někdo" a totálně ho zazdí....

.....poslední dobou toto forum co se obsahové části týká nějak upadá....myslím že na plkání o ničem je tu spostu jiným témat(na www.forum.skodahome.cz ) nebo i jiných dikusních for (kdekoli jinde na netu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

galeo, netvrdil bych to globálně....na původním řetězu jsem najel 23000km(výroba vozu 09/2010), ted na vyměněném už dalších 22000km a je zatím naprostej klid (měněno 07/2011)

- A tobě to přijde normální, najet na jednom řetězu baj laj voko 20tkm a říct "zatím žádnej problém"??? Takovou odpověď bych v případě auta čekal při nájezdu 10x větším - vždyť 20tkm bývávala v jejich dřevní historii výměnná lhůta ROZVODOVÝCH ŘEMENŮ. To už se tak mnoho vracíme "ke kořenům", že konstrukční prvek s historií čítající se na desítky let se po zavedení "nové vývojové varianty" svou životností dosahuje hranice, kterou dosahoval už v době, kdy se auta ještě běžně startovala ruční klikou????
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen jsem si dovolil napsat že na mém druhém řetězu najeto 22000km, bez jakýchkoli příznaků opotřebení...první řetěz při těchto kilometrech již měl dávno "svý" za sebou....

...no nic, co se týče zkušeností s tímto motorem sem radši už nenapíšu ani řádku, radši si to nechám pro sebe...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to není moc....děla to při každém startu?

když parkuješ necháváš auto "viset" na ruční brzdě nebo se zařazenou rychlostí na motoru?....i toto by mohlo mít jistej vliv....

....na druhou stranu kolika lidem už motor přeskočil?...vím o pár jen yeťákách...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak to tak sleduji tak jsem mile rád, že jsem se tohoto motoru zbavil dneska shodou náhod jsem měl nějaký vyřizování po Olmiku a měl jsem štěstí na 4 starty různých TSI motorů a pokaždé to bylo řechtaní jak kdyby vedle řechtali koně : lol jinak abych tady nepindal tak z nejmenovaného zdroje vím že WV se obul do dodavatelů těchto řetězů a údajně se pracuje na nápravě a na konečném řešení otazka je jak dlouho to bude trvat a jestli se to nakonec neztopí do ztracena :(

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to není moc....děla to při každém startu?

když parkuješ necháváš auto "viset" na ruční brzdě nebo se zařazenou rychlostí na motoru?....i toto by mohlo mít jistej vliv....

....na druhou stranu kolika lidem už motor přeskočil?...vím o pár jen yeťákách...

Ja mam cca 7tisic po vyměně a taky řehtá vyřazuji . Jak mohl přeskočit v yeti když tam by měl bejt proti přeskočení nalítek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To visení na kvaltu nenáviděly(nenávídí) všechny motory a celý blok motoru s převodovkou vč. uložení a poloos. Na škole se to přirovnávalo jakoby to auto stejný čas normálně jelo. S rozdílem toho že to je "nasucho" bez tlaku a filmu oleje na ložiscích a "zarvané" na kroužcích a PRÁVĚ rozvodech.Stačí dát auto z mírného kpce, zatáhnout ručku, dát rychlost a pak tu ručku povolit. Ten zhup auta drží vše od gumy na zemi až po pístní kroužky, resp komprese motoru.Dívali jsme se jak se motor opře do silentbloků a např u favorita ty závěsy moc sympaticky nevypadaly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...napsal jsem to blbě...u pár yeťáku na záruku byl měněn celý motor, zda to i skočilo nevím........

Úplně první T íe eS Aaáj byly v Yeťácích a OIIčkách a v době počátku provozu o problémech ani netušili, i když např postarší 1,6FSI má s řetězy taky spustu vrásek.

Ironií i při vybírání motoru a dotazu ke zkušenosti s nima mi bylo odpovězeno- moc problémů není, u nás zatím nic. No bodejť, ten motor koupí ten kdo toho moc nenarajzuje a nebo nemá v lásce naftu. A když moc nenajezdí(kolega s Leonem za 3 roky 4000km) tak taky neví co problémy jsou a zarachocení mu okomentují klasickým projevem a je o tom alibisticky zmínka v "brožuře".Teď neví zda vyrábět na reklamace nebo do výroby......

No a u nás při řádném využití auta(jako jsme jezdili s felinama a spol) to dělá svinčík a při množství vyrobených aut jsou ta čísla poruch šílená.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen jsem si dovolil napsat že na mém druhém řetězu najeto 22000km, bez jakýchkoli příznaků opotřebení...první řetěz při těchto kilometrech již měl dávno "svý" za sebou....

...no nic, co se týče zkušeností s tímto motorem sem radši už nenapíšu ani řádku, radši si to nechám pro sebe...

vidím to podobně jako ty,

Roomster 1,2 tsi 63 kW - 63.000 km - řetěz původní, bez problémů

Roomster 1,2 tsi 63 kW - 14.000 km - bez problémů

Fábia II 1,2 tsi 63 kW - 18.000 km, opět v pohodě,

Golf 1,4 tsi 33.000 km - v pohodě ......, že by tolik štěstí na kusy nebo náhoda? asi nee :kol-34: , jen výměny olejů pod vlastní kontrolou a vlastní olej, LL byl vylitej u každého auta po 5.000 km, dále výměna olejů po 10.000 km a následně už perioda 15.000 km, olej neLL

Podle mě, 1,2 tsi je na Yetiho i Octávku málo a motor dostává naprdel, především u jedinců. kteří si dokazují, že ty TDI musí dát ...., ovšem jeden náš subdodavatel má právě 1,2 tsi Yetiho a nic neřeší, najeto okolo 50.000 km, ale je to klidný jezdec s klidnou jízdou, olej nechává LL a výměny po 30.000 km

Editováno: , autor: Jar_da
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dotazoval jsem se pro zajimavost do škodovky v MB, že si chci koupit TSI a jak to teď s motory TSI vypadá a dostal jsem tuto odpověď.

Vážený pane ,

k Vašemu dotazu sdělujeme: Škoda Auto, ve spolupráci s dalšími koncernovými značkami, v průběhu vývojové fáze všechny motory

velmi pečlivě testuje a po uvedení na trh (v případě tohoto konkrétního motoru v roce 2009) jejich kvalitu a spokojenost

zákazníků nadále detailně sleduje. Stejně jako celá motorová paleta společnosti Škoda Auto, i tento typ motoru splňuje všechny

přísné kvalitativní standardy aplikované v automobilovém průmyslu. Při vývoji motoru vycházíme ze sofistikovaných konstrukčních

principů a nejnovějších poznatků osvědčených v rámci koncernu VW.

V případě, že se na vozech s kteroukoli motorizací vyskytnou závažné potíže, vždy informujeme naše zákazníky o potřebě provést

opatření určená k zabránění vzniku následných komplikací (např. formou svolávací akce). V průběhu životního cyklu moderních

motorů poté dochází na základě analýz k inovacím zvyšujícím spolehlivost a podtrhujícím vynikající technické parametry. V

případě výskytu technických potíží, jsme vždy připraveni prostřednictvím vedení značkového servisu Škoda situaci komplexně

posoudit a spravedlivě řešit ke spokojenosti našich zákazníků.

Podáváme Vám tuto informaci, s pozdravem, .....

Editováno: , autor: Escrito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....průsery si vyřešíš. - a hlavně po záruce zaplatíš. :kol-46:

Fabia TSI 63 kW r.v.2010 - 41 000 km - výměna turba (16 000 km),výměna rozvodů (40 000 km) + další komplikace

Fabia TSI 63 kW r.v.2011 - 22 000 km - výměna rozvodů (po 15 000 km),jinak bez problémů

Fabia TSI 63 kW r.v.2010 -12 000 km - bez problémů

Octavia TSI 90 kW r.v.2010 - 32 000 km - bez problémů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...