Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak jsem koupil Superba combi 2.0TDI CR 103kw typ motoru CFFB manuální převodovka,rok 2010/11 výbava Elegance + kožené elektricky stavitelné sedačky, park senzory př+zd, bixenony, vyh. všech sedaček, navigace columbus, ovládání na volantu, vyhřívané čelní sklo, elek ovládaný kufr, prostě plná výbava, kompletně servis ve škodavce ložiska v převodovce a dvojhmota ve čiyřista tisících, turbo v šescetřieti a najeto má sedumsetdvacetčiřitisíc  km zatím bez jediného problému

Upraveno od lukas513

:o tak to je teda porce km a před tím turbem teda poklona hlavně ať šlape jak má. Jak je na tom interiér po tolika km ?

DPF je taky původní ? To určitě jezdilo dlouhý štreky a zřejmě se slušným šoférem...

Upraveno od mirdas

  • 5 měsíců později...

Kdyby někdo náhodou měl nebo věděl o pěkné 3.6 sedan na prodej, tak sem sní prosím.

Upraveno od Doktorone

  • 5 týdnů později...

Je to minimálně o 30tkč levnější než u nás v Čechách.Vzal bych ten VIN cod a zašel do ŠA. co ti tam řeknou za historii. Jinak to nevypadá špatně :kol-47:

 vyh. všech sedaček, , vyhřívané čelní sklo, 

Když ti hřejou skla, hřeje ti sedačka? Mám podezření, že mi při zapnutém výhřevu skel nehřeje sedačka, že se - asi - kvůli odběru odpojí..

Záleží jak vypadá přímo v reálu a jakou to má historii, zda nějakou vůbec má! :kol-32:

  • 2 týdny později...

Zdar,

ja idem teraz pozerat SII 2.0 TDI CR 125 kw DPF4X4. VIN: TMBCF93T8A9034321, 240 000km ...udajne hlavne dlhe trasy. Po poslednej prehliadke technik povedal, citujem 'cukrikove auto'. Trochu vyssie km, problem? Inak doteraz praviedlny servis... nejak tak automaticky ratam s tlmicmi, komplet spojka a pripadne turbo pripadne loziska, samozrejm pozriet vstreky. To pri danom najazde ratam ako veci ktore sa by sa potencialne vuymenili a vedel by som, ze su ok...

 

Skor by ma zaujimali nasledovne veci:

1. prevodovka je tam KXY - MQ350 ktoru Sixta popisuje ako problemovu. Su tam caste poruchy toho loziska? Na mojej sucaske Octavi II 4x4 som si to daval robit prave u Sixtu hlavne pre istotu, ale aj pri vtedajsej kupe kedy mala cca 310 000 km som nepozoroval ziadne problemy (je pravda, ze lozisko sa mierne pretacalo)

 

2. motor CBBB - tu na fore sa pise o probleme s vyvazovacim hriadelom a rok 2010 mal byt prelomovy. Auto je vyrobene 03/2010. Nazor?

 

3. olej v haldexe sa menil pri 60 000 a potom az pri 180 000 co ma trochu matie. Predpkladal som, ze sa meni kazdych 60t, no tuna ako by sa preskocil jedna vymena a vymenil sa po 120t?

 

EDIT: tak uz som to nasiel. Haldex od MR2010 vymena oleja kazde 3 roky :kol-47:

Upraveno od Martttin

Ahoj. No k tej prevodovke. Otec ju ma v octavii II 4x4 a pri 210tis, uz hrkotala na volnovehu. Hned smer SIXTA a je pokoj. Na druhej strane ju mam ja v octavi I bez 4x4 a mam 250tis a zatial ide krasne. Bratranec ma octaviau II bez 4x4 s tou istou prevodovkou a 320tis a vsetko OK.... tak sa to asi nebude dat dako predvidat... ale to si len ja myslim. zalezi ci sa menil pravidelne v nej olej.

Martttin

 

Být tebou tak si nechám tu Octavi II 4x4

  • 2 týdny později...

Ahoj,

posledni dobou hodne premyslim nad tim, ze vymenim svou O1 rv2000 za neco novejsiho a do oka se mi dostal Superb rv2008/2009/2010 (rad bych do toho dal max 250 000) s motorem 2.0 TDI 103kw... Chci se zeptat, zdali se v techto letech delalo pouze PD nebo uz i CR. Protoze co jsem cetl, tak hodne lidi PD zatracuje kvuli praskani hlav a toho bych se bal asi nejvic. Takze radeji bych sel do CR.

Kazdopadne po tom co jsem dokoukal Autobazar Monte Carlo s Petrem Ctvrtnickem auto bych urcite koupil pres Skoda Plus nebo Das Welt Auto.

 

Videl bych to nejak takhle :)

 

jo, ten superb je moc peknej, servisovanej.. jeste bych si pro jistotu proklepl v databazi skoda jestli sedi servis a pak vybrat lowe a hrr pro neho

Nebral bych. Za 1) bych koupil neco min. od 2009, kdy se behem roku vychytali nejvetsi mouchy, idealne 2010 a vys. A za 2) je to na superba hrozna socialka. Ale s tvym rozpoctem se moc carovat neda, takze je to stejne na tobe :)

Jinak 2008 je jeste PDcko na beton a koukni na revizi hlavy. Pokud tomu moc nerozumis, vyplati se rict nekomu, kdo ma diagnostiku a superby zna, je nas tu dost, precijen vstrikovace, dpf a jeho stav, jen to uz je nekolik desitek tisic a hrave se pak dostanes s timto kusem i na 300..

..to uz se ale pohybuje v jinych cenach.. :kol-32:

To si piš :))

Nebo prostě počítat s tím, že můžou být potřeba vyšší vstupní investice než s novějším modelem a tento pořádně proklepnout..

TomKala:

 

První CR motory se dávali do S2 někdy na přelomu 2009/2010, tj. 2008 bude 100% PD. (kód motoru Bxx = PD, Cxxx = CR motor)

Na přelomu 2010/2011 se už dávali CR motory II. generace (malinko jiný vstřiky, bezproblémový vyvažováky)

 

U PD nejde jen o praskání hlav, ale i o vstřikovače Siemens (často vyměněné ještě v záruce za novější typ), obtížné vypalování DPF! (pokud jej vůbec má).... při aktivní regeneraci filtru PD stíhá pozdní vstřik nafty jen za určitých podmínek, CR aktivní regeneraci udělá hravě i na volnoběh (zvýšený). U PD jsou problematické vyvažovací hřídele (šestihran s protikusem - náhon čerpadla)

 

Ty kilometry mě přijdou možná dost nízký. Většinou firemní TDi je tak 30-50 Tkm/rok (nájezd může být i 200 - 300 tis za 7 let) ale pokud sedí km v servisce oproti případné lustraci ve Škodovce, tak no problém.

 

Auto na fotkách vypadá slušně i za slušný peníze.

Vyšší výbavy nebo ročníky za tyhle peníze možná najdeš, ale moc jich v této ceně nebude.

 

Hodně štěstí při výběru :-D

Upraveno od prassat

Díky všem za rady.

Tak to ještě nějakou dobou počkám asi léto-podzim a pošetřím trochu na SII rv2010/2011 s CR druhe generace.

No takže budu nejspíš koukat po CFFB :)

jednoznačně

taky sem vzal CFFB :kol-31:

Ahojte. Nasiel som fajn S2 v motorizacii 1.8. Vysia spotreba mi nevadi tak uvazujem silno aj nad totou motorizaciou.

No docital som sa tu ze tieto motory mali problem s konzumaciou oleja a tiez s napinakmi. Moja otazka na vas. Od akych rokov sa uz tieto problemy zacali v skode

eliminovat? Alebo ake nutne servisne ukony by ma cakali ak by som siel to tejto kupi? Lebo toto je rocnik 2013. Ma nabene 200 tis. a kod motora je CDAA Dakujem

Upraveno od boriso11

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.