mitomito Vloženo 18. Březen 2020 Sdílet Vloženo 18. Březen 2020 Dakujem, Poslednych 100t behalo auto 95% 12km rano do prace a 12km z prace teda kratsie trasy. Samozrejme raz za cas aj dalej ale toto bola denna trasa do prace a DPF nevyhlasilo nikdy ziadnu chybu skor zacalo castejsie regenerovat a diag. ukazuje myslim 63g popola zo 70 teda staci asi mnej sadzi a preto regenerovalo castejsie. Toto vsetko je uz ale bezpredmetne po natankovani benzinu a pilinkach pri filtri .. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 19. Březen 2020 Sdílet Vloženo 19. Březen 2020 (editace) Jak jsou piliny před filtrem z podávacího čerpadla tak by to vadit nemělo- pochytá je filtr, ale ty piliny budou spíš z čerpadla co vytváří tlak na railu, proto máš takové odchylky vstřikovačů. Na to aby se čerpadlo chytlo tak že ti rozkopne chod motoru stačí poměrně málo. Editováno: 19. Březen 2020, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
retroman159 Vloženo 23. Březen 2020 Sdílet Vloženo 23. Březen 2020 (editace) Ahoj Všichni, sice nemám Octavii, ale mám Rapida 2014 s motorem 1.6 TDI 77kw CAYC, a mám najeto 150 000km a filtr je zanesený na 48%. Auto nejezdí krátké trasy moc, město a trasy do 10km jsou tak 20%, zbytek jsou trasy 50km a více na jedno nastartovaní. Snad Vám tento poznatek pomuže :) Editováno: 2. Květen 2022, autor: retroman159 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 30. Březen 2020 Sdílet Vloženo 30. Březen 2020 Len aby auto nebolo stocene a niekto to resetoval schvalne. Pripadne niekto omylom, ked nevedel co robi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misko1985 Vloženo 1. Duben 2020 Sdílet Vloženo 1. Duben 2020 Ahojte, ja som si motor CAYC odpravil benzinom sam ale co som bol prekvapeny a dlho som sa rozpraval dnes s odbornikom co repasuje tieto systemy a vystrihal ma ze tieto 1.6 Tdi sa na nasej vychodnej nafte sypu aj bez benzinu a pustaju piliny .. Aspon teda hlavne tieto SIEMENS verzie. (ako pikosku mi vravel ze japonske cerpadla DENSO su absolutne bezporuchove a este sa nestretol ze by sa pridrelo, kdesto vdaka VW groupu bude onedlho milionar ... :) Chlapik tam riesy kazdy den stale dokola hordy tychto motorov. Preto ak sa niekto nahodou dostane na tieto riadky vyhnite sa oblukom tomuto motoru, spolahlivost je podpriemerne a ceny oprav su extremne ... Ja to dam dokopy - znamena to oprava cca 2000€ ale pojde to okamzite z domu. Nevylucujem ze niekto najazdi s VIFom aj 300t, mozno 400t ale kazdym km tikaju hodinky, skratka, neurazte sa je to smejd .. POFACElift uz moze mat 90% veci opravene ako aj EGR uz je napajene chladic za DPF a ak su aj vstreky ine moze to byt o inom .. Teda radsej nastudujte, lebo usetrit na spotrebe 1L na 100km voci benzinaku je ok ale priemerne ceny hociakeho servisu su zavratne ... Nehovorim o tom ze povinna vybava mala byt diagnostika ku tymto automobilom .. Ahojte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 2. Duben 2020 Sdílet Vloženo 2. Duben 2020 ano je to drahy motor na servis, nato, ze tie auta maju aj 10 rokov, diely napr. vstreky su extremne drahe ty ale rataj, ze ked vymenis cerpadlo, vedenie a vstreky za 2000eur, to auto najazdi dalsich 150 000km bez poruchy /okrem egr/ predas to a kupis dalsi shit napr. mam aj toyotu vvti, a 99% tychto motorov zerie olej, oprava 2000-3000eur. takze ziadna vyhra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 3. Duben 2020 Sdílet Vloženo 3. Duben 2020 Souhlasím že motory CAYC se simens vstřikovačí jsou jedny z nejdražších motoru ve světě automobilek na provozor. Verze před rokem 2010 budou možná i na zcela prvním místě. Velmi vysoková poruchovost převodovek a setrvačníků (do roku 2010) malý průměr setrváku způsobuje že má životnost od 50 do 200K km EGR je investice za skoro 20 klacků každých průměrně 100K km. Pokud se jedou dlouhé intervali chcípají zdvihátka a vahadla - 20K po 200K km. Věčně mlatí něco na nápravách- v zadu je multilink - u 1.6 sice komfortní ale opět drahý na údržbu (ale to byl i problém u 1.9 TDI) A problémový / drahý vstřikovací systém raději nemluvě. Ano jsou to asi nejhorší motorové jednotky od VW. Ale oni na tom nejsou novější 1.6 o moc lépe... Realita je taková že spolehlivé motory VW od roku 2009 neprodává. Pokud chcete spolehlivé auto, do kterého nebudete každý rok sypat průměrně 30 tisíc na opravách, tak doporučuji mazdu 3/6 s atmosférickým dvoulitrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
retroman159 Vloženo 3. Duben 2020 Sdílet Vloženo 3. Duben 2020 V 30. 3. 2020 na 12:04, cayc napsal: Len aby auto nebolo stocene a niekto to resetoval schvalne. Pripadne niekto omylom, ked nevedel co robi. Auto mám doma od nového, takže celých 150 000km je mých, není stočené. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas S Vloženo 1. Červen 2020 Sdílet Vloženo 1. Červen 2020 Na strane 8 v tejto teme som popisoval moj problem s castymi regeneraciami. Situacia z minuleho roka sa opakuje, znovu po naliati konkretneho aditiva. Chcem sa opypat, ci je mozne, aby aditivum na precistenie systemu vytvorilo situaciu, ze DPF filter sa bude enormne rychlo plnit (podla diferencneho tlaku)? Regeneraciu mam kazdych cca 100 km. Pred naliatim aditiva bola pravidelne kazdych cca 700 km. Najazdenych mam 195 tis. km a filter zaplneny od popola na 66 % podla VAG DPF. Dakujem za kazdu reakciu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 1. Červen 2020 Sdílet Vloženo 1. Červen 2020 A co jsi nalil ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misocko Vloženo 1. Červen 2020 Sdílet Vloženo 1. Červen 2020 Tomaš, uz na 8 strane ti napisali aby si tam nelial hovadiny. Sam si napisal ze po vyjazdeni nadrze s bordelom sa to normalizovalo. Inteligentny clovek sa uci z cudzich chyb (sme radi ze si napisal co nemame do auta liat) , Ty sa zjavne nepoucis ani z vlastnych chyb. Skusim Ti to zopakovat , "normalnu" (ak sa ten dnesny bordel co uz po nafte ani nesmrdi da nazvat naftou) naftu a VIF , zatial sa nikto nestazoval fuj ale som hnusny, nemam dnes dobry den.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas S Vloženo 2. Červen 2020 Sdílet Vloženo 2. Červen 2020 Minuly rok som aditivum kombinoval a premiovou naftou, tam som si myslel, ze je problem. Produkty od Pro-Tec pouzivam este na dvoch autach (jedno PD nafta a druhe benzin) a tam nie su ziadne problemy, dokonca je pozorovatelne zlepsenie. Aj v tomto pripade su prinosy aditiva pozitivne, motor ide tichsie, na volnobehu tak nevibruje a zlepsil sa tah (toto som si dokladne odsledoval, kedze toto isla byt uz moja druha skusenost s tymto aditivom). Co sa tyka chodu motora, tak je lepsi, len to DPF zacalo robit neplechu. Teraz som priblizne na urovni prejdenych kilometrov ako minuly rok, kedy problem zmizol. Budem to dalej sledovat a dam vediet, co sa dialo dalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 2. Červen 2020 Sdílet Vloženo 2. Červen 2020 Zde máš ukázkový příklad toho jak funguje placebo efekt. Pro- Tec stejně jako většina aditiv je jen předražený derivát olejového produktu, proto ti to zasírá DPF. No ano lépe to trochu může jet, protože olej ti naftový motor spálí poměrně dobře navíc má vyšší kapacitu energie, která se při pálení uvolňuje. Např. pamatuji si motor 2.5D i fordu transit, který mi najel přes 1M km. Měl jsem vysledovaný jeden kopec, který s běžnou naftou pokud jsem pod kopcem nastoupil v rychlosti 100km na kopci jsem měl 70 a drtil trojku. Po nalití řepkového oleje v akci si ten motor na 4 udržel 100 km/h až na konec kopce. Ten motor s běžnou naftou měl kolem 55kw s oleje cca 65kw. Tolik k tvému lepšímu pocitu zátahu. Ve skutečnosti ten motor velmi zvedne emise a nic se ti nevyčistí naopak, rychleji si odrovnáš EGR, který je u první generace CR motoru velmi náchylný špatné spalování motoru :-) Všechno kolem aditiv je bohužel dobře postavený business, ale když ti to nevadí financovat, tak proč ne. 1 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 2. Červen 2020 Sdílet Vloženo 2. Červen 2020 Velmi správný příspěvek, kupujte dobrou naftu, /prémiovou/ a nelijte do toho žádné srajdy. Ty už to nezachrání. Jediný VIF ještě dejme tomu, pro jeho dekarbonizační účinky. Doporučuji i v létě zimní, klidně každou druhou nádrž, tak aby na sebe navázal případnou vodu, která se u nás v palivech dost často vyskytuje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas S Vloženo 2. Červen 2020 Sdílet Vloženo 2. Červen 2020 Ako som auto kupil, tak tankujem len Slovnaft a OMV (aj premiove paliva sem tam) a v zime lejem VIF. Tak snad bude treba len este par nadrzi vyjazdit a problem zmizne. Dakujem za rady a snad som niekomu pomohol, kto mozno riesi podobny problem alebo planuje ,,precistit" system. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 11. Červen 2020 Sdílet Vloženo 11. Červen 2020 Souhlas s 15degren a motorpower. Jen dodám, že když už čistit, tak na to existuje speciální aditivum přímo od VW a ano, není levné, ale je skutečně účinné. Ale ani to nedoporučuju dát preventivně do starého motoru, který normálně funguje. Leda by tak bylo činěno pravidelně třeba 1x ročně od novoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grooverider Vloženo 12. Červen 2020 Sdílet Vloženo 12. Červen 2020 To skodavacke aditivum jsem nalil loni když jsem natankoval nádrž v Chorvatsku diesel extra nebo premium, už přesně netuší, jinak neliju nic krom Vervy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 12. Červen 2020 Sdílet Vloženo 12. Červen 2020 (editace) Aditivum pre 1.6 TDI davam 2x do roka. Mam 200 tis km. Jeden vstrek ale uz je vymeneny za novy. DPF 49/70g. Tankovana len nafta Slovnaft, OMV. Editováno: 12. Červen 2020, autor: cayc 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jsmach Vloženo 12. Červen 2020 Sdílet Vloženo 12. Červen 2020 (editace) O3 77kW 2015, koupeno v 103t.km. pred tim vozidlo nejake obchodni zastupkyne. 109t.km 26.6g 33% Oil Ash Residue 136t.km 31.9g 40% OAR beru jen Vervu. výjimečně jinou premiovou naftu. Aditivum nepridavam. jo a hlídám vypalovani okolo 290km se mrknu do mobilu a snazim se vzdy zahajit vypalovani před delsi cestou nebo jet tak, aby pred koncem cesty vypalovani nanabehlo. A kdyz uz tak si raději udelam kolecko po městě a jezdim dalsich 2 az 5 minut at vypalovani doběhne do konce. Editováno: 12. Červen 2020, autor: jsmach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 12. Červen 2020 Sdílet Vloženo 12. Červen 2020 (editace) Ale toto je sekcia OII, OIII ma iny motor. Mne pri 200 000km robi regeneraciu po 600 - 700km. Editováno: 12. Červen 2020, autor: cayc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 12. Červen 2020 Sdílet Vloženo 12. Červen 2020 (editace) u O3 vydrží filtr víc, cca 400K km obvykle dají levou zadní pokud je někdo nějakým způsobem nepoškodí např. benzínem a pod. U O2 o sobě některé filtry začínají dávat vědět často kolem 280K km, pak obvykle ještě něco najedou, ale dá se říct že většina filtrů do 360K km je už velmi problémová, nebo jsou poškozeny tak že nefiltrují i když kontrolka svítit nemusí (lepší varianta) - černý výfuk, často černí i nárazník. Editováno: 12. Červen 2020, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas S Vloženo 13. Červen 2020 Sdílet Vloženo 13. Červen 2020 U mna nove poznatky o probleme. Pravdepodobne sa u mna jedna o prasknuty chladic EGR. Vyfuk je cierny (nie doslova, ale viac ako predtym) a zacala sa stracat chladiaca kvapalina. Za tyzden a cca 700 km mi zmizlo od vrchnej MAX rysky zhruba centimeter pod MIN rysku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 18. Červen 2020 Sdílet Vloženo 18. Červen 2020 Pokud se ti ztrácí kapalina přes egr a dostává se do spalovacího prostoru a následná zvýšená vlhkost do DPF tak to velmi rychle oprav. Voda je něco s čím si DPF špatně povídá a vyšší množství vody v DPF ho nenávratně poškodí (popraská keramika). Vzhledem k tomu že už škodovka nenabízí economy DPF filtry za 13 tisíc, by to byl drahý špás, protože nyní už je v nabídce pouze originál za 50 tisíc nebo JMJ a podobní výrobci za 15 tisíc. V neoriginálních náhražkách je poloviční vložka, chybí drahé kovy a je zde vyšší protitlak. Navíc se ty filtry velmi rychle zanesou pokud motor nezatěžuješ často delší trasou (aktivní regenerace moc u těch to filtrů nefunguje) To znamená že ti to sníží výkon, auto reálně nebude odbourávat NOxi a bude to stačit maximálně k tomu aby jsi jednou prošel emisemi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 18. Červen 2020 Sdílet Vloženo 18. Červen 2020 Moje zkušenost s mizením kapaliny: Asi od 35tis km a pěti lety jsem zaznamenal únik chladící kapaliny. Když jsem ji dolil po horní rysku, tak během první jízdy klesne na spodní a tam se udržuje. Tak ji tak udržuju. Nikde nic neteče, všude sucho, čisto. Díval jsem se k rozvodům, jestli neunilá kolem pumpy. Taky čisto a sucho. Mám podezření, že při plné nádržce se voda víc natlakuje a pustí to EGR. DPF se zdá že funguje správně a v 97tis 27% popílku. Koncovka výfuku naprosto čistá. Asi jednou do roka mě hlásí úbytek chladiva, tak doleju max. deci po spodní rysku. Doufám že se to nebude zhoršovat. Vozím si sebou trochu náhradní kapaliny, pro okamžité dolití, když se rozsvítí kontolka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 18. Červen 2020 Sdílet Vloženo 18. Červen 2020 (editace) To bych hledal spíš kolem vodní pumpy popř. v nádobce... Vodní pumpa může lehce kapat za určitých podmínek někdy víc někdy méně. Musel by ses podívat pod kryt... Editováno: 18. Červen 2020, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.