Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

Znamej zvazuje koupit tuhle Octavku, neni cena naka nizka na DSGcko ?

http://vyzkouseno.cz/showcar.php?id=127092&jm=29459

Cena je skutečně nižší ale to nemusí nic znamenat, skutečně to může být tím automatem předsudky ho staví do nepříznivého světla.DSG je nutno pravidelně servisovat ale není to žádné cenové drama, tušímže výměna oleje a filtru přijde okolo 6000,- Kč.

Pravidelne servisovat znamena co , po kolika km ? 30t ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znamej zvazuje koupit tuhle Octavku, neni cena naka nizka na DSGcko ?

http://vyzkouseno.cz/showcar.php?id=127092&jm=29459

Cena je skutečně nižší ale to nemusí nic znamenat, skutečně to může být tím automatem předsudky ho staví do nepříznivého světla.DSG je nutno pravidelně servisovat ale není to žádné cenové drama, tušímže výměna oleje a filtru přijde okolo 6000,- Kč.

Pravidelne servisovat znamena co , po kolika km ? 30t ?

ano každých 30 tisic u oleje Longlife, což je 6000 jak říká Rosta, ale každých 60 000km se mění nápln v DSG, což stojí celkem s výměnou oleje atd.. 15 000 CZK...

tzn že až to bude teď ve 120 000 tis servisovat , tak se pěkně prohne :D

Editováno: , autor: Nexus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olej v DSG+ Filtr nevyjde na 15000 ale na cca 6500,-Kč.

Jinak kdo tomu trošku rozumí,nejezdí na Long ale na klasiku

kdybys sis to líp přečetl tak jsem tam psal , že výměna náplně v dsg plus výměna oleje (v motoru) atd vyjde komplet na 15000 CZK...

a co myslíš tou větou: "Jinak kdo tomu trošku rozumí,nejezdí na Long ale na klasiku"

Editováno: , autor: Nexus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DSG=6500,-

motor=1600,-

Pořád se nemohu dopočítat do 15000.

Olej Long Life špičkový se dá sehnat po 350,-kč(Mobil 1)

Jinak každý,kdo do toho dělá ti řekne,ať se vysereš na Long,a jezdíš na fullsynt,k motoru je to rozhodně lepší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DSG=6500,-

motor=1600,-

Pořád se nemohu dopočítat do 15000.

Olej Long Life špičkový se dá sehnat po 350,-kč(Mobil 1)

Jinak každý,kdo do toho dělá ti řekne,ať se vysereš na Long,a jezdíš na fullsynt,k motoru je to rozhodně lepší

Tak to je jasný, že se dá sehnat že... ale proste když jsem měl svoje DSG tak jsem komplet servi spři 60 tis platil asi 13500 CZK...

já mám radši Longlife a asi neni tak špatný, když na něj jezdi celá západní Evropa...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

zdravim maniaci, tak napokon ma ESP oslovilo a kedze sa mi na Vase rady nechcelo vrtat v Octavii I 4x4 a dorabat tam ESP tak som ju napokon predal a rozhodol som sa pre Octaviu II 4x4 ktore maju uz v zaklade ESP

poviem troska blizssie ohladom tej octavie rocnik maj 2006, najazdene poctivych 74 000km, 1,9TDi 77kW v kombiku, pravidelne servisovana v skodovke po 30 000km a 60 000km, udrziavana a garazovana, vybava 6 rychlostana-manual, 4 x airbag, posinovac, ABS, ESP, hmlovky, Defend-Lock, imobilizer, palubny pocitac, elektricke zrkadla vyhrievane, dialkove ovladanie s centralom, stresny nosic, servisna knizka, brzdovy asistent, folie, stredna laktova opierka

ake mate skusenosti s poruchami u konkretne tohto rocniku 5/2006 a na co si mam dat pozor pri kupe? kam sa pozriet co otestovat? ktore su najcastejsie zavady a ako ich zistim?

PS. kolko ma vyjde domontovanie elektrickeho otvarania zadnych okien? je mi jasne ze sa tam bude musiet vymenit ten tapicer lebo v tom povodnom bude diera po klucke, bude tam ina mriezka reproduktorov + vypinac a bude sa musiet menit aj to madlo u sofera z povodnych 2 na 5 vypinacov mam taky dojem, a kolko by to asi tak stalo? bude sa to dat aj doma spravit? na okna by to malo pasovat - nebudem musiet vymienat aj cele okna?

a xenony + tempomat mam uz tiez v plane ale to ma este cas

PS2. co mam ako prve spravit po kupe pri tychto kilometrov? u predosleho auta som vymenil olej ale co mam spravit tu? rozvody - kedy ich treba menit? popripade kvapalinu brzdovu? chladiacu?

dakujem Vam vsetkym za rady a postrehy, v nedelu ju idem obzriet a uz sa tesim na toho strieborneho sipa... s ESP

Editováno: , autor: Gembler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tohle nemůžeš brát jako dogma. mám najeto 121tis km a turbo původní. že někomu odešlo neznamená, že odcházej ve velkým

Já mám sice ročník 2004 ale to je fuk a taky jsem za hranicí 70000 km, teď aktuálně 79000km s tím, že na čip šlo auto v 18000 km a turbo bez jediného problému původní. Takže potvrzuji nebo lépe řečeno, že odcházejí pravidelně turba v 70 000 km, to je nesmysl. Záleží na to kdo a jak s tím jezdí. V tom se asi shodneme všichni ne ? :-)

Mě spíš po páteční zkušební jízdě v mírně jeté O2 RS TDI vrtá hlavou jak se k tomu eresu dostat. Jak jsem přesedl do své čipované 1.9TDI, tak jsem si připadal že stojím, tak jsem pro jistotu jezdil v sobotu v manželčině slabé Agéčkové astře, teď mi připadá i moje O2 že trochu jede. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes som bol mrknut na auta v AAA AUTO bol som sa previest v RSovej Octavii a spravil som nasledovne zaradil som 1 roztiahol 2 roztiahol 3 roztiahol ale zistil som ze treba odbocovat tak som ubral vymackol spojku vyradil rychlost a nechal motor bezat na volnobeh zo 70km/h az do nejakych 5km/h a ten tlusty pako predavac mi povedal surovo a drzo citujem doslova a do pismena ,,chlapec to turbo si takymto stylom jazdy rychlo od*ebes, turbo je mazane vtedy ked motor taha, ked motor prestane tahat tak turbo nemaze zadre sa a je v pi*i" a ja sa pytam ako sa potom podla toho tlustocha ma ochladzovat turbo po dlhsej ture? to mam jazdit na parkovisku stale na 1ke? vie mi to niekto vysvetlit?

moj doterajsi postup je taky, ze rano sadnem nastartujem necham 30s na volnobech pobublat motor potom zaradim hned si zapnem aj klimu svetla a idem (niekedy este zapnem dalsie spotrebice aby sa mi motor rychlejsie zohrial) az ked stupne teplota tocim ho do vyssich otacok....pridem po dlhsej trase do ciela odstavim vyradim rychlost a necham motor este takych 30-60s na volnobech a potom vypnem

vie mi niekto odborne povedat ci sa spravam k dieslu teda turbodieslu setrne alebo si ho kazim? docital som sa ze niekto ked nastartuje nezapina ziadne spotrebice ale necha motor zohriat normalne beznou jazdou az ked sa zohreje vtedy si zapne klimu...spotrebice a zacne aj trocha tocit vyssie otacky...

Editováno: , autor: Gembler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

upřímně? jdeš na to zbytečně moc vědecky. to omílané dochlazování turba je podle mě uplně zbytečný, pokud neděláš to, že auto drtíš na plnej plyn, pak ti rupne v bedně, dupneš na brzdy a okamžitě chcípneš. tohle uvažující člověk nikdy neudělá a už jen ten dojezd na parkoviště turbo dochladí. nikdy jsem nic nedochlazoval, zahřejvání taky moc řešíš. ano, netočit auto za studena (i když to je taky k zamyšlení, ono bys měl motor držet tak, aby nebyl moc v tahu, tzn, i když podle mě pojedeš za studena na 3500tis otáček po rovině a budeš plyn jenom hladit, tak to bude podle mě lepší, než když ho budeš dusit na 1500ot do kopce na 5ku). ráno nastartuju a hned jedu, jakmile ohřeju na 90, můžu jí prohnat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím všechny,

mám dilema, chystám se vyměnit mou spolehlivou perfektní a v "plné náloži" byť starší OI ( 8 let) za něco jiného , ale co.

Přemýšlím nad:

1/ A4 COMBI 2.0 TDi/1,8 TFSI

2/ OII SCOUT 2.0TDI

3/ BMW 3 COMBI 2.0 D

4/ CHEVROLET CAPTIVA 2.0 TDCI a pod.

do čeho by jste šli? Jaké máte zkušenosti? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jestli to auto budes zas mit 8 let, asi by bylo vhodny zajit se poptat na ceny do servisu, u toho bawora bys mohl casem dopadnout tak, ze si na prohlidku s olejem, rozvodama a nedejboze nejakou opravou po zaruce budes muset vzit hypoteku... navic trojkovy bawo je myslim docela maly...

Ten chevrolet ani nevim jak vypada :kuk:lol

Takze bych to zredukoval na A4 vs Scout, a Miskin ma pravdu s tim motorem... 1.8 bude lepsi... takze A4 :) Jestli teda embe nezacne na podzim davat do skautika taky 1.8... kdyz supa 4x4 1.8 nabizi (samozrejme zatim jen v Nemecku)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...