Přejít na obsah

Superb III


schimmer

Doporučené příspěvky

je to jednoduche, prehladne, ergonomicke, ciste, bez zbytocnych prelisov... kto ocakava odvazny dizajn, pojde ku korejcom... tam mu urcite vyhoveju...

no musim uznat, ze tie reci o prevratnom a nevidanom interieri, ktore SA sirila uz nejaku tu dobu, boli hodne prehnane...

pravdupovediac som ocakaval, ze sa viac zameraju na technologicke vychytavky (a budu tlacit mirrorlink ako sa len da), no z tejto jednej fotky to bohuzial nesrsi...

 

vidno tam elektronicku parkovaciu brzdu, dufam, ze to je len volitelna zalezitost...

 

paci sa mi, ze stredovy tunel v oblasti kolien nie je zbytocne siroky/rozsirujuci sa... v oktavke to nie je prave najlepsie vyriesene a zabera zbytocne vela miesta, len aby plynule prechadzal vyssie do palubovky okolo infotainmentu...

 

digitalnu palubku ako ma passat spravia snad pri facelifte, ked uz to teraz nezvladli...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to jednoduche, prehladne, ergonomicke, ciste, bez zbytocnych prelisov... kto ocakava odvazny dizajn, pojde ku korejcom... tam mu urcite vyhoveju...

no musim uznat, ze tie reci o prevratnom a nevidanom interieri, ktore SA sirila uz nejaku tu dobu, boli hodne prehnane...

pravdupovediac som ocakaval, ze sa viac zameraju na technologicke vychytavky (a budu tlacit mirrorlink ako sa len da), no z tejto jednej fotky to bohuzial nesrsi...

 

vidno tam elektronicku parkovaciu brzdu, dufam, ze to je len volitelna zalezitost...

 

paci sa mi, ze stredovy tunel v oblasti kolien nie je zbytocne siroky/rozsirujuci sa... v oktavke to nie je prave najlepsie vyriesene a zabera zbytocne vela miesta, len aby plynule prechadzal vyssie do palubovky okolo infotainmentu...

 

digitalnu palubku ako ma passat spravia snad pri facelifte, ked uz to teraz nezvladli...

Ale přehledný , ergonomicky čistý byl i S2 a přitom se jasně odlišil od O2. Mně osobně chybí ta "nadřazenost" proti O3. Je to jednoduché , přehledné , ale takové "laciné" bez nápadu. Rozhodně nechci tvrdit , že je to ošklivé , ale slibovaná "bomba" se nekoná. A co teprve jak bude vypadat interiér nižších výbav ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiez by som napisal ze nema uplne volne ruky a uloha je vyuzit co najviac rovkakych dielov v co najviac autach..kazdemu je jasne ze to zlacnuje vyrobu a zvysuje zisk...osobne sa mi ten interier vw groupu nikdy extra nepacil...vsade pisu ze je ergonomicky a bla bla bla...ale je to len otazka zvyku. Ked jazdis mesiac v toyote zvyknes si na ten interier a rozmiestnenie prvkov. Ono tie rozmiestnenia su dnes velmi podobne na vsetkych autach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Digitalni budiky bylo jasne, ze nebudou. Stejne jako LED svetla. Sice jsou ty digitalni budiky moc pekna vychytavka, ale k cemu je to dobre ? Pouze k navigaci. K nicemu jinemu ten displej nevyuzijete, takze pro me to zklamani neni.

LED svetla - tech je skoda a snad se objevi pri faceliftu, ale i tak to neni tak podstatna vec (xenony sviti dobre).

Elektronickou parkovaci brzdu naopak vitam hlavne v kombinaci s DSG, zvysuje to komfort. U manualu asi vystaci mechanicka, ale zase narusuje interier. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolím si nesouhlasit, všiml jsi si tapce ve dveřích S3? Prijde mi to jako v O3. S2 je kvalitativně vyš co se tyče materiálu v interiéru a celkového zpracování než O3.Tim se Tebe nebo Tvé O3 nechci v žádném prípade dotknout!

Jen doufám že S3 nebude jen o úsporach...:-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...