ben06 Vloženo 14. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2014 (editace) stačí pročíst historii, řeší se to každý podzim, já clonu užívám 4. zimu, motor mám stále pěkně čistý u nás se v zimě sype šutrem a z dálnice je auto jako solnička jezdím 2x za měsíc 300km do Prahy a zpět + kolem komínu, už mi PP ukazoval i -25C a clona byla znát bez ní to moc netopilo, pro lešťenkáře asi nemá význam, žádná krása clona není ale slouží dobře Editováno: 14. Listopad 2014, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 14. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2014 (editace) Ale motor se rychleji ohřát nemůže, když s tím co zakrýváte, vůbec nepracuje. Editováno: 14. Listopad 2014, autor: Supermarine_Spitfire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 14. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2014 No ja som tiez rozmyslal nad spodnym krytom kedze mam chladic dostrielany od kamienkov ale vyhrala tradicia. Na jednom aute mam tabulku zakaz vstupu na pracovisko tu nezamestnanym osobam, a na druhe som teraz dal pouzivaj spravne ochranne pomocky, funguju skvele a stalo ma to len 10 min hrabania v dielni. Osobne som ziaden rozdiel v zahrievani nezbadal na plyn mi prepina tam kde predtym a to je dost objektivny ukazovatel,(viac pomohlo zaizolovanie hadic k reduktoru tubolitom) ide mi len o tie kamienky ktore tak neprijemne dosekaju chladic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 stačí pročíst historii, řeší se to každý podzim, já clonu užívám 4. zimu, motor mám stále pěkně čistý u nás se v zimě sype šutrem a z dálnice je auto jako solnička jezdím 2x za měsíc 300km do Prahy a zpět + kolem komínu, už mi PP ukazoval i -25C a clona byla znát bez ní to moc netopilo, pro lešťenkáře asi nemá význam, žádná krása clona není ale slouží dobře Ty máš spodní i horní clonu nebo jen spodní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 horní, od -20 dole dám co je po ruce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Se divím, na prodeji jakych zbytečnosti se da vydělávat az taka zbytocnost to nie je...mimo ine to aj dost podstatne znizuje aerodynamicky odpor. V USA si to davaju extremni "ecomodderi" celorocne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 jj tohle je jediný způsob jak je využít - zlepšit obtékání vzduchu. Nicméně bavíme se o desetinách procent ušetřeného paliva (samozřejmě účinnost zakrytování přímo úměrně stoupá rychlosti pohybujícího se vozu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
extreme4u Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Zimní clona spodní koupená cca před 14 dny. Do teď ale bylo dost teplo, nebylo ani mokro, nesolilo se, apod. Dnes celý den pod nulou, na čelní sklo používám takovou tu zimní folii a teď namontuju i tu spodní plastovou zimní clonu. Ikdyby to nijak zvlášť nepomohlo ohřevu motoru, tak hlavně ať mi nelítá bordel (sníh, voda, sůl, štěrk, atd.) od přede mnou jedoucích aut do chladiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marysa Vloženo 22. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2016 Zde pro inspiraci, zateplení přední masky molitanem.Dolů dám originál clonu,nahoře není pěkné přes masku plexi či plast.Fabia 2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 22. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2016 Nebojíš se, že se ten molitan nacucá prosolenou "vodou"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marysa Vloženo 22. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2016 ne .není položen na chladiči a jízdou vyschne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marysa Vloženo 26. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2016 Tady vylepšení zateplení,molitan zabalen do strečovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 26. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2016 Super, krása. Se divím že to není v originálním příslušenství. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 26. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2016 S tim molitanem to vypada dost hnusne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marysa Vloženo 27. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2016 děkuju za první odpověď,na druhou,co by si si tam místo molitanu představoval?Molitan je tvárnej a přesně rýsuje masku,takže je daleko od chladiče a drží tam bez jakékokoli uchytu,protože se tam opře o vrchni lištu a dole zastrčí do spodní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 27. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2016 Ja tam na zimu davam do Felicie pred chladic kus papiroveho kartonu, neni to videt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 27. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2016 Ja takové clonky nepouživam dokonce v velké mrazy. Marysa > co řekneš na tohle http://www.e-heko.com/pl/Marka_Model/SKODA_FABIAROOMSTER/FABIA-II-2007-072010-RROOMSTER-2006Rgorna.html ? To moc líp vypada než nějaké folie s papírem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marysa Vloženo 27. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2016 tu mam dole v nárazníku už,nahoře sem chtěl něco,abych tulik neutrácel a neni to zas nějak vidět.Z blízka ano,z dálky ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marysa Vloženo 28. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2016 Tak už jsem to uplně zateplil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 28. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2016 Nádhera. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marysa Vloženo 28. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2016 Bohužel až na jednu věc,že se mně zkresluje venkovní teplota,pže je čidlo pod nárazníkem,ale zas tak mě to netrápí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 2. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2016 Ale to by práve malo,pretože ak bude vonku -1 a tebe bude ukazovať +5 a bude mrholit a zrazu sa ocitneš na ľade tak to zateplenie ti prd pomôže,kdežto správna informácia z čidla že mrzne ťa aspoň upozorní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marysa Vloženo 5. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2016 snad vydim,že mrzne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 5. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2016 Jasně mráz je vždy vidět. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezname Vloženo 5. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2016 niekedy ho fakt nevidíš a keď to ucítiš už je neskoro, fyziku neojekabátiš .... Čierny ľad sa pri jazde vodičovi zdá ako lesklá cesta. Preto to mnohí vyhodnocujú ako mokrý, alebo vlhký povrch. Dokonca sa aj od slnka a svetiel áut sa leskne rovnako akoby bola cesta mokrá... A to je zrada, pretože čierny ľad je tenká vrstva číreho ľadu na asfalte. Čierny ľad vzniká zväčša počas suchej zimy na miestach, kde cesty nie sú ošetrené soľou, ale nie je na nich ani sneh. Stačí aby teplota klesla pod 0°C a z hmly, dažďa alebo topenia okolitého snehu voda, či vlhkosť na ceste primrzne. Najčastejšie sa tento problém vyskytuje v noci a ráno. Dokonca aj cez deň, keď môže byť teplota aj viac ako 5°C, riziko čierneho ľadu pretrváva na miestach v tieni, v lese, na mostoch a podobných miestach, kde ho priame slnko neroztopí. Žiadne pneumatiky, samozrejme okrem tých, ktoré majú hroty, si s ľadom nedokážu poradiť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.