Listopad 14, 201410 r stačí pročíst historii, řeší se to každý podzim, já clonu užívám 4. zimu, motor mám stále pěkně čistý u nás se v zimě sype šutrem a z dálnice je auto jako solnička jezdím 2x za měsíc 300km do Prahy a zpět + kolem komínu, už mi PP ukazoval i -25C a clona byla znát bez ní to moc netopilo, pro lešťenkáře asi nemá význam, žádná krása clona není ale slouží dobře Upraveno Listopad 14, 201410 r od ben06
Listopad 14, 201410 r Ale motor se rychleji ohřát nemůže, když s tím co zakrýváte, vůbec nepracuje. Upraveno Listopad 14, 201410 r od Supermarine_Spitfire
Listopad 14, 201410 r No ja som tiez rozmyslal nad spodnym krytom kedze mam chladic dostrielany od kamienkov ale vyhrala tradicia. Na jednom aute mam tabulku zakaz vstupu na pracovisko tu nezamestnanym osobam, a na druhe som teraz dal pouzivaj spravne ochranne pomocky, funguju skvele a stalo ma to len 10 min hrabania v dielni. Osobne som ziaden rozdiel v zahrievani nezbadal na plyn mi prepina tam kde predtym a to je dost objektivny ukazovatel,(viac pomohlo zaizolovanie hadic k reduktoru tubolitom) ide mi len o tie kamienky ktore tak neprijemne dosekaju chladic.
Listopad 15, 201410 r stačí pročíst historii, řeší se to každý podzim, já clonu užívám 4. zimu, motor mám stále pěkně čistý u nás se v zimě sype šutrem a z dálnice je auto jako solnička jezdím 2x za měsíc 300km do Prahy a zpět + kolem komínu, už mi PP ukazoval i -25C a clona byla znát bez ní to moc netopilo, pro lešťenkáře asi nemá význam, žádná krása clona není ale slouží dobře Ty máš spodní i horní clonu nebo jen spodní?
Prosinec 10, 201410 r Se divím, na prodeji jakych zbytečnosti se da vydělávat az taka zbytocnost to nie je...mimo ine to aj dost podstatne znizuje aerodynamicky odpor. V USA si to davaju extremni "ecomodderi" celorocne
Prosinec 23, 201410 r jj tohle je jediný způsob jak je využít - zlepšit obtékání vzduchu. Nicméně bavíme se o desetinách procent ušetřeného paliva (samozřejmě účinnost zakrytování přímo úměrně stoupá rychlosti pohybujícího se vozu).
Prosinec 28, 201410 r Zimní clona spodní koupená cca před 14 dny. Do teď ale bylo dost teplo, nebylo ani mokro, nesolilo se, apod. Dnes celý den pod nulou, na čelní sklo používám takovou tu zimní folii a teď namontuju i tu spodní plastovou zimní clonu. Ikdyby to nijak zvlášť nepomohlo ohřevu motoru, tak hlavně ať mi nelítá bordel (sníh, voda, sůl, štěrk, atd.) od přede mnou jedoucích aut do chladiče.
Říjen 22, 20168 r Zde pro inspiraci, zateplení přední masky molitanem.Dolů dám originál clonu,nahoře není pěkné přes masku plexi či plast.Fabia 2.
Říjen 27, 20168 r děkuju za první odpověď,na druhou,co by si si tam místo molitanu představoval?Molitan je tvárnej a přesně rýsuje masku,takže je daleko od chladiče a drží tam bez jakékokoli uchytu,protože se tam opře o vrchni lištu a dole zastrčí do spodní.
Říjen 27, 20168 r Ja tam na zimu davam do Felicie pred chladic kus papiroveho kartonu, neni to videt.
Říjen 27, 20168 r Ja takové clonky nepouživam dokonce v velké mrazy. Marysa > co řekneš na tohle http://www.e-heko.com/pl/Marka_Model/SKODA_FABIAROOMSTER/FABIA-II-2007-072010-RROOMSTER-2006Rgorna.html ? To moc líp vypada než nějaké folie s papírem
Říjen 27, 20168 r tu mam dole v nárazníku už,nahoře sem chtěl něco,abych tulik neutrácel a neni to zas nějak vidět.Z blízka ano,z dálky ne.
Říjen 28, 20168 r Bohužel až na jednu věc,že se mně zkresluje venkovní teplota,pže je čidlo pod nárazníkem,ale zas tak mě to netrápí.
Listopad 2, 20168 r Ale to by práve malo,pretože ak bude vonku -1 a tebe bude ukazovať +5 a bude mrholit a zrazu sa ocitneš na ľade tak to zateplenie ti prd pomôže,kdežto správna informácia z čidla že mrzne ťa aspoň upozorní.
Listopad 5, 20168 r niekedy ho fakt nevidíš a keď to ucítiš už je neskoro, fyziku neojekabátiš .... Čierny ľad sa pri jazde vodičovi zdá ako lesklá cesta. Preto to mnohí vyhodnocujú ako mokrý, alebo vlhký povrch. Dokonca sa aj od slnka a svetiel áut sa leskne rovnako akoby bola cesta mokrá... A to je zrada, pretože čierny ľad je tenká vrstva číreho ľadu na asfalte. Čierny ľad vzniká zväčša počas suchej zimy na miestach, kde cesty nie sú ošetrené soľou, ale nie je na nich ani sneh. Stačí aby teplota klesla pod 0°C a z hmly, dažďa alebo topenia okolitého snehu voda, či vlhkosť na ceste primrzne. Najčastejšie sa tento problém vyskytuje v noci a ráno. Dokonca aj cez deň, keď môže byť teplota aj viac ako 5°C, riziko čierneho ľadu pretrváva na miestach v tieni, v lese, na mostoch a podobných miestach, kde ho priame slnko neroztopí. Žiadne pneumatiky, samozrejme okrem tých, ktoré majú hroty, si s ľadom nedokážu poradiť...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.