Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

obávám se, že ve vagu v tomto případě poznáš pouze signál zapnuto/vypnuto ve skupině 007, pole 4, který pošle řj klimatizace, pro sepnutí topného článku.

a pak samozřejmě v akčních členech je test (zda klapnou nebo ne) obou relé pro topení.

Editováno: , autor: boobika
  • o 4 roky později...
Vloženo

Dobrý den, toto téma je sice staršího data ale snad mi někdo odpoví. Vyhřívací člen přídavného elektrického topení (PTC) se dodával do Fábii s dieselovým motorem. Správnou funkčnost PTC zajištuje řídicí jednotka přímého vstřikování vznětového motoru. Jak je to ale u Fábie s benzinovým motorem? Nikde totiž nemůžu najít elektrické schéma. Děkuji za odpověď. 

 

 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak mi zničeho nic přestalo jít el topení.Topím až po ohřátí motoru.Prošel jsem všechny pojistky a podle schematu jsem usoudil,že by to mohlo být ještě relé,ale nemůžu je najít.Kde se fyzicky nalézají ? Mám Fabii I , r.v.2006,hatchback,1390ccm,55kW,motor BKY,klima.

Vloženo (editace)

Předpokládám,že ano,jinak by to netopilo hned po nastartování.(když to teda funguje)

Ve schematu jsem našel PTC Z35,pojistky na releovém boxu S276,S277 a 278 (40A)

a relátka malého a velkého topného výkonu J359(poz.8) a J360(poz.9).

Akorát nevím,jesli mám sundat celý kryt pod volantem,nebo jsou ty relátka za

ovládáním topení ve střední části palubky.

Editováno: , autor: Pawouk
Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje.
Vloženo

PTC se montovalo pouze do vozů s naftovým motorem.To by jsi musel mít nějakou předělávku,když máš benzín.Jinak,ale musíš sundat celý kryt pod volantem a tam jsou všechny relátka a u nafťáků pojistky PTC.

Vloženo
před 51 minutami, richi661 napsal:

PTC se montovalo pouze do vozů s naftovým motorem.To by jsi musel mít nějakou předělávku,když máš benzín.Jinak,ale musíš sundat celý kryt pod volantem a tam jsou všechny relátka a u nafťáků pojistky PTC.

Na jiném fóru jsem se dozvěděl,že to možné je.Mám to z druhé ruky a majitel již zemřel,tak se nedovím,co s tím dělal a odkud to měl.

Např.v Německu je to běžné i u benzínu.Ale v techničáku to nemám.Dnes jsem sundal komplet kryt pod volantem a je tam

jen centrální řídící elektronika.(vlevo u pojistek) Druhá možnost je prý ve středním sloupku za ovládáním topení a klimi,na to se chystám zítra.Jen doufám,že nebudu muset odpojovat radio.

Vloženo

Necituj bezprostředně předcházející příspěvek. PTC se jinak řeší ZDE. Po rozlousknutí to případně spojím. Ale ani u dieselů to zdaleka nebývalo pravidlem. Benzínová FI bude tedy naprostou výjimkou.

Vloženo

Ani na tvém odkazu jsem nenašel odpověď na svoji otázku - KDE JE RELÁTKOVÝ BOX ?!

A PTC tam musí být,jelikož to v normálním stavu topí hned po nastartování.Asi to bude na zakázku,jelikož bývalí majitel

do toho nacpal spoustu hračiček.(handsfree,navigaci,parkovací systém,repráky a zesilovač navíc,...)

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ta to čísla znamenají pokračování schématu a dalšího zapojení na dalším listě,kde najdeš odkaz na čísla 101 a 105 z tvého listu,která jsou dole pod schématem.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravím kutilové,

dodělávám klimatizaci a tak mě napadlo rovnou doinstalovat i PTC. Mám motor 1.4 16V 55kw. V dílenské příručce jsem našel schéma zapojení do řj u 1.9 TDi a 1.9 SDi (logicky když se to většinou dávalo jen u naft). Avšak moje otázka zní, jestli bude to stejné zapojení u nafty i benzínu nebo ne. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...