Srpen 9, 201312 r Tak 210 000 km na rozvody to je hodně velký luxus. Možná je to kompenzace za něco jiného. Třeba DPF nebo nějaké jiné drahé a zbytečné věcičky u těhle motorů. Já mám tedy na své F1 1,4 TDI rozvody po 150 000 km, ale dělal jsem je už v 120 000 km, páč při 115 000 km na STK u emisích se na mě technik díval takovým nedůvěřivým pohledem, něco ve stylu "vydrží ty rozvody měření?".. tohle prodlužování rozvodů mi přijde takové divné. Na starých PD se měnily tuším už po 90 000 km a najednou na rozvody 210 000 km? To je mi nějaké podezřelé ale budiž, aspoň je to tak 10 000 kč ušetří většina lidí
Srpen 23, 201312 r Motor OIII 1.6 TDI CR 77 kW na brzdě v testu SM (v normálním režimu a v režimu Eco systému Driving Mode Selection):
Srpen 23, 201312 r Normal a eko rezim bych chapal, ubrat z necoho mi rozum bere. Ale co rezim sport ?? krom toho ze ztuhne volant zmeni se jeste neco ?? Zlepsi se odezva plynu, zvysi se vykon ?? To by pak byl za ty penize byl docela vyhodnej takovej malej cip-tuning ) a hlavne pokud by to bylo lepsi, ti co ten system nemaji, by byly trochu ochuzeni jak vyzdimat z motoru neco na vic. Ja ten system v aute mam (1.4/103) , nedokazu ani sam poznat zda tu je nejaky plecebo efekt, nebo se opravdu neco zmeni. Ono taky s vyssim vykonem se to bude pocitovat hure, jelikoz za kazdych okolnosti v motoru bude porad dost koniku. Co dokazu vypozorovat, ze stuhne na rezim sport volant, ale ze by se z toho stala lepsi strela nevim. Ano, v rezimu eko je auto je vlaznejsi. Proto skoda, ze neni znam graf mezi normalem a sport. Upraveno Srpen 23, 201312 r od bicista
Srpen 24, 201312 r Eko či econ režimy přináší samé pozitiva, třeba jsem nedávno jezdil s Ford Tranzitem, kde už byl taky S&S, a dokonce omezovač rychlosti, nejelo to víc jak 115 km/h. Hrozně jsem se tomu divil, než jsem objevil tlačítko econ, kterým šla tato opičárna vypnout. Nicméně je třeba to udělat po každém startu. Režim sport, jak říkali v topgearu, auto akorát většinou znepohodlní, ale lepší časy na okruhu nepřinese. Za mě je tato fičurka zbytečná a spíš jde jen o pocity, když odhlédnu od toho, že to skutečně sníží výkon u toho eco.
Srpen 24, 201312 r Pri rezimu sport se u OIII z pohledu jizdich vykonu nic zasadniho nedeje - jak uz bylo receno ztuhne rizeni a premapuje se citlivost pedalu plynu, takze auto reaguje rychleji - ve skutecnosti je to jen tim, ze pro stejny efekt je potreba seslapnout pedal plynu o mensi drahu nez pri rezimu normal. O zvyseni vykonu motoru nemuze byt rec. Vyzkousel jsem si to pri testovaci jizde, ale vubec me ta srandicka nezaujala, proto jsem ji ani neobjednal.
Červen 11, 201510 r teraz som si v konfiguratore vsimol ze 77kw 1.6 TDI uz nieje v ponuke....nahradil ho 81kw variant....je to ten isty motor inak naladeny alebo sa jedna o dalsi typ?
Červen 27, 201510 r Takže tam je vstřikování močoviny navíc? Chci se zeptat jak je to s převodovkou u nového motoru? V konfigurátoru je 5ti kvalt, na stránkách škody 6ti.
Červen 27, 201510 r Prevodovka u tohto motora je 5 stupňová, 6 stupňová je len pri verzii greenline, vstrekovanie močoviny tento motor nemá.
Červen 27, 201510 r Ok. Takže vše stejné jak u 77kw. To je zvláštní, ten 6ti kvalt je psán i na některých zahraničních fórech. A tady na stránkach škody: http://www.skoda-auto.cz/models/nova-octavia/technologie/ Upraveno Červen 27, 201510 r od mattisse
Květen 6, 20169 r Dnes jsme měli na servisu na geometrii OIII 1,6 TDi 77 kw s 355.000km a auto pouze s jednou závadou v 320.000 kdy proběhla výměna turba. Další co servisujeme má 160.000 a také bez závad. Vypadá to na spolehlivé stroje.
Květen 8, 20169 r To rád slyším... Mám najeto zatím 2 tis... Byl jsem zvyklý z minulých aut na astronomické nájezdy...Ale když tohle vydrží přes 300 tak budu spokojený...
Květen 9, 20169 r Můj služebák 1,6 TDI 77 KW, mr. 2015 aktual 125 tis. tak uvidíme, do konce roku tam 40 min. přiskočí.....
Květen 13, 20169 r Dnes jsme měli na servisu na geometrii OIII 1,6 TDi 77 kw s 355.000km a auto pouze s jednou závadou v 320.000 kdy proběhla výměna turba. Další co servisujeme má 160.000 a také bez závad. Vypadá to na spolehlivé stroje. Ahoj. Mám novou OIII 1.6 TDI DSG 81kw najeto 2500 km. Vše ok .akorát když je studená tak hodně nahlas řehtají ventily nebo hydraulická zdvihátka ??? u starého auta (mercedes) jsem vyměnil zdvihátka a bylo ticho i u studeného) Je to normální nebo závada ??? dělá to hlavně při popojíždění po městě v nízkých otáčkách... Díky za odpověď. případně zavolání 606306266 Zdenek
Prosinec 15, 20168 r Ahoj, Narazil jsem náhodou na tento článek http://autobible.euro.cz/od-felicie-po-octavii-rs-10-nejlepsich-ojetin-znacky-skoda/, kde se mezi top 10 škodovkami objevuje i tento motor. Jestli se mu dá věřit (članku), tak to vypadá na dobrý motor, ikdyž 3 roky je přeci jen málo. Upraveno Prosinec 15, 20168 r od Hlouchyno
Prosinec 27, 20168 r hm tam mají namysli nejspíš původní 1.6 TDI CAYC, to byly úplně jiné motory než 1.6 TDI od roku 2013 nebe a dudy. CAYC vyžaduje velkou investici každých 50 tisíc km. Upraveno Prosinec 27, 20168 r od 15degren
Prosinec 27, 20168 r V 12/15/2016 at 20:49, Hlouchyno napsal: Ahoj, Narazil jsem náhodou na tento článek http://autobible.euro.cz/od-felicie-po-octavii-rs-10-nejlepsich-ojetin-znacky-skoda/, kde se mezi top 10 škodovkami objevuje i tento motor. Jestli se mu dá věřit (članku), tak to vypadá na dobrý motor, ikdyž 3 roky je přeci jen málo. Solidní. Teď to chce ovšem reálnou výdrž. To, že v bazarech jsou kousky, které mají 250 tisíc kilometrů ještě bohužel neznamená, že to tak bude u každého auta. 1.6 TDI většinou kupují firmy pro své zaměstnance, kteří se k tomu chovají jak prasata. Bohužel...
Prosinec 27, 20168 r Ale nám, kteří mají auto od novoty a chovají se k němu hezky, může výdržet. Upraveno Prosinec 27, 20168 r od Hlouchyno
Prosinec 27, 20168 r Jenže článek, který jsi sem dal, se věnuje ojetým autům. Upraveno Prosinec 27, 20168 r od Sabiza
Prosinec 27, 20168 r Dával jsem ho sem, neboť tam píší, že tento motor podle zkušeností s ojetými auty nemá závažné problémy. A to přesto, že je to většinou bývalý služebák. Takže snad 1,6TDi netrápí žádný hromadný problém typu rozvody u 1.2TSi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.