Foxxy_CZ Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 Ahoj, snad to není moc stupidní dotaz - netuším, co se stalo, ale jednou takhle přijedu před barák a začne mi svítit přehřátí chladící kapaliny. Vypnu motor, přijdu ráno, otevřu kapotu, abych se podíval, kolik jí tam je, a celkem jsem se vyděsil: nebylo tam víčko a na povrchu byl zbytek něčeho, co pravděpodobně bývala pěna, teď už to byla taková houbovitá věc s krustou nahoře. Netuším, jakým způsobem to víčko mohlo zmizet, když má přece držet expančku natlakovanou a je šroubovací. Ale budiž. Víčko seženu na vrakáči. Teď jen co s tou kapalinou? Momentálně v expančce není VŮBEC nic, může mi někdo prosím říct, co tam v jakém poměru dolít? Někdo říká, že tam nalít normálně fridex tak, jak jsem ho koupil, někdo zase, že ho mám naředit destilkou... chci hlavně to auto co nejdřív rozhýbat, je mi jedno jestli to bude stát třeba o stovku víc. A do servisu asi moc nedojedu. Díky za jakékoliv rady, chladící kapalina mi je tak nějak cizí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foxxy_CZ Vloženo 13. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2013 Tak já tam měl celou dobu modrou třeba.. a zmizla podle mě proto, že to víčko odpadlo za jízdy a ta kapalina vypěnila.. už tam není ani kapka, takže sehnat G12 a naředit podle nějakýho návodu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 G12 se dává do všech škodovek ať je to benzín nebo nafta .. taky leju růžovou G12 a ředím to destilovanou vodou .. mechanikem škodovky mě bylo doporučeno ředit to na takových -35°C že pak to lépe chladí v létě a v zimě se zase motor rychleji zahřeje a chladí taky vpohodě. Mě praskla hadice a taky to téměř komplet vyteklo ale asi mám i netěsnou nádobku ve spoji tak mě to ubývá když tam mám moc .. tak jezdím stím že to mám pod minimem a pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 Hlavně je třeba vědět jaká tam byla, aby se zamezilo smíchání, což by nemuselo dobře dopadnout. Nejlépe je ředit v poměru jedna ku jedné, tak to máš na asi -35°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foxxy_CZ Vloženo 13. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2013 Jasný, já jen, že předchozí majitel tam dával modrou, z důvodů mně neznámých. A teď to mám fakt komplet prázdný. Petrkiller říká, že se tam dává G12, THORIN říká nemíchat, ale není to jedno když už je tam prázdno? Jinak všem moc děkuju za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 Vypláchnout a nalej G12 -růžová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 Jo propláchni okruh a potom tam nalej G 12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foxxy_CZ Vloženo 13. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2013 Tak fajn, díky moc. Do budoucna pro ostatní lidi, co v tomhle tápou: http://www.skf.com/files/897346.pdf Podle mě pěkně vysvětlený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 Já neřekl ať to mícháš. Já počítal s tím že je to prázdné už komplet jak jsi psal. Tak proto jsem ti napsal nalej G12 tu tam leju já a patří tam. Přesněji je to G12++ a je do -50 když se nemíchá což je moc proto jí musíš naředit destilovanou vodou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 že je prázdná nádobkavještě neznamená, že je prázdný okruh.. jsou zbytky kapaliny v trubkách atd.. je to třeba komplet vypustit a nejlépe i propláchnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manitou666 Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 Originální náplň je Fridex G12+ fialové barvy. Tak je to i v manuálu na Fabia I. Musí splňovat specifikaci TL 774F http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=246210 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jablonec.2102 Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 Asi bych nejprve zkontroloval kolik v systému zbývá vody ... Ale jen tak pro zajímavost - je někde v chladícím okruhu kapaliny (u FABIA 1,4 16V benzín) vložené sítko, které by zachytávalo případné nečistoty kolující v kapalině? Nějak mi poklesl topný výkon a i když je chladící kapalina na provozní teplotě tak výkon radiátoru je velmi slabý ... Díky za rady, Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 sítko tam neni, pravděpodobně bude zanesený radiátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Vašíček Vloženo 6. Únor 2014 Sdílet Vloženo 6. Únor 2014 Zdravím..mám dotaz..jaká může být u fabia I problém, když klesne venku teplota pod -5C a ráno jdu do auta a nastartuju,tak mi začne pípat a blikat chladící kapalina..není ji tam pod min ani nad max...vždy jak auto oškrábu a tak, tak se motor zahřeje a já když ho vypnu a znova zapnu, tak už to nepípá,nebliká.. Vždy to udělá jen v nízkých teplotách více jak -5C a vždy jak auto roztaju ,tak po znovu nastartování to vždy přestane...že by mi tam ta kapalina zamrzla a byla blbě naředěná, nebo nějaká závada ve funkci ventilátoru chladící kapaliny? že by pojistka na ventilátoru asik nee, když to dělá jen mrazu že? :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Únor 2014 Sdílet Vloženo 6. Únor 2014 často riešený problém..stačí hladať http://forum.skodahome.cz/topic/32372-kontrolni-svetlo-chladici-kapaliny/?hl=blik%C3%A1#entry936818 http://forum.skodahome.cz/topic/20124-ztrácí-se-chladící-kapalina/?p=1015250 http://forum.skodahome.cz/topic/32972-kontrolka-chladici-kapliny/page-3?hl=%2Bkontrolka+%2Bhladiny#entry1308289 atď...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Šulák Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Chlapi, malej dotaz.. Stane se něco když jsem přelil chladicí kapalinu?? Jednoduše řečeno, nalil jsem víc než max?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Nestane se nic. Maximálně se to ohřeje a uplivne si přepadem ven, když jí bude moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Šulák Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Ok, dík.. Aspoň to nemusím extra řešit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 zober trebárs striekačku a vytiahni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ughuehue Vloženo 22. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2016 Dole pod chladičem je ventil, když stojíš před autem tak vpravo. Tím to krásně upustíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.