Červen 24, 201411 r Tohle co popisuješ je na výměnu. Dělá to většinou za studena nebo pak už i za tepla pár chvil po startu. Pokud to dělá i za chodu stále, tak to už je vytahaný řetěz hodně, na 20 tis km to není neobvyklé, stávalo se to i klidně na 17 tis km,pokud ten motor spadá do té série s původní rozvodovou sadou. Pokud by tam byli už inovované rozvody, tak doporučuju vyndat filtr oleje a podívat se na to, jestli tam někdo při výměně nezapoměl těšnení filtru, pak se může stát, že to má menší tlak mazání a nenapíná se řetěz jak má. Jinak norma je cca 4,5 hodiny práce a materiál ti neřeknu, jen že se mění napínák, řetěz, simerink kliky, šrouby víka, šroub kliky a vačky a je zapotřebí dva druhy silikonu, na vanu a na 2 víka. Když tam dáš navíc ozubený kolo vačky,tak jedině dobře. Pokud máš auto po záruce ale máš v pořádku servisní prohlídky od autor servisu, s 99,9 % dostaneš na opravu kulanci cca 100% mat a nějaký procento z práce. Tak jako tak to je potřeba udělat. Ahoj...zítra jdu na měření napínáku tak sem zvědavej...ale mám obavy že to neprojde ...... mám po záruce ale na nový rozvody mám záruku ještě rok...takže by to bylo v rámci záruky asi zdarma
Červen 25, 201411 r Chlapi,stejne mi nejde do hlavy ze jednou mi to pri startu zarachoti a jindy ne,pres tyden nejezdim a udela to jen nekdy tak kdyz rikaj ze je spatnej napinak tak by to melo delat porad ne ?! A ne jenom nekdy..Jsem z toho zmaten..
Červen 25, 201411 r Ten špatnej napínák je právě špatnej v tom, že jednou vyteče a podruhý ne, místo aby zůstával pořád naplněnej s minimálním poklesem napínací síly při uvedení motoru do klidu.
Červen 26, 201411 r Bol som v servise pred tyzdnom, stym že som chcel dat vymenit rozvody a vravl mi pracovník, že ide uplna novinka co sa tyka rozvodov 1.2TSI, takže mam pockat lebo teraz idu na skolenie a malo by to byt aktualne tak za dva tyzdne a mi poradil pockat, že ked uz budeme menit, tak nech uz na to najnovsie. Povedal, že okrem toho že je opat ina retaz tak sa menia aj ine veci, ktore doteraz neboli... nejak podrobnejsie som to snim neprebereal akurat problem je, že tam musi ostat auto na minimalne 5 dni.... mate uz vy nejaku informaciu o tej takzavenj novinke?
Červen 26, 201411 r To byla jen sranda,protoze cela anabaze kolem rozvodu je srandovni..Podle me Bolka nikdy neda svolacku na ty rozvody a bude jakoze na oko delat ruzny upravy ktery k nicemu nepovedou..Takze rozvody budou vecne tema-bohuzel..
Červen 26, 201411 r v.marek - príjmací technik neklamal a naozaj si počkaj ... viac k tomu netreba dodávať , ale obávam sa že za dva týždne to ešte nebude aktuálne ...
Červen 26, 201411 r Staré verzie sa budú prerábať na verzie ako má Rapid. Iná reťaz čierny napinák kolečka lišty a pod.
Červen 26, 201411 r takže je to pravda.... nevadi ak to nebude za dva tyzdne... aj tak teraz potrebujem auto kazdy den
Červen 26, 201411 r tak to je super info, normálne sa teším, že budem mať opäť snáď auto a nie traktor.
Červen 27, 201411 r Tak už přišli na to jak přelisovat kolo na klice?To je jediný problém,proč tam nejdou rozvody z rapida.
Červen 27, 201411 r mne povedali, že pokial sa navstevoval len autorizovany servis skoda tak je tam kulancia, a ze kolko precent zaplati skoda to už sa rozhodne skoda, vravel ze ale minimalne tych 30 percent sa zrejme bude platit z vlastneho
Červen 27, 201411 r povídat můžou cokoliv, realita je pak úplně jiná když má dojít na plnění skutků...Už jsem byl reklamovat rachtání snad milionkrát....řetěz mám měněn 1x....papírů na zamítnutí výměny podruhé mám taky milion...všude napsáno - je to standardní projev motoru, délka řetězu OK....S odstupem času musím říci, že rachtání jednak ustane s výměnou oleje a čím více mám najeto tím to zarachtá sporadicky - ozve se hlavně když stojím do kopce (ale tak 3-4s)...na rovince už ne...přes 65 000km.
Červen 27, 201411 r U mně je to víceméně podobné jako u Dandisana. Řetěz měněný 1x v 17000km, teď mám najeto 41000km. Rachtá to nepravidelně, řetěz přeměřen letos v únoru a je v limitu.
Červen 27, 201411 r Tak už přišli na to jak přelisovat kolo na klice?To je jediný problém,proč tam nejdou rozvody z rapida. To snad za studena ani nejde.... Dolní rozvodový kolo pokud vím je na kliku nalisovaný za tepla (horka) a drží na ní samosvorně. Navíc se to musí udělat ve speciálním "šráku", do kterýho se vloží klikovka, aby byla dodržená přesná vzájemná poloha kola a kliky = nic pro nějakou stodolnickou záměnu.
Červen 27, 201411 r v.marek - príjmací technik neklamal a naozaj si počkaj ... viac k tomu netreba dodávať , ale obávam sa že za dva týždne to ešte nebude aktuálne ... ve Vrchlabí v Havexu to už asi uměj.....řikali že to už dělaj s tou novinkou....
Červen 28, 201411 r Teď jsem se stal osobně v porsche hradec králové a o ničem novém nevědí. Že prý ani rapid nemá širší řetěz,ale jen jinak uspořádaný články řetězu,tak si počkám jak se to vyvine,ale tam dělali blbývždycky,že o ničem nevědí,
Červen 28, 201411 r Já tě taky nerozporuju, snažím se tě naopak podepřít v názoru, že daná fiškuntálije je spíš něčí fabulací než realitou. Ono by se to samozřejmě udělat dalo - ale ne nějakým jednoduchým způsobem. S profesionálním vybavením, patřičně profesionálním personálem a ve velkým počtu, aby se to vyplatilo - naprostej souhlas. A už je to cca rok, možná víc, jsem v některým vláknu o TSI jen tak z voleje nadhazoval možnost, co kdyby se toho někdo chytil a zkusil tyhle "konverze" dělat výměnným způsobem = za starou palici a kliku s nalisovaným kolem vhodným pro starej řeťázek plus nějakej obolus na udržení chodu nabízet sadu hlavy s novější verzí úprav plus kliku s nalisovaným novým kolem. Starý hlavy by se musely buď upravit třískovým obráběním nebo roztavit a znovu odlít, kliky by se musely zbavit starýho převodovýho kola a ve výš zmíněným polohovacím přípravku podrobit nalisování novýho kola. Základní podmínkou ale je, že servis kterej by výměnu na konkrétním motoru dělal, by musel mít i konzole dovolující zavěšení tenkostěnnýho bloku motoru tak, aby se při demontáži starý kliky a zpětný montáži náhradní ten blok nezačal kroutit... Viděl bych to asi tak na jednu firmu zabejvající se hlavama, druhou firmu na kliky - a tak 5-10 servisů schopnejch učunit bezpečnou výměnu na celou rozlohu ČEZkostánu. Víc by se jich neuživilo, respektive by se zase začala v rámci konkurence o nižší cenu ojebávat kvalita... Já osobně celkový náklady na takhle popsanou výměnu hlavy a kliky u jednoho kusu 1,2TSI odhaduju na 20 000CZK bez práce - s prací zhruba 25 000...
Červen 28, 201411 r Neviem prečo by bolo potrebné hlavu trieskovo obrábať, opakovane Ťa prosím o niečo, čo by podporilo tvoju fantáziu, áno, hlava je modifikovaná, pokiaľ viem tak to nie je pre to, že by bolo okolo reťaze málo miesta.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.