Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

To je škoda, že se ti nechce hledat, to by kromě mé osoby jistě zajímalo víc lidí. Mám jen prezentaci start/stopu pro FII a tam o rekuperaci není ani čárka.  
A k účelovosti - potrefená husa nejvíc kejhá.

tak nekejhej a když tě to zajímá hledej! rada nad zlato, zlato.....

jsi vítěz! gratuluji, ale co tam je za pravdy? je to zcela obecné a píše se to všude.... v té prezentaci se psalo, že je u O III na rozdíl od Rapidy, CityGo, Yetiho i kondenzátor tuším že 300 F

 

pokud si chce někdo něco pěkného přečíst o principu zde to stojí za to...

Upraveno od Hravec

Jak je správně psáno v druhé části článku od Pawouka je systém v současné konfiguraci která je u Škody naprd. Ve městě dostane baterka nafrak a vznikne pseudo nízká spotřeba. Vše bude draze zaplaceno v budoucnu ve výměně akumulátorů a alternátorů a ta cena bude asi vyšší než za tu dobu úspora.

Třeba já dosahuju velice dobrou spotřebu díky pravé noze a silným motorům které si vezmou jen tolik kolik se od nich momentálně žádá.

Ovšem jiné pokročilé systémy rekuprace mají své opodstatnění, jenže budou tak drahý že se asi nevyplatí v provozu osobních aut.

Rozhodně mě domů nesmí žádná tato moderní ptákovina, já chci spolehlivou klasiku bez diktátu ekologických řešení. O spotřebě si rozhodnu sám.

mám start stop a vyhovuje mi, nemám s tím problém, auto do konce záruky (4 roky 120 tis. km) změní majitele tak mi to může být vcelku jedno

  • 4 týdny později...

Tak nastavení teplot pro vypnutí start/stop jsem už vyřešil i na gateway, které tuto funkci odmítají běžnou cestou.

  • 2 měsíce později...

Ahojte. Trochu odbočím ale nechcem zakladať nové téma. Občas sa mi stane že mi zasvieti hláška porucha start stop systému. Stalo sa mi to asi 2x . Ked auto vypnem a naštartujem hláška zmizne a zase dlho je to v poriadku. Je to normálne? Treba to riešiť?

Upraveno od stevo11

start stop si žije pravděpodobně svým vlastním životem, mě ferda25 vyčetl z chyb v autě, že po startu startstopu jelo auto pp. jen na baterku a tak systém jak auto postupně umíralo BCMko odpojovalo vše nepotřebné...naštěstí se gateway včas vzpamatovala a vybudila alternátor. jak napsal ferda25: "Ať žije start/stop s regenerací."

 

KOMETÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ !!!

Hmmm, teď mě napadá, že když zastavím na křižovatce (ve městě na dlouhých červených občas start/stop používám), vypne se motor a po sešlápnutí spojky se nastartuje (nic nenormálního, vše v pohodě) - ale když se chci rozjet po S/S, musím přidat znatelně víc plynu a spojku pouštět oproti normálu ještě pozvolněji. Jinak auto opět chcípne. Stává se to i Vám?

Jen další důvod to deaktivovat. U nafty u posledního vypnutí byl dokonce zaznamenán pokles spotřeby o 2 dcl. Možná náhoda, ale celkově by mě zajímalo zda to opravdu tak nakonec nebude u více aut nebo je to jen tím jak pán s autem jezdí.

zajímavé...

 

Ferdo, nejde udělat opak, tedy trvale vypnutý start/stop a tlačítkem u řadící páky dočasná aktivace?

To Lucasse:

ja to tiez tak citim, predpokladam ze kvoli lahsiemu startu sw motora nastvi inac casovanie ventilov, a preto treba trocha viac plynu, no da sa na to zvyknut :)

Ferda25: nedoporučil bys někoho na sever od Prahy? Chtěl bych něco dokódovat na své OIII

  • 2 týdny později...

Určitě ne všechny MQB.

Upraveno od ferda25

  • 2 týdny později...

tak já musím říct, že OIII je první auto kde S/S mám a jsem s tím celkem spokojen. Studené to nevypíná, nevypíná to ani při horku v autě nebo když běží víc přední větrák, samozřejmě ani při regeneraci. Možná mám výhodu, že nejezdím často v kolonách, málokdy stojím na jednom semaforu častěji než 2x, takže mě to neobtěžuje. Úsměvné jen bylo, když mi to v pátek na Bohdalci do kopce chcíplo, než mi došlo, že nejedu, instinktivně jde spojka dolů a... auto naskočilo. To jsem nečekal, že při chcípnutí blbým rozjezdem to taky naskočí po zmáčknutí spojky, takže mi to chcíplo znova..... :)  Ale je dobré to vědět, prostě když se zadaří, stačí se rozjet znova...

Souhlasím se signoflife. Ferda25 mi sice vysvětlil, že aktivovaný s/s paradoxně zvyšuje spotřebu (protože se tam zapínají i jiné věci jako rekuperace). Dále že se sice aktivuje až při určité teplotě motoru, ale i tato teplota že je nízká, takže motoru škodí.  Ale přesto jsem si ho nechal v provozu. Po rozjezdu ho ručně vypnu, sleduji teplotu oleje, a teprve nad 100 stupnů ho zapnu. Nesmějte se, mě to baví to auto všelijak ovládat.  Pokud s/s spotřebu nesnižuje, tak je samozřejmě nesmysl. Ale jsem takový technický fanda a líbí se mi, jak to šlape jak hodinky. Stojím na přejezdu - tam bych motor stejně vypnul ručně. Ale on to udělal za mě. Na sluníčku začalo být v autě za pár minut vedro, tak sám nastartoval aby spustil klimatizaci. Prostě paráda.

Teplotu oleje 100°C jsem zatím dosáhl jen dvakrát při jízdě na dálnici :) , ale jinak :kol-47:

Já pod 100°C nejdu... :)

já mám 100 °C také málo kdy...

a nejde v adaptacích zvednou ta podmínka pro teplotu oleje pro S/S např na oněch 100 °C?

No možná je to tím, že je ještě v záběhu. Ale pod 102 stupni jsem ho ještě neměl. Běžně je v provozu na 106 a když ho chvilkově vytočím, jde i na 110.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.