Červenec 16, 20214 r Chlapi chěl bych se zeptat,přestali mi fungovat výdechy(mřížky v palubce nad rádiem)výbec mi z toho nefouká někdy slyším motorky jak zavrčí a nic mrtvo,klapky zavřené a nepustí to ven neví někdo v čem je zakopaný pes.Díky
Prosinec 7, 20222 r Ahoj všem, chci se zeptat zda tu někdo neví jaký význam má blikání climatronicu po nastartování? A jestli krokový motor klapky rychlosti jízdy je V71? Zkoušel jste někdo ten motorek opravit?
Prosinec 7, 20222 r Blikanie signalizuje chybu, napr. vadného motorčeka. V71 je kombinovaná náporova klapka a klapka recirkulácie. Ja som skúšal, ale môj je nenávratne preč, chyba v cestičke poťaku, takže zháňam nejaký iný motorček.
Prosinec 7, 20222 r Můžu poradit, jak sehnat levnější motorek klapky V71. Pokud tam máte servo BEHR jako jsem ho měl já, stačí koupit z nějakého mě neznámého důvodu výrazně levnější motorek klapky V68 a přehodit jen palec ze staré klapky V71 za ozubené kolo na servu V68. Držák klapky V71 použijete svůj původní, servo jde z něho lehce vycvaknout. V68 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0819453e-servomotor-nastaveni-topeni-mahle-9701.html V71 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/8z1819453b-servomotor-nastaveni-topeni-skoda-19186.html
Leden 19, 20232 r Paráda mám behr řeším taky tuhle klapku, a díky poslednímu příspěvku nemusím kupovat tu předraženou. 👍👍
Leden 27, 20232 r Tohle je velmi dobrý hint :D ale ještě lepší by bylo sehnat ten správnej poťák a jen ho přepájet, bohužel jsem ho hledal marně.
Leden 27, 20232 r V 7. 12. 2022 na 13:05, miklisek napsal: Můžu poradit, jak sehnat levnější motorek klapky V71. Pokud tam máte servo BEHR jako jsem ho měl já, stačí koupit z nějakého mě neznámého důvodu výrazně levnější motorek klapky V68 a přehodit jen palec ze staré klapky V71 za ozubené kolo na servu V68. Držák klapky V71 použijete svůj původní, servo jde z něho lehce vycvaknout. V68 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0819453e-servomotor-nastaveni-topeni-mahle-9701.html V71 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/8z1819453b-servomotor-nastaveni-topeni-skoda-19186.html Jak jsi dostal dolu ten ozubenej pastorek ? Nějak nejde vykoumat jak se sundává.
Leden 27, 20232 r Právě teď, Talla2xlccv napsal: Jak jsi dostal dolu ten ozubenej pastorek ? Nějak nejde vykoumat jak se sundává.
Leden 27, 20232 r Tak už netřeba, někdy je přehnaná opatrnost zbytečná, chtělo to podebrat a trochu zabrat 😀
Leden 28, 20232 r V 27. 1. 2023 na 11:20, Černohorák napsal: Tohle je velmi dobrý hint :D ale ještě lepší by bylo sehnat ten správnej poťák a jen ho přepájet, bohužel jsem ho hledal marně. Sehnat se dá jeho číslo je RDC503052A A koupit se dá. https://cz.mouser.com/ProductDetail/Alps-Alpine/RDC503052A?qs=j%252B1pi9TdxUaVD4zRKg%252Bh9Q%3D%3D V tejdnu zajedu do místního tv servisu možná je tam mají. Nebo ho objednají. Klapku mám v plánu opravit do náhrady.
Leden 28, 20232 r Ušetrím ti prácu a náklady. Tento poťák je síce podobný, ale odpor má 10k ohm. A ten originál je asi 4.8 alebo 5k ohm. Odkontrolované multimetrom.
Leden 31, 20232 r V 28. 1. 2023 na 19:49, DoubleG napsal: Ušetrím ti prácu a náklady. Tento poťák je síce podobný, ale odpor má 10k ohm. A ten originál je asi 4.8 alebo 5k ohm. Odkontrolované multimetrom. V 28. 1. 2023 na 19:49, DoubleG napsal: Ušetrím ti prácu a náklady. Tento poťák je síce podobný, ale odpor má 10k ohm. A ten originál je asi 4.8 alebo 5k ohm. Odkontrolované multimetrom. No je to ale dost divný, protože výrobce dělá několik druhů, a všechny mají 10kohm. A všechny vyrábí pro automotive. https://tech.alpsalpine.com/e/products/category/sensor/sub/05/series/rdc50/ zkusím někde pohledat, kolik má ten poťák mít. 5K ohm může mít právě proto že je mrtvej.
Leden 31, 20232 r Další poznatek zkusil jsem po prolezení různých fór vyčistit poťák, no ale v mém případě zbytečný cesty jsou vydřený, a to bude ten zásadní problém proč klapka klapala jak chtěla.
Červen 23, 20232 r Zdravím všechny, našel někdo z vás odtokovou trubku kondenzátu? Doplněno : Odtoková trubka kondenzátu Rapid se nachází viz foto... Dnes mi vytekla voda na nohu u plynového pedálu, tak jsem hledal na stěně u trubek topení jako na Fabii2 a nic ... Nepršelo, jen se používala klima, při čištění výparníku pod autem žádná loužička, tak předpokládám, že odtok je ucpaný, sic filtry měním kvalitní co půl roku... Díky všem za postřehy! Tom Upraveno Červen 24, 20232 r od tomtom Doplnění
Červen 24, 20232 r Mám za sebou výměnu pískajícího klimakompresoru Sanden za Denso, cca před rokem. Klima je tichá, ale ten klimakompresor ze sebe mirně rosí nějakou mastnotu (chladivo?). Stalo se to někomu? Asi mě v AS s klimou budou mít zase 😳 Upraveno Červen 24, 20232 r od tom01
Srpen 16, 20232 r Byl jsem v servisu na výměnu kompresoru a klima chladiče. Mechanik mě říkal že Rapid tedy klimakompresor nemá elekromagnetickou spojku. Že to má až Scala. Tedy že když v autě vypnu klimu tak ji nevypnu a kompresor jede dál. A někdo další na můj dotaz jak tedy dojde k vypnutí klimatizace že tam je nějaký trojcestný ventil. Se mě ta tvrzení nezdají ale nevím jak je to u rapidu dělaný. Můžete mě prosím poradit, osvětlit? Díky
Srpen 16, 20232 r Už od dob F1 je kompresor plynule regulovatelný a vypnutí AC se děje snížením aktivního objemu kompresoru na cca 2% a tím dochází k odstavení chlazení.
Srpen 18, 20232 r Takže jestli jsem to pochopil správně tak i když klimu v autě vypnu tak kompresor jede stále stejně. " snížením aktivního objemu kompresoru" je že se příškrtí přívod chladiva?
Leden 16, 20241 r Tak po téměř 11 letech provozu auta, první větší investice. Popravdě jsem nemyslel, že budu řešit climatronik a jen doufám, že bude na pár let pokoj. Takže sporadická závada polohovací teplotní klapky V68 a závada V71 - ovládací motor tlakové klapky. V létě se mi zdálo, že auto nechladí jak má. Od podzimu se občas stalo, že topení šlo úplně naplno. Nebo to někdy půl cesty netopilo. Zjistil jsem, že stačilo zastavit, zhasnout motor, znovu nastartovat ( prostě znovu otočit klíčkem) a klapky se zase dostaly tam kam mají. Ovšem listopad a prosinec už jsem jezdil tzv. na tankistu. Všechna skla v autě se neustále mlžila. Větrák naplno a jen na sklo a odmlžil se jen proužek dole. Minulý týden jsem s tím byl v servisu, výměna obou servomotorů za originální je docela raketa, ale vzhledem k přístupu radši originál. Auto 2 dny v servisu, rozborka palubky na prvočinitele. Ale zdá se, že vše funguje jak má a nikde nic nevrže a neklepe.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.