Majký Vloženo 12. Duben 2007 Sdílet Vloženo 12. Duben 2007 možná to patří o kousek vedle no uvidíme. Profukuje drátěnka u svodů a katalyzátorem dá se koupit a prohodit? Ve Škodovce mě řekl tech. že jen s katalyzátorem za 20.000.- nějaké divné. Jinak mám 1.4 16v 74kw r.v. 2000 díky za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 12. Duben 2007 Sdílet Vloženo 12. Duben 2007 Leda univerzální podle rozměrů staré, potom starou vyříznou a na její místo navařit novou stejného průměru a délky. S tímhle by si měli +- v každé dílně poradit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 13. Duben 2007 Sdílet Vloženo 13. Duben 2007 Se posrali! Kompenzátor (vlnovec, pletenec) se normálně mění vyříznutím starého a navařením nového. Mě to stálo kolem 2000,- ve SPei výfuky. Měl jsem to na počkání, tak jsem cenu moc neřešil. První díl výfuku je stejně tlustostěnný, ale bohužel v jednom kuse s katalyzátorem a vlnovcem. Od toho je ale svářečka, ne? Pěkně sundat z auta, vyříznout a očistit konce, nasadit na auto, naladit a nabodovat nový, sundat, obvařit, nasadit, hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 18. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2007 udělám to tak jinak to je celkem hruza - to nikdo nepočítá že odejde jako první to mě také napadlo ale jinak to nepujde díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik Vloženo 24. Duben 2007 Sdílet Vloženo 24. Duben 2007 tuším, že firma ACI ty vlnovce dodává... nebo Elit... každopádně změřit a podle rozměru ti ji prodají... uříznout a navařit... myslím, že cena je cca 500-800,-kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 A jak se prakticky projevuje když je vadnej ten vlnovec, že profukuje...dělá to velkej kravál nebo to třeba jenom píská, protože já mám kopmlet vyněněnou novej zadní i střední díl vejfuku...a pořád mi tam něco píská takže nevím jestli je to v motoru nebo vlnovec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 hlavne zvar sa uvolni pri vlnovci na oboch stranach. da sa to obvarit ale chce to dobreho zvaraca lebo je to tam velmi tenky material. treba sa na to lepšie pozriet. iba tie spoje sa uvolnuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobek Vloženo 26. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2007 Vlnovec jsem měnil v extravýfuku za 1400kč. Ve škodovce mi to poradili a řekly že nejsou žadní svářeči. Mění jen nový za starý kompletní kus. Projevovalo se to hrubším zvukem a v zimě při puštěném ventylátoru mi to sálo spaliny do kabiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joujou Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 Vlnovec jsem měnil v extravýfuku za 1400kč. Ve škodovce mi to poradili a řekly že nejsou žadní svářeči. Mění jen nový za starý kompletní kus. Projevovalo se to hrubším zvukem a v zimě při puštěném ventylátoru mi to sálo spaliny do kabiny. vlnovec sem koupil z Pronda v bolce asi za 300 kaček, doma vyndal ten díl, vyřízl vlnovec, navařil novej, a zase nandal do autí, změna byla akorát ve zvuku, páč novej vlnovec má jinej vnitřní povrch, ale zvuk je pěknej a samozřejmě už to neprofukuje a nesmrdí do kabiny vozu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cerf Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 Taky me ceka vymena vlnovce. Znamej ho ted menil na Fabii a rikal ze je auto po jeho vymene zivejsi a jde lip za plynem nez s tim starym deravym. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 A jak se prakticky projevuje když je vadnej ten vlnovec, že profukuje...dělá to velkej kravál nebo to třeba jenom píská, protože já mám kopmlet vyněněnou novej zadní i střední díl vejfuku...a pořád mi tam něco píská takže nevím jestli je to v motoru nebo vlnovec Vlezeš pod auto a k vlnovci dáš ruku. ucítíš výfukový plyny. Somo přo nastartovaným motoru. A taky je jinej zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 Se posrali! Kompenzátor (vlnovec, pletenec) se normálně mění vyříznutím starého a navařením nového. Mě to stálo kolem 2000,- ve SPei výfuky. Měl jsem to na počkání, tak jsem cenu moc neřešil. První díl výfuku je stejně tlustostěnný, ale bohužel v jednom kuse s katalyzátorem a vlnovcem. Od toho je ale svářečka, ne? Pěkně sundat z auta, vyříznout a očistit konce, nasadit na auto, naladit a nabodovat nový, sundat, obvařit, nasadit, hotovo. U mého mechanika mě to stálo 7OOkč sakum prdum. Vzal si auto,koupil vlnovec a navařil ho tam. Jako bonus mi auto až přijelo domů a vyluxovaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 U mého mechanika mě to stálo 7OOkč sakum prdum. Vzal si auto,koupil vlnovec a navařil ho tam. Jako bonus mi auto až přijelo domů a vyluxovaný. Tak to je super mechanik a dokonalé služby za hubičku. Toho mechanika si hýčkej! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 majstri mechanici a soferi neviete niekto rozmer vlnovca na fabiu 1,4 viem ze priemer je 45 ale ta dlzka 100 az 260 znamena co ? kolko sa odreze tolko sa dolozi alebo je udana presne 45 sirka a dlzka 260 neviem. ak viete prosim aky kupit? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 Já mám na účtence: Kompenzátor 275x51.3 - intrelock katalogové číslo VP51/275/3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 uz je vymeneny rozmer 45 priemer a 260 dlzka hotove navarene cena noveho 660 sk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 11. Červen 2008 Sdílet Vloženo 11. Červen 2008 chalani mne mechanik povedal ze mam kupit 45x250 ale teraz citam ze niekto mal 45x260...je to daky predpisany rozmer alebo jak sa odreze tak bude? mam 1.4 mpi 44kw diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 Se podívej, co tam dali mě. Asi je to docela jedno. Napasují všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 no tak dnes som kupil pletenec 45x230mm v obchode mi povedali ze to je na moju fabku 1.4 mpi,volal som mechanikovi a on povedal tiez ze je to ok...tak uvidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 13. Červen 2008 Sdílet Vloženo 13. Červen 2008 dlzka 230 alebo 260 pre dobreho mechanika nehra rolu on si ureze a navari kolko potrebuje dolezitejsi je priemer 45 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 13. Červen 2008 Sdílet Vloženo 13. Červen 2008 jo dik za odpoved...on je dobry mechanik...povedal ze to v pohode urobi..priemer sedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 tak pani mam to vymenene, auto ide o poznanie tichsie...po vymene rozvodov,oleja setkych filtrov sviecok a tohto pletenca ide auto tak ako ma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony6610 Vloženo 24. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2010 Zdravím. Doporučíte mi někoho na výměnu vlnovce (Fabia 1,4 16V 55kW) v okolí Ostravy. Při ranních studených startech se z Fabky stává plynová komora, je to hrůza . Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandas01 Vloženo 9. leden 2011 Sdílet Vloženo 9. leden 2011 (editace) Zdravím. Doporučíte mi někoho na výměnu vlnovce (Fabia 1,4 16V 55kW) v okolí Ostravy. Při ranních studených startech se z Fabky stává plynová komora, je to hrůza . Díky za odpověď. Ahoj, jestli si nikoho nesehnal, mám velice schopného mechanika (kamaráda). Můžu ti poslat kontakt. Pošli SZ. Editováno: 9. leden 2011, autor: dandas01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony6610 Vloženo 19. Duben 2012 Sdílet Vloženo 19. Duben 2012 Tak konečně jsem se dostal k výměně vlnovce (pružný díl) fabia 1,4 16V 55kW. Motor VW typ BBY (r.v.2004) s předkatalyzátorem (viz obr.), takže se musí rozebrat téměř polovina auta, aby se sundal přední díl výfuku (pouze práce +-3000,-). Ale dá se to vyřešit jednodušeji, cca za 1,5h (montážní středisko Výfuky-Tyll ve Zlíně http://www.vyfukyservis.cz): Postup: -vyřízne se starý vlnovec a sundá se přední díl s katem (část s přírubou přišroubovanou k předkatu nemusíme demontovat) -nasadí se nový vlnovec na přední díl, na vlnovec se dá přechodka -přechodka k vlnovci+vlnovec k přednímu dílu se naboduje autogenem (nehrozí žádné bludné proudy jako u COčka) -přední díl se sundá a přechodka k vlnovci+vlnovec k přednímu dílu se obvaří COčkem -takto opravený přední díl nasadíme zpět a přechodku přivaříme plamenem k přírubě s kolenem, které se nemuselo demontovat (viz foto svaru), druhý konec za katem je ke střednímu dílu připevněn sponou (v mém případě třmenem) Výhody: díky tomuto postupu se ušetřilo x hodin práce, těsnění a samojistných matic. Vlnovec se ohnul max o 1mm, ne jako v případě kompletní demontáže předního dílu včetně příruby. Svařování plamenem zamezuje poškození el-instalace. Vlnovec: Co se týče kvality, nechtěl jsem polské, čínské aj., tak jsem se rozhodl pro vlnovec firmy vyfuky-tyll.cz s vnějším a vnitřním opletem (45x230), jež podle mě patří mezi nejkvalitnější na našem trhu (viz http://www.vyfuky-ty...i-pruzne-cleny/ ) Cena: pod 2900,- (jinde chtěli +-3000,- jen za práci díky 16V motoru s 2 katy) Použitý mat.+díly: vlnovec+nový střední díl fa Výfuky-tyll 492 Kč + 1296 Kč, těsnící pasta, třmeny, práce +-1000 Kč S prací a přístupem mechanika jsem byl nadmíru spokojen, práci odvedl na 1, výfuk je jako nový. Dojmy po výměně: v autě je nyní při jízdě neskutečné ticho, motor má klidnější chod, lépe akceleruje (možná díky většímu odporu výfukového potrubí), přes výdechy klimy se nešíří zplodiny (nejhorší v zimě) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.