Září 17, 20213 r Ahoj všem..myslíte že už se ozývá dvouhmota? VID_20210917_101251.mp4 Upraveno Září 17, 20213 r od lukino200
Prosinec 7, 20213 r před 15 minutami, FeddeFr96 napsal: Ahojte, má tu niekto cffb? V 26. 3. 2014 na 0:21, PetrKV napsal: chtěl jsem se zeptat,jestli je normální u cr cffb,že když je motor studený,nebo spíš ne moc zahráty.Tak na volnobeh ma zvýšené otáčky cca 1tis.Když už je teplota vyšší někde přes 75 a olej asi taky tak klesnou někam pod 800.Když jsou ty vyšší tak je samo i vyšší spotřeba tak 1l/h.U Pd mi to takhle nedela.. Ahoj, aj si to nejako vyriešil?
Prosinec 7, 20213 r Ahojte, Mám cez zimu do zohriatia motora na 90° otáčky cez 1000 /min 2.0tdi cffb Zistil niekto , prečo je to tak? Ďakujem
Prosinec 7, 20213 r V 26. 3. 2014 na 0:21, PetrKV napsal: chtěl jsem se zeptat,jestli je normální u cr cffb,že když je motor studený,nebo spíš ne moc zahráty.Tak na volnobeh ma zvýšené otáčky cca 1tis.Když už je teplota vyšší někde přes 75 a olej asi taky tak klesnou někam pod 800.Když jsou ty vyšší tak je samo i vyšší spotřeba tak 1l/h.U Pd mi to takhle nedela.. Ahoj, vyriešil si to nejako prosím? Ďakujem
Prosinec 8, 20213 r nie nie je to normalne a ani u benzinu to nie je normalne aby som bol prresnejsi tak je normalne ze auto po studenom starte pri nizsich teplotach (nemusi byt nutne pod nulou) ma zvyseny volnobeh, zalezi od prilis mnoho faktorov, ale generalne sa da povedat ze po par sto metroch, resp par jednotakch kilometrov volnobezne otacky klesnu na standardnu uroven ... ale urcite nieje normalne aby pri teplote oleja (kedze pisete o motore) a/alebo vody do 89°C znamenalo ze vzdy budu otacky okolo 1000ot/min ... mate poruchu termostatu, kedze neviem aku mate vybavu tak moze byt kludne vady aj termostat DSG ... mam CFFB nabehanych od novoty cca 180tkm a nie je to vlastnost cffb ... toto sa deje pri vsetkych motorizaciach ci nafta ci beznin, u niektorych sa to prejavuje viacej, pri inych menej, ale pri vsetkych
Prosinec 8, 20213 r Pokud otáčky klesnou po vypnutí klimatizace (u manuálu ventilátor na 0, u climatronicu vypnutím tlačítkem off), tak jejich zvýšení způsobuje PTC (přídavný topný element), které se spíná při venkovní teplotě pod 5°C a pokud není dostatečná zahřátá chladící kapalina. Tedy pod spodní mez tj. cca 70°C. Zvýšené otáčky jsou ještě při vypalování DPF, ale ty jsou doprovázeny zapnutým ventilátorem chladiče. V jiných režimech by neměly být otačky vyšší než standardních 800-850 ot. Upraveno Prosinec 8, 20213 r od Lancelot
Prosinec 8, 20213 r Frede, u sveho motoru cffb pozoruji uplne stejny projev jako mas ty. Ale moc me to nepali. Tak ma motor zvysene otacky. No a co?
Prosinec 8, 20213 r V 7. 12. 2021 na 21:47, FeddeFr96 napsal: Ahoj, vyriešil si to nejako prosím? Ďakujem Nějak jsem to nevyřešil, byla a je to vlastnost tohoto i jiných motorů/aut. A mělo by to být, jak píše Lancelot. Přídavné elektrické topení vytápí kabinu při nízkých teplotách a studeném motoru. Upraveno Prosinec 8, 20213 r od PetrKV Doplnění
Prosinec 9, 20213 r chlapi to co pisete je samozrejme ... ale on kym nema 90°C tak pise ze ma zvysene otacky jasne ze aj u mna su niekedy zvysene otacky aj ked prejdem 800km a je zahriaty aj v lete a nevypaluje ... ale to je normalne ... proste su specificke podmienky kedy je to ziadane a teda normalne ale on pise ze cez zimu ma pri teplote pod 90°C (vzdy) zvysene otacky na 1000ot/min a to teda nie je normalne, toto je jednoznacne chyba - porucha
Prosinec 9, 20213 r Tiež si myslím, že to není normálne , áut som už mal viacero a nikdy som sa s takýmto niečím nestretol Upraveno Červen 12, 20223 r od Wojnar Necituj bezprostředně poslední příspěvek!!
Prosinec 9, 20213 r Ok, mozna to je chyba. A co? Bude sahodlouze resit a hledat pricinu, vymenovat dily a treba se nedobere uspechu. Vyda spousru penez a bez vysledku. O kolik vic spotebuje nafty, kdyz to nevyresi, potazmo kolik penez v te nafte propali ve srovnani s naklady na nalezeni a odstraneni "vady"? Rikam, neresit. Tomu motoru vadit zvysene otacky nebudou.
Prosinec 10, 20213 r ŘJ si to sama reguluje ! je to normální běžnej jev , - prostě když potřebuje třeba altík něco dotovat tak jsou otáčky nahoře , kor v toto roční období ZÁHADA VYŘEŠENA Upraveno Prosinec 11, 20213 r od HANZTD
Prosinec 10, 20213 r zvysene otacky sa podpisu pod zivotnost motora, katalyzatora, lamba sond, egr atd atd atd ... a nie nie je to normalne, je to porucha ... este raz napisem ze normalne je to vtedy ak na to je dovod, ale aby auto VZDY malo volnobezne otacky na 1000ot/min a to az do dosiahnutia teploty 90°C nie je normalne .... iste ze sa s tym da zit ... poznam vela ludi co im palubovka svieti ako vianocny stromcek, a amju kopu takychto poruch a netriesia, a ked sa nieco pokazi tak vsade pisu ze ake je to ktore auto poruchove, a kedze neriesili prvotnu chybu, tak sa problemy nabalili a z banalnych chyb sa stali tak darhe opravy ... ved na to je forum aby sme mu poradili, ci?
Září 1, 20223 r Ahoj, potřebuji poradit, nějak z toho nejsem moudrý. Superb 4x4, 2014, 2.0tdi, cffb bez adblue. najeto 116 tis. Ve výfuku začaly být černý saze, tak jsem zkoumal pomocí VCDS jestli něco neobjevím. Korekce do max. +- 0,3. Další měření teplot jsem dělal na studeným motoru a našel jsem na USD log. 474 střední teplota katalyzátoru SRC -273,1 C. viz obr.vcds. Diagnostika Delphi napsala: recirkulace výfukových plynů, snímač teploty -270,6 C. viz.obr delphi. DPF pro tento typ motoru je bez ad blue tudíž se ho netýkají hodnoty SRC. No a když opomenem i výstupy pro diferenční tlaky, tak tam zbydou tři díry pro tři snímače. První, uplně nahoře by měla být oxidační sonda, dále z boku pod ní teplotní čidlo před DPF a nakonec dole už na trubce teplotní čidlo za DPF. Teplotní čidlo před DPF za studena 15 C. Teplotní čidlo za DPF za studena 14,9 C. Poraďte prosím k čemu přiřadit mínusovou hodnotu -270,6 C ?? Upraveno Září 1, 20223 r od Ruvlk
Únor 4, 20232 r Zdravím! Hledám a hledám, ale nenacházím, tak se zkusím zeptat - je v Praze či okolí (případně i dál) někdo, kdo se těmto dieselům (CFFx) a má nějakou všeobecnou důvěru? Před 3 lety mi dělali vstřikovače a čerpadla (celkem cca 70 tisíc Kč). Teď mi auto na dálnici zničehonic škubalo (de facto stejně jako tenkrát), zastavil jsem, nalil VIF (už jsem to hodně dlouho nedělal, přiznám se, auto jsem dost zanedbával) a nemám úplně dobrý pocit - vibrace, myslím, jsou vyšší, motor mi přijde hlučnější a dělá už nějakou dobu jakési pravidelné cvakavé zvuky. Rád bych, aby se na to někdo podíval, ale někdo, kdo se vyzná. Díky!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.