motorpower Vloženo 29. Říjen 2015 Vloženo 29. Říjen 2015 (editace) Jednotka si opravdu vše ukládá, ale rozhodující je checksum t.j. kontrolní součet , který si online systém načítá v případě aktualizace. A zde vzniká fáma o tom, že v servise nic nepoznali. Obsluha v servise není upozorňěna , ani nijak jinak informována. Vše se projeví při případné reklamaci, při evidenci rozdílného kontrolního součtu ztrácí zákazník záruku na pohybové ústrojí, tj. vše co se točí , motor,převodovka , poloosy atd. A Woody to vlastně napsal nejlépe. Ale dá se tomu předejít. Editováno: 29. Říjen 2015, autor: motorpower Citovat
whitecoat Vloženo 29. Říjen 2015 Vloženo 29. Říjen 2015 (editace) A jak nejlépe se tomu dá předejít? Mě tady z toho všeho (z hlediska předcházení ztráty záruky) vychází akorát 2 možnosti: 1) nechipovat nikdy 2) chipovat, ale až po uplynutí záruky A obě možnosti mi moc lákavě teda nezní Ty mi tady z těch "čipařů" přijdeš velmi solidní (podle toho, co všechno jsem měl možnost už na fóru načíst), možná bych k Tobě mohl někdy zajet na brzdu, až budu mít volno. Z Prahy to k Tobě nemám až tak daleko a docela rád bych věděl, kolik koní se skutečně ukrývá pod kapotou mojí 1.2 TSI 66 kw Mimochodem máš už nějaké zkušenosti s chipem této nové série motorů? Editováno: 29. Říjen 2015, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat
motorpower Vloženo 29. Říjen 2015 Vloženo 29. Říjen 2015 Ještě je varianta 3 a 4, zkušenosti jsou i když zatím malé, ale aspoň z hlediska rozvodů by měl nový motor být OK. Citovat
whitecoat Vloženo 29. Říjen 2015 Vloženo 29. Říjen 2015 (editace) Jo, rozumím - máš i mobilní telefon Tak já bych se Ti někdy ozval a probrali bychom to, pokud to nechceš rozebírat tady (což vzhledem k možnému "know how" plně chápu)... Editováno: 29. Říjen 2015, autor: Pawouk Necituj bezprostředěn předcházející příspěvek - pravidla fora to nedovolují! Citovat
Zajíc15 Vloženo 23. leden 2016 Vloženo 23. leden 2016 Od ledna jsou přísnější STK a mají údajně i kontrolovat úpravy motoru (zvyšování výkonu) Byl už někdo na takové new STK a jak dopadl ? Citovat
Josef Pedro Vloženo 23. leden 2016 Vloženo 23. leden 2016 Dobrý den, netuším zda jste to tu již řešili či se někdo zmínil o této firmě, ale zeptám se http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C3%AD%20automobil/skoda-rapid-rapid-1-2-tsi-63kw. Máte s ní někdo nějaké zkušenosti ? Díky moc za reakci s odpovědí. Citovat
Rypicong Vloženo 23. leden 2016 Vloženo 23. leden 2016 podle mě blbost, nemaj nástroj... http://domaci.ihned.cz/c1-64961770-majitele-servisu-kritizuji-novy-zakon-zprisnujici-kontroly-aut-podvody-nelze-bez-kvalitni-techniky-odhalit-varuji Citovat
speKtis Vloženo 23. leden 2016 Vloženo 23. leden 2016 Kouknout na mapu neni otázka nijak drahého nástroje přece.. Aby ti odhalili chip, nemusíš hned na brzdu.. Citovat
mx6 Vloženo 29. leden 2016 Vloženo 29. leden 2016 (editace) Josef Pedro, uživatel -Motaaa- tuším má od nich čip na 77kw verzi. A je snad spokojený, viz o pár stránek zpátky. Napiš mu zprávu a poptej se. Dnes už TSI umí spousta úpravců, akorát jestli dobře... Editováno: 29. leden 2016, autor: mx6 Citovat
radik11 Vloženo 11. Únor 2016 Vloženo 11. Únor 2016 Tak jsem si udělal radost a navštívil člena motorpower. Děkuji tímto Petrovi za profesionální přístup a dobře odvedenou práci. Teď je z toho úplně jiné auto. Mám verzi 63 Kw, na brzdě naměřeno 72,4 Kw /165 nm originál. Poladěno bylo na 92,4 Kw/205 nm. Readiness code všechny v pořádku, takže STK a emise bez problémů. Mohlo to jít ještě výše ,ale po dohodě s Petrem jsme zůstali u těchto hodnot z důvodu možných problémů právě s chybovými Readiness code. Doporučuji všem co mají verzi se 63 Kw, dostanou za rozumné peníze profesionální úpravu. Lituji jen toho, že jsem do toho nešel dříve :-) Citovat
radik11 Vloženo 11. Únor 2016 Vloženo 11. Únor 2016 Tak 6ti kvalt by byl lepší, to je fakt, ale co se dá dělat, prostě rozpočet byl rozpočet :-) překvapila mně ale akcelerace na 4. a pružné zrychlení, je to úplně někde jinde než v sérii. Citovat
whitecoat Vloženo 11. Únor 2016 Vloženo 11. Únor 2016 Začínáte mě nahlodávat, nejspíš do toho na jaře nebo v létě půjdu, až dodělám tempomat :-) Máte už někdo zkušenosti s chipem 1.2 TSI 66 kW verze? Předpokládám, že průběh bude stejný... Citovat
Petrrr Vloženo 11. Únor 2016 Vloženo 11. Únor 2016 (editace) Prave ze chipovat treba 77kw verzi se tolik nevyplati protoze oproti 63kw je ten narust polovicni, ale cens stejna. Navic by me zajimalo na kolik Nm je dimenzovana 6Q prevodovka. Editováno: 11. Únor 2016, autor: Petrrr Citovat
Yosef Vloženo 11. Únor 2016 Vloženo 11. Únor 2016 Stejně jako pro 63kW - maximální točivý moment 200 Nm. 1 Citovat
Petrrr Vloženo 11. Únor 2016 Vloženo 11. Únor 2016 No to jsem si myslel. I kdyz pretahnuti o 5Nm asi nehraje roli. Citovat
Hanysek Kocich Vloženo 12. Únor 2016 Vloženo 12. Únor 2016 Jak to tak čtu, budu si muset udělat na jaře výlet k motorpowerovi jinak mě všichni dáte jako nic Neví náhodou někdo kolik snese Nm sedmistupňové DSG??? Citovat
radik11 Vloženo 12. Únor 2016 Vloženo 12. Únor 2016 Ohledně DSG by to mělo být limitováno na 250nm, jako všechny suché spojky od VW, ale nechci mystifikovat. Jinak pro Hanyska.... určitě si k němu zajeď, já nelituji cestu z OV - Praha a zpět.. Citovat
Rypicong Vloženo 12. Únor 2016 Vloženo 12. Únor 2016 Prave ze chipovat treba 77kw verzi se tolik nevyplati protoze oproti 63kw je ten narust polovicni, ale cens stejna. Navic by me zajimalo na kolik Nm je dimenzovana 6Q prevodovka. to nevím, problém 63kW verzí je zase ten, že často mívaj přes 70kW... Citovat
Petrrr Vloženo 12. Únor 2016 Vloženo 12. Únor 2016 No to 77 maji take vice i 81. To je pak treba jen 10kw a je otazka jestli tech 6-8tis za to stoji. Citovat
Rypicong Vloženo 12. Únor 2016 Vloženo 12. Únor 2016 jak se to vezme, prej rozdíl mezi 63kW a 77kW skoro nepoznáš... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.