12tsi77kw Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 (editace) Ahojte. Nějaké rady, jak správně a dobře zajet motor? 1.2 tsi (77kw). Díky Editováno: 6. Květen 2014, autor: 12tsi77kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plesounek Vloženo 7. Květen 2014 Sdílet Vloženo 7. Květen 2014 Taky bych se přidal k dotazu. Dnes mi má dorazit auto na salón, takže příští týden snad už vyjedeme. Rád bych, aby auto bylo dobře zajeté! Poradíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 7. Květen 2014 Sdílet Vloženo 7. Květen 2014 (editace) to co píšou v návodu laicky řečeno prvních 1000-1500km nejezdit nad 3tis otáček, tak jsem to dělal já Editováno: 7. Květen 2014, autor: rogerer 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Květen 2014 Sdílet Vloženo 7. Květen 2014 Článek k tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 Ja zajížděl +- 5000 km pak výmněna oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 (editace) v navodu mas 1500km, tak nechapu proc si to dusil 5tis km? to ja osobne jsem teda tech 1500km chtel najet co nejrychleji, abych tomu konecne mohl duponout a poradne okostovat ten 77kw motor. apropo, dle meho laickeho nazoru na zajeti motoru ma stejne vliv prvnich par desitek km, obzvlast jak tomu na plygonu ve fabrice daji cocku, aby z vozu vypadaly prebytecne srouby, ktere zapomneli na lince utahnout, takze nasledne reseni jestil zajizdet 1500 nebo 2000km uz je uplne mimo. s klidnym srdcem to zajedte dle navodu s postupnou zatezi na motor a zbytek nereste. Editováno: 22. Květen 2014, autor: pusher... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 ono ve své podstatě, je v dnešní době zajíždění motoru už trochu pasé, pokud tomu nebudeš dávat vyloženě čočku a jezdit normálně a občas to vytáčet, nemělo by se nic stát... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 (editace) Pokud motor obsahuje mechanické součástky(což obsahuje), které se o sebe třou a podléhají jiné teplotní roztažnosti (různé kovy), pnutí, a všemožných sil a tlaku, které v motoru působí a při výrobě jsou tzv. "napasovány" viz. článek o stavbě motorů pro škodovky, tak zajíždění rozhodně není pasé. A můj selský názor je, že pokud je delší a lineárnější, tak je i kvalitnější. Prodloužením záběhového období se rozhodně nic nezkazí. I dnes se dá motor špatně zajet(auta po redakčních testech). Editováno: 22. Květen 2014, autor: Supermarine_Spitfire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 OK, tak mi vysvětli, proč u Nissanu GT-R dělají výstupní kontrolu, kdy auto prohánějí po okruhu při maximálním výkonu a i při maximální rychlosti.... Já netvrdím že nejde zkurvit, ani netvrdím že úplně vynechat zajíždění, ale motory a jejich části se vyrábějí čím dál přesněji, už není potřeba tak opatrně motory zajíždět jako kdysi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 (editace) Nemusel bych to vysvětlovat, kdyby sis o výrobě motorů do GT-R něco přečetl. Jinak ano přesnost je fajn a je pravda, že díky přesnosti se nemusí na zajíždění hledět jako v minulosti(tam si ten motor teprve sedal). Ale POŘÁD je to mechanický stroj. tak se k němu musíme jako ke stroji chovat. Fyziku neojebeš. A dokud bude v motoru víc jak jedna pohyblivá součást a to nedej bože aby se třela o jinou součást, tak to nebude jinak. Editováno: 22. Květen 2014, autor: Supermarine_Spitfire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 pouč mě, nebo mi dej odkaz, vím že je dělají asi jenom 4 lidi a 1 motor trvá cca jednu směnu a dělá se ručně. Ale jak ty píšeš, pořád tam jsou pohyblivé části, tak v čem je rozdíl ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 Dovolím si napsat pár zkušeností. 3ks Audi V6 2.6. 1, zajíždění dle návodu, cca. od 1000 - 1500km vytáčení bez zátěže, poté palba k omezovači. Výsledek: auto dole bez tahu, ve vyšších otáčkách supr a max. rychlost nejvyšší. 2, řidič nic neřešil a jezdil s tím jako s traktorem. Auto dole krásně zatahuje, ve vyšších otàčkách nic moc. Maximálka nejnižšší. 3, řidiči se střídali, ale poctivě zajížděli cca. 5000km. Potom jezdili jak bylo potřeba. Nejlepší auto.Táhlo v celém spektru otáček a maximálka byla uprostřed. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fotrik Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 Pokud tohle platí u všech motorů, tak je to ideál. Stačí když si majitel bude od začátku jezdit to svoje. Třetího případu jde dosáhnout tak, že manželka bude jezdit normálně a já jak prase Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 23. Květen 2014 Sdílet Vloženo 23. Květen 2014 Já jsem to zajížděl do těch 3tis km sice ve větším rozsahu otáček, ale přes 4,5-5 tis jsem moc nešel. Pak už jsem tomu dával fakt celé spektrum, to je asi nejepší. Jezdit co nejvíc různorodě.. Mimochodem při nějakých právě těch 3-5 tis km jsem valil Chorvatsko skoro furt dálnice 130-140. Tam už si to sedlo samo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
12tsi77kw Vloženo 25. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 (editace) Díky za reakce. Můj záběh jsem popsal tady: http://forum.skodahome.cz/topic/127921-zajíždět-nový-motor-či-ne/page-2#entry1887172 Může tady někdo napsat, jestli měnil olej po 5.000, popř. jiných km? A hlavně: "co" z toho vyteklo??? Díky Editováno: 25. Květen 2014, autor: 12tsi77kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 jak jsem mněnil olej po zajeti 5000km tak jsem se fakt dost divil co se z toho vypustilo za "srajdu" ! cucky kousky hliníku špony atd olej vypadal jako by byl vypuštaný z diselu po 40 tkm tadky mněnim co 10tkm a rohodně tam neliju to jejich srajdu 5w30 fuj ale o tom se tu už psal xkrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 toto myslíš zo srandy,že??... cucky kousky hliníku špony atd lebo teraz tu určite vznikne davové šialenstvo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 já myslím že ne, protože ho nikdo nebere vážně 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 (editace) mně je zcela fuk jak kdo mně bere nebo ne ! a jestli mi někdo věří nebo jeho problem ! To co jsem napsal ohledně vypuštění oleje po 5000 km z rapidu 1.2 tsi je fakt ! A taky říkám že to nemusi být u každého motoru stejné !! pořát se tu zapomíná, na to tyhle motory "do sekaček na trávu " jsou dělany rychlou jehlou , a snaha o to co nejvíce vydělat se projevuje ! navic se zapomína na jednu zasadní věc ! motor 1.2 tsi je malý obsach a navíc má male turbo , které toči jako hovado ! a další věc je velké teplotní namahaní motoru ! navíc každý si muže skusi skušebně olej vypustit a zase dát spět není k tomu třeba žadné specialní nařadí ! A to jestli někdo olej po zajetí motoru vymněni po 5 tkm je jeho věc, ja to nikomu nenutím ! navic motoru to neublíží a jen prospěje Rypicong kolik máš najeto na rapidu ? Editováno: 30. Červenec 2014, autor: vikyviky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 jaký je rozdíl mezi 1.2 TSI a 1.4 16V co se týče sekačkovosti ? žadný velký rozdíl, obsah 1.2 je pro auto třídy Fabia zcela v pořádku a má ho drtivá většina automobilek a většinou bez turba... Benzínová atmosféra o velikosti 1.6 a vejš je holý nesmysl... Jaké větší teplotní namáhání motoru máš na mysli ? Atmosféru musíš více točit, motor s turbem nemusíš tolik vytáčet... najeto mám cca 2600Km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 Ne, opravdu toto nelze brát vážně. On si ani neváží ostatních, stačí se podívat na úroveň těch příspěvků. Jen mne udivuje, že sem pořád píše, když je mu fuk, jestli ho někdo bere, nebo ne. Jediné v čem má pravdu je, že předčasná výměna oleje ničemu (kromě peněženky) nevadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 A to se nahodou trefil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 8. Září 2014 Sdílet Vloženo 8. Září 2014 (editace) Mám na mysli třeba katalizátor, který je umístěný před motorem tím padem se KAT více zahříva a na opak se od něho ohříva blok motoru ,nahledě na to že jen kusek od katu je turbo které se od katu taky dost zahřeje po jízdě cca 150 km jsme skoušel mněřít teplotu toho kricího plechu nad katem , buhužel mněl jsem jen bezkontaktní teplomněr do 500c šel za roh každý sam si to muže zmněřit bekontaktním teplomněrem doporučí aby byl aspon do 800c a možná i více , zmněřete si motor 1.2tsi a pak třeba 1.4 klasiku a bude vám jasno , idealní kdyby se udělala mapa teplot thermokamerou Pawouk nemáš co lepšího na práci ? než tady dávat svoje nemístné příspěvky Editováno: 8. Září 2014, autor: vikyviky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Září 2014 Sdílet Vloženo 9. Září 2014 Doporučoval bych ti, abys napřed změřil teplotu sám sobě, a to dřív, než sem zase začneš psát ty svoje moudra. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Září 2014 Sdílet Vloženo 9. Září 2014 Tady si podívej, jak vypadá zahřáté turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.