DušanV Vloženo 19. leden 2019 Sdílet Vloženo 19. leden 2019 Cenový rozdíl v ofiko ceníku Škodovky je 20.000,- Kč u Fabie, u Citiga je to myslím cca do 10.000,- a to je prosím u stejných motorů. !!! No zajímavá cenová politika. Jako že máš např. na Citigo tak zaplať např. za stropní lampičku třeba 1000, Kč, máš na Octavii, tak zaplať za stejnou lampičku 2000,- Kč, máš na Superba, tak zaplať za stejnou lampičku 3000,- Kč. Klasický kapitalismus, budem to zkoušet, dokud zákazník to bude akceptovat !!! Jinak ten originální SW jde bokem určitě přehrát i u autorizovaného prodejce. Lidé byli a jsou vždy úplatní, aspoň já se vždy nějak domluvil, ale nemůžeš přijít přímo do přejímací kanceláře, tam mohou být i kamery. Je to společensky asi blbé, ale je to tak. Škodovku mám rád, ale pěkně nás někdy natahuje, takže co bych ji to nějak nevrátil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. leden 2019 Sdílet Vloženo 19. leden 2019 A co se na to nedívat výhradně očima Marxe a zkusit se zamyslet nad tím, že je cena 44kW varianty posunuta níž kvůli nižší vstupní ceně? Jinak řečeno, chceme tedy zvýšit cenu za 44kW o 15 000Kč, aby tam nebyl "zlodějský" příplatek? Pokud by se totiž zlevnila 55kW verze, tak by ti zlí kapitalisti okrádali slušné uplácející zase přemrštěnou cenou za pouhé turbo u TSI. Ale k tématu. O MPI Evo jsem nedohledal vůbec nic ani u VW, Seatu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 20. Březen 2019 Sdílet Vloženo 20. Březen 2019 Hoši prosbička, dnes jsem při příjezdu vypl rádio a slyším od motoru lehounké, takové slabé pískání. Auto máme týden najeto 300km. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 20. Březen 2019 Sdílet Vloženo 20. Březen 2019 Může to být kompresor klimatizace. Zkus, jestli to přestane při vypnutí A/C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 20. Březen 2019 Sdílet Vloženo 20. Březen 2019 Klima byla vypnuta i vnitřní ventilátor jsem vypnul. Asi skusím AŠ na reklamaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 21. Březen 2019 Sdílet Vloženo 21. Březen 2019 To je bezny zvukovy projev. Slycham to u nasi FIII, delala to byvala OIII, ted u sveho Superba i aut kolegu taky. Mozna nejakej servomotorek nekde neco prestavuje, zavira, kdo vi. Na reklamaci bych to ja osobne nevidel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 21. Březen 2019 Sdílet Vloženo 21. Březen 2019 Díky, jj zvuk tomu odpovídá, nic hrozného za jízdy neslyšitelné. Jinak auto super fl dle mého názoru ohodně tiší co se týče hluku, nejvíce od kol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Březen 2019 Sdílet Vloženo 21. Březen 2019 měl si i před FL, že píšeš ohodně tišší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 21. Březen 2019 Sdílet Vloženo 21. Březen 2019 Ano, já mám 1.0tsi trumf 3/2018 a teď jsme koupili pro manželku mpi ambition combi, viz mé vlákno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 21. Březen 2019 Sdílet Vloženo 21. Březen 2019 Taktéž mohu potvrdit, že moje nová Fabia combi III 1.0 Mpi 55 kW je celkově tišší oproti mé předešlé Fabiii II 1. 2 Tsi 63 kW. Jediný větší hluk je ze zadní části vozu, což je pravděpodobně asi větší hluk od zadních kol a taky asi hluk od zadního tlumiče výfuku, (při ubrání plynu se to rapidně ztišší). Holt odhlučnění v zavazadlovém prostoru je dle mne slabší oproti Fabii II. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Březen 2019 Sdílet Vloženo 21. Březen 2019 aha, já myslel obojí MPi, před a po. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia10mpi Vloženo 20. Duben 2019 Sdílet Vloženo 20. Duben 2019 Trochu som potrápil MPíčko na Pezinskej Babe, takpovediac dal som tomu napiť Berte to s rezervou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TTRapid Vloženo 20. Duben 2019 Sdílet Vloženo 20. Duben 2019 (editace) -fabia- trochu si mi pripomenul moje jazdy na Babe s Mustangom (nie tým americkým, tým slovenským poldecákom), tiež len vytočiť dvojku, zaradiť tri a už nič neťahal... :-) Ale samozrejme na prejdenie toho kopca je MPi v pohode. Je to hodne technická cesta... Len 3 motorky boli rýchlejšie. Škoda že neboli aj zábery na prístroje (otáčky a tak). Editováno: 20. Duben 2019, autor: TTRapid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 23. Duben 2019 Sdílet Vloženo 23. Duben 2019 Jak se tak dnes dívám na konfigurátor Škodovky, tak motor 1.0 Mpi 55 kW úplně vypadl z nabídky. Není vůbec u Fabie combi a u krátké Fabie je jen 44 kW. K dostání je motor 1.0 Mpi 55kW jen u skladových vozů. Takže co ........, že by se už blížil postupně úplný konec motorů 1.0 Mpi ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Duben 2019 Sdílet Vloženo 23. Duben 2019 emisně zcela jistě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike33 Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 motor MPI 55kw je stále v ponuke na Slovensku cenník platný 15.04.2019 skoda fabia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike33 Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 Chcem poprosiť kto má fábiu 1.0 MPI 55kw aké máte skúsenosti chcem kúpiť bežne chodím do práce 30 km z mesta na dedinu a späť takže po okreskách bude stačiť takýto motor na denné používanie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 (editace) Se tím projeď, každému stačí něco jiného, ale na jízdu po městě a mezi obcemi je ten motor dobře zpřevodovaný. Zde na fóru ho mají @Malta , @Petr AMF nebo @Heini v HB Editováno: 28. Duben 2019, autor: Martab 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike33 Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 Díky za názor Martab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 za mě ve spojení s LPG maximální spokojenost. Jasně občas ten výkon chybí, ale při té dnešní hustotě dopravy, stejně čék musí jít pokorně v koloně, takže převládá úsporná cesta z místa A do místa B 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 Nikdo tu neporadí na 100%, priority ví každý řidič sám. A hlavně aji záleží na trase a na tom jakým stylem řidič jezdí. Já jezdím každý den taky 30km z dědiny do města a mám na trase hodně velké výškové rozdíly a tím pádem hodně oceňuji turbo u tsi. Nejsem žádný závodník, přesto nemám rád když někdo zdržuje a to na okresce s mpi není žádná báseň předjíždět. Ještě hodně záleží čím jsi jezdil doteď. Ono z “lepšího” na horší se přechází blbě. Já když musím sednout do htp u nás v rodině tak trpím. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 (editace) No já přecházel z Tsi do Mpi zcela účelově a vědomě a přecházelo se mi velmi dobře. Věděl jsem do čeho jdu a na co to chci. Měl jsem tento motor dopředu projetý. Při výběru tohoto motoru jsem samozřejmě vycházel i z mých dosavadních zkušeností (jezdeckých i technických) za nějaké ty roky pozpátky. Chtěl jsem spolehlivý, na spotřebu nenáročný stroj a nemyslím si, že někoho, kdo jezdí v rámci předpisů na silnici zdržuji s tím mým Mpi. Výběr je jen na tobě mike33. Auto je jako ženská. Ptáš se někoho jestli si ji máš vzít za ženu nebo ne, většinou neptáš a dáš na svůj úsudek. U auta je to skoro stejné, každému vyhovuje něco jiného, zkus a uvidíš, všeobecné rady jsou většinou pro kočku.......... Editováno: 28. Duben 2019, autor: DušanV 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike33 Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 Ďakujem DušanV a Milan Hos za reakciu a názor jazdil som na mojom 1 aute VW Golf IV 1.4 atmosféra (2002) potom na kia pro ceed 2011 ročník tiež atmosféra okolo 100 koní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 29. Duben 2019 Sdílet Vloženo 29. Duben 2019 Tento víkend jsme poprvé jeli s mpi na chatu Praha-Jičín. Musím říci motor mě velice překvapil. Dálnice, žádný problém jsme tři a pes, zapnutá klima jel jsem cca 135 až 140. Kopec mpi ani nezpomalil z toho jsem velice mile překvapen. Dále okrska v pohodě ale předjíždění raději s rezervou načasovat, tam výkon chybí i když podřadíš na trojáka, ale já jsem nakonec v poho zvládnul. Poslední disciplína město, s mpi se jezdí rozhodně o hóódně lépe nežli s tsi. Spotřeba mpi je o trochu úspornější. Příjde mi že mpi dle mého vnímání má více nežli 55kw. Palivo tankuji jen 100 oktanů omv nebo benzina. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 29. Duben 2019 Sdílet Vloženo 29. Duben 2019 Jo opravdu záleží na stylu jízdy. Defenzivní řidič s tímto motorem bude nadmíru spokojený. Pokud někdo potřebuje častěji předjíždět tak nic moc. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.