Přejít na obsah

Motor 1.0 MPI (44 a 55 kW)


Pawouk

Doporučené příspěvky

Cenový rozdíl v ofiko ceníku Škodovky je 20.000,- Kč u Fabie, u Citiga je to myslím cca do 10.000,- a to je prosím u stejných motorů. !!!

No zajímavá cenová politika. Jako že máš např. na Citigo tak zaplať např. za stropní lampičku třeba 1000, Kč, máš na Octavii, tak zaplať za stejnou lampičku 2000,- Kč, máš na Superba, tak zaplať za stejnou lampičku 3000,- Kč.

Klasický kapitalismus, budem to zkoušet, dokud zákazník to bude akceptovat !!! Jinak ten originální SW jde bokem určitě přehrát i u autorizovaného prodejce. Lidé byli a jsou vždy úplatní, aspoň já se vždy nějak domluvil, ale nemůžeš přijít přímo do přejímací kanceláře, tam mohou být i kamery. Je to společensky asi blbé, ale je to tak. Škodovku mám rád, ale pěkně nás  někdy natahuje, takže co bych ji to nějak nevrátil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co se na to nedívat výhradně očima Marxe a zkusit se zamyslet nad tím, že je cena 44kW varianty posunuta níž kvůli nižší vstupní ceně? Jinak řečeno, chceme tedy zvýšit cenu za 44kW o 15 000Kč, aby tam nebyl "zlodějský" příplatek?

 

Pokud by se totiž zlevnila 55kW verze, tak by ti zlí kapitalisti okrádali slušné uplácející zase přemrštěnou cenou za pouhé turbo u TSI.

 

Ale k tématu. O MPI Evo jsem nedohledal vůbec nic ani u VW, Seatu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Taktéž mohu potvrdit, že moje nová Fabia combi III 1.0 Mpi 55 kW je celkově tišší oproti mé předešlé Fabiii II 1. 2 Tsi 63 kW. Jediný větší hluk je ze zadní části vozu, což  je pravděpodobně asi větší hluk od zadních kol a taky asi hluk od zadního tlumiče výfuku, (při ubrání plynu se to rapidně ztišší). Holt odhlučnění v zavazadlovém prostoru je dle mne  slabší oproti Fabii II.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

-fabia- trochu si mi pripomenul moje jazdy na Babe s Mustangom (nie tým americkým, tým slovenským poldecákom), tiež len vytočiť dvojku, zaradiť tri a už nič neťahal... :-) Ale samozrejme na prejdenie toho kopca je MPi v pohode. Je to hodne technická cesta... Len 3 motorky boli rýchlejšie. Škoda že neboli aj zábery na prístroje (otáčky a tak).

Editováno: , autor: TTRapid
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak se tak dnes dívám na konfigurátor Škodovky, tak motor 1.0 Mpi 55 kW úplně vypadl z nabídky. Není vůbec u Fabie combi a u krátké Fabie je jen 44 kW. K dostání je motor 1.0 Mpi 55kW jen u skladových vozů. Takže co ........, že by se už blížil postupně úplný konec motorů 1.0 Mpi ????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo tu neporadí na 100%, priority ví každý řidič sám. A hlavně aji záleží na trase a na tom jakým stylem řidič jezdí. Já jezdím každý den taky 30km z dědiny do města a mám na trase hodně velké výškové rozdíly a tím pádem hodně oceňuji turbo u tsi. Nejsem žádný závodník, přesto nemám rád když někdo zdržuje a to na okresce s mpi není žádná báseň předjíždět. 

Ještě hodně záleží čím jsi jezdil doteď. Ono z “lepšího” na horší se přechází blbě. Já když musím sednout do htp u nás v rodině tak trpím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já přecházel z Tsi do Mpi zcela účelově a vědomě a přecházelo se mi velmi dobře. Věděl jsem do čeho jdu a na co to chci. Měl jsem tento motor dopředu projetý. Při výběru tohoto motoru jsem samozřejmě  vycházel i  z mých dosavadních  zkušeností (jezdeckých i technických) za nějaké ty roky  pozpátky. Chtěl jsem spolehlivý, na spotřebu nenáročný stroj a nemyslím si, že někoho, kdo jezdí v rámci předpisů na silnici zdržuji s tím  mým Mpi.

Výběr je jen na tobě mike33. Auto je jako ženská. Ptáš se někoho jestli si ji máš vzít  za ženu nebo ne, většinou neptáš a dáš na svůj úsudek.  U auta je to skoro stejné, každému vyhovuje něco jiného, zkus a uvidíš, všeobecné rady jsou většinou pro kočku..........

Editováno: , autor: DušanV
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento víkend jsme poprvé jeli s mpi na chatu Praha-Jičín. Musím říci motor mě velice překvapil. Dálnice, žádný problém jsme tři a pes, zapnutá klima jel jsem cca 135 až 140. Kopec mpi ani nezpomalil z toho jsem velice mile překvapen. Dále okrska v pohodě ale předjíždění raději s rezervou načasovat, tam výkon chybí i když podřadíš na trojáka, ale já jsem nakonec v poho zvládnul. Poslední disciplína město, s mpi se jezdí rozhodně o hóódně lépe nežli s tsi. Spotřeba mpi je o trochu úspornější. Příjde mi že mpi dle mého vnímání má více nežli 55kw. Palivo tankuji jen 100 oktanů omv nebo benzina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...