Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

je to tak, Jazz je spíš konkurence pro Roomster.

 

Jinak je to povedený auto s dobrým prostorem, ale je opravdu drahá. Sice nyní akční modely celkem jdou, ale i tak.

Nenabízí nafťák, nenabízí takovou výbavu jako Fabia, pouze 5kvalt převodovky, benzínový motory jsou sice držáky, ale dynamikou na TSI nemají. V mém okolí tohle auto mají 2 lidé a jsou moc spokojený, ale se spotřebou už tolik ne. V průměru kolem 7litrů ( ale jsou to ty starší generace ).

Závěrem, je to fajn auto, ale mělo by mít jinou cenu...

Vloženo

Cena je vysoka, ale spolahlivost tam je skoro bezkonkurencna...tak roomster mi pride vyskovo uplne inde, fabia mi pride blizsoe rozmermi tak napohlad, ale je pravda ze oficialne rozmery som nepozeral...tak honda ma este klasicke atmosfery , a vtec a tie motory su superspolahlive, nema na tsi kedze niesu preplnovane, cenu si drzia tiez dobre...ale ten priestor je vyborny...

Vloženo

Soucasny naftaky ve Fabii jsou sice parametrove cajk, ale je to blbej trivalec a z principu bych to nechtel. Zlaty 1.9tdi nebo sdi v prvnich Fabii. Sice trpela predni naprava ale dynamika slusna a jezdilo to za hubicku s velmi dobrou spolehlivosti...

Jinak Jazz ma konkurenci v ix20, Venga apod. Je to male MPV no...

Vloženo

Tak som pozrel rozmery a fabia a jazz su cca rovnake. ± 1-2 cm. A cenovo v momentalne akciovom cenniku je to velmi podobne. Nadrahsi jazz v akcii 14500 a fabia s benzinom tiez tak...a jazz zacina 11500. takze pre mna by bol jazz lepsia volba si myslim...kufor 400l. Podla mna slusne a ked niekto nechce turbo...tak asi dobra volba.

Vloženo

Neviem ako vám, ale mne jazz pripadá ako ideálne ženské auto. Chýba mi na ňom trošičku dlhšia predná kapota, inak fajn. Konkurenciou určite je, pre krátku fabiu.

Čítal som tu niečo o tom, že fabia v Nemecku neletí. Potom asi jazdíme cez iné časti Nemecka. Ja som videl na cestách hojné zastúpenie f2, predpokladám, že s f3 to časom nebude inak. BTW... prvý krát som videl f3 naživo pred cca 10timi mesiacmi práve v Nemecku a nejednalo sa o jediný zablúdilý kus. Celkovo škoda sa tam na cestách prezentuje viacerými peknými kúskami, kedy ľudia na fabie, octavie narvu neskutočné disky, alebo autu doprajú netradičné lakovanie/fólie.

Vloženo

Samozrejme fabii kombi nedokaze konkurovat kufrom, ale skus niekde do nej nastupit a ten priestor je od fabie na mile daleko. V nemecku je vela fabii. Aj 3. ale skor je to v tych lokalitach.

Vloženo

A samozrejme v nemecku je viac penazi na upravy ako tu...ked som pozeral po ppriadnych diskoch na auto a samozrejme nemyslim komercaky ale fakt ze lahke nejake 17-18 tak cca 300E kus. Napr kosei, rotawheels, enkei a ppdobne a samezrejme plus pneu. A to clovek rozmysla ci da na auto za 10000 kolesa za 2000. co je samozrejme hlupost.

Vloženo (editace)

Ale veď samozrejme ide o lokality. No DE je ďaleko väčšie než CZ a tipol by som si, že aj škodoviek je tam viac. To je ako tvrdiť, že na Slovensku je viac luxusných áut ako v DE.. (som z BA a tu to na meter štvorcový vyzerá na prvý pohľad zaujímavejšie než na bežných cestách v DE, čo potvrdili s údivom aj nemeckí kolegovia).

Jazz je priestorovo inde, ale ja sa neviem zbaviť pocitu nebezpečnosti z auta vďaka kratučkému predku. To mi proste nesedí.

Lenže v DE fabia nie je autom za 10000e, aj to treba mať na pamäti. Moje auto by tam napr. stálo 20000e.

Editováno: , autor: Armyk
Vloženo

O to viac teší, že nemci si aj takto upravujú škodovky a investujú do nich.

Hovorím o pocite, podľa neho ľudia väčšinou kupujú auto. Ak by som mal zlý pocit z fabie, nekúpim si ju.

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Zdar po dlhej dobe. Bude vznikat recenzia na Skoda Rapid Spaceback 1,6 TDI, ktoru mam na nejaku dobu k uzivaniu. Tak ak niekto nieco ma ,co by ho zaujimalo. Moze napisat pozriem sa na to a pokial budem moct, zahrniem to do recenzie. Kludne piste ;-)

Editováno: , autor: houmr
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Po oběhnutí všech ostatních 3 konkurentů ve třídě malých aut, tvrdím, že Fabia konkurenci nemá.

Mohu v případě zájmu vypsat dojmy, mám i dost fotek.

Upřímně, kdo jezdí v Loganu, toho lituji, že se mu nepodařilo sehnat těch 40 tKč navíc a koupit si auto. :D

Vloženo (editace)

Combi jo - Logan MCV, Clio Grantour a Ibiza ST, Lada se snad neprodává, další mě nenapadli.

Vyrábět i Polo Variant jako kdysi, tak je to jasný.

 

Porovnával jsem to minimálně s druhou výbavou a atmosférický motor, to co budeme mít.

Editováno: , autor: Jan R.
Vloženo

Fajn záver, niekto si to nemusí ani obiehať, stačí pohľad :) Prepáč, musel som to poznamenať. Mám rád na pohľad súmerné, konzervatívne dizajny.. alebo ako to napísať a v triede (aby sa zas niekto nečudoval, tak zároveň v kombi prevedení) som tiež ochotný akceptovať len fabiu. Ide len o prvý pohľad, ale ak by som skúmal viac a rozoberal iné dôvody, tak dôjdem tiež k rovnakému záveru.

Vloženo

Spíš bych řešil,jestli se nevyplatí přitlačit nějakou korunu a koupit o třídu větší auto.Včera jsem zkoušel konfiguraci slušné výbavy bez metalízy s litrem a 350000 bych za tohle auto fakt nedal.Byla to Style+nějaké věci a rozšířená záruka.Ještě,když tu v jiném vlákně čtu,jak ten povedený tvrdý interiér začíná některým drnčet a vrzat.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...