Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Statistika za leden hovoří jasně, Fabie jednoznačně vede (nárůst oproti lednu 2014 je 26,8%) a to se prodej FIII teprve pořídně rozjede, i20 je třetí (nárůst 48%). Na druhém místě je Fiesta.

A ví vubec někdo jak je vlastně trh s novými auty koordinován?Ano statistika prodejů je jedna věc ale kvoty pro dovoz konkurenčních aut věc druhá,Prostě víc vozů od konkurence sen nedostatnete,toto je velmi pečlivě řízeno v rámci importu.takže není ani divu kdo je na 1 místě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Kvóty pro dovoz konkurenčních aut" :kol-52: :kol-52: :kol-52: :kol-52: , bože můj, nemůže už někdo konečně uživatele "modrazem" superarbitrovat pro blbost? Já jako nechci nikoho urážet, ale tohle je teda fakt něco. Za vznik těchto nesmyslných debat jednoznačně nesou spoluzodpovědnost moderátoři, tento člověk měl dostat banána už hoodně dávno.

 

Ale jako jo, byl jsem v salonu Dacia, že si koupím dva Logany (jedním budu jezdit v sudý a druhým v lichý dny). Oni řekli jako že jo, ale že budou muset zavolat do Škodovky jak je to s těma kvótama a jestli mi ten dovoz jako povolí. Nakonec to ÚRKDKZ ŠA (Útvar pro regulaci a kontrolu dovozu konkurenčních značek Škoda Auto) zamítl, že teď mají tu Fabii a bude se prodávat tohle. Musel jsem se holt spokojit. :D

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Kvóty pro dovoz konkurenčních aut" :kol-52: :kol-52: :kol-52: :kol-52: , bože můj, nemůže už někdo konečně uživatele "modrazem" superarbitrovat pro blbost? Já jako nechci nikoho urážet, ale tohle je teda fakt něco. Za vznik těchto nesmyslných debat jednoznačně nesou spoluzodpovědnost moderátoři, tento člověk měl dostat banána už hoodně dávno.

 

Ale jako jo, byl jsem v salonu Dacia, že si koupím dva Logany (jedním budu jezdit v sudý a druhým v lichý dny). Oni řekli jako že jo, ale že budou muset zavolat do Škodovky jak je to s těma kvótama a jestli mi ten dovoz jako povolí. Nakonec to ÚRKDKZ ŠA (Útvar pro regulaci a kontrolu dovozu konkurenčních značek Škoda Auto) zamítl, že teď mají tu Fabii a bude se prodávat tohle. Musel jsem se holt spokojit. :D

tobě to vysvětlovat nebudu,stejně bys to nepochopil a urážet tě nehodlám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preco by to nemal citat sak co ste uz citam dobre forum.skodahome.cz ? Jako skoda?ci nieco ine. Tak uz netrepte my sme tu nato aby sme to citali vy to teda citat nemusite ked mate s fabiou take problemy. A hotovo uz nepiste kraviny chcem tu citat o fabii a konkurencii a nie o vasich nezmysloch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preco by to nemal citat sak co ste uz citam dobre forum.skodahome.cz ? Jako skoda?ci nieco ine. Tak uz netrepte my sme tu nato aby sme to citali vy to teda citat nemusite ked mate s fabiou take problemy. A hotovo uz nepiste kraviny chcem tu citat o fabii a konkurencii a nie o vasich nezmysloch.

Poprosim vymazat preklikol som sa

Editováno: , autor: Jakub3211
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luky, pleteš si agresivitu s povýšeností. Povýšenost je sice taky škaredá vlastnost, ale pokud tady vedou diskusi lidé, co si myslí, že existují kvóty na dovoz aut, je pro mě vnitřně velmi těžké se této formě projevu vyhnout.

 

Modrazem, já prostě umírám smíchy :D. Dovozci dělají pravej opak (borci z Hjundé by mohli vyprávět, že jo), registrujou hromady aut na sebe a reexportujou auta do zahraničí a ty napíšeš tohle :D.

 

EDIT to Jakub3211: Neboj, Pawouk to tu smaže celý, tahle diskuse se totálně zvrhla :D.

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chceme levnější auta, tak máme "kvalitu". Stačí si vzpomenout, když jsem se díval po OI, 1,6 55. Amb, klima, dálkové, rádio svoje a byl jsem myslím na 550ti....Nějaké vaky ve stropě, climatronic, nebo takové senzory i ve předu, vůůůůůbec...Nebo Fabia 1,4 74 v eleganci atakovala 500tis taky.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja chcem kvalitne a bezpecne auto s poriadnou vybavou ... za rozumnu cenu a v pripade potreby som ochotny to zaplatit ... neschvalujem to setrenie v style uberam z materialov z funkcii a pod .... (ved uz len take automaticke dojazdy na vsetkych oknach berem ako prvok bezpecnosti ... potiahnem a viem ze sa okna zatvoria a nemusim kontrolovat ci sa zavrelo a nerusi ma to od sustredenia na jazdu .... a on to niekdo odoberie z fabie .... kym predchodzie to mali a tu to bude daky truhlik obhajovat ze beztak to netreba a jemu to nevadi. .... toto nepochopim)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli ti chybějící dojezdy vadí, je tu mnoho jiných aut. V OI jsem měl všechna okna v elektrice, v následující FII byla okna v elektrice jen vepředu a taky jsem s tím dokázal žít úplně bez problémů. Teď sice budu mít opět všechna v elektrice, ale dojezd jen u řidiče. Někomu to vadí, mě vůbec (i vzhledem k frekvenci využívání oken je tohle opravdu to poslední, co mne trápí). Ale stejně jsem idiot, že jsem si objednal FIIIC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kubino kubino ...  

ak to bolo v FI a FII  preco to nieje vo FIII ?

to ako ze je posun k comu ? ahaaa k lepsiemu, alebo vsak vlastne to vobec nebolo treba bolo to predtym uuuplne zbytocne a nikto to nepotreboval hmm ahaaa 

 

pre mna je to krok spat .. ja  v tomto setrenie prosto neakceptujem 

kto  akceptuje nech si take kupi ale nech nepresviedca ze to vobec nebolo treba a pod  kraviny --- kazdy z nich by bol rad keby to tam bolo  ---

 

 

preto som mozno voli skodu lebo mala veci co nemali ini (FI bol jasny priklad)

teraz to uz neplati .. ini maju niekedy viac ako skoda a vas vsetkych najviac serie ze korejci napreduju  ... to je na to ta najvacsia prdel ..  :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, to ale bylo keců jak je Fabia drahá. Kdyby se umělo "ocenit" její jinou přidanou hodnotu, tak se nemusí kličkovat v úsporách a řešeních, technických úpravách a spol.

Ovšem to se nikdy nepodaří pro každého "stejně" a vždy se najde skupinka vytrhovačů z kontextu co vypíchnou jen co se momentálně hodí, na co plivnout, porovnat neporovnatelné, včetně srovnávání nákupu předváděcího vozu cenově korektovaného bonusem na předváděcí vozy s cenou "normální".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to tu připadá jako že tu někdo má cca 200 - 300tisKč a chtěl by za to to, co je v autech za mega !  A nebo  místo dobře vybavené Fabie  si raději vezme holou octavii aby mohl ukázat na co má, ale už neřeší to, že v tom bude mít motor naprd. a to je vše!   Třeba ty dojezdy? Mě to nevadí, já snad ani zadní okna nepoužívám .Tak když to někomu vadí tak si kup něco jiného. To je fakt keců pro nic za nic. Stačí se podívat jak už tu někdo psal, kolik stala Fabie 1 a 2 generace a kolik stojí dnes a jaký  je mezi nimi   rozdíl. Takže jestli já jsem kupoval  Fabii 2 facelift , r.v.2011 krátkou , kde byla aut.klimatizace , vyhřívané sedačky a ovládání na volantu a stála 320tis, tak dnes mám stejnou  a podstatně lépe vybavenou za tu stejnou cenu a o cenu 35tis, vyšší combi v lepší výbavě. Tohle je fakt na hlavu, co tu někteří píšete. Já budu možná kritizovat až něco bude mít auto za sebou, až poznám co a jak , pak napíši objektivní názor. Matně vzpomínám, když jsem měl malé děti , kolikrát mi otevřeli zadní okna. Skoro vůbec jelikož jela klimatizace.

Editováno: , autor: Hkubes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych bral dát 300 tis. a mít auto za meg... ;) no, kdo ne, že jo... už to tu zaznělo, na výbavu si člověk zvykne... a pak už nechce jinak... já osobně bych nechtěl auto, který nemá automatické dojezdy elektrického stahování oken... prostě bych to nechtěl... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja sa zato nehambim mne to popravde chybat bude ale urcite to nie je dovod nekupit fabiu a ist do auta ktore mi vyhovuje v dalsich 10 smeroch menej len kvoli tomu. To mi pride chore. Urcite sa najdu veci ktore konkurencne auta nemaju oproti fabii a preto zasa mozem byt spokojny ze budem mat take vychytavky. Napr H ma vyhrievany volant ale nic ine sa mi na nom nepaci tak si ho asi nekupim. Opel ma krajsi dizajn ale je drahsi tak preto si ho nekupim. Fabia ma vsetko co potrebujem za prijatelne peniaze len nema otvaraciu panoramu a automaticke dojazdy okien ale to je fakt uz detajl a nie argument pre nekupu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marek Sochor: Akční modely určitě budou, ale tipnul bych si že ne pro nejvyšší motorizaci a už vůbec ne s automatem. Škoda je většinou dělá u prostřední výbavy s prostředním motorem. Navíc bych si tipnul, že do budoucna budou akční modely vázaný na financování (mám pocit, že jsem to četl v nějakým rozhovoru s člověkem ze škodovky).

 

Ad Fabia Combi jako rodinné auto. Nemůžu si nějak pomoct, ale Hyundai o i20 tvrdí, že "její prostor konkurence nezkousne", "z její dynamiky nám budou vztávat vlasy na hlavě", že ix20 je kombi (dokonce víc než kombi), že i30 je nadauto a nebo že ix35 je "největší a nejkvalitnější". Zdrojem většiny těchto prohlášení je hlavní stránka hyundai.cz. To nejlepší jsem si ale nechal nakonec. Škoda nikde o Fabii HB netvrdí, že to je rodinné auto, ovšem po zadání adresy hyundai.cz na vás hned vyskočí "Hyundai i20, nejdospělejší rodinný vůz již od 239 990 Kč". Toto není nic jiného než tvrdá fakta, panové. Ovšem chápu, že to zdejším pacientům nezabrání nesmyslně kopat do Škody a to i přesto, že tvrzení o F3C jako rodinném voze je daleko blíž realitě než jakákoliv z těch marketingových sraček od Vošického.

 

Dále tu padla spousta nesmysů o tom, že za 360t Kč je lepší koupit i30 kombi. Uznávám, že pokud někdo vyloženě potřebuje velké auto, pochopím, že může za tuto cenu zvolit i30 kombi, nicméně dostane například mnohem horší motor a pro mě osobně bylo 1.2 TSI 81kW velmi silný argument. Udělal jsem takové malé srovnání i30 kombi a F3C. Porovnával jsem nejvyšší motorizace a cenu Fabie jsem nastavil podle i30, která byla ve výbavě Trikolor s motorem 1.6 GDI a s litými koly za 372 990 Kč. Za naprosto totožnou cenu jsem na nakonfiguroval, Style 1.2 TSI 81 kW s 16" koly, paket Style Multimedia Plus, Style Advance, střešní nosiče, vyhřívané trysky ostřikovačů, šrouby proti krádeži a záruka Mobilita PLUS. Již na první pohled je jasné, že v té Fabii je toho krapet víc, nicméně pojďme si to rozebrat. Budu vypisovat pouze to, co má daný model navíc.

 

Hyundai i30 kombi:

  • Asistent rozjezdu do kopce
  • 5 let záruka bez omezení km

Jel jsem podle ceníku, pokud jsem něco vynechal, dejte vědět, rád doplním.

 

A nyní zmiňovaná Fabia:

  • Front-assistant
  • Speedlimiter
  • Kožený multifunkční volant
  • Automatická klimatizace
  • Parkovací senzory vpředu a vzadu
  • Zrcátko s automatickým stmíváním a dešťovým senzorem
  • Světelný senzor pro automatické denní svícení
  • KESSY
  • 16" kola z lehké slitiny
  • XDS+
  • Rádio Bolero s kapacitním dotykovým displayem, šesti reproduktory a funkcí MirrorLink (s updatem na Apple CarPlay a Android Auto)
  • Bluetooth handsfree
  • Vyšší zatmavení oken vzadu
  • Vyhřívané sedačky
  • Driver Activity Assisant
  • SmartGate
  • Mechanické seřizování obou sedadel
  • Start/Stop

Fabii jsem psal víceméně z hlavy, pokud něco chybí, opět mi dejte vědět a já to upravím.

 

Jak sami vidíte, výbavy co má Fabia navíc je doopravdy hromada a to tam ještě není zahrnut motor, kde i přesto, že i30 má svoji nejvýkonější jednotku, dostává od Fabie na hubu (max. rychlost, točivý moment, spotřeba, zrychlení z 0-100 km/h a těch pár koníků navíc se u GDI projevuje až ve vysokých otáčkách, což stejně nestačí na lepší dynamiku těžší i30). Jak sami vidíte, bez jediného subjektivního kritéria, bez toho abych jednou napsal "Hjundé", je poměrně snadné obhájit cenu F3C a pokud se na to podíváme z druhé strany, kdyby měla mít výbavu jakou má i30 kombi, by její cena spadla minimálně o 50t Kč, což už je výrazný rozdíl.

 

Přezevšechno je mi bohužel jasné, že spoustě lidí jejich myšlenková kapacita neumožní tato fakta snadno přijmout a stále se tu budou objevovat nesmysly, že za tolik peněz si měli koupit Hyundai. V každém vlákně se bohužel najde někdo z místní úderky, aby neopoměl ublinknout svůj ničím nepodložený názor. Doporučuji přečíst tento článek, velmi krásně vystihuje proč bych si (mimo objektivního) i ze subjektivního hlediska Hyundai nekoupil, obzvlášť ten Vošického dopis je k sežrání. Je vidět jak krásně do sebe všechno zapadá, jak ryba smrdí od hlavy a jak se zákazníci bezezbytku identifikuji se svojí značkou.

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...