Přejít na obsah

Střešní nosič (combi)


MichalV123

Doporučené příspěvky

Tak jsem se dnes ptal na orig. střešní nosič u prodejce a opravdu se dá u něj objednat. Myslel jsem, že Škoda e-shop bude v tomto napřed, ale opak je pravdou. Hagusy jsou u FIII Combi opravdu nižší, bezproblémový nosič od Thule by byly asi doporučované patky 775. Máte s nima někdo zkušenosti, např. ve spojení s tyčemi WingBar 961?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dival jsem se na eshop Skody a originalni stresni nosic maji stale jen pro F3 HB. Znamena to, ze na Combi je potreba jiny? Jsem myslel, ze sirku strechy to ma stejnou...? Sice si u nich muzu koupit rakev, ale nebudu ji mit na co pridelat  :kol-44:

Psal jsem jim dotaz, ale zatim se neobtezovali odpovedet. Ostatne jako kdyz jsem jim psal dotaz ohledne pneumatik...  :kol-32:

Na koho se pripadne obracite, kdyz neco resite primo se Skodou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak uz jsem tady psal ze je ke koupi u prodejcu. cca 3900. nabod u nich je spolecny na octavii. ale pozor uchyty jsou stejne ale je jina delka pricniku lepe receno moznost posunu uchytu podle sirky. je jiny dopredu a jiny dozadu. diky tomu nejdou na f1

Editováno: , autor: mpiotrovsky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mp390: jo, super... dik moc

hledal jsem je v ceniku, nenasel... v konfiguratoru sice jo, ale zas jsem u nich nikde nevidel cislo dilu. 

Nechapu, proc je nanabizi v oficialnim eshopu. Jsem myslel, ze tam objednam vsechno, co potrebuju na zimu a ne zas jen pulku a kvuli zbytku budu muset zas k prodejci...  :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Přesně, kombi musí mít ližiny. :)

Mě naopak připadá že hagusy auto hyzděj. Proto jsem je na kombíku nikdy neměl. U F III se naštěstí nedají ani dodatečně namontovat (hagusy potřebují jinou kastli).

Nevidím ani důvod vozit něco na střeše osobního auta, když potřebuju odvézt něco většího, tak si půjčím dodávku a na dovolenou přívěs.

Editováno: , autor: dodge
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdy to vidi jinak. Ja potrebuju v zime vozit lyze a nejlepsi misto pro ne je stresni box. Kolega, co ma Mondeo je sice vozi v kufru - 160ky carvery se mu tam vejdou nastorc... ale neni nic lepsiho, nez potopa v kufru, kdyz se tam ty lyze naskladaji po lyzovani jeste obalene snehem. Lyze a preskace patri na strechu do rakve, kola na kouli...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dodge - Hagusy jsou dobré a potřebné. Naopak auto bez hagusů , je takové prostě nic moc. Něco mu totiž chybí. Navíc jak píše kolega. V zimě střešní box a je klid , než to strkat do auta. Navíc pokud jsem plně obsazen neměl bych lyže kam dát a tahat kvůli tomu přívěs nevím, nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Mohl bych poprosit o foto jak dosedaji patky originálních příčníku SA a patky pricniku Thule?

U prodejce mě varovali, že neorig. nesedí na podélných nosičích z důvodu univerzality a náklad bude hůře zabezpečen.

Radi bychom pricniky využili primarne na F3 a občas (velmi zridka) na F2, obojí combi s hagusy.

A tady mě opět ve Škodě varovali, že ty z F3 nebudou na F2 sedět.

Nemáte někdo šanci vyzkoušet, prosím?

Diky

Editováno: , autor: k0j0t
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vypadá fakt dobře. Montáž opravdu jednoduchá. Díky za detail mechanismu.

Vzhledem k výhledu frekvence použití na jedním. autech padne volba asi na originál pro F3 a na F2 něco obyc.

Ještě jeden dotaz: jak je široká a vysoka ta lyzina? Mám nosič lyží s trmenem pro šířku max 60 a výšku 32mm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, montáž je jednoduchá - akorát je tam celkem silná pružina, takže při povolování je to celkem o prsty.

 

No... dívám se do návodu, ale o rozměrech se tam nepíše vůbec nic. Tak až to příště půjdu montovat a nezapomenu, tak to změřím. Jinak je to ale dělané na T profil, takže třeba rakev co mám, se do toho jakoby z boku nasune...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mnojo laicky jsem si myslel ze origo pricniky na FII/Romstera jsou kompatabilni s FIII a prdlajs, maji mirne jiny tvar prurezu....

Ale na nas si neprijdou, po chvili trapeni to na to narvat jde, i kdyz je to cunarna jako kdyz rvu obdelnik na kruh, tak snad to bude drzet, z podstaty veci se to samo uvolnit nemuze kdyz je to kolem dokola a utahnuty.... :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za zkoušku. Můžeš, pokud to tedy ještě mas na autě, dat fotku jak to sedí resp. nesedí?

Jj, přesně tak, na nas si nepřijdou. Na druhou stranu bych nerad aby treba při prudkém brzdění u prechodu dopředu pokračovala třeba 4 kola i s pricnikama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...