Přejít na obsah

FIII - sleva %


svsv

Doporučené příspěvky

Odkážu se na to, co jsem psal v dřívějším příspěvku - dá se dostat i výrazně výš (např. jsem tady zmínil 8%), ale musí to pak už být víceméně shoda okolností a krátí se tím zase jiné možnosti.

můžu Tě požádat (i třeba do PM), jaké jiné možnosti máš na mysli že se "krátí"?

pojistka? (pov+hav+gap)?

nějaké další ("lepší" cena na příslušenství)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje zkušenosti jsou sice minimální, ale na webu Škody jsem narazil na tři Fabie, předváděcí, naprosto totožná výbava, jedna stála 320 tis, druhá 325 tisíc, třetí 310 tisíc. Popis ceny nulový.

 

Volám na tu za 320 tisíc a v autosalonu mi řeknou, že cena platí pouze při platbě na úvěr od Škofinu (cena tedy 350 tis při platbě v hotovosti).

 

Volám na tu za 325 tisíc a řeknou mi, že v ceně jsou započteny slevy za úvěr, i za vozidlo na protiúčet (cena v hotovosti tedy cca 370 tis).

 

Volám tedy na Fabiu za 310 tisíc, jestli je ta cena podmíněna úvěrem, nebo odkupem jiného vozidla. Odpoví: "Samozřejmě že ne, je to konečná cena při platbě v hotovosti".

 

 

No a pak se v tom vyznejte.

Editováno: , autor: Tomkins
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a pak se v tom vyznejte.

 

Jak už jsem psal - "skladové" vozy na webu je velmi velmi orientační databáze z pohledu výčtu aut, jejich výbavy, stavu i ceny. Naprosto nemá smysl se tím jakkoli zabývat nebo dokonce řídit. Svého času byl podobně nepřesný konfigurátor. Tak třeba s tím konečně taky pohnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To samozrejme neni pravda, konfigurator neni ani nahodou stoprocentni. Uz jenom tim, ze se v nem krome chyb zamerne rada polozek neobjevuje. Nebo tam vidis treba popelniky, fleetpakety? Nevidis.

Za nekonzistentni data ve vybavach a tech. datech u skladovych aut dealer z valne casti nemuze. Dalsi cast chyb je dana neprovazanosti - viz dvojite najezdy km apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem objednával auto a poptával možné slevy tak kromě vozu vlastní konfigurace jsem poptával i skladovky. Když jsem zjistil, že na jednom autosalonu je skladový vůz podobné konfigurace, tak jsem se zajímal o výši slevy. Obchodník mi ale vysvětloval, že největší slevu mi může dát na vůz do výroby, pak na skladový vůz a na vůz který je vystavený na salonu pak může dát nejmenší slevu... Že prý to tak mají ošetřené v systému do ŠA. Tak by mě zajímalo, co je na tom pravdy, pokud někdo víte.

 

Nakonec jsme stejně brali z výroby, protože nám nevyhovovaly nabízené kombinace konfigurací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také mi to tak přišlo. No na salonu jim to auto stojí už 3 měsíce (v jiných jsem si všiml, že to točí mnohém víc). Navíc obchodník v tomto případě byl mimo i s ohledem na znalosti ohledně nabízených vozů, takže jedním z důsledků byl náš útěk le konkurenci.

Editováno: , autor: k0j0t
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty nejsi pravda. Webový CC slouží pro retailové zákazníky a odpovídá nabídce importéra pro retailové zákazníky. Máš v retailovém ceníku fleetpaket? Nemáš.

 

Tak zaprvé, webový konfigurátor není pouze pro retailové zákazníky. Zadruhé směrodatný není ceník, ale prodejní program. Za třetí fleetpaket není o fleetových nebo retailových dodávkách. Jedná se o nejsilnější verzi alternátoru (a baterky) a je dostupný pro většinu modelových řad. Popelník asi taky není specialita firemních flotil, že..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také mi to tak přišlo. No na salonu jim to auto stojí už 3 měsíce (v jiných jsem si všiml, že to točí mnohém víc). Navíc obchodník v tomto případě byl mimo i s ohledem na znalosti ohledně nabízených vozů, takže jedním z důsledků byl náš útěk le konkurenci.

 

Tak jestli byl mimo u Fabie, tak je to na pováženou. Nabídku má až na detaily stejnou od zahájení výroby, školení neproběhla zas tak dávno a je to prakticky neprodávanější model. Spíš potřeboval nechat auto na salonu a tlačil tě k objednávce do výroby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zaprvé, webový konfigurátor není pouze pro retailové zákazníky. Zadruhé směrodatný není ceník, ale prodejní program. Za třetí fleetpaket není o fleetových nebo retailových dodávkách. Jedná se o nejsilnější verzi alternátoru (a baterky) a je dostupný pro většinu modelových řad. Popelník asi taky není specialita firemních flotil, že..

Psal jsem, že slouží retailovým zákazníkům, klikat si v něm může i fleet manager nebo mimozemšťan, když bude chtít.

Neslouží náhodou PP pro interní potřeby obchodníka? Retailový zákazník do něj jaksi nevidí že ano.

Že má fleet paket něco společného s fleetovými prodeji jsem psal kde?

 

Editováno: , autor: Pavel_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jednou - pokud tvrdíš, že slouží konfigurátor pro retailové zákazníky a odpovídá nabídce importéra pro retailové zákazníky, jaktože si jako běžný retailový zákazník můžu koupit prvky, které v konfigurátoru ani ceníku nejsou?

 

Pokud mluvíš o nabídce importéra pro retailové zákazníky, jaká je tedy nabídka pro fleetové zákazníky a čím se liší? Jak se pozná fleetový zákazník a retailový? Není to náhodou o něčem jiném?

 

Pokud mluvíš o "objednávkových systémech" kolik jich a jaké znáš?

 

Pořád sis ještě nerozmyslel dát sem aspoň tři příklady levných skladovek "z Moravy"? Určitě sis nějakého prodejce zapamatoval, když nad tím trávíš tolik času a stojí ti za to vyjednávat o slevě v řádu malých jednotek procent.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vážený bojlere:

 

a) Volná objednávka Ti asi něco říká.

B) Vidíš v konfigurátoru ceny za které nakupují fleetoví odběratelé? Já ne.
c) Tohle není veřejná informace
d) Jak jsem psal, znovu to hledat nebudu a upřímně nezapamatoval, zajímali mě velcí pražští prodejci. Nevyjednával jsem, oslovoval jsem s konrétní konfigurací více dealerů, jeden mail mi vážně nezabere půl dne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tak odpověď na písmeno a) správně není. Protože některé položky pouze nejsou uváděny, ale objednat jdou klasickou cestou bez jakéhokoli omezení. Písmeno b/ je s odpovědí bohužel taky mimo. A odpověď na otázku c) žádná neveřejná informace není, obávám se že je jde jenom o další úhybný manévr. Tady to začíná být drsné OT, takže za mě debatu končím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bojlere, vidím, že žiješ ve svém světě, se svou (ne)pravdou. Nemám potřebu Ti tu dále dokazovat, že výše uvedené je pravda, když odpovědi odbydeš svými lživými poznámkami. Ty si můžeš samozřejmě věřit čemu chceš, ale nepiš tu prosím hlouposti pro ostatní uživatele.

Editováno: , autor: Pavel_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k0j0t: V tomhle se prodejců musím lehce zastat, šíře nabídky a četnost změn je taková, že znát vše detailně z hlavy opravdu nelze. Samozřejmě jsou ale věci, které by vědět měli.

 

Ano, bohužel prodejce mi například mezi spoustou dalších ptákovin tvrdil, že do Fabie jde dát 8 airbagů... To ale možná myslel Fabii IV nebo V ;))) Nebo třeba, že hagusy jde na FIII dodělat i později... Což samozřejmě nejde, protože takovému autu chybí nějaké výztuhy pro motnáž nosičů.

 

Osobně je mi sympatičtější prodejce, který řekne "tohle bohužel nevím" a začne hledat a zjišťovat a třeba i se zpožděním jednoho dne přijde s přesnou informací...

 

Ale dost, už jsem silně OT....

 

Ještě jedna poznámka o tom, co se dá například dohodnout v rámci různých slev pro případné koupichtivé:

v rámci financování Škofinem jsou nabízeny různé výhodné balíčky, např. dříve bylo POV za 1 Kč, dnes již není a je nabízen předplacený servis... V některých autosalonech mi nebyli schopni garantovat akci POV za 1 Kč po čekací dobu na auto pokud dojde ke změně podmínek.

Tam, kde máme objednáno poslali financování na předschválení a já tak "visím" v systému Škofin s balíčkem POV za 1 Kč a nyní mám na výběr buď tento zadaný model, nebo jej můžu zrušit a vzít si nový s předplaceným servisem. Víc mi vyhovuje ten s akčním POV, takže zůstanu u starého. Před pár dny jsem se u prodejce ujišťoval a stále na mě čeká.

 

Tolik ještě upřesnění o přístupu jednotlivých prodejců, komplexnosti služeb a pod. Ne tedy jen procento slevy uvedené na nabídce/objednávce je to jediné, co sledovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bojler: A ze ten paket ma byt v konfiguratoru si myslis jen ty... Doporucuju se, priste az budes na skoleni, zeptat, proc mas nekolik malo polozek v prodejnim programu a v konfiguratoru ne. Odpovi Ti a nebudes tu pak muset placat blbosti a publikovat interni materialy.

Editováno: , autor: Pavel_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

No tak cena bez škofinu je 329 jinak by byla cena tušám, že 355 a díky škofinu kdy jsem si vzal akontaci 70 procent a splátky na tri roky tak by cena byla 323 tedy ještě o šest tisíc mín než kdybych platil v hotovosti, nepočítám do toho pojištění + havarko + skla+ gab, to vše vyjde ročně na 6800 Kč

Editováno: , autor: Jenda0007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...