Přejít na obsah

FIII - sleva %


svsv

Doporučené příspěvky

Měl jsem zaměstnaneckou slevu a žádné restrikce s tím spojeny nebyly (jen výše mého rozpočtu).

 

Zaměstnanecká sleva ŠA vs. sleva pro zaměstnance (např. zde probírané Erste nebo jiné firmy).

 

Tys měl slevu jako zaměstnanec ŠA nebo jako cílovou skupinu? Měl jsi k dispozici záruku za 990Kč, pakety Plus popř. Advance?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem slevu jako zaměstnanec podniku, který u nich odebírá vozy. Žádné jiné podmínky nebyly. Nakonfiguroval jsem si auto a z toho byla sleva.

 

Edit: Ta sleva neplatila pro všechny prodejce

Editováno: , autor: oct
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Já jsem v očekávání F3C 81kW s cenou tabulkovou něco přes 392K. Prodejce mi prakticky bez jakýchkoliv obstrukcí vnutil slevu celkem 32K (15K za auto protiúčtem plus 17K sleva) cena za hotový je tedy 360K. Ale když si Vás tady tak pročítám mám jednu otázečku.

V případě, že jsem auto objednával někdy koncem března, kdy můžu očekávat první informace od prodejce? Myslím tím kdy to půjde do výroby atd. Při podpisu smlouvy byla čekací doba děsivých 16 týdnů. Je stále taková?   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podmínky se mění a tam kde se dřív mohlo dát co uvádíš dneska nejde prakticky ani půlka.

Rapid u stejného prodejce v akčním modelu jako já po necelém roce stále cca 6% sleva... Kolega z práce ho nyní kupoval.

 

No, buď prodejci mají na F3 malou marži, nebo prostě využívají toho, že je poptávka větší než nabídka a je o nový model zájem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já dostal 4% slevu + 15 za protiúčet bez toho, že bych o slevu žádal. Dál mi už přišlo trapný dál žebrat o nějaké procento navíc. Možná jsem hloupý, ale přišlo mi to už pak blbé, dělat druhé kolo nabídek... Ale pochopím, že se někdo chce dostat výše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já dostal 4% slevu + 15 za protiúčet bez toho, že bych o slevu žádal. Dál mi už přišlo trapný dál žebrat o nějaké procento navíc. Možná jsem hloupý, ale přišlo mi to už pak blbé, dělat druhé kolo nabídek... Ale pochopím, že se někdo chce dostat výše.

Já bych to nazval byznysem. Kdykoliv se můžu otočit a jít jinam, pokud mi nenabídnou víc než konkurence. Ať se snaží. Ale je fakt, že když jsme se poptávali v druhém kole, tak už nabídli max gumový podklady, větší slevu už nenabídli. Podle mě mají na Fabii malou marži a proto takový čísla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to se mi nechce verit.... Osobne jsem si myslel, ze alespon tech 10-12% maji.

 

Naozaj môžu mať nižšiu maržu než akú ti dajú zľavu. Nebudem to tu rozpitvávať a celé vyťahovať, ten kto trochu pričuchol niekedy k akémukoľvek obchodu, tak to zrejme chápe. Proste ber to ako fakt, je to skutočne tak, on si to vynahradí inde.

Neťahal by som do porovnania starší model, viď. rapid. To je absolútne irelevantné. Iný model, iná marža, auto je dlhšie na trhu, atď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč to sem nemůžu tahat ? je to velice důležité, kolik je konečná cena za auto. Rapid a Fabia jsou největší konkurenti a pokud na jedno dostaneš 3% a na druhé 6% tak je to celkem znát na rozhodování které auto koupit, ale to není můj případ.

Osobně nevěřím tomu, že mají na F3 menší marži než jakou mají například na akčním modelu Fresh ( Rapid ), F2 co byla poslední apod.

Já osobně si myslím, že prostě "zneužívají toho, že to auto jde na dračku a nedávají takovou slevu, to je celé...

 

Jenom si sonduju, jak se pohybují slevy na F3 z jistých důvodů...

 

 

Trošku odbočím, auto jsem kupoval u menšího prodejce a dostal jsem na něj 6% slevu, což na akční model je slušný a sleva u velkých prodejců byla mezi 4-5%.

Ale i tak, jsem dostal nabídku koupit přes zaměstnavatele O3 nebo Yetiho, s 18% slevou a rozhodně na tom prodejce neprodělal a rozhodně jinde než na tom jednom jediném servisu co by za ty 2 roky nastal by si to nevzal zpět :)

 

Takže 3% na F3 mi přijdou úsměvné :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, beriem tvoj názor, ale téma je sleva na FIII. To sem rovno píšme kto koľko dostal za zľavu u čohokoľvek.

Aj to, že ti menší predajca dal väčšiu zľavu, aj to má svoj dôvod.

Ak dostaneš zamestnaneckú zľavu, zas je to iný prípad. Zas to sem netahaj.

Čo myslíš, prečo ja sem nepíšem, akú mám zľavu na fabiu?

Editováno: , autor: Armyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, Rapida jsem dal jako příklad, ale spíše mi šlo o porovnání slevy akčního modelu auta stejné cenové kategorie a novinky ne-akčního modelu od stejné značky.

 

A co se týče zaměstnanecké slevy jsi to opět nepochopil o co mi šlo ( beru že jsem to možná nenapsal dostatečně jasně ).

Zaměstnanecká sleva není od Škodovky, jenom můj zaměstnavatel, tím že odebírá od toho prodejce auta, tak se dohodl s prodejcem, že jeho zaměstnanci dostanou větší slevu na auto než je obvyklá. Co jsem tím chtěl říct. Vždy je prostor na daleko větší slevu - viz těch 18% na O3 a stále na tom dobře vydělá ten prodejce. Možná přijde divné proč o takových věcech píšu, ač třeba s tím nesouvisí, ale oni souvisí. Všechny tyhle indície mi dávají jasný signál, že současný 3-4% co dávají na F3 jak tak čtu, tak rozhodně to není strop kam by mohl prodejce zajít kdyby chtěl, ale on prostě nechce - nemá potřebu i s 3% nestíhá ŠA vyrábět :) o to mi šlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som dostal zlavu 10%, co mi potom potvrdili ako max mozne aj u inych predajcov, pri financovaní cez 1% to je len 6% nakolko ide o akcne financovanie.

 

Ono naozaj vela zavisí od toho ako je dohodnuty zamestnavatel, ci ide o "zaujmove skupiny" (doktory atd) a tym padom od toho kolko % je schopny dat importer.

 

Co ma ale nas**o najviac je ked som svoju fabku konfiguroval an CZ stranke, kde za rovnake peniaze som mal navyse: senzory vpredu aj v zadu (+300€), kessy (182€), rozpoznavanie unyvy (40€), smartgate (100€).

 

Takze zaujímava politika automobilky, na svk nieje Style Multimedia PLUS, Style Advance; 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicong, a ty mas potvrdené, že zamestnanecké zľavy nie su spätne automobilkou (koncernom) nejakým spôsobom predajcovi vrátené? Samozrejme tvoje úvahy chápem, skôr som spochybnoval to, či vôbec reálne o peniaze predajca príde pri zamestnaneckej zľave.

No to je irelevantne. Späť k téme. Skôr chcem poukázať na to, že si myslíš,ze predajcovia majú tak vysoké marže. Oni skutocne pri fabii nemusia mať tak vysokú a ani nemajú, ako pri drahsom aute. Dokonca možno na predaji auta nič na marzi nezískajú.

Nepredaval som sice auta, ale inú komoditu a občas sa predával tovar aj so zapornou marzou. Proste je to zložité a nedá sa povedať: predajca je ten zly, lebo on mi nechce dat vyššiu zľavu ako xy a pritom je to fakt na daný model možno jeho strop, predáva s malou, alebo aj nulovou marzou. Takže by som sa krotil vo vyhláseniach, že koľko je málo a kolko je dosť. Áno subjektívne je to málo.

No ja ako obchodník by som tiež nešiel na doraz, ak je nový model na trhu a darí sa mu. Na druhej strane môžem byt predajca v dedinke xyz, potrebujem predať viac áut, lebo musím splniť kvóty odberu a predám ti auto na ktorom nic nezarobim, alebo ak už ozaj mi niečo horí pod zadkom, tak aj s minusovou marzou. Už neviem ako jasnejšie by som to napísal :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...